Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Elisah: Mij lijkt het ook zooo speciaal om Arno's achternaam te krijgen! En daarbij dus echt 1 gezin te zijn, met dezelfde achternaam :p whahah. Familie van den Heuvel, joahhh! (in plaats van: Familie van den Heuvel, en Linda Venrooij ;) hahah)

Idd, ik wel in 'n jurk! hahah. Heb nóóit jurkjes aan, dus ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen en of ik wel íets mooi ga vinden, whaha.

Ja bij jullie is het echt super snel al zeg!! :D Spannend!

Pumps..mijn god, ik denk dat ik wel gewoon voor hakloos ga hoor! Ik kan écht niet op hakken lopen. Daarbij ben ik nu net ietsie kleiner als arno..en ik wil natuurlijk niet groter zijn als arno als ik hakken draag! da's niet mooi! hahaha.

@ ano: gossie, arme neomi, weer een ontsteking!! :( .. heeft ze dan ook rode oortjes of valt dat mee?

hahah nee jesse kroop al en sinds vandaag daan ook ;)

@ alies: wat had je ipv een jurk dan aan? :D

@ hier: Jeeej, er wordt hier volop mama geroepen, zooo lief en leuk!! :D Daan kan het al even en zegt het ook vaak. Jesse begint nu ook mama te zeggen. Zo lief :D:D

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Tja niet iedereen heeft er behoefte aan om veel geld uit te geven aan een bruiloft. Snap niet waarom sommige mensen je dan niet in je waarde kunnen laten.

Je hoeft niet alleen met elkaar te trouwen omdat je van elkaar houdt. ;) Je houdt toch ook van elkaar zonder dat papiertje? :) Maar het is idd makkelijk zodat meer dingen gelijk geregeld zijn.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Elisah: wat dacht je als je een tweeling krijgt als jonge mama ;)..Ach, volgens mij valt het wel erg mee. Als ik het ooit hier zo gelezen heb doe ik in de maand voor net zoveel geld of net wat meer aan boodschappen als jullie.. en tis echt niet dat ik super goed op let als ik de boodschappen doe.
    Dus nu is het allemaal prima te doen. Ik ben meer bang als de school/studie tijd er aan komt (gelukkig nog heeel ver weg)...in 1 keer heel veel kosten...Maar goed, nu scheelt het ook dat ik gewoon werk en rond de 1000 euro per maand verdien..anders zouden wij het ook wel erg krap krijgen!

misschien kunnen we het in Mei dan op een zaterdag doen? Is de stad sowieso open :)

Whahah ook toevallig, lees nu jouw bericht over die achternaam...heb ik ook net iets over gepost; ik denk dr précies hetzelfde over :D:D

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mijn pyjama. Lol. Ik had een paarse tja hoe heet zo'n ding aan :cool:, een kanten hemdje daaronder, een nette zwarte broek en zwarte laarzen. Zie foto. Hier was ik dus bijna 34 weken zwanger van Melanie.

Bekijk bijlage 140359

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oohh dat was ik alweer vergeten, dat je tijdens de zwangerschap was getrouwd!! :D
    Was een mooie chique outfit ja! :D
    Pyjama, ach, dat had ook leuk geweest ;)

6. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Deze foto vind ik zo leuk. Toen legde Alisha tijdens de huwelijksplechtigheid haar hand op mijn rug en wreef even over mijn rug heen. :)
    Bekijk bijlage 140364

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Haha, Linda ja dat is ook zo een jonge tweeling mama :p. Sorry!
    Maar lijkt me allemaal zo duur, kinderopvang, melkvoeding etc.
    En ja dat studeren, oei ook al zo duur.
    Ach zal allemaal wel goedkomen, hoe kunnen andere mensen het anders en wij niet. Toch? Alles kan ;). Koffie-kan, thee-kan.
    Wuhahaha :D!

Oeh wat lief dat ze mama roepen... :) SMELT!

Alies; mooie trouw outfit!!
    Ik doe ook gewoon een zwarte broek (nou ja tregging) aan en een mooi bloemig truitje aan. En dan zwarte pumps onder.

Taleah gaat trouwens wel in een heel mooi jurkje hihi!
    Hebben het vande week aangedaaan en wauw wat ziet ze er dan mooi en meisjes achtig uit haha! ;) :)

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Thanks. Ben benieuwd naar jouw outfit. :)

Heb je wel aan Taleah gevraagd of ze zich wel prettig voelt in een jurkje? :p:D

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah droog mens :p Melk-kan.:cool:

Ja de melkvoeding vloog er idd door heen het 1e jaar. Gelukkig zitten ze nu op peutergroeimelk die ik 7 pakken gratis heb :p
    En luiers, haha. Mgoed, dan kies ik dus ook niet voor het duurste ofzo. Melkvoeding na een tijdje van de appie en luiers van de lidll. Als ik altijd pampers zou kopen en nutrilon, was het allemaal een stuk duurder geworden!
    Dus tuurlijk let ik wel op, maar ik koop ook altijd wel wat ik wil aan bijv kleding enzo.. dus wat dat betreft hoeven we niet extra op te letten gelukkig.

Maar ach, volgens mij kan het best bij de meeste, als je maar bewust er mee bezig bent hoe je omgaat met geld enz.

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Alies; Gefeliciteerd met je verjaardag! Een gezellige dag gewenst!

Chique trouwoutfit!

@ Kussie; Ben je gisteren nog bij je tante geweest? Ik zou het helemaal niet raar vinden als je eens vraagt of zij op Stan wil passen. Ze had het toch ook al eens aangeboden?

Wat zul je gisteren geschrokken zijn van je vader. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.

Hoe was het bij de HA?

@ Bakkaboe; Ze hebben inderdaad leuke kleren maar ik moet zeggen dat ik de kwaliteit niet super vind. Voor jongens heet dat merk trouwens Just Small.

@ Adele; Nog nooit van gehoord. Is zij een nederlandse artiest?

@ Eliesah; Is het nog gelukt om een andere outfit te vinden voor jullie grote dag? Ik ben wel benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden.

@ Vriendlief; Zo Jan leeft op grote voet! Jasmijn heeft nu ook maat 22 en voor Morris heb ik net schoentjes maat 19 gekocht. Hij loopt dan nog wel niet maar als we naar de speeltuin gaan vind ik het toch wel fijn als hij schoentjes heeft. Slofjes gaan zo kapot als hij buiten over de grond heenschuift. Ik ga trouwens 5 april definitief terug met de kinderen naar NL.

Vervelend is dat als wildvreemde mensen zich ineens met allerlei zaken gaan bemoeien. Je hebt toch niet om hun mening gevraagd!

@ Gwen; Lekker wezen shoppen bij de Prenetal! Fijn dat je geslaagd bent voor een buggy alleen wel balen dat hij kapot was. Hopelijk doen ze niet moeilijk en krijg je gewoon een nieuwe mee.

Vind je het niet vervelend dat Jorgen niet een dag alleen op Joenna kan passen? Ik merk trouwens wel dat mijn vriend ook niet zo goed weet hoe hij de kinderen een dag kan vermaken. Hij zet dan ook vaak een dvd aan ofzo.

@ Setti; Fijn dat het weer de goede kant opgaat met Lisanne. Ik kan me voorstellen dat je je handen wegtrok. Ruitk het huis inmiddels al weer fris?

@ Jedalin: Leuk, leuk trouwen! Juni lijkt mij een hele mooie maand.

@ Ano; Beterschap voor Neomi. Arm meisje, ze heeft wel vaak last van haar oortjes. Balen dat je nog geen eisprong hebt gehad? Hou je bij wanneer je een eisprong hebt?

11. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Trouwen; Mijn vriend en ik hebben een geregistreerd partnerschap. Wij zijn gewoon met twee vrienden na het stadhuis gegaan en hebben onze handtekeningen gezet. 10 minuten later stonden we weer buiten. Heel romantisch:D:D Ik zou niet eens meer weten wat ik die dag aanhad. Er was verder ook geen familie bij.

We wilden niet trouwen maar we wilden wel alles goed geregeld hebben toen we naar IT vertrokken. Ik mag dus ook zijn achternaam gebruiken maar dat doe ik eigenlijk nooit. Alleen soms in IT omdat ze mijn achternaam hier echt niet kunnen uitspreken en schrijven (er zit een ij in):)

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wuhahahaha.. Ehm zal ik eens doen! :D
    Zal wel niet, ze heeft niet zo vaak een jurkje aan haha! ;)

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    eliesah, thnx voor je reactie, ja tis echt weer een zielig meisje nu....

Nou prbeer nog niet zo bezig te zijn met zwangerowrdne, maar ja onbewust gaat dat toch he....
    Maar komt ook omdat ik zo'n rare cyclus heb, ik temp dus iedere ochtend om te weten of ik uberhaupt een eisprong krijg....

Nog even en dan is jullie grote dag, leuk hoor!!en tis jullie feestje en wie het niet aanstaat kan lekker thuisblijven puh!!

en idd hoor snap ook niet hpe iedereen dat maar doet met geld en kinderen.
    kijk ik werk natuurlijk erg weinig, zou ik echt partime werken, 20uur ofzo zou er gene probleem zijn, maar ja, ik kies er voor om meer bij me meisje te zijn, maar dat kost wel geld natuurlijk....ach misschien winnen we ooit een leuk prijsje haha

linda, ow sorry, ja wist het even niet meer...nou jou jongens gaan nu dus ook steeds sneller met alles.en ze zeggen al mama, nou neomi niet hoor!

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ach doe je gewoon een legging en een leuk shirtje er onder. Mocht ze gaan plukken aan haar jurkje kun je 'm zo uit doen. Ziet ze er hetzelfde als jou uit, op de pumps na dan. :D Hoe cool is dat. :)

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    superb, zie mijn ei-reactie aan eliesah :)
    hoe is het daar?morris weer lekker in zijn vel?wanneer gaan julie nou precies weer naar NL?

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Voel je je eisprong dan niet? Vanaf toen Alisha geboren was en ik weer ongesteld werd, voelde ik zo rond dag 11 mijn eisprong. Na Melanie is dit nu nog erger. Dan krijg ik krampen in mijn onderbuik en de slijmvorming wordt erger. (sorry voor de vieze details. :cool:)

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Alies Gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Jedalin: Er stonden verschillende potten met stukjes chocola om te smelten....... en andere potten met allemaal lekkers. Hahahahaha, ook daar hebben we uitgebreid van geproeft met zijn allen. In 1 soort ging amaretto, tja, daar moest natuurlijk door ons allemaal geproeft worden (de amaretto voordat het in de chocola ging:)).
    Het was inderdaad erg gezellig!

Kidzcitty ziet erg leuk uit. Lijkt wel op ballorig. Vooral de "pamper hoek" lijkt me inderdaad heel geschikt voor deze leeftijd.
    Veel plezier!

AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, leuk een datum prikken:D:D:D:D Gaaf dat Arno meteen zo reageerden. Binnen een paar maanden lopen jullie jongens, dus laat de bruidsklokken maar galmen.

@ Eliesah: heel soms gebruik ik nog steeds mijn meisjes achternaam ipv mijn man:).
    Komt nu al snel dichterbij. Mijn hemel wat kunnen mesen moeilijk doen:x. Het is toch jullie dag?? Lekker boeiend hoeveel het kost. Alsof het altijd zoveel geld moet kosten. Kom op zeg, jullie betalen, en hun hebben hun mond dicht te houden, en anders betalen ze toch lekker zelf???

Oooh, ook je eigen site. Ga snel een kijkje nemen.

Nee, niet alles kan: Wim Kan, kan niet meer;)

Ik ben ook in broek getrouwd (zwart) met een zwart tuniek erop.

@ Superb: Mijn hemel dat is ook al snel dat jullie terug komen naar NL. Kun je wel de volgende meeting erbij zijn!! leuk, leuk, leuk (ben ik niet de enigste nieuwe in het gezelschap:cool:)

Ja, ik vind het wel vervelend, want als ik bv naar zijn vrienden kijk, die hebben bv allemaal 1 vrije dag om op hun kinderen te passen ipv naar KDV. Hij hoeft van mij echt niet 1 dag minder te werken, maar zou het wel prettig vinden als ik weet dat ze gewoon goed de dag door komen. Dan ga ik ook een stuk fijner weg.
    Mijn schoonzus neemt me binnenkort een keer mee uit eten, tja, en daar zie ik nu al een beetje tegenop. Dat zou niet moeten.

@ Ano: heel veel beterschap Neomi!! Hopelijk slaat deze AB langer aan als de vorige.
    Moet je dan weer aan de pil om een regelmatige eisprong te krijgen?
    Misschien even een hele brutale vraag, maar hoe weet je dat je geen eisprong hebt gehad? Temp je, of gebruik je OV testen? Wel balen hoor. *edit* lees je antwoord al.

@ Meeting: Ook al moet ik naar Groningen rijden, komen zal ik!!

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Het is je vergeven:p
    Ik voel mijn eisprong ook nooit.
    Wel zijn mijn menstruatie krampen weg sinds de bevalling. Ik slik de pil altijd door. Zonder pil lig ik een week ziek op bed van de pijn in mijn buik en rug. Met pil is het wel te handelen met een flinke dosis ibuprofen. Na de bevalling is dit gelukkig wel veranderd. Wel een zeur gevoel, maar geen fikse krampen meer.

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Misschien komt het omdat ik geen pil slik? Dan wordt het niet door de pil onderdrukt. Lijkt me wel heel vervelend zeg als je zonder pil zoveel pijn hebt.
    Maar ik kwam er toen achter omdat ik toen we zwanger wilden worden van Mel, dat toen de temperatuur steeg mijn krampen kwamen. Dus vandaar dat ik er zo achter kwam. :)

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Superb: voor jongens heet het merk anders ja?! Want kheb wel kleertjes van just small (gehad)! Ooit gekregen :)

Adele komt uit Engeland :)

@ Man thuis met kids: Hmm, arno heeft het de hele dag druk met de kids hoor en hij doet het super :). meestal gaat ie smiddags lekker een eind wandelen en tussendoor speelt ie wat met ze. En ze spelen goed zelf zodat hij ook tussendoor (net als ik altijd doe) op de laptop kan :)

@ Sites: die kijk ik vanmiddag even! hahah nog niet aan toegekomen :D

@ ano: oh ze doen alles lekker verder op hun gemakje hoor, en dat vind ik ook prima. Ze kruipen met het jaar zo ongeveer, dus dat vind ik wel goed! Lopen hoor ik vaak genoeg dat dat bij 1.5 jaar is, dus als ze het mooi een keer rond die tijd doen; prima! Hoop dat ze op vakantie in ieder geval kunnen stappen, maar da's in augustus dus moet wel lukken denk ik.

@ Alies:Ik voel mijn eisprong ook niet hoor :)

@ Gwen: idd de pamperhoek is ideaal. En er zijn ook oudere tweelingen bij (zo rond de 2-2.5) dus dan hebben die ook andere leuke plekken om te spelen! :)

@ hier: Kids hebben vanmorgen tot half 9 geslapen (vannacht even kort 2x wakker)..en nu liggen ze vanaf half 11 alweer te tukken... slaapkoppies. Als ze wakker zijn dan gauw brood geven en lekker een eindje wandelen! :D

Deel Deze Pagina