Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Sem Gefeliciteerd met jeeerste verjaardag

Samila gefeliciteerd met je eerste verjaardag

@ Boomer: Joënna loopt nog niet los. Wel trekt ze zich overal aan op, en loopt ze overal langs. Ook aan 2 handen lopen gaat goed.

@ Jedalin: Arme Jesse. Heel veel beterschap met je mannetje!!

Hier vind ze soep erg lekker: groenten, asperge, brocoli, kippen, bruinenbonensoep etc.
    Als ik het snel wel doen, doe ik een pakje honinggroentensoep, gehakt rullen, soepgroenten, en binnen een half uur groetensoep op tafel. Ik gee dan vooral veel groenten, en een beetje vocht.
    Als ik het langzaam doe, dan een soeppakketje vlees, dus een halve dag laten trekken, door een zeef heen, bouillonblokje en soepgroenten erbij en klaar.

Heerlijk al lekker de lnete bij jullie in en om het huis:D

@ Alies: Jammer dat Alisha morgen niet mag afzwemmen. Lekker blijven oefenen en dan gaat het de volgende keer wel goed.
    Ik snap nog steeds niet waarom ze door een gat heen moeten zwemmen. Zie daar nog steeds het nut niet van in.

@ Lillebel: Zo te lezen is Ties goed verwent op zijn verjaardag:D Veel plezier morgen!

@ Setti: beterschap met Lisanne! Hopelijk heb je de ORS niet nodig.

@ Kussie: Hoe vervelend het ook is voor je vriendin dat haar man uitgezonden gaat worden, helaas heb je in het leger weinig te "kiezen".:(
    Ik weet hoe vervelend het is, daar mijn zwager is uitgezonden naar Afghanistan voor 3 maanden.

Inderdaad frustrerend, maar eraf is eraf!!!!! Goed zo dat je van je M&M's af bent gebleven.

@ Eliesah: Wat een heerlijk gek meisje hebben jullie toch:D:D

@ Darcy: Zo te lezen heb jij een heerlijk weekend voor de boeg met de kinderen.

@ Ano: Heeeeeeeeeeeeeeerlijk lekker op vakantie!! waar in Spanje gaan jullie naar toe?

@ Zonnebrand: Nee ik smeer nog niet in.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: heb je de apotheek nog gebeld voor het zalfje?

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Vroeger moest je gewoon 5 meter onder water kunnen zwemmen. Ik denk dat ze dat gat gebruiken zodat je wat dieper het water in moet duiken. Maar de meeste die sprongen er in en kwamen halverwege al weer omhoog, omdat ze niet goed doken. Alisha dook ook niet goed genoeg, waardoor ze al snel weer omhoog kwam. Gok dat het nog geen 4 meter is wat ze moeten afleggen. Maar ach komt vanzelf wel. :)

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb inderdaad ook nooit door een gat heen gezwommen. Weet eigenlijk ook niet meer of ik nu 5 of 7 meter onder water moest zwemmen. Alleen dat ik onderwater moest blijven tot de rode streep:D

Het zou inderdaad een hulpmiddel kunnen zijn om dieper te duiken.

hahahahahaha, zie ze al helemaal in het water "duiken":D:D

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Sommige namen zo'n typisch kikkersprongetje ipv duikhouding. Was wel lachen. :D

Ik weet ook niet meer precies hoe ver je bij A onder water moest kunnen zwemmen. Was dat niet 5 meter ofzo? En bij B 8 meter?
    Tis ruim een kwart eeuw geleden voor mij dat ik afgezwommen heb. :)

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Dat gat is dus om te oriënteren onder water. Wat vroeger dan denk ik die rode lijn was. En nu is het maar 3 meter wat je moet overbruggen.

Eisen voor A-diploma

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Franny, gaaf dat jou fiets nu ook binnen is!! Tis echt superr om te fietsen met de kleine voorop!! :D:D
    Doe je nog een foto van Jens op de fiets?

@ Alies, ships das echt jammer voor Alisha... Was ze erg teleurgesteld?
    Hmm, misschien vind Mel me dan toch gewoon erg interessant! :D Das nog es een compliment van zo'n meiske! :D:D

@ Jedalin, ik heb nog nooit geen soep gegeven...

@ Setti, blijkbaar heb ik er overheen gelezen, maar krijgt Lisanne nu ORS? Hoe gaat het nu met het meiske dan?

@ Kleintje, is de koorts bij Esmay weg gebleven verder vandaag?

@ hier, hoeraaa, Stan gaat nu ook op zijn kontje bij mij de kamer door, whahaha!! Zo grappig!! Hij glijd mooi over het laminaat nu.. En jawel, WEDEROM IN DE ACHTERUIT! :cool::D:D:D

@ Gwen, ik weet het, d'r is ook nix aan te doen, en het hoort bij hun beroep, ze kiezen er natuurlijk nog altijd zelf voor... Maar toch...
    Nu ze net een kleintje hebben vind ik het gewoon helemaal al nix...

@ hier, nouw meiden, vanavond neem ik toch een klein schaaltje m&m's tis weekend! Dus ik heb het verdiend... :p

Ik vroeg vanmiddag aan mijn moeder of ze het leuk vond als we zouden blijven slapen, vanavond lekker samen tv kijken...
    Maar ze reageerde zo raar... Ik zei; wat is nou het probleem dan als we blijven? Vind je dat gewoon helemaal nie leuk ofzo?
    Kreeg ik een vaag antwoord dat ze misschien nog weggingen.. Ik zeg; zeg nouw gewoon wat er is, waarom je het nie wil.... Nouw toen kwam ze weer met iets vaags...
    Ik ben toen ook maar opgestapt.. En ik wil eigenlijk dit weekend nie meer naar ze toe gaan... Maar weet ook nie wat ik dan het hele weekend moet gaan doen.. Zucht...
    Raar weer heh?

Hahaha, Marco Borsato is het weer aan het doen!! Superrr!! Vind nog best knap hoe die 't doet!

@ hier, ehm, wat wilde ik nog meer zeggen, ik weet het nie meer!!

Liefsss

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja hoor Mel vindt jou gewoon aardig. :)
    Nee Alisha was niet teleurgesteld. Volgens mij heeft ze niet echt door wat dat proefzwemmen inhoudt. Ach zolang ze plezier heeft vind ik het prima. :)

Zo die Stan wordt straks kampioen achteruit rijden straks als hij eenmaal op zijn loopautootje rondsjeest. :D

Pff vaag hoor waarom je ma niet gewoon eerlijk zegt wat er is ipv er om heen te dralen. ;)

9. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden!

Even een reactie.. thnx 4 alle felicitaties trouwens :)
    Vandaag nog gn feestje gehad.. we waren wel lekker vrij maar hebben boodschapjes gedaan, gewandeld en buiten gespeeld.. vanavond nog lekker pannenkoeken gegeten..

Morgen hebben we t grote feest :)
    Het hele huis is versierd met ballonnen en slingers (voornamelijk Bumba) hij keek zn ogen uit vanmorgen, toen ie de woonkamer in kwam hihi. Hij vond het erg leuk.. vooral de ballonnen zijn favoriet, hij blijft er maar naar roepen :D

Hij hft natuurlijk wel onze cadeaus gehad.. een Woezel en Pip bankje en Mega Blocks.. hij was vanmiddag al druk ah stapelen en bouwen.. proberen dan ;) Ben benieuwd naar morgen!

Amanda, gefeliciteerd met Samila!!

Ik ga nu ff proberen stukje terug te lezen..

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahaha, dat is echt leuk om te zien:D:D plat op het water terecht komen, en een kontje boven zien komen om maar onder water te kunnen komen. Geweldig!!

Het was wel ergens in die richting, maar hoeveel het nu echt was?? Geen flauw idee meer.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    hahahahaha, geweldig!!!

Het is ook niet leuk, en het blijft ook nooit leuk, maar je hebt er zelf voor getekend..........

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Sem en SAMILA van harte gefeliciteerd!!!!

Kussie: wat raar dat je moeder zo reageerde!

jedalin: bah bah balen van daan en jesse hopelijk knappen ze snel op!

Alies: helpt de kokosolie een beetje bij melanie??

Smeren: ik heb jan wel al ingesmeerd en maar goed ook want we zaten buiten en ik dacht zal toch maar ff smeren nou ben na een half uur naar binnen gegaan want hij werd al helemaal rood van het zonnetje......!

heb me nu eindelijk ingeschreven bij de sprotschool en ben deze week al 2 keer gegaan hahaha ben heel trots!!!!

ow heeft er iemand nog een tip voor een buggy? Ik wil er graag 1 kopen voor als we op vakantie gaan maar weet niet zo goed welke!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier ook graag tips voor een buggy.wil er ook 1 hebben voor de vakantie!!!!

gwen, leuk dat je reageerd op onze vakantieboeking!we hebben er zin an!!we gaan naar bernica, ligt een uur van Alicante.
    ken het niet hoor, maar daar staat het huis waar we verblijven haha.
    hoe ist met Joenna?alweer wat lekkerder in d'r velletje?

vanmiddag kleren gehaald van t merk bakkaboe voor neomi, jeetje was dat een leuk merk zeg!!!!!!

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Bakkaboe is inderdaad een leuk merk, voor een leuk prijs. Het is maar goed dat geen winkel in Tiel het verkoopt, anders zou ik er regelmatig rond struinen:D

Bernica, wel eens van gehoord, maar zegt me zo niks. Ach, het maakt niks uit waar je heen gaat: Zon, water, gezin: wat wil je nog meer? Alle ingredienten voor een heerlijke vakantie.

@ Kussie & Ano: Wat lief dat jullie het vragen. Dank je wel! Met Joënna gaat het hartstikke goed. De kuur lijkt echt wonderen te hebben gedaan. Ze zit heerlijk in haar velletje. Ook op het KDV merkten ze ook op dat ze heerlijk in haar velletje zit.
    Ze heeft praatjes voor 10, kletst de hele dag door, en is heerlijk ondeugend:D. Ook probeerd ze af en toe los te staan, en dat gaat hartstikke goed, tot ze door heeft dat ze los staat, dan schrikt ze en valt ze om.
    Ze loopt ook aan beiden handen door de kamer heen. Ze zoekt weinig steun aan mijn handen, maar durft nog niet aan 1 hand. Prima, dan niet.

Ook kan ze nu goed schater lachen. Vooral als ik met haar aan het dansen ben, heeft ze de grootste schik (of achter haar aan kruip;)).

Waarom weet ik niet, maar ik ben zelf hartstikke moe. Na GTST duik ik mijn bed in, en voor mijn gevoel heb ik dan nog amper geslapen.

Morgen vrijgezellenfeest van een goede vriendin. Sprak haar vandaag op het KDV (haar zoontje zit in dezelfde groep als Joënna) en vroeg wat ik het weekend ging doen........ Naar Gooische vrouwen:D:D:D. hahahahaha, ze weet niet dat we morgen haar gaan ophalen op haar werk:D

15. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    bedankt voor alle felicitaties.

sem gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

ik heb lampionnen opgehangen inplaats van ballonnen. vorig jaar heeft de kat namelijk een ballon opgegeten en heeft er veel last van gehad. ze vond ze in iedergeval super en heeft er heel hard naar lopen roepen.

ik had voor vandaag een klein kwarktaartje gemaakt en daar een kaarsje (lotus bloem met muziek) op gezet.
    ze vond de taart heerlijk en zat er helemaal onder dus dat beloofd nog wat voor zondag.

samila heeft van ons een poppenbuggy gekregen met een pop en bedje en stoeltje. een vormenkever met heel veel geluid. en kleine autotjes( met een zelfgemaakte autobaan die ze mee kan nemen).

mijn moeder en zusje en schoonmoeder zijn nog even langs geweest met wat kado's. Zondag krijgt ze nog meer kado's.
    De grote taart is af nu moet het meptaartje nog ( foto volgt nog)

@ kussie: wat leuk dat stan nu op zijn kont schuift.

@ zieke kindjes: beterschap.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ff snel, sorry dat ik niet reageer maar zitten in een serie hihi :)

Jesse ligt ondertussen in het campingbedje al bij ons op de kamer. Flink huilen net en hij moest echt moe huilen dus dan maar daar ipv bij daan...
    Dat zal wel een paar keer wakker worden zijn vannacht want hij zit nog altijd niet lekker in zn velletje.
    De pokken lijken wel wat in te drogen want ze krijgen korstjes. Hopelijk is het ergste gauw voorbij!

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Balen dat er niet zoveel af is, maar kan ook van de spieren zijn? En dat je wel vet kwijt bent?! Goed van je dat je toch die m&m's niet hebt genomen!!!
    En wat super leuk dat Stan op zijn kontje de kamer rond gaat!

Jedalin: Hoe is het vandaag met Jesse? Hopelijk weer beter in zijn velletje! Hier is het meestal ook allemaal goed op visite of als er visite is. Maar krijsen als ze dan alleen me ons zijn, kan daar stiekem wel om lachen :D

Lisetje: Ik had het al op hyves gedaan, maar alsnog gefeliciteerd met Sem!!

Amanda: Nog gefeliciteerd met Samila! En alvast veel plezier op het feest morgen!

Setti: Beterschap voor Lisanne. Hopelijk gaat het vandaag weer een stukje beter. En zal ze langzaamaan weer wat gaan binnenhouden!

Gwenolyn: Fijn dat Joënna weer helemaal opgeknapt is!

Groentesoep: Ik maak het altijd zoner boullkionblokjes. Ik snijd groenten bijv. venkel, wortel, prei, bleekselderij. En ik neem zo'n mergpijp. Dat zet ik met een ruime hoeveelheid water op het vuur en laat ik'een half dagje trekken. Daarna zeef ik het. En snijd ik opnieuw groenten die ik in de soep wil. Zoals prei, wortel, bloemkool, paprika enz. Gewoon waar ik zin in heb. Ik gooi er soepballen en soepvlees bij. En dan nog verse kruiden zoals peterselie, tijm, rozemarijn. Dat zet ik nog een uurtje op. En dan kun je dus het deel voor de kinderen eruit halen. daarna voeg ik voor mezelf peper en zout toe. En klaar is kees :D

Hier: Florine kan nu ook 'papa' zeggen. En eindelijk maakt ze aanstalten om zich op te trekken. Pepijn zit wat minder in zijnvel, want er komen wat kiezen door. Dus we zitten ook al 3 dagen vanaf 06:15 op. En dat terwijl ze ook al later naar bed gaan. Dus het is niet omdat ze al zo lang hebben geslapen dan.
    Vanavond hebben Don en ik ijshockeytoernooi tot 02:30 vannacht. Dus er komt een vriendin op Pepijn en Florine passen.
    Ben nu weer weg, we gaan zo vloerbedekking uitzoeken voor op de trappen...

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Sem en Samila, van harte gefeliciteerd lieve maart baby's :)

Lisetje, veel plezier vandaag!

Heb beide kids met manlief in Duitsland nu, dus later meer... eerst alles maar es aankleden en mobiliseren richting supermarkt :D

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier t sporten gaat niet echt goed afgelopen 2 weken ik moet zeggen dat ik ook minder zin heb. de lessen daar hebben ze nu een nieuwe release en die muziek krijg ik echt koppijn van. en afgelopen week met t condeleren en de crematie en lisanne die ziek is. ik kom bijna de deur niet uit. ben gister wel met haar en de driewieler buiten geweest en vandaag maar ff lekker wandelen en de boodschappen doen. eerst de kinderwagen halen bij steef op zn werk want die ben ik vergeten van zijn auto over te gooien naar mijn auto :x gister hebben we ors gehaald maar ze moet t niet :x op hoop van zegen dat ze vandaag meer drinkt

kussie idd weg is weg dan maar 0.1 ik val niets af. pfff. en wat de anderen ook zeggen spieren wegen zwaarder dan vet dus is het logisch dat t nu minder hard gaat. .hoe ist nu met stan?

jedalin oohh hahaha. nee met buitenspelen smeer ik haar niet echt in eigenlijk en de zon is nog niet zo fel.

ze plast nog wel alleen ze spuugt weer veel en is al vanaf dinsdag aan de diaree. ik geef nu iedere x beetjes drinken. ze wil geen brood, koekje zelfs nibbit wilt ze niet. en fruit gaat er ook niet echt meer in. dus dan maar iedere x wat nutrilon proberen.

en wij hebben lisanne ook al eens chinese tomaten soep laten proeven gewoon van de lepel en ze vond t lekker. deze had steef zelf gemaakt dus niet zout.

afzwemmen ik moest vroeger 7 meter onderwater zwemmen en ook nog door een gat heen duiken. hihi ts al weer zo lang geleden.

of die 7 meter bij a of b was weet ik niet meer

kussie en waren de m&ms nog lekker hihi idd af en toe mag je best snoepen of zondigen toch!!! idd weer een vage opmerking van je moeder.

lisetje veel plezier vandaag met het grote feest voor sem

buggy mn moeder heeft toen mijn neefje geboren werd een groen blauw simpele gekocht bij de prenatal voor 30 euro ofzo daar zitten maar 2 of 3 standen op en die nemen we mee op vakantie daar ga ik dus geen nieuwe voor kopen maar dacht er wel aan en dan gelijk zo'n fiets buggy houder zodat ik ook op de fiets ermee kan dus waarschijnlijk kopen we toch nog zo'n andere buggy. want die wandelwagen is echt huge

ano wat leuk zeg een vakantie geboekt t schijnt daar wel mooi te zijn . wanneer gaan jullie precies of heb ik er overheen gelezen?

gwendolyn gelukkig gaat t weer goed met joenna. veel plezier vandaag met t vrijgezellenfeest.

marye hopelijk heeft pepijn niet heel veel last van zn kiezen. mmm die soep klinkt heerlijk. en hoe is het toernooi gegaan.
    Leuk klinkt dat he als ze papa en mama zeggen.

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Leuk dat jullie een vakanite geboekt hebben. Lijkt me ook fijn dat jullie in een huis van vrienden zitten. Met een kleintje is dat ook wel gemakkelijk.

@ Kussie; Iedere gram is er één. Heel knap dat je van de M & M’s bent afgebleven! Wat goed van Stan dat hij nu op zijn billen schuift. Hij is dus net als Morris een billenschuiver!

@ Jedalin; Hoe gaat het met Jesse? Heeft hij vannacht goed kunnen slapen. Fijn dat het ergste leed geleken lijkt.

@ Zwemmen; Volgens mij hoefde ik voor mijn A diploma niet onder water te zwemmen . Voor het B diploma moest ik 7 meter onder water zwemmen.

@ Buggy; Wij hebben de MacLaren Quest sport. Hij bevalt erg goed. Is licht en toch erg stevig. Bovendien kun je de leuning ook naar achteren doen. We hebben hem destijds voor Jasmijn gekocht en hij is nog steeds mooi. Je kunt de bekleding ook makkelijk wassen. Hij is zeker niet goedkoop maar ik vind het het geld wel waard. Morris zit er af en toe ook al in, maar alleen maar als ik even snel een boodschap moet doen. De gewone wagen is toch nog een stuk comfortabeler voor hem.

@ Gwenolyn; Wat fijn dat het weer zo goed gaat met Joënna. Veel plezier op het vrijgezellenfeest van je vriendin.

@ Marye; Zo maak ik ook altijd groentenbouillon. Ik doe er alleen geen soepvlees is want dat vind ik echt verschrikkelijk vies. Veel plezier op het ijshockeytoernooi.

@ Setti; Hopelijk drinkt Lisanne vandaag weer iets beter. Vervelend dat ze de ORS niet wil.

@ Darcy; Succes dit weekend. Ik vind het altijd best pittig als ik het hele weekend alleen ben met twee kinderen.

@ Hier; Het is nog steeds heerlijk weer. Ik ben vanochtend al naar de speeltuin geweest met de kinderen. Heerlijk, het was nog lekker rustig. Jasmijn en Morris hebben lekker gespeeld en ik heb in het zonnetje zitten genieten. Daar kan ik zo blij van worden.

Deel Deze Pagina