Is hier echt niemand geweest sinds vanmiddag rond 3en. Haha dacht dat m'n telefoon niet goed laadde. Hier net visite gehad van een oude vriend van Marc. Vind hem niet zo leuk, toen Marc mij voor het eerst voorstelde bij hem. (bijna 7jaar geleden) zei die van; is dat ze? Echt zo van; gadverdamme weet je wel. Dat ben ik nooit vergeten en hij geeft me nog steeds zo'n gevoel. Ach ja; hij heeft nog steeds niks op z'n 30ste en Marc een gezin etc. Was ie toch wel jaloers op ! Pff voel me zo beroerd, helaas morgen en vrijdag werken. Laatste weekje van 27uur. Volgende week een week vakantie en dan nog maar 22uur werken, lekker op vrijdag middag vrij !
@ Setti: Sorry, dat ik over je vraag heen heb gelezen. Ja, dit is echt een rust jaar voor hun. Pas in 2012 willen de de MMM in gaan. @ Jedalin: EEeeeehhhhhh, nee, was niet ongerust. Eerder pissig waarom ze niet open deed. Ik weet niet 100% zekerof ze thuis was, ze had ook bij de buurvrouw aan de overkant kunnen zitten. Dan hoor ik ook mijn nichtje roepen. Heerlijk dat je zo'n goede avond en nacht hebt gehad met je kerels. Leuke ondeugende foto van je knullen @ Kussie: Hoe was Stan de rest van de dag? Wel een beetje te pruimen? Misschien rare vraag, maar waarom zet je eerst zijn hoofd in de olie voordat hij in bad gaat? @ Superb: Goede tip! Ik kan inderdaad wat met het zit gedeelte spelen waar haar benen overheen hangen. Nee, ik heb haar nog niet gesproken. Ik ga er zaterdag even heen. Hopelijk krijgt Morris geen last van zijn prikjes. Dat zou net in de periode vallen dat jullie naar NL verhuizen. Wij mogen 10 mei de prikjes halen. @ Ano; hoe is het op het KDV gegaan vandaag? @ Eliesah: Lekker gewinkeld zo te lezen. Fijn dat je nu alles binnen hebt voor jullie bruiloft! Heerlijk vooruitzicht nog een weekje en dan 22 uur werken!!! @ Drinken uit een andere beker: Bij haar maaltijden drinkt ze uit een nutrilon oefenbeker. Deze kan ze zelf vasthouden, maar ik ook zodat ik nog wat kan bijsturen. Sinds een week of 2 kan ze er nu uit drinken zonder te knoeien. 's ochtends krijgt ze nog een fles, en de rest van de dag drinkt ze uit een kiddyboo of rietjesbeker. @ Nagels knippen: tot nu toe * klop het meteen af * geen problemen mee. Het moet niet te lang duren, maar ik kan over het algemeen wel redelijk goed haar nagels knippen.
Ik ben mijn huissleutels kwijt (en de rest wat eraan hangt:x). Gisteren nog gebruikt om in huis te komen (bepakt en bezakt met buggy) en sindsdien kan ik ze niet meer vinden. Heb zelfs al in de vriezer gekeken of ik ze daar niet ingelegt had, maar ook dit niet. Niet op het toilet, trap, buggy, fietstassen, achter de verwarming gevallen, honden bench, speelkist van Joënna, koelkast, commode, broekzakken, auto. Ik weet het echt niet meer. Iemand nog tips??? Joënna hoest weer alle kanten op. Ook haar neus zit pot dicht. Gisterochtend zat haar neusje vast aan haar bed. Mijn schoonmoeder vind het als een bronchitis hoestje klinken (zegt ze aldoor eigenlijk al). Ik kijk het nog even aan, en anders maandag maar weer de HA bellen. Ik heb haar nu een paracetamolletje gegeven. Hopelijk gaat het nu vannacht wel goed.
@Fenna; gefeliciteerd met je verjaardag!! @Kussiexx; Ties friemelt niet aan zijn pielemoos...? Nooit gezien iig. Maar volgens mij is het wel normaal hoor!! Ze frunniken ook aan hun teentjes, toch? Morgen is je mannetje jarig.... woehoe! Hoe ga je het eigenlijk vieren (heb er overheen gelezen vrees ik, solly!)? @haartjes; hier ook meestal "plat". Onze Ties heeft echt piekhaar!! Soms doe ik er wat lotion in en dan een beetje in een kuif, maar das 10 minuten en dan zakt t weer in... @Jedalin; super-goed gegaan bij jou, begreep ik? Fijn hoor!! Hoop vannacht weer! @hier; avondje alleen thuis... Ties is lief gaan slapen en ik straks even in huis nog wat opruimen enzo....
heyy meiden jaaa we hebben net een buggy gekocht!! Zijn net naar de prenatal in den haag geweest, en waren pas 21.00 terug, maar neomi vond t allemaal wel prima haha. We hebben de techno van macclaren gekocht. ik ging voor prenatal eigen merk, eenmaal daar vond ik de chicco ook errug mooi, maar Jef vond de macclaren het mooist en moest en zou die hebben. ik vind hem ook wel mooi hoor, en rijd ook top maar die prijs, bah... maar goed dit is hem: Prenatal - Er op uit - Buggy - Maclaren hebben ook meteen een mooi traphekje gekocht en voor d'r kamer gedaan. Verder op het kdv ging t wel goed.ik had zelf brood meegegeven en dat heeft ze bijna helemaal opgegeten, snappen jullie het nog?nou ja ze had ook weer goed geslapen en gespeeld, dus al met al wel een goeie dag! kussie hahaha je maakt me aan t lachen meid, met je verhaal over de pielemans, haha hoe je het verteld zeg.maar geen ervaring verder, sorry meid!!! linda, wauw weer zo;n mooie foto van je mannen, vind het echt scheetjes, kan ze wel aardig uit elkaar houden vind ik gwen, ai das balen.meestal komt ie wel terecht, maja daar heb je nu weinig aan he. ehhh luiertas, handtas, trap?? eliesah, oww irri zeg zulke mensen, die vinden zichzelf vaak heel wat, bleghhh. nou ja wees ji maar lekker trots op je gezinnetje. quinny is ook superleuk ja, alleen niet zo makkelijk qua ligstand, als ie al in ligstand kan
@ Ano: wooow, dies duur!!! Jaiks...!! hahah. Wij kopen geen buggy('s).. vindt het wel prima zo met de kinderwagen haha.
Boomer: Sorry een dag te laat, maar nog gefeliciteerd met de verjaardag van Fenna!!! Leuke dag gehad? Kussie: JAAA het is zover!!!! Gefeliciteerd met de verjaardag van Stan!!! Maak er een hele mooie dag van !! Gwenolyn: Misschien tussen de kussens van de bank?? Of in de kledingkast? In de voorraadkast ofzo, als je die hebt? Hmmmzz ik ben ook zo vaak mijn sleutels kwijt en vind ze altijd op hele rare plekken terug. Nou hopelijk heb je ze ondertussen al! En hoe is de nacht gegaan met Joënna? Hier ook nog steeds van die hoestende kindjes met volle neuzen. Is geloof ik al 4 maanden zo? Ano: Hele mooie buggy hoor!!! Ik denk niet dat wij een buggy aanschaffen al is het wel handig als we gaan fietsen.. Maar ik vind het een beetje zonde van het geld Eliesah: Ohh lekker straks nog maar 22 uur werken. Dat lijkt me heerlijk de vrijdagmiddag vrij! En geslaagd voor de bruiloft zo te lezen. Fijn hoor! Nagels knippen: Doet Don hier, ik vind het zelfs bij mijzelf al eng. Ik ben nogal onhandig Maar de kinderen vinden het niet echt een succes, dus ze gaan meestal een beetje in de houtgreep. En de tenen doen we als ze de fles aan het drinken zijn. Jedalin: Zielig dat Daan soms wel zo'n moeite heeft met poepen. Gelukkig is het dan maar soms... Maar hopelijk heeft de KA nog tips, wat je er aan kunt doen. Superb: Hoop echt dat Morris geen last krijgt van zijn BMR. Tot op heden niets van te merken?! Wij mogen over 2 weekjes. Hier: Pfff heb vanmiddag mijn functioneringsgesprek. Ik vind dat altijd zo eng, ookal weet ik dat ik mijn werk echt wel goed doe. Er blijven natuurlijk verbeterpuntjes. Ik hoor dan ook meteen of mijn contract weer verlengd wordt, dus is echt wel spannend!
Even snel: Boomer: nog gefeliciteerd met Fenna Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad! Kussie: Gefeliciteerd met Stan Maak er een leuke dag van...
alies ja leuk he dat ze overal op beginnen te klimmen hihi ik heb een kattensofa hihi wat hebben de diertjes t toch goed he kussie gefeliciteerd met de eerste verjaardag van stan eliesah ja zo'n gevoel gaat idd niet meer weg als je dat bij iemand hebt hij had vanaf t begin normaal moeten reageren tegen jullie en neit zon opmerking moeten maken gwen ow goed van ze dat ze toch een jaar rust nemen het is nogal niet wat hoor de molen hoe ist nu met joenna is ze nog steeds zo aant hoesten vandaag? en heb je je sleutels inmiddels al gevonden? ano jee de buggy is erg mooi maar wel duur. nou ja als de prijs kwaliteit ook zo goed is dan maakt t goet toch marye suc6 vanmiddag met je voortgangsgesprek. komt vast goed en hopelijk krijg je een vaste aanstelling
hier ik heb gisteraaf een bod gedaan op een maxi cosi tobi. dat is dezelfde auto stoel als die steef en ik al in de auto hebben. dan voor mijn moeder in de auto want ze heeft nu zo'n goedkoop ding die konstant verschuift in de auto en aangezien ze 1x per week oppast vinden we t onverantwoordt om lisanne met haar in die stoel mee te geven. mijn zus heeft nooit gekeken naar die stoel die ze had gekocht die vondt t allang best dat zij t niet hoefde te verzorgen. mijn moeder heeft die stoel gekocht toen 3 jaar geleden voor mn neefje en ze bedoelde t goed. hij heeft er ook altijd in gezeten maar ik wil niet dat lisanne er nog in zit vind ik niet veilig. dus vinden we het onze verantwoording om voor een andere te zorgen.
@ Kussie: Proficiat met de aller eerste verjaardag van jouw kanjertje!!!! @ Marye; HEEL veel succes met je gesprek. Komt vast en zeker helemaal goed!! Hoe vaak heb je al een jaar contract gekregen nu? Misschien richting een vaste aanstelling praten? @ Setti: Wel slim om een goede stoel te kopen als die andere een beetje matig is!!! @ nagels: hahah Arno heeft nog nooit hun nagels geknipt en zal dit ook nooit gaan doen! @ hier: kids hebben weer doorgeslapen Wel al om 7 uur wakker. Fles gegeven en daarna tot 8 uur maar ofzo geslapen (daan teminste, jesse ligt nog in bed haha) Vanmiddag naar de tandarts...blehhgg..moet een gaatje laten boren
Hieperdepiep Hoera!!! Lieve Stan, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. We wensen je een hele gezellige en mooie dag toe.
GVD! Alles kwijt!! Jezus, ik had een heel verhaal getypt... Bah, nu ben k d'r flauw van!! In ieder geval iedereen harstikke bedankt voor alle lieve felicitaties!! Stan is nu al harstikke verwend!! Hij heeft zoveel cadeautjes al gekregen. Gisteravond al en vanmorgen van opa en oma en mijn tante... Ben aan m'n eigen cadeautjes nog nie eens toegekomen.. Nu gauw even opruimen, want tis een grote bende. Daarna naar opa en oma.. Er komt vanmiddag geen visite, en ik wil nie alleen met Stan hier zijn, voor het geval W. wel in zijn kop haalt om te komen... Als Stan dan slaapt ga ik nog even sporten.. Want vandaag mag mama mee snoepen, maar dan is sporten wel hard nodig! Sla het weegmoment morgen maar over denk ik, hihi!! Sorry dak verder nie reageer, druk druk druk!
fijn dat ze weer doorgeslapen hebben hihi hier is het net zo hoor steef heeft t een keer gedaan maar ts niets voor hem hij is veelste bang dat hij in dr vel knipt en hij vind t zielig om dr handjes of voetjes zo goed vast te houden om te knippen
hier ik ga vanmiddag kijken bij de auto stoel en als hij nog goed is dan neem ik m mee voor 60 euries daarna de foto's kiezen van de ah fotoshoot! die heeft mn moeder geregeld toen ze een keer moest oppassen. tevens heeft steef gister zn examen gehaald voor apk keurmeester dus hij mag nu officieel de apk keuring doen. Hij deed dit al in de garage alleen mocht hij het niet afmaken en nu wel hij had echt een mooie cijferlijst met een 6, 7 2x een 8 een 9 en zelfs een 10
superb: ik las laatst al dat morris zijn bmr prik gehad had vond het al wel vroeg maar dacht dat zal wel zo wezen in italie....maar nu weet ik de reden dus hahaha hopelijk heeft hij er geen last van. Ik zit nog een heel klein beetje te twijfelenen over die rpik omdat ze zeggen jaja ze zeggen dat ze er autistisch van kunnen worden ofzo ja ik weet zal wel onzin zijn maar het spookt toch een beetje door me hoofd. Al dnek ik dat als je bof mazelen of rode hond krijgt er ook niet zo lekker uit komt! ach ja we zien wel. Gister lekker wezen winkelen in amstelveen was heel gezellig.... Michiel zei dan gaan we straks lekker een hapje eten chinees ofzo....dus na een uur eindelijk besloten waar we gingen eten werd het toch weer wat anders en toen was meneer opeens boos en gingen we thuis PREI eten BAH BAH BAH wat was ik boos op die gozer zeg!!!vanmorgen ook weer zo iets ik kom uit de douche en zeg En heeft Jan zijn broodje op???zegt michiel Broodje???die moet ie vanmiddag toch pas! Dus ik zeg wer nou hij moet toch ook ontbijten?! enz enz pffff denken mannen dat die dreumesjes zichzelf verzorgen ofzo??? Kussie VAN HARTE GEFELICITEEERD MET JE MANNETJE!!!!!!! O en jan trekt ook vaak aan zijn piemeltje hoor hij vind het denk lekker om er aan de froeten ofzo! gaat wel weer over! Boomer: LEEF JE NOG?????????GEFELICITEERD MET FENNA!!!! hoor ook niks meer van lara!!!!! wel op hyves hoor maar hier niet!
vriendlief maak je geen zorgen over die prik. je wordt echt niet zomaar autistisch hoor. of je wordt er mee geboren of je kunt t krijgen na een ongeluk maar volgens mij echt niet na een prikje hoor