Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Woeps sorryyy!!! *zipp-it*

Ja apart heh... Ik word ook zo heen en weer geslingerd op het moment.. Als hij smst ben ik zo blij, en dan hop zo opeens scheid die d'r weer mee uit, terwijl je als 't ware in "gesprek" bent... Vage kerel...
    Heb ik weer hihi!

@ Ano, jah, het heeft mij ook zo'n pijn gedaan, en nog. Maar mijn moeder zegt nog altijd dat ik een ontzettende moeilijke puber was (al was ik toen al 20 maar goed) En ze is indd dol op hem...
    En je snapt me goed jah, ik ben er gewoon echt aan toe om even weer een daggie San te zijn... :)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah ja hoor, ik hoor ze prima! hahah, hebben de babyfoon bij onze hoofden staan dus dat kan niet missen.
    Meestal horen we het tegelijk. Soms ik iets eerder, maar dan duw ik gewoon arno een keer aan dat ie wakker wordt en dan staat ie al op hahaha. Slecht he :D:D hahah
    Soms zeg ik zelf stiekem dat ik er al vaker uitgeweest ben als hij en dat hij aan de beurt is, terwijl dat niet zo is hahaha.
    Weet ie ook hoor, want dat heb ik wel 'ns gezegd, dat ik dat soms zeg hahah. Gelukkig kon ie dr wel om lachen :p
    Wel met het gevolg dat hij nu ook soms mij aan stoot dat ik er uit moet :p hahah

3. Soda Pop

Ja tis wel moeilijk... Weet nie zo goed wat ik er mee aan moet...
    Ik denk dat Vriendlief in eerste instantie dacht dat je DE pil bedoelde, zo las ik het eerst ook...

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vandaag dus oppad geweest met buggy, fiets, Joënna en mezelf:D. Het was even puzzelen hoe we het zouden gaan doen. Heb dus eerst Joënna in haar stoeltje gezet, en daarna de buggy eraan. Thuis ging het dus goed.
    Zonnebril bij joënna op en fietsen maar!! Even wennen met de buggy eraan, maar binnen een paar minuten ging dit goed.

Bij de winkel aangekomen, eerst buggy eraf, uitklappen, Joënna erin, en toen begon het feestje. Krijsen, te absurbt voor woorden. Volgens mij vond ze de buggy echt niet leuk. In de bugaboo kan ze dus goed rechtop zitten, en dit was meer "hangen". Ze was not amused:(.

Daarna boodschappen in de tassen, Joënna op de fiets, buggy inklappen en weer aan de fiets hangen. Dit kosten even iets meer moeite. Waarom?? Geen idee, had veel bekijks:D.
    Had ik eindelijk alles erop en eraan hangen, wil ik weg fietsen, maar dit lukten niet:(. Tja...... het is handig om je fiets van slot te halen;).

Daarna naar mijn schoonzusje toe. Joënna had de zonnebril maar in haar mond gestopt ipv op haar neus te laten. 2x moeten stoppen om haar schoentjes te pakken.

Bij mijn schoonzus aangekomen, hoor ik mijn nichtje al roepen. Aanbellen, maar er werd niet open gedaan??????? Ik nog een keer bellen, maar weer niet. Erg vaag allemaal. Dus alles weer aan de fiets gehangen, Joënna was het er niet mee eens, dus die krijsden alles bij elkaar.

Ik ben maar gaan zingen, en daar werd ze rustig van. Dus vanaf mijn schoonzus naar huis, alleen maar zitten te zingen. Zodra ik ophield, krijsden ze weer:(.

Het viel me allemaal reuze mee. Even wennen.
    Hopelijk gaat ze de buggy wel leuk vinden. Baal er alleen een beetje van dat ze erin "hangt" ipv netjes rechtop zit. Is dit bij alle buggy's zo?

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha Arno laat 9 van de 10 keer de hond uit 's avonds :p.. hebben we beide nooit geen zin in, en naja, eigenlijk is hij altijd de pineut hahah.Dat terwijl het mijn hond is :p hahaha.Ik ben helemaal niet zo'n lieve vriendin eigenlijK!! hahahaOnvoorstelbaar dat ie met me wil trouwen ;) :p

6. Lillebil

Lillebil Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    @Kussiexx; als het met vriendinnen of collega's over zwanger worden gaat, hebben we het ook altijd over rammelende eierstokken enzo, hahaha!

@Jedalin; heb nogal onregelmatige cyclussen (als k niet aan de pil ben). Toen met Ties gestopt begin feb en was begin juli zwanger. Maar ben toen maar iets van 3 x ongesteld geweest ofzo. Uiteindelijk dus best nog wel rap. Wil toch eerst paar maanden nog gewoon veilig doen, denk ik...
    Jij een nachtje alleen? Spannend!! Hoop dat de de kindjes je lekker laten slapen vannacht ;).

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb de light buggy (in het knal roze:)).

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: Jeetje wat balen dat joenna er geen zin in had! En wat raar, van je schoonzus? heb je d'r nog wel ff gebeld ofzo??

9. Soda Pop

@ Linda, wat ben jij ook een muts!! Moet zo lachen om je berichten!!
    Whahahaha!! Je bent juist een harstikke leuke vriendin!!
    Hihi... Ik vind het prachtig hoe je hem laat lopen!! :D:D:D
    Ik lig dubbel hier...
    Denk dat hij die humor ook wel waardeert. Waarschijnlijk is dat 's nachts iets minder! :D:D

@ Gwen, owww meid, ik kan er nix aan doen, maar vind jou bericht ook zo lollig!!
    Dus je had veel bekijks!! :D:D Tis toch ook zo'n gepruts allemaal soms! En joh, de hele weg zingen, had je toen ook luisteraars (buiten Joenna om)
    Hmm, joh, misschien had ze gewoon d'r dag nie helemaal en vind ze het morgen prachtig!
    Maar ik zie het vaker jah, dat gehang in een buggy, daarom heb ik er ook nie zo'n prettig/enthousiast gevoel bij...

@ Vriendlief, hmm, nu je typt "zonder Stan" vind ik er opeens nix meer an.. Voel me helemaal schuldig:)... Ik moet hem verdorie toch ook lekker mee willen nemen...
    Maar ik denk dat ik dan onbewust ook zo gespannen ben of alles wel goed gaat en of hij nie over de toeren zal gaan, van alle prikkels en indrukken... Maar denk dat we van't zomer toch een keer die kant op gaan.. En dan door de weeks, ist ook nie zo barre druk!
    Komt dus helemaal goed!

Liefs

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aargh...dat was daan voor de 2e keer wakker.. speen dr in en 't was weer goed...maar dit is wel raar. Daan wordt nooit wakker 's avonds...

o,o.........

11. Soda Pop

@ Gwen, hmm, Lin *kuch*, Jedalin bedoel ik, heeft wel gelijk, tis wel apart... Dus de kids wel thuis maar je schoonzus nie.. Hoe oud zijn haar kids ook weer?
    En hoe gaat het met je vriendin met die spataders?

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    haha doos zo bedoel ik het niet hoor!!!!!als je lekker jawel zonder hem wil dan moet je dat gwoon doen hoor dat overleeft dat mannetje wel :p!!!! je hoeft je niet schukdig te voelen je staat dag en nacht voor hem klaar!

13. Soda Pop

Kunnen ze jullie ook horen praten normaal?
    Misschien mist hij Arno's stem?
    Ja week nie hoor.. Hihi.. Je gaat toch denken....
    En joh, als ie nu wakker word, word ie het vanacht nie! ;)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nee ze horen niet als we beneden aan het praten zijn..Ik weet niet wat d'r is. Hopelijk geen last van zn buikje want vandaag was weer eens een dramadagje met poepen
    Hij heeft dat zo ongeveer 1-2 keer per maand dat hij een dag heeft dat ie niet door kan poepen, en daardoor dus wel 15x verschoond wordt op een dag omdat hij elke keer een beetje poept.
    Daardoor krijgt hij een pijnlijk kontje (dat gaat snel open omdat het gevoelig is, zn huidje daar) en dat doet pijn. Maar niet verschonen kan ook neit want door die poep krijgt ie ok last van zn huidje. Lastig dus...
    Alleen had ie vanavond, wat ie dus altijd na 1 of 2 dagen heeft als ie er last van heeft, een overvolle luier (Gelekt ook helaas tot zn broekje).. dus ik dacht dat het er nu mooi uit was en hij dus geen last meer zou krijgen.
    Nu weet ik niet of dit het is hoor, maar zou best kunnen dus. Ben we blij met die dikke poepluier van straks, anders had ie het vast vannacht/morgenvroeg gehad!

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wuhaha, lig al in bed maar moest even bijlezen en lig helemaal dubbel om Linda! Heerlijk om jouw berichten te lezen en jeElf uit lacht haha.. Lijkt soms net of ik berichten van mezelf lees ;)!

En nu slapen want lag al op de bank te slapen. Ben niet zo lekker, flink verkouden. Aan 1 neusgat allemaal snot, heel vervelend. En zit de heletijd met mn mond open. Charmant hè?

Truste, xx

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja over hier:nou neomi heeft gelukkig helemaal geen last meer van de oren, de ab kuur werkt dus goed gelukkig.
    vandaag weer naar het kdv geweest (nu ongeveer de 3e keer) en morgen ook, is voor t eerst dat ze 2x gaat.
    alles gaat goed, ze slaapt goed, ze speeld, alleen het eten is een ramp.ze eet niks daar, geen cracker, brood, fruit, yoghurt, niks, ze gooi alles op de grond.t enige wat ze nam vandaag was de fles, dus ze hebben 2 flessen gegev en waardoor ze nu op 4 uitkomt!!!!wel erg veel.hopelijk gaat dat snel wat beter!

wil morgen naar de prenatal voor een byggy, maar pff als ik t verhaal van gwen zo weer hoor.ik weet het echt niet meer welke ik moet nemen...

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha ;);):), fijn dat ik je nog even aan het lachen kan maken voor je naar dromenland vertrekt!! :p hihi.

Truste!! :D

18. Soda Pop

:D Gaan we mekaar bij de voornaam noemen!!??? :D:D
    En je hebt nog gelijk ook! Ik sta letterlijk dag en nacht voor hem klaar!!
    Mama San heeft wel een korte break verdiend! :cool::cool:

19. Soda Pop

@ Eliesah, gatdarre, nix vervelender als je neus hebben dichtzitten!! Niet leuk!
    Helpt even stomen niet dan?

@ Ano, oef, gelukkig dat die AB aanslaat!!
    En joh, wat vreemd dat Neomi daar nie eten wil...
    Hmm... Tjah, 4 flessen is misschien wel veel, maar zo krijgt ze in ieder geval iets binnen... Vind ze het misschien eng ofzo?
    Als een ander haar eten geeft? Hoe gaat het als je er bij bent en iemand anders geeft haar eten dan?
    Of misschien te veel indrukken dat ze daarom niet eet?

@ Jedalin, hmm, ik weet niet wat dat is met dat poepen...
    Kan dat nog te maken hebben met zijn operatie etc?
    Jullie zeiden ja ook dat ik die druppels van VSM kon gebruiken.. Nouw dat ging super, dus ik wilde dat wat afbouwen en vandaag kon ook Stan weer nie uut de broek....
    Snap er nix van.. Dus geef toch maar weer die druppels...
    Maar das toch ook geen oplossing? Krijgt Daan ook constant druppels of iets?
    En misschien dat er toch nog meer zit.. Misschien even tempen? Dan vliegt je alles vaak zo om de oren!
    Tis onvoorstelbaar hoeveel poep die kids soms kunnen produceren.. Ik vraag me soms wel es af of het allemaal wel past..
    Denk ook dat Stan mede hierom vanavond nie wilde eten..Als hij nie heeft gepoept nog (wat hij normaal 's ochtends doet) Dan wil hij 9 van de 10x ook nie eten, of alles komt er weer uit...

Deel Deze Pagina