Grrr een hele tekst en nu is alles weg!!! Dammmnnn!!! Sorry maar ik ga niet weer alles opnieuw typen... Even gauw: Kussie hij mag maandag opnieuw op gesprek komen ze waren wel erg positief! Dus ik ben benieuwd.... Even kort: vandaag taart workshop gehad, erg leuk! Het werden alleen handtas taarten en geen lente taart! Maar ook dat vond ik wel erg leuk! Alleen moeilijk..... Achteraf ben ik niet zo blij met de kleuren (had misschien toch voor iets kleurrijkers moeten kiezen ) en er was te weinig tijd waardoor ik nu heel veel dingen zie die anders hadden gekund.... Maar goed het was leuk om eens te doen! En volgende week probeer ik zelf eens een taart te maken gewoon een ronde... En dan met meer tijd zodat ik wel alles goed en netjes kan afwerken... (lichtval is niet zo super daardoor lijkt de taart erg ingedeukt )
Waar is ie van gemaakt? Marsepein? Ik vind hem er super uit zien!! Misschien indd de volgende keer iets meer kleuren? Dat maakt een taart wat vrolijker, en dat hoort ie te zijn toch! Maar nogmaals ik vind het superrr knap gedaan! En ik doe het je nie na! Oeehh, spannend dat je vriend maandag weer op gesprek mag! Das goed teken!!! Liefs
Kussie: Nee dit was Fondant... Dat schijnt net iets anders te smaken en iets makkelijker te bewerken te zijn... Oh en hij is gevuld met vanille boter créme en abrikozen jam! En nu ga ik naar bed! Morgen naar Blijdorp en daarna naar de pannenkoeken boot met vrienden en hun kinderen...
Ohh ik vind Adele nie eens heel bijzonder, maar dat nieuwe nummer van haar vind ik zooo mooi, set fire ofzo? Echt prachtig!!! Jullie?
kleintje: mooi hoor en de inhoud klinkt ook lekker!!! setti: ach dat arme meisje van jullie hopelijk knapt ze snel op! Marye: wat leuk van florine....komt pepijn ook al in actie met mamma en pappa of doet die het rustig aan? Hopelijk heeft hij niet al te last van zijn kiesjes! Johannal: Zoals kussie al zei hoe gaat het nu met je en natuurlijk met je vriendin??Kan jij het allemaal een beetje verwerken??Als je iets kwijt wil zijn we er voor je he!!! Superb: dnek dat ik het gemist heb maar waneer vertreken jullie aar nederland??? Kussie: Moeders....leef met je mee! ach ze bedoelen het goed toch?? hier ook geen super tuin hoor maar ik pak zo de auto en een plaid en dan rijd ik ergens heen...is dat geen idee voor jou en stan? dat je een rustig plekje van de zomer kan opzoeken en dan daar lekker gaat zitten met hem met een picknick mandje enz??Of zou dat teveel zijn voor hem? En je bent idd geen zeur hoor.....en al was je het wel we zeuren er hier allemaal lekker op los toch.....hier kan het heerlijk en we luisteren ook nog!!!Vind jullie allemaal toppers hierzo en heb echt bewondering van hoe jullie het allemaal doen enz. Mag ook wel eens gezegd worden toch!
Zo is het maar net!! Allemaal toppertjes, die maart mama's! Trouwens ik wilde nog zeggen, dikke duim dat je al 2x bent wezen sporten! Daar mag je ook terecht trots op zijn, en waar is Jan dan? En jah, het is heel jammer van mijn moeder, wil morgen weer naar mijn tante met Stan. En als het dan weer goed gaat, wil ik haar toch es vragen om op te gaan passen... Ik zie d'r als een berg tegen op.. Voel me er zo slecht onder... Dat ik Stan daar dan "achter laat" Maar het word tijd dat ik ook aan mezelf ga denken.. Dan ben ik alleen maar ook een lievere gezelligere mama! Liefs
Ik vind Adele GE-WEL-DIG!! Dus ook dat nummer! Maar rolling in the deep vond ik nóg mooier. Ik hou van d;r stem!
heyyy meiden adele, vind r ook een erg mooie stem hebben!als ze op de radio is draai ik m altijd wel harder hoor Gwen, wat fijn dat Joenna weer zo leker in d'r vel zit!!heerlijk is dat he!hier ook hoor, ze is weken uit 'r doen geweest, ook last van d'r oren en keel, maar nu is ze ook weer lekker in d'r hum en gewoon lekker gezellig en niet hangerig enzo.alweer wat fitter? kussie, meid zoals de rest al zegt, we vinden jou echt geen zeur!!!!!ik heb bewondering voor hoe jij het allemaal in je eentje doet!!!respect hoor, je verzorgt stan helemaal alleen, en financieel doe je het ook hardstikke goed!!!!dikke knuff meid, en praat maar lekker van je af hier hoor!! kleintje, leuke taart hoor!!!!ziet er toppie uit. ik vind ze nooit zo lekker (me schoonzusje heeft ook zo'n cursus gedaan) maar tis wel heel erg leuk!!! amanda, nog gefeliciteerd met samila!!!!!fijn dat jullie zo;n leuke dag hebben gehad!veel plezier morgen!!! superb, lekker he als je ff helemaal alleen bent, vind dat soms ook heerlijk hoor!!!me schoonzusje is idd ook erg tevreden over de mclaren, maar idd wel duur ja zo, ben inmiddels weer terug van me ouders!!ben vandaag naar nog 4!winkels geweest waar ze dat merk bakkaboe verkopen, heb echt een hoop gekocht haha,in totaal 90eur, maar heb echt veel vind ik.en super leuk. voortaan als ik iets nodig heb ga ik daar het eerste heen!!! over de vakantie, wij zijn er ook nooit geweest, ben uberhaupt nooit in soanje geweest, ja alleen tenerife, maar das weer net ff anders he. maar zoals gwen zei, zon zee water en me gezinnetje, das genoeg!!!!
haha wordt nu wel nieuwsgierig naar die kleding van dat merk.. hadden ze ook veel leuke jongens kleding? ken het merk helemaal niet. Las wel dat ze het bij Sengers verkopen, daar ben ik ooit eens geweest voor een shirtje, maar dat merk verder niet gezien haha.
Heb net dat nummer van Adele gedownload, en ook My Hands van Jewel... Kennen jullie die? Dies zo mooi! Morgen cd branden, maar nu op bed, want verrek, de tijd word ja verzet, tis dus al half 12 gweest! Das laat zat voor mij! Morgen een brakke dag! Bah!
ja my hands is ook mooi!!!!heb 2 cds van jewel en als ik een beetje depri ben dan draai ik die altijd!!!! Slaap lekker!!! Ben ook trots dat ik al wel 2 keer naar de sportschool geweest ben hahahaha Michiel was bij jan! Kan hem ook daar naar de opvang brengen maarja jan is nog nooit bij de opvang geweest dus vind dat ook een beetje eng!
Ano; bakkaboe is indd super leuk! Heeft Taleah ook veel kleertjes van. Haar verjaardags outfit komt daar ook vandaan . Waar koop jij het? Ik bij de Jola.. Kussie; meis we vinden jou echt geen zeur hoor. Het forum is er toch ook voor om naar elkaar te 'luisteren' en elkaar te helpen. Anders zitten we ook niet op dit forum toch hihi.. Was leuk he "Ik hou van Holland?" Buggy; wij hebben de Quinny Zapp, is echt heel fijn. Hebben we van een collega gehad. Zomaar voor niks, dus ja. Hij kan alleen niet in slaap stand, maar ja dat doet Taleah toch niet. En we gebruiken m alleen voor als we even de stad in gaan etc. Kleintje; wauw super gaaf vind ik je taart. Was die ook lekker? Vraagje; Taleah krijgt nu alleen nog maar gewone melk. Maar wil in de ochtend graag nog de fles blijven geven; ik kan toch ook gewoon bambix met melk in de fles doen? Doet iemand anders dat ook? Hier; alles goed hier. Taleah zit lekker in dr vel en is een grote boef hihi. Is van alles aan het uitproberen. Wel leuk, af en toe ook niet . Gister gewinkeld voor bruidskleding; had een heel mooi sjiek jurkje gekocht. Echt super hoor, maar voel me er helemaal niet op mn gemak in. Marc zag het ook en zei ik heb liever dat je als je zelf gaat en straalt dan dat je in zo'n sjieke jurk gaat en helemaal niet op je gemak voelt. Dus we gaan straks even terug naar de stad, ruil ik het sjieke jurkje om en kijk voor iets anders. Mocht ik niks vinden heb ik al wel iets anders leuks in de kast hangen . Haha! Wat gaan jullie vandaag doen????? Wennen he met die klok?
@ elisah: hahah oh je had al een jurkje gekocht ook! Nou, alleen maar goed dat je volgt wat je gevoel je ingeeft! En fijn ook dat marc de keuze wat makkelijker maakt! @ Kleintje: ik vind je taart suuuuper! leuk man! haha ik moet werken vandaag dus weinig leuks doen. Arno is niet fit en ligt nog in bed..die krijgt denk ik een lange dag vandaag met de kids alleen thuis en zelf niet fit. Moet tot 10 uur werken..bleh. @ hier: Vannacht paar keer druit geweest voor de kindjes. jesse uiteindelijk nog bij ons op de kamer omdat ie jeuk had en een tijdje bleef huilen. Daan nog verschoond ergens om 4 uur omdat ie - gelukkig maar een beetje - gepoept had. Maar wonder boven wonder werden ze vanmorgen om 10 uur - nieuwe tijd - wakker!! heeeerlijk! Da's dus oude tijd gewoon 9 uur...3 uur later als de afgelopen dagen! En ze lagen er ook nog eens een minuut of 30-40 eerder in als anders, haha. Ze hadden overigens wel overdag heel weinig geslapen, maar een uurtje ofzo.
@ Amanda: Ben benieuwd naar de foto's! @ Marye: Zo dat is een latertje geworden vannacht. Dan ook nog de klok een uurtje terug, hopelijk willen Pepijn & Florine een beetje uitslapen. Leuk dat Florine "papa" zegt @ Setti: Hoe is het met Lisanne? @ Kussie: Nee, voor mij geen feestje. Ik heb het helemaal afgezegt. Gelukkig heeft Jorgen nog niks door. Denk ook niet dat hij het nog door zal krijgen, anders hebben we vette bonje. Lieve, lieve, lieve, lieve, lieve S. ik vind je absoluut GEEN zeur. Ik vind het juist hardstikke leuk om jouw bij de Maart mama's erbij te hebben (alleen jammer dat ik jouw, en de rest, nog nooit in het echt hebt gezien). Ik vind het juist leuk om jouw verhalen, vragen, belevenissen te lezen en daarop te reageren. Blijf a.u.b. lekker jezelf hier op het forum!!! Het nadeel van een forum is alleen dat je een bericht alleen maar kunt lezen, en op die manier misschien iets verkeerd kan interpreteren omdat je iemands stem, gezichtesmimieken er niet bij kan horen/zien. Naar mijn idee is hier niemand erop uit om je onderuit te halen, maar geven er inderdaad een paar meiden wel kun kijk/mening/visie op een vraag van jouw. Gewoon, eerlijk, zonder jouw aan te vallen of je onderuit te willen halen. Lekker blijven kletsen!! @ Kleintje: Wat een onwijs leuke taart heb je gemaakt!! Heb je het met marsepein gemaakt of met fondant? Was het erg lastig? * edit * lees het antwoord al. Met fondant. @ Jedalin: Ook voor jongens hebben ze hardstikke leuke kleding van bakkaboe. @ Superb: Lekker ochtendje in de speeltuin gehad zo te lezen. Ik ga eens kijken bij de buggy die je hebt. Zelf vind ik de gewone wagen die ik heb ook super comfortabel. Die gebruik ik ook het meeste. Alleen als ik op de fiets naar de stad ga, kan hij helaas ook niet mee in de fietskar (heb ik al geprobeerd). Anders was het probleem opgelost. Toch maar opzoek naar een buggy. @ buggy: Ik zit te denken aan de Quinny zap. Het enigste nadeel wat ik daarvan vind is dat hij geen ligstand heeft. Dan schijn je weer de quinny zap extra te moeten nemen. Die heb ik nog niet op marktplaats voorbij zien komen, en nieuw vind ik ze hardstikke duur. Moet wel een buggy zijn die ik op de fiets mee kan nemen, verschillende standen heeft, en niet zo'n slap ding.
jedalin: arme arno!!!!hoop dat de dag snel om is voor hem en voor jou ook natuurlijk dat je snel weer thuis bent!!! Gwen: zat ook al op marktplaats te kijken voor de quinny zapp maar er word toch nog voor 70 euro en meer op geboden en tja dan twijfel ik toch of ik hem niet nieuw zal kopen maar dat is ook weer een hap geld!!!!! ga vandaag even naar me vader....ben benieuwd want hij klonk aan de telefoon behoorlijk chagerijnig!!! Was gister even in de big bazar en liet aan jan een kruiwagen zien en zei deze krijg je volgende week als we je zandbak gaan kopen! Dus ik zet dat ding weer terug Nou hij begint me toch te krijsen!!! Komt er een vrouwtje ach dat doe je toch niet dat snapt dat kind nog helemaal niet....zegt ze dus tegen jan ach arm mannetje dat snap je nog niet he....WOW ik dacht echt waar bemoei je je in vredesnaam mee! Alleen drong het me later pas door wat ze nou eigenlijk bedoelde!beetje dom anders had ik er wel wat van gezegd....heb de kruiwagen toch nog gekocht hoor hahaha verwend nestje heb ik hier thuis! Jan heeft en paar nikes in maat 20 die nu toch wel krap zitten heb ook een paar nikes in 22 maar hij heeft nu eigenlijk 21 zouden jullie dan nog schentjes kopen in maat 21 of even wachten tot hij die 22 past.....gaat wel snel toch die voetjes?
gwen: heb jij een kar achter je fiets????is dat wat? ik wil eigenlijk een bakfiets want daar kan ik de hond en jan samen in doen maar een kar lijkt me ook wel wat....maar daar kan je met geen mogelijk heid beide in doen toch?????zit geen afscheiding dan tussen beiden!?
Ja klopt. Ik vind het ideaal, ze zit stevig, uit de wind, en kan toch om zich heen kijken. Vind het alleen jammer dat ik mijn bugaboo er niet in mee kan nemen. Er zit wel een afscheiding tussen zit gedeelte en boodschappen gedeelte, maar daar zou ik geen hond neer zetten, daar dit met klittenband dicht zit. Verder zit er in het "zit gedeelte"geen afscheiding, dus daar kunnen ze ook niet beiden zitten. Dit is een foto van afgelopen zomer. Het is een 2 persoonskar, maar ik heb Joënna in het midden gezet. Achter het zwarte gedeelte achter de babyschaal kan ik de boodschappen stoppen. Lees er past een boodschappenshopper achter. Je hebt ook luxere modelletjes waarbij het zit gedeelte niet uit doek bestaat, maar volgens mij hard is.