Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Alies, met deze temperaturen duurt het vast nie heel lang meer dat het 20 graden zal worden! Wat lijkt me dat heerlijk! :cool:

@ Jedalin, shit heej, wat ontzettend zielig! En is er ook nix voor?
    Menthol ofzo? Of is dat juist slecht?
    Fijn dat je morgen vrij bent!
    Al is het wel balen dat er een weekend werken tegenover staat!

@ hier, ik zit GTST te kijken!! En ik wil het niet, maar ik vind het retespannend!! Whahahaha!!!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha linke moest trouwens flinke zijn, in mn vorige bericht..

@ Kussie: we hebben calendulan emulsie, dat smeer je erop en moet de jeuk wat tegen gaan. Lijkt ook wel wat te verlichten hoor, maar mag het 'maar' 3x per dag smeren.

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Jedalin, wat rot van die waterpokken. Je kunt bij de apotheek een smeerseltje laten maken tegen de jeuk (moeten zij doen!) en dat werkt geweldig, weet ik van een mede-september mama (die tevens in de zorg werkt.) Ik zoek de naam even op voor je!

Vandaag echt bekaf... een zeer lange lesdag, waarbij ik twee middagklassen mee naar buiten heb gesleurd: werken én genieten van die zon, was de opdracht. Binnen was het toch niks geworden.

Ik heb de kinderen en de hond - manlief in Duitsland sinds vanmorgen, dus de komende dagen zijn voor mij. Niet erg, ik ga leuke dingen doen met die koters van me. Toch vroeg naar bed, ik voel mijn oogjes branden...

Iedereen welterusten, morgen meer.

4. Soda Pop

Gets, das eigenlijk veelste weinig begrijp ik wel...
    Maar ben blij dat er in ieder geval iets is wat je er tegen kan doen...
    Maar het helpt geloof ik nie super?
    Is er ook nie iets op google te vinden wat eventueel zou kunnen helpen?

Oei, ik hoor mijn kleine ventje al wat huilerig overkomen... Ik wacht nog even af, maar vermoed dat er een wakker moment aan zit te komen...
    Even spieken zo bij hem!

Ik ga ook zo op bed! Hopelijk kan ik slapen, want dat in slaap vallen is nog steeds bagger hier!

Liefs

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Van dinnetje Noor, van het september 2007 forum:

"morgen meteen de apotheek bellen en vragen om Schudmix (Lotio Alba) te maken. Dit is een suspensie die je erop kunt smeren en het wekrt fantastisch! Het doet de jeuk verkoelen en het doet de pokken snel indrogen. Is oa op zinkbasis. Doen hoor, want het zal hem echt helpen (veel beter dan calendula oid)
    Ik heb het indertijd bij Tijn gebruikt die zat zooooo onder en het werkte super, was dat ik het vanuit mijn werk en ervaring nog wist, anders was de apotheek er niet mee gekomen denk ik. Ze moeten het namelijk zelf bereiden."

6. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Megan: Nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!
    @ Morris: Alsnog van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!
    @ Toon: Ook alsnog gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
    @ Ties: Ook jij proficiat met je eerste verjaardag!!
    @ Kussiexx: Jeeeehhhhhhh ook ik heb mijn fiets vandaag op kunnen halen en gelijk een klein rondje gewaagd! Jens vond het geweldig!!! Heerlijk ook dat weer!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Sorry geen tijd om te reageren (moe moe moe! )
    maar even snel op de vraag hoe het met Esmay is:

De koorts is gezakt, vanmorgen nog wel iets engs gehad want ze lag op de commode en ineens draaide haar ogen weg en was ze even van de wereld :O Ik meteen mijn ouders gebeld maar mijn vader zei dat het misschien een koortsstuipje was (ze had vanmorgen wel koorts ) kon niet zoveel kwaad als het bij 1 x bleef, en gelukkig hebben zij het vandaag niet meer meegemaakt!
    Koorts was vanmorgen na de zetpil ook gelijk weer gezakt en niet terug gekomen dus hopelijk blijft het weg!

Heb vanavond boodschappen gedaan, rekeningen overgemaakt en nu is het tijd om naar bed te gaan ben kapot!

Oh ja nog 1 klein ding, waarschijnlijk zou ik wel gek aan het worden zijn, ik legde Esmay in bed deed haar slaapzak aan en ineens zei ze (althans dat denk ik ) "Trusten" daarna nog 1x :O het klonk in elk geval beide keren als trusten! Nou mijn mond viel open en ik geloof echt niet dat ik dat goed heb gehoord....

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    THNX!!! Ga morgen de apotheek bellen of ze het kunnen bereiden voor me... dankjewel!
    Super lief ook dat je het navraagd :)

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    val er hier weer ff in hoor pfff wat schrijven jullie veel!!!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    weer drukke dagen gehad, maar lees het weekend alles bij en reageer weer ff.

Jef is tot maandag naar oostenrijk met ene vriend snowboarden, dus ben alleen.ga morgen maar eens bij mijn ouders in Arnhem koekeloeren dan haha.

Ow we hebben een vakantie geboekt!!!!!!!!!!!
    Of nou ja de tickets haha, we gaan 14 tot en met 21 juni naar Spanje, naar het huis van vrienden van mijn ouders/ons.
    Zit een eigen zwembad bij en alles wat we maar nodig hebben!!
    Hebben er zin in!!!!We hadden ook wel naar Aruba gewild, maar vind dit toch fijner zo voor de eerste keer met Neomi op vakantie naar het buitenland!!!

eliesah, schattige foto van taleah, zeker een gekke meid!!!

Linda suc6 met Jesse, misschien is dat spul idd wat, wat net genoemd word!

Kleintje, wauw dat zou leuk zijn, hier praat ze nog helemaal niet echt, enige is papapa maar mama nee hoor, echt niet...

kussie en alies, heerlijke foto's van jullie 2 kleine wondertjes!!

Meeting:ik ben erbij!!!!!!!!!!!!!!!

trusten

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lisetje: Proficiat met Sem's eerste verjaardag!!!

@ hier Hmm, Jesse werd vannacht om 12 uur wakker door de jeuk. Flink huilen en zelfde als toen met daan; hij moest zich gewoon moe huilen om te kunnen slapen. Camping bedje opgezet bij ons en toen is ie in slaap gevallen.
    Daan vanmorgen weer helaas helemaal onder de poep..tis toch wat.

Jesse head vanmorgen 38,3 dus maar een zetpil gegeven zodat ie zich niet de hele dag ziekerig voelt.
    Nu gauw brood geven en naar bed met ze, want ze zijn erg jengelig..
    Jesse doet vandaag ongeveer alles wat niet mag, elk dingetje aanraken wat niet mag... zeer frustrerend.
    Hopelijk worden ze nog een beetje lief vanmiddag.

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Lisetje; gefeliciteerd met Sem :)! Een fijne dag vandaag!

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Lisetje VAN HARTE MET SEM!

Amanda VAN HARTE MET SAMILA!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje mina..jesse zit vandaag écht slecht in zn velletje. Hij huilt echt om alles. Hij heeft nu in de ene hand een koekje en hij wil wat drinken uit een flesje.. Lukt ff niet met 1 hand, na 2 keer proberen; tranen met tuiten. Bij mij op schoot is niet goed, in de box, maakt allemaal niet uit. pff...erg vermoeiend zo.
    Gelukkig ligt daan nu ff op bed (Jesse was na 45 minuten helaas alweer wakker dus die gaat vanmiddag nog een keer naar bed) en heb ik alleen ff jesse want poe poe...

@ Amanda: Oh Samila ook 1 jaar! Proficiat!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ik ben nog steeds thuis voor lisanne en heb haar dus nog een dag thuis gehouden van het kdv omdat ze nogsteeds aan de diarree is en veel spugen. Steef gaat zo ff ors halen na zn werk en dan moeten we het dit weekend aankijken en anders naar de ha. Ze vroeg of ik voor mn eigen gerustheid langs wilde komen maar lisanne is niet suf en speelt nog gewoon dus vond ik t niet nodig vindt alleen vervelend dat ze niets binnen houd. ze heeft vandaag gelukkig geen koorts meer maar mocht ze dat wel krijgen moet ik gelijk langs komen

kussie ik hoop niet dat je vriendin een type fout gemaakt heeft want ts daar niet fijn om te zitten nu.

buitenslapen???? hier slaapt ze alleen in de wagen als ik buiten aant wandelen ben en dan smeer ik haar meestal niet in tenzij de zon schijnt zoals met deze dagen dan weer wel

eliesah wat een geweldige foto van taleah in de kast hihi.

jedalin beterschap voor jesse arm kereltje

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lisetje gefeliciteerd met de eerste verjaardag van sem

amanda gefeliciteerd met de eerste verjaardag van samila

17. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lisetje; Gefeliciteerd met de verjaardag van Sem!

@Amanda; Gefeliciteerd met de verjaardag van Samila!

@Jedalin; Beterschap voor Jesse.

@Setti; Beterschap voor Lisanne.

@ All; Ik hou het verder kort. Ben aan het genieten van onze laatste zonninge dagen in Italië.

18. Soda Pop

Hey allemaal,

Vanmorgen weer weegmoment, en ik ben in 2 weken tijd 0,1 kilo kwijt... GVD!!!! Das ja net nix! Balen!!

Maar heb zonet wel weer 2 uur gesport! Hatsjikidee, vraag mij niet waar ik die motivatie weg haal... Want pff, ik eet nu het liefste een zak m&m's leeg.... :x

Hmm, ik haal Stan uit bed, en hij lijkt heel vrolijk... Kom ik beneden, leg hem op de grond op de buik, en hij begint me toch te huilen... EN werd eerst ook nie weer stil... Pamper is nie vol, zat ook nie te strak.. Dus of hij nouw pijn heeft of iets anders, ik weet het niet...
    Snap er nix van... Zucht.. Nu zit mijn moeder bij hem en is het weer goed...
    Gelukkig maar!!

@ Lisetje, gefeliciteerd meid, met Sem's eerste verjaardag....

@ Amanda, gefeliciteerd meis, met Samila's eerste verjaardag!!

@ Jedalin, lief dat Darcy zo met je mee denkt!! Ik hoop dat de apotheek het heeft liggen en dat het helpt! Wel stom dat de huisarts dat niet als tip mee gaf, of ben je met Daan toen nie bij hem geweest, toen hij de waterpokken kreeg....

@ Alies, vind heel lief dat je dat zegt, dat Melanie nie bang voor me was, maar het was denk ik wel toeval!! Haha, misschien zag ze mij wel voor jou aan! :p We hadden tenslotte de zelfde kleur spijkerbroek aan! :)

@ Jedalin, vermoeiend als Jesse (toch) maar blijft huilen... Die verrekte waterpokken ook... Das echt nix!!

Sorry, moet nu gaan, Stan moet eten, en ik wil nog (steeds) even douchen, zucht! :D

Liefssss

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: whaha ik bedoelde buiten spelen, niet slapen :D:D was n foutje!

Hopelijk helpt de ors. Plast ze ook niet meer goed of dat wel?

@ kussie: hier ook van die momenten hoor, dat alles prima is tot ik jesse of daan neer zet of leg; dan is het ineens krijsen om niks. Dus is niets geks hoor! :)
    Gelukkig werd ie stil bij je moeder! haha.
    Was hier ook. Jesse was mega jengelig de hele ochtend..een vreindin van mij kwam om half 2 langs en wat denk je: sindsdien is ie super lief! lachen, spelen.. raar kind! Ze is nu al een poosje weg en gelukkig is ie nog steeds lief ;)

Ben niet met daan bij de ha geweest verder.. dus die heb ik daar verder niet over gesproken.

wat balen dat je zo weinig bent afgevallen, dat had wel meer mogen zijn met alle inspanning!!! Maar volhouden hoor, en NIET toegeven aan wat lekkers! Je kunt 't!!! :)

@ naja, niemand haha: wat is het rustig hier!!

@ hier: Jeeej! Jesse heeft eindelijk weer goed gegeten! Gewoon een willekeurig potje! Eindelijk :).. Hij had echt weer eetlust!
    Heb nog niet een volledige maaltijd gegeven, doe ik morgen wel, ff rustig opbouwen.
    Daarna nog wat soep gegeven die ik klaar gemaakt had..nou, ze vinden het helemaal niks. maar kheb hem gewoon aangemaakt met zo'n pot soep, weet je wel..en die is wel mega zout..dus ik denk dat ze hem daarom niet lekker vonden.
    Iemand hier een recept voor groentensoep toevallig hoe je hem wel goed maakt? want het lijkt me, naast dat ze hem kennelijk niet lusten, ook niet goed; al dat zout.
    Enne, hoe geven jullie dan die soep? Gaf het nu uit de fles, maar speen groter geknipt. Ging wel hoor, maar ben benieuwd hoe jullie het doen.

Verder lekker wezen wandelen vanmiddag en nieuwe bloemetjes gekocht voor in huis. heeeerlijk. Buiten staan de hyacinten volop in bloei (die zijn zo mooi en ruiken heerlijk :D) en net nog een plantje extra in een pot gezet. Binnen ook weer wat plantjes gezet (blauwe druifjes, hyacinten en een grasplantje) en dat oogt altijd zoooo gezellig :D hihi..

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Het was geen toeval, want de keer er voor huilde ze ook niet toen je haar op schoot had. ;) En ze keek je ook heel bewust aan en lachte naar je. :)

Alisha mag morgen niet voor diploma A afzwemmen. Ze moesten duiken en door een gat zwemmen, maar ze redde het niet tot het gat. Volgens mij waren er maar 2 door en de rest niet.
    Dus over 4 weken de volgende herkansing.

Deel Deze Pagina