Ja die bedoel ik haha.. Ach komt goed, morgen even papier meenmen van mn werk en dan volgende week maar iets in elkaar flansen !
Hey allemaal, Pff, Stan is vandaag nie zo gezellig!! Hij is wat zeurderig, wil steeds aandacht!! Pfff. En ik ben dizzy.. Dat komt natuurlijk omdat mijn medicatie is verhoogd. Toen ik er mee begon heb ik nauwelijks tot geen last gehad, maar nu ben ik dus wel duizelig... En gezien ik dat harstikke eng vind altijd, zit ik nie lekker in mijn vel! K hoop dat dat morgen en vrijdag weer over is hoor!! Jek! Meiden, zijn jullie kids ook zo vervelend met nageltjes knippen? Het word bij Stan steeds meer een drama! En ik heb al zo de pest aan dat inie minie gepruts! Help?? @ De mama's van de jochies? Woww, zijn jullie kids ook zo bezig met hun pielemuisje??? De laatste paar keer in bad, trekt Stan 'm kort en klein!! Soms vraag ik me af, of er wel wat van overblijft.. Is dat normaal? Want het gaat ook best met geweld! Ziet er verrekte pijnlijk uit, al geeft hij geen kick! Hij vind het in ieder geval bere interessant! Herkenbaar?? @ Jedalin, whaaa dat meen je nie? Sliepen ze gewoon door!! Ge-wel-dig! Arno moet es vaker de hort op! @ Setti, nouw, dat mag je je dan wel es gaan beseffen meis! Dat je je uit de naad werkt! Jeezzz!! *applaus en respect voor jou!* Hoe gaat nu met Lisanne? @ Boomer, wohoeehoo, wat lees ik nou, Fenna jarig! Meid gefeliciteerd met haar eerste verjaardag!!!! @ Alies, en is Mel vandaag ook al weer aan de wandel!! @ Jedalin, oeii, wat weer een heerlijke foto's van je kids! En nu doe ik een goeie gok! Jesse is LINKS en Daan is RECHTS??!!! Dat heb ik goed heh!! @ hier, whahahaa heb vanmorgen Stan in badje gedaan zonder zijn koppie eerst in te olien.. Dus nu zijn zijn haartjes zacht en ligt het net zo plat op zijn koppie! Geweldig! Wat een maf gezicht! Whahahaha!! Vind het ietsie overeind toch meer pit hebben!! Hij kijkt nu uit net alsoftie Goofy is! Liefss
hahaha zo zitten de haartjes hier altijd hoor kussie! lekker plat, niks erin. hahah. Alleen als we op bezoek gaan ofzo, dan doe ik er wat haarlotion ofzo in. (zakt ook na 10 minuten uit maar oke ) haha hier zijn ze niet echt bezig met een plassertje nee Nageltjes knippen.. hier laten ze het eigenlijk best goed toe, gelukkig!
haha voetjes doe ik altijd op het aankleedkussen. Laat ik ze gewoon liggen, leuk speeltje in de hand, en dan met de ene hand voetje goed vasthouden en de ander knippen. Voetjes zijn nooit een probleem hier eigenlijk!
Nouw hier wel Jedalin, echt werkelijk!! Ik kon hem wel achter het behang plakken!! Pfff!! Maar het is gelukt!! Maar lekker in zijn vel zit hij niet.. Hopelijk is dat morgen weer over!! Trouwens, drinken Jesse en Daan echt al gewoon zelf uit een beker? En andere kids? Drinken er al meer (zelf) uit een beker... Bij Stan lekt het nog alle kanten op!! En als ik hem de beker zou geven dan smijt ie m door de kamer.. Hij krijgt dus nog roosvicee uit de fles of tuutebeker... Is dat erg?
Ow ik moet even iets bekennen.. Ik kon/kan me nie beheersen.. Heb net een handvol ships gehad... En ik snak ook naar een stukkie chocola... Vanmorgen m'n 2 oudere broeken gepast, en de ene wilde net dicht, maar komt me toch een pens overheen zetten. En die ander kreeg ik nie eens dicht.. Ik ben het ff beu... Bah!
@ kussie: Oh nee hoor ze drinken niet uit een gewone beker maar uit een tuitbeker. (met harde tuit) Dat kunnen ze prima en als ze uitgedronken zijn haal ik de beker weer weg anders gaan ze er mee spelen. Uit een gewone beker kúnnen ze wel drinken, als ik de beker vast houdt enzo haha, maar da's niet zo handig
@ Alies; Wat goed van Melanie dat ze zelf achter haar loopauto loopt. @ Lillebil; Spannend, stoppen met de pil. Hopelijk kunnen we snel goed nieuws lezen. @ Kussie; Als wij een dagje weggaan dan slaapt Morris ook gewoon in de wagen. Hij slaapt dan wel minder dan normaal, maar goed dat is niet erg voor een dagje. Morris drinkt uit een tuitbeker met harde tuit. Lekker makkelijk voor mamma; Geen geknoei en als we weggaan dan gooi ik hem zo in mijn tas. @ Gwen; Hihi, ik loop ook vaak zingend over straat om het goede humeur erin te houden. Jammer dat Joënna het niet zo naar haar zin had in de buggy. Hopelijk gaat het de volgende keer beter. Morris zit trouwens vrij stevig in de buggy. Hij hangt in ieder geval niet. Bij de Maclaren kun je het zitgedeelte ook iets uittrekken zodat de beentjes helemaal ondersteund worden en de voetjes niet bungelen. Misschien kan dat bij die van jou ook? Ik gebruik de buggy wel alleen voor korte stukjes omdat het toch minder comfortabel is. Heb je je schoonzus inmiddels al gesproken? @ Ano; Hoe is het gegaan op het kdv vandaag? Heeft Neomi nog wat gegeten? Jasmijn at de eerste op het kdv ook heel slecht. Inmiddels eet ze daar nu veel beter dan thuis. Met Neomi komt het ook vast goed. Heb je nog een buggy uitgekozen? @ Setti; Morris heeft de prikken tegen Bof, mazelen, rode hond en meningokokken gehad. Deze krijgen ze normaal gesproken met 13/ 14 maanden. Ik heb gevraagd of Morris deze wat eerder kon krijgen zodat we hier alle inentingen hebben afgerond. Hoef ik daar straks niet meer achteraan in NL. Na een week kunnen ze last krijgen van wat verhoging en uitslag. Hoeft natuurlijk niet. @ Jedalin: Heerlijk dat de mannen zo goed geslapen hebben. Gezellig hoor zo samen achter de loopauto. Gaan ze ook vooruit? @ Nageltjes knippen; Hihi, dat is een klusje van mijn vriend. Hij neemt ze altijd op schoot voor de TV en knip dan de nageltjes met een speciaal knippertje voor kinderen.
hihi goofy ach dat is toch een keer niet erg??? ik olie nooit haar koppie in voor t bad of douchen. . thnx meid. t gaat gelukkig weer beter met lisanne en met de nageltjes knippen was het nooit een drama maar de laatste maand wel en moet ik haar in de houdgreep houden en goed kracht geven omdat ze haar handen anders wegtrekt en ik niet in dr vel wil knippen hopelijk trekt de bijwerking van de duizeligheid snel weg want das niets zo . heb je dit al gemeld of is dat bekend als bijwerking? balen dat stan zn dag niet heeft vandaag
Melanie kan soms behoorlijk vervelend zijn met nageltjes knippen. Spartelt ze met haar voeten of trekt haar handjes in. Mel is vandaag nog niet achter de loopauto geweest. Ze heeft wel overal in huis langs gelopen. Is voor het eerst zo op onze hondensofa geklauterd.
Kussie; rustig aan meis. Een dikke knuffel vanuit deze kant! Morgen is je mannetje jarig en helemaal happy! Nagels knippen gaat hier de ene keer goed en de andere keer trekt ze elke keer de hand/voet terug of ze probeert het schaartje te pakken. Meestal doe ik t voor de tv haha! Merk op m'n werk wel dat jongetjes vaak naar hun plassertje pakken. Is iets mannen eigens denk hahaha.. Net weer flink geshopt, had ik niet moeten doen. Voelde me al beroerd maar nu nog meer. Net al lasagne gemaakt voor straks en nu even relaxen oP de bank. Hopelijk slaapt Taleah nog even! Shoppen was trouwens voor de bruiloft, alles is nu binnen en geregeld. Alleen nog boodschappen, drinken etc.