Joh dat geeft toch niet... Dat ik boos was, was niet OP jou hoor!!!! Maar wel dat ik me genept voel door die stomme reclames en alles! Stan krijgt vooral biologisch eten, dus dat scheelt al wel wat toegevoegde rommel, maar ik dacht ECHT dat dit veel beter was, daar er veel variatie is... En hij dingen eet, waar ik nog nooit van gehoord heb.. Laat staan dat ik het kook.. En ik zelf maak eigenlijk vooral pasta's en nasi... En bij mijn pa eet ik regelmatig wel stampotten hoor.. Maar ik weet nie.. Allereerst werkte Stan alles gelijk weer naar buiten toen we het enkele keren probeerden.. En ik ben dus ook bang dat ik hem dan te kort doe en/of te weinig/te veel geef... Dacht werkelijk dat ik het juist goed deed met die potjes... Dus gaan er mee aan het werk!!! Gelukkig eet hij al wel meer brood! Over de meeting, wij wilden jullie weer verassen met de foto's! Maar iedereen heeft het gelijk al door! En Jedalin, jij wilt dus de fles/pap vervangen voor de boterham? Maar hoe komen ze dan aan die 300cc zuivel?
Het is zo leuk om die kleintjes samen te zien!! (tjah, ik ken dat ja niet...) En mel die kan al stappen joh!!! Ze klampte zich aan me vast en hops, stond zo op d'r beentjes! Ik zei nog tegen Alies, mijn hemel, dat word nog wat als Stan dat strax kan! Vind het gewoon eng! Hihi, ze zijn nog zo klein, en wankel!
@ Kussie: Lieve meid, je doet het hartstikke goed!!! Ook met je eigen kookkunsten lekker mee laten proeven. Geef je hem bv eerst een paar happen van je eigen kookkunsten en de rest uit het potje? Je doet Stan helemaal geen te kort. Waarom zou je dat denken? Wij eten de ene dag ook meer als de andere dag. Hetzelfde als drinken. Hij hoeft echt niet precies 200 gr op een dag te eten, of 300 cc zuivel op een dag te eten/drinken? Probeer het te bekijken over een week. Je bent echt niet genept door alle reclames. Alle vitamine en mineralen zitten in een potje wat ze op een dag nodig hebben. Hahahahahaha, nog even en we gaan in de fase komen dat ze helemaal niet eten. Ook dat gaat helemaal goed komen.
Ik zag gelijk al toen je uit de auto stapte dat je afgevallen was. Gezicht is minder bol en ik kon het ook goed aan je benen zien. Tja ik dacht ik ga niet vertellen dat IK een truitje aan Stan heb gegeven. Klinkt zo eh tja...van nou ik heb ook wat gegeven hoor! Ik wist wel dat jij het zou vertellen. Nou ja gras is nu aardig ontdaan van mos. Vorige week druk met de cultivator in de weer geweest. Ah was idd maar een klein stukkie. Maar 2,5 km totaal. Komt omdat we dat stukkie door het weiland moesten lopen om de Vecht te zien. Maar 1 ding je zult in ieder geval goed slapen van al die frisse lucht.
Ik vond die blik van jou ook zo geweldig, toen Mel naar je toe kroop en je broekspijpen pakte en zich zo omhoog begon te hijsen. Je was als de dood dat ze achterover zou kukelen. Ze keek je ook met een big smile aan alsof ze wou zeggen: 'Kijk eens wat ik kan?'
Setti: hoe is het nu met je meisje ? Meeting: gaaf Gwenolyn: Tiel kwam je toch van daan? is niet zo ver weg, een keer een mini meet ? hehe! (meer mensen mogen volgen als ze willen ) Leuke foto's ook van de meeting Kussie: je doet het hartstikke goed hoor!! Ik geef ook zo af en toe nog potjes en als ik eerlijk ben eten wij zelf ook regelmatig groente uit een potje en dat geef ik Esmay ook wel! Gewoon als je zelf wat kookt ook wat hapjes laten proberen om te oefenen en als je een potje wil geven gewoon lekker doen! Hier; Het leek vanmiddag wat beter te gaan met Esmay had nog wel weer wat koorts 39 maar was weer gewoon aan het spelen... neet heeft ze een uur op bed gelegen (om 19.00 op bed gelegd voor de nacht ) en nu zit ze bij papa op schoot omdat ze weer krijsend en warm wakker werd... Nog de laatste zetpil gegeven en een klein flesje dan probeer ik haar weer in bed te leggen zometeen... Waar het vandaan komt ? Geen idee! Ze is wel weer meer verkouden dan voorheen, of misschien toch tandjes of ?????
Minder bol? Nouw, dat klinkt alsof ik voorheen net een michelin poppetje was! Whahahaha! En ik had nog wel een staart in (en dan een nog dikkere kop lol) Maar goed, ik vat het maar op als compliment! En mijn benen? Joh, dat kwam echt door die broek hoor!!!
@ Alies, haha, ja wat wil je, ik heb eigenlijk nooit goed met kleine kindjes gekund... Ik ken het gewoon totaal nie, tis dus maar goed ook dat alles met Stan nie zo snel gaat, kan ik er ook aan wennen...
Heh wat zielig zeg! K snap er ook nix van? Nog een tandje of kies misschien? Ik hoop dat de zetpil helpt en dat ze strax lekker gaat (door)slapen!
2 maanden geleden waren je wangen boller, zoals ik vanmiddag al zei. Je zei zelf ook als je lachte dat je ogen dan zelfs dichtknepen. En zelfs door dat staartje werd je gezicht er niet boller op. Dus dikke complimenten van mij. Die kan je in je buuze stoppen. Echt niet hoor. Niet alleen door die broek. Geloof me maar, kunt het echt goed zien. Na ruim 2 maanden je niet gezien te hebben zag ik het gelijk.
alies wat ontzettend lief van je man dat hij eraan denkt kussie wat een ontzettende leuke foto's van stan en mel. ja hun vinden dat je moet vieren dat iemand geleeft heeft. dus best een mooie gedachte en hij is niet echt plotseling gestorven he zn opa wilde graag en iedereen had er vrede mee dat hij nu toch is gegaan zeg maar. ze gaan ook ieder jaar uit eten op de sterfdatum van steef zn oma leuk om te horen toch dat je bent afgevallen. hihi. als het zo is mag je t best horen vind ik eliesah haha taleah wordt nu al vegetarier hihi heerlijk hoe ze kan smullen van pannekoeken he das hier ook zo kleintje ik hoop dat esmay goed slaapt en beter wkker wordt. hier slaapt ze nu en heeft net 120cc gedronken gelukkig ze werd zelf wakker
Alisha deed dit nooit. Dit is voor mij ook nieuw. Sinds een paar dagen hijst Mel zich zo omhoog. Ik stond er echt verbaasd van te kijken dat ze het bij jou deed. Ze kent je eigenlijk helemaal niet en kroop zo naar je toe.
Kussie ik vond het trouwens wel lachen dat die buurvrouw van mij eerst dacht dat je mijn nichtje uit Australië was en dat ze daarna vroeg of je mijn zus was.
Hey, mijn ene bericht is verwijderd, heb hem per ongeluk overschreven, woeps, ik weet nie meer wat in die andere stond! Nu jah, ik ga nu douchen en dan op bed! Ik ben idd gebroken!