Hier allemaal vandaag wel in de korte mouwen rondgelopen. Het was hier 21 graden in de schaduw vanmiddag.
@ Jedalin, ik bedoelde jou en je stiefmoeder eigenlijk! Hihi! Ja mooi heh, maar hoe krijg ik m in het nederlands dan? @ Alies, wauww wat heerlijk zeg!
stiefmoeder? nee nee.... ze zijn niet getrouwd ofzo en ik wil haar zéker niet als een stiefmoeder zien of als oma van de kids of wat da n ook.Tis een heel lief en leuk mens, maar het blijft gewoon bij haar voornaam. Mijn moeder is oma van de kids, en arno's moeder ook..en niemand anders...Dat wil ik absoluut niet, dat ze zo genoemd wordt. (sorry gevoelig onderwerp...) Mgoed...wij hadden idd shirtjes met korte mouwen aan! haha wist niet dat je dt bedoelde ...maar idd, dat was hier prima te doen hoor! Was heerlijk warm
Ik begrijp je wel Linda! De vriendin van m'n vader noem ik ook echt geen oma. En is echt geen stiefmoeder, noem ze soms wel deboze stiefmoeder hahaha.. Maar das meer omdat ik ze niet zo mag! Leuke foto's! Je ziet helemaal niet zat ze het niet leuk vonden. Haha das zeker een paar minuutjes later. Kussie; wauw dat klinkt allemaal net als een film hihi.. Hoop zo voor je dat het iets gaat worden. Gun het je zo! Maar welke ex is dat nou? Met die tattoo en 2 kinderen? Waar wij een foto van hebben gezien...
Mogguh!!!! zo gister naar Arnehm geweest en bij mijn zus wezen bbq-en. was zo leuk, ze hadden een tentje gekocht met daarin wat speelgoed en buiten in het gras neergezet. Nou Neomi vond t super leuk en heeft ondanks geen middagslaapje de hele middag super lief gespeeld. Ze was echt weer helemaal d;'r eigen, lekker spelen en lachen en niet zeuren en hangen...heerlijk zulke dagen. ow en hier gewoon in korte mouwen hoor, kon makkelijk! Kussie, wat een verhaal.het klinkt allemaal heel mooi en vind het super leuk voor je, hoop echt dat je niet teleurgesteld gaat worden, want zo te horen weet hij totaal niet wat hij wil, en jij wel!!!!ben benieuwd hoe het verder zal gaan... linda, leuk leuk die schilderwerkjes!!zal ik hier ook eens gaan proberen, lijkt me alleen zo'n geklieder haha setti, ach ach het is toch wat met jullie meisje, steeds maar koorts en ziekjes, echt sneu hoor.hoop echt dat ze snel weer de oude is en dan ook wel even blijft!!! superb, ohh jeetje zeg das een verhaal.dat zou wel heeeel slecht uitkomen als je nu niet mag vliegen.ga echt duimen dat het voor die tijd weer over is!!!! xxx
Superb: hopelijk knap je snel op! Kussie: klinkt als een erg leuke avond Jedalin: ahh wat lief die foto's T-shirt: hier gister ook gewoon met t-shirt gelopen alleen Esmay had wel lange mouwen aan... Het was hier geloof ik 23 graden! Stiefmoeder / oma's : Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet altijd wilt in bepaalde situaties... Wij hebben de vriendin van mijn schoonvader wel toegekend als "oma" maar dat is meer omdat mijn vriend absoluut geen contact meer wilt met zijn moeder, hij zijn moeder ook niet ziet als een moeder, en we een ontzettend goede band hebben met de vriendin van zijn vader... Maar als Esmay ouders is zeggen we wel tegen haar dat het niet haar officiële oma is maar wij dat wel zo voelen!
@ Jedalin, sorryyyyyy!! Echt heel erg sorry, ik meende serieus dat het zo boven die foto stond.... Ik heb terug gekeken maar indd, er staat vriendin van je vader... Het spijt me! Ik heb dat natuurlijk NOOIT zo bedoeld... Ik weet ook nie hoe ik er bij kom! K hoop dat je nie boos op me bent! Ik vind het zelf ook al zo'n naar woord alleen al... Maar zoals ik al zei, meende serieus dat het zo bij de omschrijving stond bij die foto!! Kan me dus heel goed voorstellen dat het een gevoelig onderwerp is! Normaal kijk ik juist zo goed uit wat ik zeg met zulke dingen.. En nu ging ik dus grandioos de mist in! *knuffelll* Tuurlijk is jou mams de enige echte oma van jou schatties! En zoals ik al es vaker zei, weet ook zeker dat ze altijd bij jullie is en meekijkt! En weet je? Ze is zo trots als een pauw! Zowel op jou en Arno als op die 2 kanjers van jullie! Ow zo! @ all, het lijkt indd net een film... En het was ook super romantisch, haha... En dat is ie nie eens echt... Maar indd, hij weet nie wat hij wil... Maar ik weet ook dat hij daar (nu) nix aan kan doen.... Dus ik heb geduld... Ik kan (nu) toch geen ander toelaten, omdat ik zoveel van hem hou. Dat is geen bevlieging... Het zit veeeeel dieper dan gewoon "een verliefdheid" En jah, ik ben d'r mooi klaar mee, maar het is gewoon de waarheid als een koe... En eigenlijk heb ik dat altijd al geweten.... Maar ik heb mezelf verschillende keren wijs gemaakt dat ik over hem heen was... Maar volgens mij gaat me dat dus nooit meer lukken!
@ Elisah, ehm nouw NEE!! Dus echt nie! Dát is die lul die weer zo ontzettend tegen me zat te liegen, en alleen maar sex wilde! Daar heb ik dus het contact mee verbroken! Heb me ontzettend in hem vergist (alweer) Maar ik ben wel blij dat ik even met hem om ben gegaan! Voor de verwerking van dingen die zijn gebeurd toen ik met hem samen was heeft dat prima geholpen, wantttt ik heb hem de huid nog even goed vol gescholden over wat hij me heeft geflikt allemaal! Nee dit is iemand anders en ik plaats er ook geen foto van! Ik kan wel een foto mee nemen naar de meeting Van toen we nog samen waren...
@ Kussie: Tuurlijk ben ik niet boos!! hahah Ik wilde gewoon even laten weten dat ik niet wil dat ze zo wordt genoemd, maar dat was niets persoonlijks op jou dat jij iets verkeerds gezegd hebt hoor No worries! haha misschien kan je de foto op het prive forum plaatsen??
hier lisanne had vanmorgen weer 39.5 koorts dus weer een zetpil en wordt nu weer wakker van haar ochtend slaapje. gister wilde ze bijna niets drinken over de dag heeft ze maar 2 flessen op. vandaag heeft ze een fles helemaal leeg en sap verder wilt ze nog niets. kleintje ts was maar een geintje hoor een taart maken voor de meeting en je taart ziet er goed uit hoor. mm bruin bloed is oud bloed. superb beterschap meid ik hoop echt dat je je dinsdag goed voelt en gewoon mag vliegen. pff lekker om zo je tijd in milaan af te sluiten maar niet heus. sterkte wat goed van morris zeg! jedalin nou lekker dan dat ze het niet gemeld hebben ik vind dat nog al iets om wel aan de ouders te melden hoor. ik zou er zeker wat van zeggen en gewoon de chirurg bellen voor je eigen gerustheid dan kunnen ze even kijken misschien heeft hij wel veel littekenweefsel waardoor het moeilijker gaat. gelukkig had ze het uit je www gehaald en is er niets ernstigs gebeurd op het kdv. leuk een tekening met vingerverf maken voor opa hihi. jammer dat ze t niet zo leuk vonden. leuk die klieder foto's kussie een rok toemaar sexy lexy. leuk hoor ik heb ook last van t schuren van mn boven benen en meestal draag ik dan van die holdups die stoppen net onder je onderbroek en dan heb je er geen last van want panty's die moet je 6 maten te groot kopen wil die niet in je vel gaan zitten eliesah beterschap meid das echt rot om dat te voelen in je keel. hihi een wafel van fam. bavel klinkt super leuk en idd iets voor jullie alies echt leuk dat filmpje op de schommel en hoe ze met dr voetjes wiebelt echt cute en dan alisha ernaast hihi. kussie zo hij woont dus op een boot leuk hoor! haha jij stelde voor hem te masseren whoehoe!!! hihi ook nog een zoen gekregen! volgens mij heb je een leuke / ongemakkelijke / gezellige avond gehad. en idd blijf je zelf voorhouden dat je niets verwacht anders wordt je weer teleurgesteld en dat zou zonde zijn. mannen weten soms gewoon niet wat ze met hun gevoel wel of niet kunnen doen! ano leuk en goed van neomi dat ze zonder middag dutje zo lief heeft gespeeld. en t was echt bbq weer ja
Ja ja, een rok, soms moet je alles in de strijd gooien heh! Het was indd zo'n ontzettend fijne maar ook tegelijk moeilijke avond... Ik kan het ook maar nie los laten... Moet er steeds aan denken... En toch wil ik het nu niet ehm hoe zeg ik dat, mijn leven laten bepalen zeg maar... Ik wil gewoon lekker genieten van Stan en natuurlijk hopen dat hij alsnog zal gaan beseffen hoeveel hij ook van mij houd, whahaha! Ik ga dus echt niet in een hoekje zitten wachten ofzo... Maar nouw jah, ik kan het nie laten om toch steeds te hopen op een sms van hem ofzo.. Al weet ik dat dat er voorlopig echt nie inzit... Zal wel weer een tijdje overheen gaan. Hij heeft meestal zijn telefoon uit.... Tis nie anders... Jeujtje, Lisanne nog steeds koorts? Hoe lang kan / mag dat duren dan? K hoop dat ze in de loop van de dag opknapt! K zal voor jullie duimen meid! Heb jij vanacht nog een beetje kunnen slapen?
Gelukkig maar! Want kan me indd goed voorstellen dat dat echt een grens is! Tis fijn dat je vader weer gelukkig is! Maarr nooit zal zij je mams kunnen vervangen! Dus ik begreep je (felle) reactie ook best hoor! Maar voel me d'r zo lullig door! Omdat ik juist zo probeer na te denken bij dat soort dingen.. En dan gebeurt me dit! Baal d'r echt van! Maar ben blij dat je nie boos bent! K zal de volgende keer weer beter nadenken voor ik wat zeg/schrijf!
@ Jedalin, hoe krijg ik die ticker nederlands dan? @ Superb, hoe gaat het met jou meid? Slaat de AB een beetje aan? Zijn de kids al in een beter humeurtje? @ Darcy, hopelijk is jou hoofdpijn ook wat gezakt en voel je je weer wat beter? @ hier, vanmiddag komt mijn vriendin uit Arnhem, ze zit al in de trein... Ik ga nog even op bed, want Stan ligt er ook net in... Even bijtanken, hihi, die lange avond/nacht vrijdag kostte toch meer energie dan ik dacht.. En dan alle visite voor Stan's verjaardag.. Pff, mag wel een week bijslapen! Whahaha!
thnx meid ze is vannacht weer wakker geworden en heeft uiteindelijk weer bij ons geslapen. ze mogen niet langer dan 3 of 4 dagen koorts hebben en dit is de 3e dag. ik heb redelijk geslapen maar ben nu wel moe ben toch gaan sporten vanmorgen en moest mezelf er echt heen slepen maar ben toch weer trots op mezelf. en idd meid net wat je zegt hij mag niet je leven gaan bepalen hoor leef lekker je leven en mocht hij daar in terugkomen is het leuk maar geniet vooral van je eigen vrijheid samen met stan
hier lisanne werd dus net wakker en zat ze bij mij op schoot en ik hoorde haar al iedere x slikken en in eens kwam er wat uit gepaard met flink wat slijm zij huilen natuurlijk en nu staat ze samen met steef onder de douche
@ KUssie: je kunt dat als je je ticker helemaal gemaakt hebt op het einde instellen. Daar staan ergens waar je ook de tekst bij de banner invult allerlei kleine vlaggetjes van landen. Daar moet je gewoon even de vlag van NL aan klikken. @ setti: beterschap voor lisanne!!!