Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ideaal zijn die bakken he je kan er vanalles indoen en hun halen er weer wat uit hihi.

ik heb hier ook 2 bakken in de woonkamer staan en nog 2 in haar slaapkamer hihi

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou kussie ik ben benieuwd :)

Jedalin: wat een schatten :) En zo heb ik Esmay ook wel eens in bed aangetroffen haha zo lief!

Setti:Heel veel beterschap voor Lisanne! Maar goed nieuws dat ze toch weer wat eet en drinkt....

Ik een taart maken voor de meeting ? Ik vind het prima hoor ;) Alleen ik ben niet zo'n ster :p Maar goed het gaat uiteindelijk om de smaak ;)

Hier mijn creatie van vandaag, ik vond hem vrij strak bekleed kwam ik tot de ontdekking (hoe stom kun je zijn!! ) dat ik aan een zijkant een stuk tekort kwam!! Groooommmm dus nu heb ik er ook maar rondjes aan de onderkant opgeplakt....

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nog een foto....

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En dan de laatste....

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier: Ik snap er echt niks van!!! Normaal wordt ik altijd op zondag avond / maandag ongesteld na het stoppen met de pil...
    En toen straks voelde ik iets lopen (had natuurlijk weer geen inlegkruisje ofzo in! ) en kwam er bruin bloed en ben ik nu dus al ongesteld....
    Nou ja zal wel aan het lente weer liggen ofzo!!

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ All; Even een ego berichtje. Het loopt hier namelijk niet zo lekker. Ik ben ziek. Ik heb koorts een bijholte- en een middenoor ontsteking. Gisteren naar de HA geweest en AB en oordruppels gekregen. Helaas slaat het nog niet echt aan. Allemaal niet zo handig in het kader van de verhuizing van komende dinsdag. Het moet dan echt beter gaan want anders kan ik niet eens vliegen:(.

Voor vanavond hadden we een oppas geregeld zodat mijn vriend en ik onze tijd in Milaan konden afsluiten met een etentje in ons favoriete restaurant. Helaas, dit gaat ook niet door.

De kinderen voelen de spanning ook goed aan want die zijn echt verschrikkelijk vervelend.

Bah, bah, bah. Hopelijk gaat het morgen beter.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Superb: heel veel beterschap!! balen zeg, zo net voor vertrek :(

@ Kleintje: ik vind je taart ERG leuk!!!!!! Knap hoor!!

@ kussie: Ben super benieuwd naar je verhaal over vandaag!! :D

@ meeting: t gaat helaas niet lukken om een dag te kiezen waarop iedereen kan; die is er namelijk niet.
    Maar laten we over de meeting verder kletsen op http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/266547-3e-meeting-maart-mamas-2010-a-3.html#post9607802

@ hier: pff, vanavond weer problemen met daan's eten. HIj bleef er weer even flink in hangen. Niet zo erg als gisteren gelukkig, maar toch maar ik me nu best zorgen of het allemaal wel goed met hem en zn slokdarm gaat... :(
    Hoorde via mijn nicht die op het kdv in een andere groep werkt dat Daan zich daar gisterenmiddag met het brood ook flink verslikt had en ze bijna de heimlich hadden toe moeten passen???!!!! Nou, daar heb ik met het ophalen dus NIETS van gehoord?!?! Daar ben ik dus ECHT niet blij mee als dat zo is!!
    In zn schriftje stond alleen dat hij met het brood eten zich verslikt had en veel slijm in zn keel had zitten. Maar dan staat er letterlijk: "Gelukkig was het zo weer goed" .... nou, dan wil ik toch wel weten waarom een leiding van het andere team hoort dat de heimlich bijna nodig was????
    Mgoed, dat hoor ik dan nog wel.
    Maar ja, ik maak me dus we lwat zorgen.. Dadelijk is de naad van de operatie aan zn slokdarm niet goed ofzo en moet ie nog een keer :(.... pff.
    Als het morgen weer gebeurd bel ik maandag de chirurg op voor overleg.
    Anders bespreken we het over 2 weken op de controle.

@ hier: vanmiddag lekker wezen wandelen en in de speeltuin gespeeld. was weer erg leuk :)
    Thuis de kids creatief laten doen en gaan schilderen voor opa's verjaardag morgen. Nou..dat was dus niet leuk. Ze vonden het totaal niet leuk en wilde heelmaal niet hun vingers op het papier doen om te vingerverven. whahah. Dus ben een beetje dwang zijn er binnen 5 minuten 2 schilderwerkjes uitgekomen en toen snel alles opgeruimd en afgewassen want wat een kliederboel. En niet leuk dus, met 2 huilende kinderen haha.

8. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toch nog een positief puntje vandaag; Morris is net voor de eerste keer zelf gaan staan!

@ Jedalin; Wat vervelend dat het eten van Daan niet goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Vreemd dat ze op het KDV niet hebben gezegd dat ze bijna de Heimlich greep moesten toepassen.

Jammer dat het vingerverven geen succes was. Ik heb het niet eens in huis omdat het zo'n zooi wordt. Is leuk voor op het KDV:D. Thuis maken we mooie tekeningen of spelen we met de klei.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    morris ook al met klei?
    En tekenen wilde ik eerst doen maar die potloden en zo waren veel te leuk om in hun mond te doen en te prikken, wat werkte ook niet... moet zeggen dat ik ook niet van die handige kleine kleurtjes heb, alleen grote lange..

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, nee Morris mag nog niet met de klei. Ik ben bang dat hij het dan gaat opeten. Soms geef ik hem wel eens een kleurpotloodje (geschikt voor kindjes vanaf een jaar) maar hij heeft eigenlijk nog geen idee wat hij daar mee moet doen. Dus meestal stopt hij die dan ook maar in zijn mond:)

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, jeetje nog steeds zo'n hoge temp... Arme meissie! Goed opgelost hoe jullie elkaar aflossen! Soms is dat gewoon het handigst.. Zo kan je toch nog iets doen op een dag...
    Ik hoop dat de verjaardag gezellig is van je neef!

@ Kleintje, pfoeh, Stan die kan hier gillen als oft een mager speenvarken is! Echt nie normaal! :$ Dus Jedalin, is nie perse meisjes eigen! :p
    En ik vind het een mooie taart hoor!! Ben heel benieuwd hoe die smaakt!

@ Jedalin, ow jah, nog even over je vorige post, hihi, fijn dat jullie zo'n "romantische" avond hebben gehad....
    Hihi, ik zou zeggen; vaker doen!!! :D

@ Jedalin, hmm, ik zou ook zeker even contact opnemen met de kinderarts..
    En ik zou het heel erg vinden als dat echt waar is dat ze de heimlich (bijna) hebben moeten toepassen en daar verder nix over gezegd hebben... Zoiets hoor je toch en wil je toch weten???
    Dus daar zou ik dan wel naar vragen en er evt. wat van zeggen....

@ Superb, gatdarre meid! Hoe kom je nouw zo ziek toch?
    En dat terwijl het toch in Italie ook zulk lekker weer was?
    Wat ontzettend vervelend! Ik hoop dat die AB alsnog als een speer aan gaat slaan! Want indd, zo is verhuizen natuurlijk nix! En dan ook nog de kids zo vervelend! Heb echt met je te doen! Beterschap hoor!!! *knuffel*

@ Nijnja, hmm zoveel kijkers en dan nog geen 2e kijkers! Das wel balen, maar misschien zijn sommige mensen beetje langdurig met keuzes maken en komt het alsnog? Of moeten ze dan binnen zoveel tijd bellen voor een 2e bezichtiging? Heb er ook geen verstand van...

@ Darcy, voor jou ook een dikke knuffel en beterschap hoor!! *knuf*

@ hier, ga nu zo eten, dan Stan op bed doen en dan kom ik vertellen over hoe of wat... Tenminste, als ik dan mijn ogen nog los kan houden, want my god, wat ben ik moe!! Whahaha!! Vanmiddag is er nog visite geweest voor Stan, mijn beste vriendin en haar vriend (die nu zwanger is en ook het zusje van mijn ex is)
    Dus hij heeft weer cadeautjes gekregen! Dit maal duplo, dus super gaaf! En hebben na dat hun weggingen en Stan had gegeten nog een stuk gewandeld..
    Maar k had m'n rok aan en nu hb ik dus superr zere benen, van het schuren tegen elkaar!! Zucht ;)

Liefsssss

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Leuke foto's zag ik weer voorbij komen.

Aan alle zieke mama's en kindjes. Beterschap!

Vanmiddag ff filmpjes gemaakt van Melanie op de schommel en op de trampoline.

Hier alvast het filmpje van de schommel. :)
    YouTube - Melanie op de schommel

Zo ik ga even weer verder met Melanie haar fotoalbum van 2010.

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Wel terugkomen vanavond hoor! Ben benieuwd naar je verslag van gisteravond. Duplo is echt heel leuk, daar gaat Stan zeker nog veel mee spelen.

@ Eliesah: Jij ook beterschap. Hopelijk ben je dinsdag weer helemaal opgeknapt. Hihi, ik moest wel lachen om je wafel. Wel supergrappig, ik kan dat soort dingen wel waarderen.

Wat betreft de verhuizing; Het is een hele operatie:). Maandag komt de vriend van mijn zwager hierheen. Hij vliegt dan samen met mij en Jasmijn en Morris terug naar NL. Woensdag komt het verhuisbedrijf alle spullen inpakken en donderdag komen ze dan om alles in te laden in de vrachtauto. Mijn vriend vliegt donderdagavond naar NL. Op 11 april komen de spullen aan in Rotterdam. We logeren de eerste tijd bij mijn ouders totdat alles een beetje op orde is in ons nieuwe huis. Zo is voor de kinderen de overgang ook het rustigst. Ik moet dus echt beter zijn dinsdag. De dokter zei gisteren dat ik nu in ieder geval niet zou mogen vliegen.

14. Soda Pop

Dag lieverds,

Wat ontzettend lief dat jullie zo meeleven...

Nou hier komt ie dan...

Ik kan het helaas niet in het heel kort vertellen, maar ik ga mijn best doen..

Ik kwam dus aan en dat was ehm, apart.. hihi, ik wilde hem het liefst om de nek vliegen en nie meer los laten, maar heb me keurig ingehouden! ;)
    Nouw "rondleiding" gekregen in de boot -echt zooo stoerr joh!-
    En toen kwamen we eigenlijk gelijk al aan de praat...
    Gewoon eigenlijk praten over van alles, en dan van diepgaand tot gewoon "onze" humor...
    En het werd me al snel duidelijk dat het niet goed met hem gaat.. Hij zit echt nie lekker in zijn vel.. Zo moeilijk dat hij me dan nie toelaat om hem te helpen... Om hem te laten voelen hoeveel ik om hem geef...
    Want het is me zo duidelijk als wat; ik hou zo ontzettend veel van hem.. En dat zal echt nie 123 over gaan....
    Hoe dan ook... Om 7 uur -en ik was er om half 5- hebben we maar es wat te eten besteld.. Whaha, dat waren we helemaal vergeten...
    Nouw na het eten heb ik een poos naar een demo geluisterd van z'n band.. Ben het gelukkig nog nie verleerd.. Kon nog heel goed bepaalde dingen onderscheiden en horen!
    Nu jah, toen kwamen we te zitten op de bank en werd het gesprek ook wat ehm persoonlijker... En ik kreeg de tranen in m'n ogen toen ik zei dat ik hem kwijt ben en niet weer terug zal "krijgen"
    Ja echt, ik tranen, terwijl ik dat nie eens kan! Heb me ook snel herpakt, omdat ik dus nie van plan was om mijn hele ziel en zaligheid bij hem bloot te leggen.. Hij zag wel dat ik het moeilijk had... En hij was zooo lief...
    Ik wilde zo graag lekker tegen hem aan kruipen en met hem knuffelen.. Maar ik heb me echt ingehouden...
    Nouw op een gegeven moment legde hij zijn arm zeg maar achter mij op de leuning van de bank, en ben ik toch tegen hem aan gekropen!! Ik zag het als een opening, whaha!!
    Nu jah, ik voelde gewoon een "spanning" tussen ons... En hoewel ik er heen ging met een bepaalde hoop (zoenen) had ik ook mijn grens voor mezelf vastgelegd.. Nie meer dan zoenen en knuffelen! ;) Als dat er al van zou komen...
    Dus een paar keer onze gezichten heel dicht bij elkaar, maar ik gaf er nie aan toe...

*k zal dit ff plaatsen en dan typ ik verder*
    Whaha, maak ik het al spannend...????

15. Soda Pop

Nu jah, ik merkte dus hoe gespannen hij was.. (Buiten die fijne spanning om! ;))

En stelde voor om hem te masseren. Had mezelf voorgenomen (ja echt, de avond ging gewoon precies zoals ik hoopte wat dat aangaat) om dat te doen, omdat k nog weet dat hij daar relaxed van word.
    K had toen echt weer een muurtje om me heen om zelf er een beetje ehm hoe zeg ik dat.. Niet te veel in te verdrinken zeg maar...
    Nouw dus ik hem masseren.. En nouw jah, ook weer veel praten... Kwam toch weer ter sprake hoeveel ik voor hem voel.. En dat ik gewoon voel dat hij ook meer voelt... Maar hij weet nie meer wat hij voelt/denkt/vind.. En hij wil gewoon in noway een relatie...

En nouw jah... Die spanning was er nog steeds en toen kwam er dus ook een zoen... En jawel, dat begon van ZIJN kant!! Meiden, ik was in de hemel geloof ik! :D:D:D *whahaha*
    En dat zette me nog meer aan het denken, dat doe je toch nie als je nix voelt?
    K denk dat hij heel veel dingen voor zichzelf nog uit moeten zoeken en dat hij nie durft om iemand toe te laten..

Nu jah, ik heb hem gezegd dat ik er altijd voor hem ben, en graag nog weer wil afspreken zonder iets te verwachten.
    En dat ik tjah, nie verwacht, maar wel blijf hopen dat hij het ook in zal zien, en dat we weer samen komen....

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @kussie: Zo te horen heb je een hele gezellige en fijne avond gehad! Whaha lekker veel spanning! Goed hoor, je kon het zo te horen allemaal prima aan! :D
    En wat een heerlijke afsluiting van de avond!! fijn!
    Hopelijk komt er ook vanuit hem nu iets meer gevoel en initiatief... gun het je zo!!!

@ hier: Aahhh fieuw, op het kdv is dus helemaal niets ergs gebeurd!! De vriendin van mijn vader vertelde het tegen mij, want die had het weer van mijn nicht gehoord die daar werkt.
    Nu had ik het op hyves gevraagd aan mijn nicht, en wat blijkt; die heeft gewoon dat verhaal verteld van mijn hyves www gisteren, wat hier thuis gebeurd was.
    Maar de vriendin van mn pa dacht dus da da op het kdv was!! Duh... naja, gelukkig is het dus opgelost en was er smiddags niets engs gebeurd op het kdv!! :) ik weer wat minder ongerust nu dus.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Vriendin van mn vader met Daan, verfen voor opa (vader van arno) die morgen jarig is.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jesse aan de schilder :) (ja, en mama ook haha)

19. Soda Pop

@ Jedalin, owww wat lieff!! Wat een heerlijke foto's!
    En woww, blote arms, was het zo warm bij jullie?
    Of was dat juist voor het schilderen bedenk ik me nu?
    En ik hoop het ook zo...
    Ik hoop zo dat hij het in gaat zien..
    Maar ben ook heel erg bang, dat ik hem nu misschien wel help.. Maar dan wel in de armen van een andere meid :(

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whaha nee ze hadden gewoon een shirt met lange mouwen aan, maar die is hier opgestroopt en ze daar op de foto een oud shirt aan van arno :D hahaha

HOewel het hier idd wel warm was; over de 20 graden! :D

Deel Deze Pagina