@ gwen: mag je jouw pil altijd doorslikken dan?? Ik dacht dat er uitelrijk een maximum van een half jaar aan zat.. @ hier: haha goh, kids worden nu net wakker, ook toevallig Daag!
Hmm, toch niet wakker! hahah. Gekkies..toen ik ze in bed legde leken ze niet eens echt moe.. en nu slapen ze al 2 uur bijna!
@ Alies: Zou inderdaad kunnen. De pil onderdrukt de eisprong. Ook toen ik was gestopt, heb ik hem niet (of niet bewust) gevoelt. Inderdaad heel vervelend. Ik heb de maanden voordat ik zwager was echt een overdosis aan ibuprofen gegeten om maar op mijn werk te kunnen komen en een beetje te kunnen functioneren. @ Jedalin: Proberen ze bij jouw niet de laptop te pakken? Zodra Joënna ziet dat ik de laptop op schoot heb, komt ze er meteen aan om met het snoertje te willen spelen en de laptop vast te pakken. Ook trekt ze de letters ervanaf (als ze de kans krijgt). Ik heb het ooit bij mijn huisarts nagevraagd, en die vertelden dat het niks uit maakt. Als je lichaam het zat is, krijg je toch wel doorbraak bloedingen. Voor mijn zwangerschap heb ik zeker 15 jaar de pil doorgeslikt, en tot op heden nooit problemen gehad. Wel inderdaad af en toe (lees ongeveer 2 á 3 keer per jaar) een doorbraak bloeding. Dan stop ik ook even met de pil, tot het over is, en slik dan weer vrolijk verder.
Joënna is weer lekker verkouden. Vannacht goed liggen te hoesten, en haar neus zat vanochtend weer helemaal dicht geplakt met snot. Even aankijken hoe het gaat, en anders zit ik weer bij de HA. Even een broodje smeren, broodje eten en dan de buggy gaan ruilen.
haha ja ze zitten wel vaak naar het kabeltje te grijpen; heel irritant, haha. De letters kunnen ze niet bij; ze zitten nog op hun knietjes bij mij bij de bank, dus ze kunnen alleen de kabel en achterkant van de laptop bij Maar dat mogen ze niet van mij, dus dat is een hoop ge-nee op een dag Oh..nu zijn ze wel wakker!!
Ik ben maar even ergens naartoe gegaan om terug te lezen, sorry als ik dan dingen vergeet! Fietskar: Leuke dingen Gwenolyn: Leuk dat het feestje zo leuk was! Ennuh goed gedronken dus Schoenmaatjes: hebben jullie kindjes echt al zulke grote maten :O Hier heeft ze volgens mij maat 18 - 19 ? (staat in ieder geval op de schoentjes ) en sommige in maat 19 zijn dan nog te groot ? Kussie: Oeii dat is schrikken van je vader zeg!! Gelukkig was het niks ernstigs... Wat leuk dat Stan op zijn billen door de kamer gaat Trampoline: ahh wat leuk dat de kindjes dat zo leuk vinden Wij hebben in juni als we op vakantie gaan bij het huisje een trampoline, eens kijken wat ze daarvan vind Vriendlief: lief dat je het vraagt Met Rakker gaat alles goed, hij heeft het enorm naar zijn zin daar! We gaan waarschijnlijk in mei een keertje kijken.... Setti: Ahhh wat zielig dat Lisanne zo ziek is geweest Hoe gaat het vandaag met haar ? Kussie: Wat vaag zeg dat hij je uitnodigt en vervolgens niks meer laat horen!!!! Was het niet een grap van hem ? (tja het is tenslotte vrijdag wel 1 april..... ) EN wat balen dat je nog steeds last hebt van je buik Sterkte ermee! Wat een leuke site voor Stan Ik was laatst ook weer bezig met een site voor Esmay maar toch maar weer weg gedaan... Heb ook een boek waarin ik alles een beetje bij hou! Maar misschien dat ik toch weer opnieuw zoiets ga maken.... Alies: gefeliciteerd met je verjaardag Jedalin: Wat een spannend nieuws zeg Eliesah: lekker iedereen laten lullen!! Het is jullie feestje, en jij moet dragen waar jij je het beste in voelt of dat nu een jurk, een broek, of een jutte zak of whatever is! Het is jullie dag en jullie doen waar jullie het prettigst bij voelen.... Ano: Ahhh wat sneu dat ze een oorontsteking heeft Sterkte en beterschap! En ik hoop dat de eisprong gauw komt! Alies: Wat een leuke foto's en dat handje lief zeg Oh ik moet nu weg! MIjn vriend komt thuis van sollicitatie ben benieuwd... Ik kom straks terug!
Nou hij heeft het 2de gesprek gehad, salaris is door besproken, hij gaat er niet op achteruit, krijgt zelfs een bonus van 2800 euro per jaar als hij goed en netjes werkt! En een bonus van 10.000 euro als hij er 5 jaar blijft werken een als hij er 9 jaar werkt dan is de bonus 19.000 Ook werken ze daar met een punten systeem met betrekking tot ziek zijn, als ze 7 punten behouden *dus nooit ziek zijn * kunnen ze uit producten kiezen als flat screens etc. en steeds als ze een punt verliezen dan wordt het "cadeau" minder... Tot uiteindelijk bij 1 punt ze een parfum bon krijgen... Dus het klinkt erg positief allemaal! Maar nu is het nog wel even afwachten hij krijgt donderdag namelijk pas definitief bericht... Wel zei hij dat hij had gezien dat ze positief op zijn formulier hadden geschreven dus wie weet.... Ik hoop het!!! Verder zijn we gister naar blijdorp geweest, was mega druk!! Maar wel gezellig... Daarna na de pannenkoeken boot geweest en ook dat was erg leuk! Esmay heeft gewoon een hele pannenkoek met appel naar binnen gewerkt haha! En nu ga ik even gauw naar de xenos om te kijken voor wat taart spulletjes...
Ohh kleintje dat zou gaaf zijn als ie die baan krijgt! Die bonussen klinken ook super zeg! wauw. whaha als ik nu lees dat mensen op me reageren met; spannend nieuws, dan lijkt het net of we voor een 3e gaan! hahaha @ hier; net lekker een eind gewandeld en naar de speeltuin geweest!! wat filmpjes gemaakt natuurlijk YouTube - Jesse in de schommel Jesse in de schommel YouTube - Daan in de schommel Daan in de schommel YouTube - Jesse op de wipkip Jesse op de wipkip...helaas ging het hier met mijn microfoon niet helemaal goed?! hahah..nu klink ik als een ruimtewezen Maar het filmpje is zo leuk, want jesse zat kei goed zelf te wippen! hahah. En op de schommel alle 2 ook glink schommelen! Gingen best hard! hahah
Ze hebben fdus gewoon deze schommel op 30 seconden loopafstand.. wist ik helemaal niet ideaal hahah. Op een heel groot speelveld ook. Dat wist ik wel hoor haha dat die er was, maar niet dat ze deze schommel ook hadden
jedalin, super leum die schoentjes, wilde ze eigenlijk ook voor neomi, maar ze gaan maar tot maat 19 of 20 toch? kleintje, wauw meid ik duim voor je man hoor.klinkt goed!!! eisprong:tot op heden voelde ik hem niet.wist soms dooe de echo's dat mijn ei binnen een paar uur zou springen maar ook dan geen krampen oid of afscheiding. Wel heb ik sinds een kleine week beetje zwaar gevoel onderin, en soms iets meer afscheiding (ook sorry voor de vieze details haha) dus dacht, nou dat zal mijn ei zijn maar tot op heden dus niet, dus of hij is nog aant groeien ofzo, of tis gewoon iets anders... mijn temp gaat meestal 2dagen na mijn ie pas omhoog, dus blijf het gewoon in de gaten houden.... haha leuk dat ik er met jullkie over kan praten, want verder weet natuurlijk niemand het!
Deze zijn maat 20 en nog te groot, haha. volgens mij nog een cm te groot ofzo, maar ach, ze hoeven er toch nog niet op te lopen
okee! pff zit op prenatal naar buggy's te kijken, maar jeetje weet niet hoe ik moet gaan kiezen hoor. de een is 60eur de andere 300eur...
Ik heb d'r maar gelijk werk van gemaakt dames! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/266547-3e-meeting-maart-mamas-2010-a.html#post9566358 Pb me even je emailadres als je ook naar de meeting komt!! ivm de datumprikker
@ kussie: pb me even de link van het priveforum; weet 't niet meer! @ Elisah: Ik lees op je site dat jullie de box ook opgeruimd hebben! hahah, wilde ze er niet meer in nee? Hier nog volop in gebruik!
Linda; goed bezig met je nieuwe meeting topic! Wat een schatjes zijn je mannen ook zeg. Volgende keer moet ik ook de camera meenemen! Zo te zien vonden ze speeltuin prachtig . En wat handig die schommel zeg, hadden ze dat hier maar! Leuke foto's. Kleintje; dat klinkt erg goed. We duimen voor hem . Hier; een gillend meisje die tegen dr slaap aan het vechten is. ZUCHT! Laat dr gewoon even gillen... Hihi! We hebben gister trouwens dr box weg gedaan, ze zat er nooit in en als ze er in zat wilde ze er zo snel mogelijk uit. Of papa moest mee in de box gaan haha.. Maar goed nu heeft ze dus een gezellig speelhoekje, vanmiddag even een kleedje gehaald. Erg leuk!
@ Jedalin; Wat een leuke fotos en filmpjes weer van Daan en Jesse. Hier hebben ze ook zulke schommels en Morris vindt het echt geweldig. De wipkip en de glijbaan vindt hij ook het einde. Vooral bij de glijbaan is het oppassen geblazen want voordat ik het weet zet hij zich af en als ik dan niet snel genoeg ben valt hij aan het einde zo op de grond. Weet je trouwens dat je ze ook overdwars in de schommel kunt zetten? Dan kunnen ze er allebei tegelijk in. Stoere schoenen! @ Kleintje; Wat fijn dat jullie het gisteren zo leuk hebben gehad in Blijdorp. Wat voor een werk wil je vriend gaan doen? De arbeidsvoorwaarden klinken goed. Ik hoop voor jullie dat het allemaal doorgaaat. @ Ano; Wij vertrekken 5 april (op de trouwdag van Eliesah) naar NL. Morris is nog niet helemaal de oude. Vooral het eten is elke keer weer een drama. Daarnaast kan hij de laatste tijd ook echt heel driftig worden als iets hem niet zint. Ik denk dat hij, net als Jasmijn, ook een echte driftkikker wordt. @ Ei; Heb ik nog nooit gevoeld. Ik heb er eigenlijk ook nooit op gelet. @ Eliesah; Is Taleah nog gaan slapen? Vond Marc het dan niet gezellig in de box?