Wij hebben ook een fietskar, maar dan met een hard zitvlak. Daar kunnen 2 kindjes in. In principe kun je daar ook wel 1 kindje en 1 klein hondje in vervoeren. Zoiets is het Kinderanhänger Fahrradanhänger mit TÜV für 2 Kinder NEU bei eBay.de: Anhänger (endet 31.03.11 13:58:42 MESZ)
Ik heb geen idee hoeveel ik er 5 jaar geleden voor betaald heb. Volgens mij nog minder. Deze is nog goedkoper. Fahrradanhänger Kinderanhänger Kinder Anhänger 0703 bei eBay.de: Anhänger (endet 20.04.11 11:14:31 MESZ)
Vrijgezellenfeest was gisteren heel geslaagd. We zijn bonbons wezen maken met avond eten en drinken erbij. Aan het begin van de bonbons waren we allemaal nog wel redelijk bij de les, maar hoeverder de avond vorderde en hoe meer wijn erin ging, tja, hoe minder bonbons versierd werden. Was super gezellig! Vanochtend toch een beetje last van een kater. Vandaag bij prenatal geweest. Buggy van hun eigen merk gekocht, drager voor op de fiets, 2 paar schoentjes, zonnebril en een cadeautje voor mijn zwangere collega. Kom ik thuis, buggydrager aan de fiets gemonteerd, pak ik de buggy uit, is de buggy kapot:x. Morgen maar even omruilen. Ze heeft de hele prenatal doorgelopen. We hadden haar eruit gehaald om met verschillende buggys te lopen met Joënna erin. Ze werd het zo zat dat ze nergens meer in wilden. Ik had zo iets van "pech", maar Jorgen vond het prima om haar zelf te laten lopen. Die heeft ermee aan het handje gelopen. Ze had een hoop bekijks Vanavond vroeg gegeten, daar Jorgen moest gaan werken. Jorgen weg gebracht en nog even naar mijn schoonzus toe, bakje thee drinken. Joënna heeft heerlijk met haar neefje en nichtje op de trampoline gespeeld. Tegen 19.30 is ze naar bed gegaan (moe, oogjes wrijven), maar ze ligt (hoewel zo aan het geluid te horen staat ze) te mopperen.
@ Eliesah, hihi, dus je had zelfs al een jurkje gekocht! Nouw vind het super lief van Marc dat hij het gewoon al aan je zag! Normaal zijn mannen toch "blind" wat zoiets aangaat. Harstikke fijn dat je nu zoals het hoort als je zelf lekker relaxed het huwelijk in gaat (hihi, klinkt wel stoer) @ Jedalin, woooww 10 uur! NICE!! Hier was het 10 voor 9... Stan was allang wakker, maar ik heb hem nog maar even laten babbelen! Ik was zoo moe, heb gisteravond weer geen oog dicht gedaan... Pfff, zoo vermoeiend! @ Gwen, wat een super lieve reactie van je! En ik ben ook juist blij dat iedereen hier zo eerlijk is, maar indd het maakt mij soms zo bang, dat het dan ehm hoe zeg ik dat.. Ik betrek het dan alsnog op mezelf zeg maar. Dat ligt dus ook absoluut niet aan jullie, laat dat duidelijk zijn, das echt een fout die bij mezelf ligt... Ik merk ook bij mij mijn psych heel erg, dat ik het altijd zo weet te "draaien/ op te vatten" dat iets fout of dom of slecht van mij is... En nu we tot die conclusie zijn gekomen, zijn we al halverwege de oplossing! Komt dus goed! Ik vind het heel fijn dat iedereen nu zo lief reageert! Heb daar veel aan! En ik zal het ook proberen echt, ehm hoe zeg ik dat, vast te houden... Ik vind het zo jammer voor je dat jou feestje niet door zal gaan! Jij verdiend het zo om es even lekker in het zonnetje te worden gezet! En lekker verwend te worden!! Misschien moeten WIJ jou maar in de watten leggen tijdens de volgende meeting! Whahahaha! Organiseren wij jou vrijgezellenfeest wel! Gezellig, met allemaal gillende dreummessen! @ Vriendlief, wat is dat big bazar? Nooit van gehoord, een soort winkel of markt ofzo? En waar bemoeide die taart zich mee! Tsss! Belachelijk, maar idd, vaak besef je pas achteraf dat je daar ook best wel van wat had kunnen zeggen! Is ze nou helemaal om jou de les te gaan lezen! Hoe ging het bij je vader? @ Gwen, hihi, een kater.... Das een teken dat de wijn dus rijkelijk vloeide tijdens de bonbons maken!? Word je daar niet kotsie misselijk van, alcohol en chocola? Lijkt me geen fijne combi (maar ik heb er geen verstand van hoor, want ik drink nie) Wattt, zit Joenna al op de trampoline? Dat meen je? Vind ze dat nie eng? En hahaha, mooi an 't stappen door de winkel, smelt je dan nie helemaal als Jorgen met haar aan de hand door de winkel paradeert? Dat lijkt me zoooo ontroerend! Je grote liefde met je ehm nouw jah, grote liefde, hahahaha! Ik vind vaders met kleine kindjes altijd zooo lief (en sexy ) @ all, wat is het rustig hier.. Helaas heb ik wel veel te vertellen, en hoewel het heel erg leek viel het uiteindelijk mee, zal even nieuwe post doen...
@ Vriendlief: Is maatje 22 veel groter als 20? De voeten gaan inderdaad erg snel. Hier zit ze ook al in maatje 21. Volgens mij vallen loopschoentjes wel groter als babyschoentjes. Ik heb nml ook echte loopschoentjes maatje 20, en die vallen een paar cm groter als haar babyschoenen maatje 20.
Nou komt het dan.... We waren net op weg vanmiddag naar mijn tante,, krijg ik telefoon van mijn vader... Pfoeh, hij klonk bloedje serieus, dus ik zeg, wat is er aan de hand.. Zitten ze bij de spoed hulp, want hij voelde zo'n druk op de borst... Ik heb gezegd dat ze me gelijk weer moesten bellen als ze meer wisten.. Dus pfoeh, ik was helemaal van de kaart. Schrok me rot joh! (mijn vader heeft al es een long embolie gehad) Nu jah, een poos later (duurde voor mijn gevoel echt lang) belde hij weer... Het blijkt een soort spierpijn te zijn... Zijn longen waren schoon, zijn hart klonk goed, en het zuurstofgehalte in zijn bloed was ook prima (maar dat was het ook met die embolie, dat zagen ze pas in het ziekenhuis toen ze bloed gingen prikken en dat hebben ze nu nie gedaan) Maar mijn vader heeft dus meermalen in korte periode zijn ribben gekneusd en daar blijken nu alle spieren vast te zitten en dat geeft dus die pijn... Ik ben er nog nie helemaal van overtuigd, ik hoop toch zo dat ze hem nie met een loze diagnose naar huis hebben gestuurd. Dus ben er vanmiddag alsnog even langs gegaan.. Ik was ja van plan dit weekend nie naar mijn ouders te gaan, maar hier was ik zo van geschrokken, dat ik toch even ben langs gewipt! Pa lag toen nog op bed (hij moet elke middag slapen ivm epilepsie) Dus toen heb ik Stan op bed gelegd en jawel, ben ik zelf gaan zonnebaden... Echt waar, ik kon gewoon de kleren uit doen! Zo lekker warm was het achter 't huis! HEERLIJK! Ik kwam weer helemaal bij.. Even ontspannen... Nou toen kwam pa uit bed en hoorde ik dus dat hij het al een week had! Ik werd echt boos, verdorie, als het wel zijn hart was geweest, dan ga je toch nie een week wachten!! Man, hij had er al wel geweest kunnen zijn! Dus heb hem echt gezegd dat als hij weer druk voelt of wat ook, dat hij dan eerder aan de bel trekt! Ik heb hem van de week meermalen gevraagd of alles wel goed was, en hij zegt gewoon nix... Gaf hij ook wel toe... Hoe dan ook, tis gelukkig deze keer met een sisser afgelopen! Maar hij kneep hem wel degelijk, want toen mijn moeder huisarts belde en ze een bandje kregen waarbij ze hoorden dat ze bij alleen spoed konden belen, zei mijn pa wel gelijk; BELLEN... Het was hem wel menus! Sorry voor het lange verhaal!
@ Vriendlief, Stan heeft nog geen eens schoentjes aan, hij heeft altijd slofjes aan, hij doet ja toch nog geen poging tot staan, maar het schijnt beter te zijn dat ze op blote voetjes leren lopen heh? Dat ze goed hun voetjes op de grond gaan plaatsen.. Maar jah, das buiten natuurlijk wel andere koek! Misschien weten de mama's van meerdere kids wel hoe snel het bij hun 1e ging?
@ hier, hihi, vanavond ging Stan weer op zijn billen de kamer door! In de achteruit.. Hij doet werkelijk alles in de achteruit... Maarrr gisteravond zat hij op zijn loopstoeltje en ging hij zowaar een heeeeel klein stukje VOORUIT!! Ik was me toch trots! Ook ben ik druk met hem toch te leren rollen, van buik naar rug, want dat doet hij dus nog steeds nie!
@ Kussie: We hadden een drankenpakket voor 5 uur onbeperkt drinken genomen, tja, daar moet je dan wel gebruik van maken. Er stond een karafje rode wijn op tafel bij het avond eten, en ik was de enigste die rode wijn dronk. Dan is het ook zonde om een karafje te laten staan. Wel 1 glas wijn en dan 1 glas water. De laatste keer dat ik wat meer dronk was voor mijn zwangerschap, dus hij hakten er goed in. Na het eten moeste we ook nog een doosje maken om de bonbons in te stoppen. Ach....... heb mijn schort samen geniet, had ik ook een doosje Ja, ze vond het hardstikke leuk op de trampoline. Wel oppassen met de randen (ondanks dat er een groot vangnet omheen zit), daar kan ze tussendoor glippen. Heerlijk rond gekropen, gestapt en gesprongen met haar neefje en nichtje (voorzichtig uiteraard). Was echt een super lief gezicht om ze samen doo de winkel heen te zien stappen *smelt smily*. Ze had ook de grootste praatjes. Haar rettel stond niet stil. Even kopje koffie gedronken, en toen ondekten ze dat er krukjes stonden waar je mee rond kon lopen. Dus heeft ze nog een tijdje met een krukje rond gelopen. Vind het al knap van je zelf al weet dat je iets niet persoonlijk moet opvatten. Daar is overigens niks fouts, en vooral niet dom aan. Zoals je zelf zegt, is de eerste stap gezet: Het erkennen dat je daar last van hebt. Gaat helemaal goed komen Nee feest gaat definitief niet door. Jorgen is gisteren vanaf de middag alleen geweest met Joënna en het is hem zwaar gevallen. Op een gegeven moment belden hij omdat hij het echt niet meer wist wat hij moest doen. Dat vond ik best sneu voor hem. Hij wilden mij niet bellen, maar na een half uur zitten te dubben toch maar gedaan. Hahahahahahahahahahahahahahahaha, gekkerd. Vind het alleen al leuk om bij de volgende meeting te zijn, en iedereen te meeten en lekker kletsen.
Poeh Kussie dat was zeker even schrikken met je vader. Gelukkig dat het niks ernstigs was. Heerlijk he dat zonnetje? Vanmiddag ook een uur in de zon gezeten. Zalig. En vanavond nog bijna 3 kwartier met Melanie en Nina gelopen. Alisha was op de fiets mee. Alisha begon met een jaar ineens rond te stappen in de box en met 14 maanden zette ze haar eerste vrije stapjes. Ik merk bij Melanie dat ze meer en meer wil lopen. Zodra je haar neerzet, probeert ze te gaan staan. Ze schoof zich zelfs vooruit met een krukje en zodra ze zich weer ergens anders aan vast kon pakken, deed ze dat. Zo liep ze de hele kamer rond. Kruipen begint ook al meer. Soms kruipt ze naar de box en gaat daarna gelijk staan en loopt ze langs de box weer verder. Melanie is een paar dagen geleden ook voor het eerst op de trampoline geweest. Ze vond het geweldig. Alisha sprong voorzichtig en als Melanie dan elke keer door Alisha haar sprong een klein stukje omhoog wupte, kwam ze niet meer bij.
Oww wat liefff!! Dat had ik wel willen zien!! Lijkt me geweldig!! Hihi, de maart dreumesjes zijn nie bang aangelegd heh! Ze durven alles!! Geweldig! En het wandelen zal alleen maar mooier worden denk ik, met zulk mooi weer en dan door zo'n mooi gebied! Me = jalous!
Whahahaha, ja das zekerss zonde als er wat over zou blijven! Mag nooit! Grapjas! Hopelijk is de kater nu over? Hmm, die Jorgen toch, was Joenna niet goed te passe dan, of wist hij gewoon niet meer wat hij kon gaan doen met haar ofzo?
Volgens mij heeft iedereen weer zin in een meeting?! 1 Mei hebben Marye en ik een meeting met tweelingmama's! ook erg gaaf!! Misschien dan we eind Mei met de mama;s hier weer iets kunnen plannen ? Of begin juni? In juli en augustus zal dr wel niets van komen ivm vakanties. Hoewel er volgens mij hier ook zijn die al eerder gaan, in juni ergens (ano?)> Maar we zouden eens kunnen inventariseren!
kussie: he dat s schrikken van je vader!!!!hopelijk trekt die spierpijn dan maar weer snel weg! Gwen: gaat je feest dan alleen niet door omdat jorgen geen dag met joenna kan gaan ofzo....ik heb weer wat gemist hoor sorry!!!! Schoentjes; wet niet of jan speciale loopschoenen heeft zijn gewoon nikes maar hij is al een beetje een volleerd loper hahaha behalve als er een scheve stee ligt hihi.....Ik heb vandaag gewoon die maat 22 aan gedaan en ging super hij liep er oplos dus hou het gewoon bijdeze. Bij mijn vader was het super me tante en oom waren er ook en we zijn lekker naar de dijk gelopen(volendam) en lekker ijsje gegeten Jan ook met spikkels.....en daarna nog even broodje gegeten! Toen nog even lekker in de zon gezeten! KLeintje: hoe gaat het met rakker bij zijn nieuwe baasjes? hoor je er nog eens wat van?? Jedalin: OW nee niet van 10 tot 18 juni doen hoor!!!!dan ben ik op vakantie en ik geloof johanna ook daar ergens....HEb zeker zin in weer een meeting!!!
Fietskar: WIL ER OOK 1! maar kan je dan geen hond in het boodschappen gedeelte doen? of is dat niet afgesloten ofzo? moet wel veilig voor beide zijn natuurlijk!
kussie nee joh we zijn je echt niet zat en dat zal ook niet gebeuren hihi. muts. ik bedoelde er idd niets mee ors is idd een poeder vorm die je moet oplossen met water of thee goed dat je hebt gezegt tegen je moeder hoe je je voelt!!! Ik heb t idee dat je meer alleen thuis zit met stan dan bij je ouders dus kan dat gevoel niet begrijpen dat zij dat heeft dat ze zoveel oppast want net wat je zegt is dat niet waar. Goed dat het nu weer goed is tussen jullie wat fijn dat jullie gister zo buiten zijn geweest met de fiets stoere bink ow wat zul jij trots geweest en nog zijn hihi. en mmmm macaroni lekker vond stan het ook lekker? aaahhh gossie t arme jochie hoe is het nu met zn vingers??? t zal gewoon op dat moment en de tijd erna ff zeer gedaan hebben maar een kind breekt of kneust niet zomaar iets hoor dus ik denk / hoop niet dat dat het is kleintje leuke mooie taart hoor knap van je. hoe was blijdorp? ano ja bakkeboe is leuk he daar heeft lisanne ook t een en ander van. gewoon bij brouwers gekocht. was het gezellig bij je ouders? eliesah idd je moet wel jezelf blijven op zo'n grote dag hoor das heel belangrijk en als je je niet fijn voelt in zo'n jurk dan gewoon lekker in je spijkerbroek of iets anders leuks toch? je hebt groot gelijk jedalin ze hebben idd goed geslapen zeg lekker hoor en dat met de verzetting van de klok hihi. hopelijk zijn de korstjes bij jesse snel weg en heeft hij geen jeuk meer vriendlief idd waar bemoeid die vrouw zich mee maakt niet uit wat ze er mee bedoelt. hihi. ik zou wel mt 21 kopen hoor want anders moet hij met zn teentjes krom lopen en dat is niet echt bevordelijk. en nu al zulke grote voeten hihi. die gaat hard lopen hihi hier zit ze nog in maat 18 fietskar ziet er allemaal leuk uit weer die foto van vorig zomer gwendolyn. gwendolyn wat goed van joenna zeg dat ze de hele winkel doorgelopen heeft knapperd, balen dat de buggy stuk is nu kun je weer terug grr en bonbons maken lekker hihi ik geloof graag dat de stemming niet zo serieus werd van de wijn hihi kussie zo dat is schrikken van je vader zeg gelukkig was het niets ernstigs. en ik zou ook boos worden als hij dit pas na een week meld haha ik zie t al helemaal voor me stan in zn achteruit en er nog bij lachen ook hihi alies wat heerlijk zeg zo'n trampoline ik kan begrijpen dat ze t helemaal het einde vind. hihi. en ieder zn tempo he en je hoort vaak dat de 2e sneller is dan de eerste met veel dingen. ik vind t eigenlijk niet heel erg dat lisanne nog niet echt echt los loopt ze kan dr hele leven nog los lopen hier wat een dagen zeg ik voelde me echt een kluizenaar alleen ff buiten geweest voor de boodschappen en ff met lisanne en de driewieler een frisse neus gehaald. dus gisteraaf heb ik steef en lisanne thuis gelaten en ben ik bij mn ouders op de kofffie gegaan. de wasmachine heeft overuren gedraaid voor lisanne vandaag weer ik had haar vast en ze had gepoept en ik zeg tegen steef van : wil jij haar uitkleden en bij mij onder de douche brengen en hij neemt haar over komt er toch een lading poep uit haar broekspijpen zetten en ik schrik daar zo van dat ik mn handen weg trok hihi zat er dus poep aan mn handen en de hele vloer onder en op de muur van het spetten omdat ik mn hand wegtrok hihi. het hele huis meurde naar poep ze is vandaag gelukkig weer redelijk vrolijk en heeft een liga evergreen en een boterham op en 2 flessen en een beetje sap dus dit gaat de goede kant op. dat ors spul vind ze echt niet te drinken en krijgen we er echt niet in en je mag t met niets mengen dan alleen met thee en water.
setti: ah arme lisanne. Heb je dat ors wel eens geproefd??Ik geef der groot gelijk dat spul is echt heel vies!!! Ze heeft wel weer goed gegeten gaat de goede kant weer op! meiden ik ben heel erg moe en ga lekker in bad en dan lekker op bed! werkse allemaal weer aankomende week! (K)
@ Setti, whhaaat, dat meen je nie, zo langs d'r broekpijpen? En de pamper dan? Houd die zoiets nie tegen? My god! Arme meiske zeg! Das dan wel heel dun! Hoe kan dat nouw? Hihi, kan me voorstellen dat je puur uit reactie je handen weg trok! Daarna wel even lekker samen met haar gedouched? Maar die ors, moet je dus mengen, en tis een poeier, maar ik weet (stom genoeg) nog nie precies waarvoor? Is het wel zoutig dan ofzo? Of is het een soort van voeding? Wat doet het? @ Vriendlief, meid, duik jij maar lekker in bad! En daarna in bed! Ennuh, wat heerlijk op de dijk! En natuurlijk krijg je deze vraag waarschijnlijk wel 100.000 keer, maarreh, zie je Nick en Simon etc ook wel es lopen? Hihi... *schaamt zich voor deze vraag* @ meeting, JAHAAAAAAA!! GRAAGGG!! En dan zijn wij als eerstes, want dan is Stan een stuk relaxter heb ik gemerkt! Dus het liefste in Zwolle ofzo! Grapje, dat zal d'r wel nie inzitten!! Waarom wonen jullie zo ver weheeegggg??? @ Jedalin, owww wat leuk heej, meeten met Tweelingmama's! Al eerder gedaan? Lijkt me heel apart! Ben heel benieuwd of alle kindjes daar ook zo op elkaar lijken als Daan en Jesse doen! Want dat dat een tweeling is, is echt overduidelijk! @ Soap, in dat geval, lucht ik mijn hart maar weer es gewoon hier! Ik ga dus vrijdag (geen grap) naar mijn ex toe. Hij heeft me zelf uitgenodigd. Tijd en alles al afgesproken maar toen k dus smste voor het adres kreeg ik opeens geen reactie meer... Heb een dikke week gewacht en vanavond maar weer es een sms gestuurd, dat ik hem er maar even aan herinner en dat hij nog nu week de tijd heeft om te reageren (haha) Maar hij stuurt dus echt nix terug.. Verdorie!! En ik krijg hem maar niet meer uit mijn kop nadat hij hier is geweest. Ik kijk zo uit naar vrijdag! Maar ik ga nu dus nie weer smsen. Stuurt hij me niet het adres ga ik NIET heen! En ik hou me aan mijn eigen standpunt vast. Dan is hij het gewoon nie waard dat ik nog aan hem denk... En dan vind hij mij ook nix, want anders zou hij wel reageren... Waarom voel ik nouw nog altijd zo veel voor hem!