Kussie; heel veel plezier! Ik ben erg benieuwd hihi.. We willen alles horen hoor. Enne natuurlijk vind ie je leuk anders is ie echt gek! Setti; ook al een ziek meisje. Beterschap! Heb je nog wat kunnen rusten vanmiddag? Hier; ben gebroken. Voel me nog steeds goed en dan een ziek meisje in huis die dus bijna niet heeft geslapen vannacht. Veel huilen en alleen op de borst willen slapen. Tussen ons gehad maar dat was ook niks. Dus weer terug in bed etc. En moest gewoon werken vandaag tot half 7. Het ging vandaag al wat beter met dr, veel bijgeslapen. En nu ligt ze ook zonder moeite te slapen. Gelukkig! Ik ben nu aan het eten en dan ga ik na gtst slapen! Haha dus vandaag geen vloerkleedje wuhahaha.. Wat een onderwerp!
Waar zit jij met je gedachten? Je wenst Kussie een fijne avond met haar sex? Ach ja waar je hart vol van is...
Kijk Marye haalt het gemiddelde weer omhoog. Ehm x factor is vanaaf toch haha . Fijn dat je contract verlengd, altijd fijn om te horen dat ze tevreden zijn. Germ die Pepijn, tis wat met die tanden. Haha je typt naar Kussie succes met je sex ipv ex denk ik !
@Kussie; heel veel plezier vanavond! Haha Marije; sex haha. Kussie vertelt net dat ze er nooit zo'n zin in heeft haha. @Marije; 3 x per week; sohee. haha Dat deden we alleen in het begin. Fijn dat ze zo tevreden zijn op je werk! @Eliesah; sterkte vanacht. Het breekt op, ik weet het. Geen kleedje nee haha @Setti; jij ook veel sterkte, hopelijk zakt het snel! 39,6 is erg hoog zeg... @Darcy; jij veel beterschap, hopelijk ben je morgen weer de oude! @hier; Vandaag had mijn schoonmoeder opgepast en zegt ze net dat Fenna de eerste stapjes heeft gezet. Matig als ik er niet bij ben!! Ik was eigenlijk helemaal niet enthousiast. Ik ben gewoon jaloers denk ik. Nou we zullen het van het weekend wel zien.
Oja, over de sex; hier 1 x per week denk ik. Ben gewoon vaak te moe, zeker als Fenna de hele nacht heeft zitten spoken. Manlief heeft het gelukkig ook, dus we nemen elkaar niets kwalijk. Ach ja, zolang je er beiden blij mee bent, zie ik het niet als een probleem.
@ Marye: WHAHHA Een fijne avond met je sex! hahaha. Nou, de x fatvo begint zo, dus ik denk dat ze met dr gedachten eventjes ergens anders zit hahahah @ kussie; Een hele fijne avond meid!! @ elisah: Sterkte met de zieke taleah!!! @ Avondje: hahah ja hoor het was een héél gezellig avondje! . "moeten we echt vaker doen" hahah...eens kijken of we ook daad bij woord kunnen voegen @ hier: Pff straks met het eten kreeg ik het echt spaans benauwd. Er bleef een klein blokje aardappel in daan's keel hangen, in zn slokdarm denk ik, en hij kreeg het er niet uit. Liep rood aan en flink hoesten maar het kwam niet los. Kokhalzen en adem happen...pffff hij piepte echt naar adem, mijn god... Eruit gehaald, over mn knie gehangen, bijna op de kop gehad... na een minuut of 3 denk ik (leek een eeuwigheid overigens) kwam er eindelijk slijm en eten terug. Daarna echt een ontzettend grote slijm-bel (volgens mij was ie wel 10 cm in doorsnee!). Gerem, mannetje zal helemaal vol met slijm en daardoor kreeg ie nog steeds amper adem. Mee naar buiten genomen naar de frisse lucht en dat deed hem wat goed. Buiten nog een keer slijm overgegeven en toen werd ie wat rustiger. Sjeezus, ik dacht vanavond serieus eventjes dat hij er niet uit zou komen en ik stond vort echt flink te 'slaan' op zijn ruggetje om het eruit te krijgen. Stond echt te trillen op mn benen zeg. Jezus, echt...was echt ff van de kaart. Heb hem daarna lekker bij me gehouden want sjeetje. Pffff... twijfel nu zeer of ik niet kinder ehbo moet gaan volgen want dit kan best vaker voorkomen, zeker bij daan. @ hier: vanavond weer x factor kijken (zonder daniell )... Lekker wat lekkers erbij (toostje met krab en chipsje )
Jeeee Linda, heftig zeg. Ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt, je hart zal een paar slagen over geslagen hebben. Gelukkig is alles goed gekomen. Als het vaker kan voorkomen is het misschien wel goed om het te onderzoeken.
We gaan nog steeds op controles in 't Radbout ziekenhuis voor Daan\'s slokdarm en anus, en we moeten volgens mij over 2 weken dus dan bespreken we het zeker even!
Spring er zo maar even in, heb zo lang niet geschreven dat ik niet op alles kan reageren! Fenna en Stan nog gefeliciteerd met jullie verjaardag! Kleintje: hoera, wat fijn dat je vriend een nieuwe baan heeft. Wat gaat hij nu doen? Marye: goed dat je contract verlengd is. Waarom heb je geen vaste aanstelling, eigenlijk? Ben je nog niet bevoegd? Superb: wat gaat dat snel zeg, lijkt alsof je een maand of wat geleden pas schreef dat je weer terug naar Nederland komt, en dan ga je volgende week al. Je zegt dat Jasmijn al eht vriendjes en vriendinnetjes heeft daar, maar dat zal ook wel voor jullie gelden, of niet? Is Jasmijn in Italie geboren eigenlijk? Linda: oef, dat is schrikken... Ik kan me voorstellen dat je stond te trillen op je benen. Maar je hoorde hem nog wel hoesten? Dan is er nog wel lucht, dus geen kans op echte verstikking... Heeft Daan nu een kleinere slokdarm? Want die is na de geboorte gemaakt toch? Trouwens leuk dat je nog contact hebt met Deborah en Fanny. Van mij mogen ze mee hoor, naar de meeting. Maar het lijkt me voor henzelf misschien een beetje vreemd? Hier: alles gaat zijn gangetje. Wel mega druk op het werk, met mondelingen en alles. 's Avonds echt geen puf voor het forum (of voor andere dingen ). Zaterdag was openhuize route en we hebben wel 10 stellen op bezoek gehad, maar nog geen tweede keer kijkers, helaas. Ach, komt wel. Daarna hebben we Toons verjaardag gevierd. Was echt heel gezellig en hij is ontzettend verwend. Hij vindt ons cadeau het leukst, haha (houten speelbeestjes, die je ook kunt stapelen), dus ik denk dat we hem wel een beetje kennen!
hier we zijn vanaaf bij de hap geweest lisanne heeft om 17.00 uur een koortsstuip gehad man wat is dat eng zeg. ze had ineens 39.9 en ze begon te trillen en gooide haar hoofd naar achter en bleef met dr ogen naar een punt kijken en reageerde nergens op tegelijk hield ze af en toe dr adem in. ik was aleen thuis en heb gelijk steef gebeld dat hij direct moest komen hij was er en heeft haar ff van me over genomen zodat ik de hap kon bellen en daar kleurde ze weer wat op en werd ze weer wat wakkerder. nu net had ze 37.4 echt zo raar.
jedalin: bah bah bah meid wat zal je geschrokken zijn!!!!arme daan! Setti: he jeejtje bah arme lisanne! lijkt me ook echt eng zo'n koortsstuip! laat je ven weten wat de hap zei?! Boommer!!!ohhh daar was je weer! Nijnja: he wat vervelend dat ze geen 2de afspraak hebben genakt! naar kan nog toch?!
@ Setti: Daar is ze nog te jong voor om op te testen. Ze kunnen wel een vermoeden hebben, maar tot nu toe zijn de longen nog iedere keer schoon. Wel heeft de HA gezegt, dat zodra ik twijfel, gewoon bellen om langs te komen en naar haar longen te laten luisteren. Liever een keer te veel als te weinig. We hebben een paar maanden geleden een allergie test gedaan, en daar is niks uitgekomen. Ook dit is niet betrouwbaar (vanaf een jaar of 3). Ik hoop het ook voor mijn zusje. Zou zo leuk zijn als ze spontaan zwanger word. Ik duim er regelmatig voor. Jammer dat je moeder zich gekwetst voelt dat jullie de buggy nog niet in elkaar gezet hadden. Ondanks dat ze ermee kan lopen, is ze inderdaad nog erg klein ervoor. Allemaal nog een beetje boven haar macht en kunnen. Geweldig die foto's!!!!!!!!! Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan. Vind het zo vreselijk leuk. Ben alleen bang dat de honden haren eraan gaan zitten Balen dat de nachten zo vreselijk zijn. Misschien is ze aan het dromen? @ Alies; WOUW, stoere Melanie!!! Helemaal niet gehuild, wat knap van haar. @ Kussie: Leuke foto's van Stan. Zo te zien is hij goed verwent. Leuke dat hebben jullie gehad, en die foto van jullie samen. Om te smelten. Veel plezier vanavond! Ik hoop dat jullie een leuk gesprek hebben. @ Darcy: Fijne avond! Ik hoop dat de hoofdpijn snel zakt. Hahahaha, over vloerkleedjes gesproken: Ze zeggen wel dat dit het beste medicijn tegen hoofdpijn is @ Marije: Fijn dat je gesprek zo goed is verlopen. Goed gevoel dat je contact verlengt is. De ene avond spray ik haar neus, en de andere avond spoel ik hem inderdaad ook door met zoutoplossing. Soms vind ik haar vast geplakt met haar neusje aan bed. De ene nacht heeft ze geen last van het hoesten, en de andere nacht slaapt ze er gelukkig gewoon doorheen. @ Boomer: Wat leuk!!! Haar eerste stapjes los? @ Jedalin: Zoooooooo, mijn hemel, jij bent vanavond ook even 10 jaar ouder geworden. Meid wat een schrik Wat goed van je dat je zo nuchter bleef!! Jeetje, wat een hoop slim had hij in zijn keel zitten. Gelukkig is het er nu uit! Ik zit ook wel eens aan kinder EHBO te denken. @ Nijnja: zo dat zijn een hoop kijkers geweest! Jammer dat er geen 2de bezichtiging uit voort is gekomen.
@ Setti: Meid, wat zul jij geschrokken zijn. Arme jullie en Lisanne. Wat zei de HAP? Konden ze nog iets zeggen waardoor de koorts stuip door kwam?
kussie veel plezier vanaaf darcy beterschap en ook voor jou hoop ik dat er weer een nacht komt dat je door kan slapen marye gefelciteerd dat je contract weer verlengt is. en hopelijk zijn de 2 andere kiezen snel door en heeft hij geen last meer t arme kereltje. hoe ist met florine nu? eliesah beterschap voor taleah. hopelijk gaat de nacht wel goed boomer he das jammer dat je de eerste stapjes niet gezien hebt. misschien was het net een stapje van tafel naar bank dat t niet echt los was. ze gaat t vast nog een keer laten zien als jij er wel bent. jedalin jeey das schrikken zeg!!! je hebt heel goed gehandeld hoor echt goed van je! je zou zo voor je gevoel weer alles door de mixer halen he. gelukkig is alles goed gekomen nijnja wat leuk dat hij die van jullie t leukst vond! jammer dat er geen 2ex kijkers bij zaten . maar je hebt wel veel kijkers gehad al hoor. dat hoor je niet zo vaak de laatste tijd hier ik hoop dat lisanne straks nog wat wil drinken want ze heeft nog maar 2 flesjes op en een paar slokjes sap en verder niets dan alleen een liga evergreen. ze wilt verder niets. ze ligt nu alweer op bed.
ze werd daar gelukkig weer wat wakkerder en ze konden niets vinden wat we al wisten is dat we haar regelmatig drinken moeten aanbieden en als er iets veranderdt aan de situatie moeten we weer bellen.
nee ze zeiden niet waardoor t kon komen kleine kinders kunnen het gewoon zomaar krijgen. niet te vergeten dat lisanne nu weer een virusje heeft zei ze en ze pas net 3 dagen beter was.
boomer: ik zou ook niet enthousiast zijn hoor!!!!hahaha jaloers! ze doet het waarschijnlijk snel weer als jij er wel bij bent! Setti: pffff hopelijk slaapt ze goed vannacht en is ze morgen al een stuk opgeknapt! kussie: succes! we horen het wel!
@ Setti: Pffff, dat is schrikken. Hopelijk krijgt ze geen koortsstuip meer, en gaan jullie een goede nacht tegemoed. Wil ze wel ander drinken?
heyy meiden zo was vanmiddag een reactie aan t typen, over oa dat ik een leuke jas voor neomi had gevonden.dus denk zoek op prenatal ff een foto erbij.zie ik ineens op de foto dat er een ceintuur omheen zit, nou bij die van mij dus niet, dus ben net meteen f teruggegaan en heb m geruild haha, en ook nog een leuk broekje meegenomen. oh oh ben de laatste dagen aant shoppen, zo'n lief roze benneton shirtje, een wit met hard rose geruit jurkje, een truitje, een wit broekje, en vorige week ook een tas vol, kind heeft zo in de zomer veel te veel haha. hier met de napijn vald het gelukkig mee, zie er alleen niet uit, tis echt megadik, en zal morgen nog wel dikker zin, loop mooi voor lul, maar ach zolang ik geen pijn heb Linda, pfff jeetje wat schrikken zeg.heb t bij neomi nooit gehad, maar wel bij de hond 2x dus weet wel wat t is een beetje, al is t bij je kindje natuurlijk veel erger.Gelukkig kwam het los en werd ie snel weer rustig!fijn dat je een leuke avond hebt gehad!! kussie en hoe was/is het bij je ex?ben heeel benieuwd!!! boomer, ow snap je helemaal meid, ik zou ook jaloers zijn hoor!!!maar ze laat het vast ook snel aan jullie zien! Marye, ach gossie de 4e kiezen al, jeetje sta er iedere keer nog versteld van hoe snel dat gaat bij jou kids!!!haha jullie halen het gemiddelde zeker wel omhoog. verder weet ik t ff niet meer...
setti, sorry sorry sorry vergeet jou helemaal. meid wat zul jij ook geschrokken zijn, bah bah.heb het idd wel eens gehoord, maar kan me er gelukkig nog niet zo veel bij voorstellen.arme meissie ook, was ze net beter en nu alweer ziek.we blijven aan de gang he, hier ook hoor.nou beterschao voor lisanne