Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ superB: Ohh past da ook?! Cool! hahah proberen we de volgende keer!! :D

Whahah heerlijke opmerking over marc en de box! hahaha

Super leuk dat jij nu ook gewoon bij de meeting kan zijn!! Weer een groot voordeel van in NL wonen!!! :D

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ elisah: Foto van het speelhoekje!! :D

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Haha, Superb nou Marc vond het altijd wel gezellig maar ja om nou elke keer mee in de box te gaan! :p
    Yep, na veel en hard gekrijs is ze gaan slapen. Gelukkig, anders is ze weer zo chaggie en moet ze weer op tijd naar bed. Nu hopelijk niet! ;)

Pff ben een traktatie aan het zoeken op internet, nog best lastig. Werk natuurlijk ook op een kdv en wil wel iets orgineels hebben. Linda waar had jij die koekiemonsters vandaan?

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    yep is een erg leuke site :D

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ All, dit is nie normaal zoveel jullie geschreven hebben!! Mijn arme hersentjes moeten nu heel hard werken... :D:D

@ Alies, whoeehooeejjj! JONGE BLOEM!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!!:cool::D:D

@ Ano, ik had wat steekwoorden opgeschreven o.a. "Ano's ei..." Whahahahaha, ik moes zo lachen om je post!!! Ik vind zo stoer hoe je praat over je ei! :D:D
    Ik heb ook wel es 't idee dat ik de "eisprong" voel.. Zo'n beetje halverwege ofzoiets dan heb ik ook 2 dagen wat meer krampen als anders.. En ik denk dan altijd dat dat m'n eigie is! :D
    Maar ik vind het dus lief dat je het met ons deelt! Wel heel spannend heh, al snap ik ook dat je probeert er niet te veel mee bezig te zijn, maar tjah.. Soms moet je even je "ei" ;):D:D kwijt kunnen, is alleen maar goed toch!
    Maar ff serieus...
    Mijn duimen draaien voor jullie!!

@ Ano, je hebt zo gelijk en ik krijg ook steeds meer de neiging om gewoon helemaal nie meer te gaan, maar ik wil hem zooo graag weer zien.. Al snap ik zelf ook nie waarom, want vind dit best wel aso van hem! Slaat toch nergens op! Hij kan toch verdorie wel even reageren! Ass#&^%!
    Hij wil me echt nie, anders reageerde hij wel... *gebroken hart*

@ Gwen, woowhhw meid, heb jij er zo'n last van joh? Zo'n buik- en rug pijn? Vreselijk zeg! Gelukkig dan maar dat deze oplossing dan kan en ook werkt voor jou!

@ Kleintje, blixems! Wat is dat voor bedrijf joh! Wat een denderende bonussen! Klinkt goed! Nu is het NOG spannender!! Pffff!
    Ik hoop zo dat jullie donderdag een positieve uitslag krijgen!!
    En fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad gister! Het was ook zulk superrr lekker weer!!

@ Superb, bij de huisarts hebben we besloten de dosering van de dagelijkse medicatie voor mijn migraine toch iets te verhogen.. In de hoop dat het dan wat vaker weg blijft. Gebruik nog veel medicatie, en nu ik dit typ voel ik ook al weer een aanval opkomen.. Pf ben d'r al misselijk van! Nix an!
    Vind wel lief dat je vraagt!
    De buikpijn klachten schuift de arts nu toch echt op spanningen... :( Ja ik heb spanning zat jah, maar of daar die buikpijn van komt.. Voorlopig wil hij geen verdere onderzoeken laten doen... Wel krijg ik weer laxeer poeders mee... Om evt. onstopping.. Whahaha, ik bedoel verstopping tegen te gaan....

@ Superb, woww, dus 5 april is het zover!! Ik vind het toch wel heel leuk dat je naar NL komt! Misschien wil je dan idd er bij zijn, bij de volgende meeting?
    En Adele, is volgens mij engels... Weet nie zeker...

@ Eliesah, wat is dan toch in hemelsnaam een tregging!!!
    En whaha, die vraag van Jedalin, net zo droog; of Taleah zich wel prettig voelt in een jurkje!! Whahaha
    Dusss!!
    Wat een onnozel gezeur indd van jullie familie/vrienden.. Ik kan d'r nix aan doen, maar ik word er zo kwaad van! Als het ze nie zint, laten ze d'r dan blijven zeg! Tsss!!

@ Jedalin, die filmpjes en foto's zijn echt te gek!! Zooo lief! En ik denk idd dat het voor jullie anders is (hoeveel de kids op elkaar lijken) als voor ons buitenstaanders! Waarschijnlijk vind Deborah van Daan en Jesse dat ze veel op elkaar lijken en van Bas en Wim niet! :p Vraag het haar maar es! Ben ik wel benieuwd naar!;)
    En ik moes zo lachen om je alien-voice!!
    Ow en jep, had al oppas, want voor mijn ex wil mijn moeder wel oppassen, ze mag hem heel graag...

@ Jedalin, whoeehooeejjj TROUWEN!! Kan me voorstellen dat mei voor jou dan een hele dubbele betekenis heeft... Aan de ene kant zou het misschien juist heel mooi zijn... Maar aan de andere kant begrijp ik je keuze voor juni!! NICE!
    En ik wil dan wel foto's zien hoor van jou in a nice dress!!

@ Eliesah, whahaha, gek mens! Noem je allemaal redens op om te trouwen en als laatst om dat je van elkaar houd!! Dussss!!!
    Prachtig!

@ de rest, nouw, mijn koppijn is flink verergerd, na het lezen en reageren, dus ik peer m maar weer!
    Ow jah, vandaag was er iemand met kraan en trekker en kipper in de weer bij mijn ouders in de tuin toen ik was sporten en Stan was dol enthousiast geweest vertelden ze later.. Ze hadden hem in de kinderstoel voor het raam gezet, en hij wupte d'r in! Zo gaaf vond ie het!! Hahaha, snappen jullie het? De ene keer is hij doodsbenauwd en de andere keer een held!!
    Niet te bevatten!!

Ow jah, de dokter vond hem er heel vrolijk en gezond uit zien! :D:D
    En we kregen het nog even over W. EN hij vind het dus ook echt schandalig! Dat gaf me wel steun!! :)
    Stan ging nog lief zwaaien naar hem, en ook naar de apothekersassistente! Hihi! Kanjer!

Pff, nu ga ik echt!!

Liefsss

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: haha dat vroeg alies, niet ik, over taleah's jurkje :p ..

Debora heeft dat wel eens gezegd; dat onze jongens veel op elkaar lijken en dat ze vind dan bas en wim helemaal niet zo lijken en ze duidelijk verschillen ziet! hahah nou, ik totaaaal niet! :D

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zo de visite is weer weg. Kreeg nog een leuk verjaardagskadootje. De rekening van de dierenarts. ;) 540 euries. Pfiew. Dat wordt droog brood eten. :cool:

@Jedalin leuke foto's en filmpjes!

@kussie dank u dank u voor het compliment. Voel ik me tenminste niet zo oud. :cool::D
    Buikpijn van de spanningen kan heel goed. Mijn zusje heeft dit ook.

Goed om te lezen dat de dokter tevreden is over Stan.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wahhh Neomi liep net.welliswaar achter de bureaustoeltje:p maar toch!
    Daar zitten van die plakkers onder wardoor ie over de vloer schuift.
    dus opeen zie ik r vanuit haar hoekje op de knieen achter die stoel schuiven, en ze gaat staan en loopt zo de hele kamer door:D
    Daarna ff de loopkar gepakt, en dat ging ook wel alleen die rold wat te snel waardoor ze haast moet rennen haha.

kussie, tis wat met die eieren he haha.maar kan goed hoor dat je dat voeld.
    maar echt meid laat die jongen gaan, hij is je echt niet waard!!!!je verdiend zoveel beter.en als je achter hem aanloopt of blijft smsen dan krijgt ie misschien nog spatjes ook, en dat verdiend ie niet hoor!!!!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    iemand ervaring met de prenatal buggy de luxe?

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    7 mei gaat goed!! (meeting)

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje: Van gewone loopschoenen heeft ze ook een kleinere maat. Die vallen groter uit als babyschoentjes.
    Tja....... mama heeft grote voeten en papa ook:D

De duimen draaien dat je vriend word aangenomen! Leuke bonussen:D

@ Jedalin: Hahahahaha, je stem: Out of space:D:D
    Leuke filmpjes. Knap dat het Jesse zelf lukt om te schommelen en te wippen op de wipkip!

Leuke schoentjes hebben ze aan. Die zonnebrilletjes heb ik nu ook voor Joënna gekocht. Heb jij ook dat ze bij 1 oor goed zitten, maar de kant waar het klitteband zit, het oortje een beetje dubbel vouwt?

@ Ano: Ik heb gisteren een buggy gekocht bij Prenatal van hun eigen merk (de light versie). Ik kan niet het verschil ontdekken tussen de luxe en de light versie (behalve de prijs).
    Geen idee hoe hij bevalt. Ga ik morgen proberen.
    Wat ik belangrijk vind is dat hij op de fiets mee kan, en er verschillende standen op zitten. Morgen ga ik als pakezel op pad. Kijken hoe het bevalt.

@ Eliesah: Ben ook heel benieuwd hoe Taleah's speelhoekje eruit ziet.

@ Box: Hier word hij nog ongeveer een uurtjeop een dag gebruikts (als ik het red). Ik heb hem nu op zo'n plek gezet, dat het geen "sta in de weg" ding meer is.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: Daan heeft ook goed zelf geschommeld :) Ze kennen het al door de 4 in 1 loopwagen; daar zit ook een schommelfunctie op. Die hebben we er pas vanaf gehaald, maar daar gingen ze ook altijd heen en weer schommelen.

Het bandje van de bril doe ik aan die ene kant altijd gewoon over het oortje heen. Lijkt me fijn als dubbelgevouwen :)
    Verder blijven ze erg goed zitten. Hij staat zo klein mogelijk nu, met het klittenband.

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo ff alle foto's van mn laptop en foto toestel opslaan op de harde schijf die we van mn schoonouders hebben gehad. hihi. kan ik eindelijk de bevallingsfoto's en alle andere foto's veilig stellen.

daarna ff terug lezen en reageren

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah setti wat super lief! Stoer brilletje! Zit die ook achter der hoofd met een bandje vast? :)

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zo moest weer ff 4 pagina's lezen stelletje kletskousen ;):D;)

vriendlief ja ik proef bijna alles wat zij krijgt omdat ik wil weten hoe iets proeft. en ts niet heel vies maar t proeft wel chemisch dus vind t ook niet echt gek dat ze t niet lust.

kussie ja ors is een soort oplossing voor de vochtbalans. omdat als ze zolang aant spugen is en aan de diarree en ook nog slecht drinkt bestaat er een kans op uitdroging en ors gaat dat tegen.

hihi muts hihi ik hoop ergens voor je dat hij nog zn adres smst maar vind het knap dat je je aan je standpunt vast houd en hem niet nog eens smst.

hoe was het vandaag bij de dokter?

ik ga ff kijken of ik nog de link van t prive forum nog hebt om ff naar de site van stan te kijken

gwendolyn hahaha nou wordt ik wel nieuwsgierig naar de foto's hoor!!!

ik moest wel lachen van de poep op de muur maar steef niet hihihi. nu kunnen we er wel erg om lachen nu alles weer lekker schoon is.

jedalin jaaa geweldig knap van daan zeg. wat goed nu gaat jesse m waarschijnlijk snel volgen

haha denk rustig na over een datum en ts wat hoor een datum prikken hihi

alies gefeliciteerd met je verjaardag

eliesah jaaa nog een weekje en dan een hele week feest.

ano beterschap voor neomi balen zeg gewoon weer ooronsteking t meisje was net beter.

hopelijk komt je eisprong snel en hoef je niet meer aan de pillen.

nu eerst dit plaatsen voor mn computer crast

Deel Deze Pagina