Zow, en nu ga ik es even over ONS vertellen, whahaha! Allereerst heb ik Stan gisteravond voor het eerst geen flesje meer gegeven! En hij heeft superrr doorgeslapen!! Hoeraa!! Vanavond dus gewoon weer proberen... Verder hebben we nu in ieder geval alle geplande visite gehad! 2 vriendinnen zijn nog nie geweest, maar de rest wel... (haha de andere 2...-heb d'r nie zoveel ) Was echt harstikke leuk! En Stan heeft het zo goed gedaan! Al die gezichten en indrukken... Hij heeft maar een paar keer gehuild. En heeft eigenlijk nadat hij 10 min. verlegen tegen me aanlag daarna echt wel tegen iedereen gelachen en gebrabbeld! Kanjerrr!! Ben apetrots op hem!! Maar wat is het apart, dat hij gewoon al 1 jaar is!! (heb ook een blog geschreven op hyves) Ik vind het geweldig! Maar moet wel wennen dat het nu mijn dreumesje is en nie meer mijn baby... Hihi... En mijn ex.. Ik heb er nog nix weer van gehoord. Maar dat verwacht ik ook nie.. Ik mis hem nu al.. Maar ik heb geen andere keus dan zien hoe het loopt... En het niet mijn leven te laten bepalen, al lukt dat nu nog nie, na zo'n fijne avond! Vandaag ook weer 2 uur gesport! EN ook weer gemeten! Boven de navel is er 8 cm af en net onder de navel 2 cm... Dus daar waar het moet is er bijna nix af! :x Maar goed.. Ik geef nie op en ga nu verder (en nu iets strenger ook) Meer aan de dingen houden die de dietiste me zei, dus meer fruit en groente... Heb echt genoten van het gebakje tijdens Stan's verjaardag... Maar nu ist klaar ook... D'r bij weer! Liefsss
Kussie: FIjn dat stan het zo goed heeft gedaan En alle cm's helpen he Gwenolyn: Ahhh wat een schatje En dat bierflesje haha!
@ Gwen: Leuek foto's! Ze heeft lekker gespeeld zo te zien! @ Kussie: Jammer dat je niets meer gehoord hebt van je ex. Heb je zelf nog wel gesmst of ook niet? @ Eliesah: Meid, een HELE fijne, leuke en mooie dag morgen! GENIET ervan en maak 't een dag om nooit te vergeten!!!! Veel foto's maken (voor ons ). Oehhh..morgen ben je gewoon een getrouwd vrouw!! @ kussie: wat goed dat stan doorgeslapen heeft zonder fles!! superrr! @ superb: Hopelijk ben je weer gewoon fit en mogen jullie vliegen! Goede reis en succes!!!!
@ hier: heb de arts niet meer gebeld. Gisteren ging het goed en vandaag ook de hele dag. Dus even kijken of het niet echt iets tijdelijks was. Anders bespreken we het gewoon volgende week donderdag. Als het nog eens gebeurd bel ik wel even op. Daan is vandaag alles aan het nadoen haha. Als ik kus geluiden maak, doet ie me na. Ik steek mn tong uit, doet hij dat ook haha. En als ik een nieuw geluidje maak, dan zie je hem echt nadenken en proberen het na te doen. hahah en dat koppie wat ie dan trekt, als ie iets probeerd na te doen, ge-wel-dig. Ik zou het moeten filmen hahah
ow sorry hoor maar ben even niet geweest en kan het niet allemaal meer onthouden!!! kussie: fijn dat je een leuke avond heb gehad ik hoop dat er ergens nog iets gaat bloeien tussen jullie!!! Eliesha": weet de datum niet meer precies maar heel veel succes!!! superb: snel opknappen hoor!!! Hier: gister wezen shoppen in het confectiecentrum met me tante. Mijn vader en michiel waren met Jan naar artis gegaan en die hadden de dag van hun leven. Wij hadden overigens niet zoveel gekocht. Ook zandbak gekocht voor Jan en dat vind ie me toch leuk....heb foto;s op me hyves staan. verder is er niet veel gebeurd behalve dat me moeder jawel morgen komt!!!zegt ze altahns ik moet het eerst maar eens zien. Ze komt wel maar 1 dagje maar ik ga sochtends gewoon sporten en dan zie ik het wel! Opa en oma: De vriend van mijn moeder noemen we wel gewoon opa. Jan heeft 2 omas en 3 opas!!!!mazzel toch!
Dank jullie wel meiden! Morgen grote dag ! Zenuwen beginnen wel te komen hoor hihi.. Huisje zie er tip top uit, nu even wachten op schoonmoeder en het eten. Dan mn haar in de krul doen (doe ik gewoon zelf me wat hulp van Marc haha) en ga zo m'n nagels lakken. Heb ze expressie laten groeien voor morgen. Wit randje en glans . Vriendinnen; heb er ook niet zoveel. Gewoon twee erg goede en dan gewoon waar ik af en toe iets mee ga drinken ofzo. Nou zijn er misschien ook 2 haha. Ach vind het wel goed zo, beter 2 goede toch. Kussie; goed beZig. Moet ergens beginnen toch . Lees jullie misschien straks weer!
Jedalin: FIjn dat het vandaag niet meer is voorgekomen En leuk dat na doen, misschien gaat hij dan ook wel een aapje nadoen Eliesah: nogmaals heeeellll veel plezier morgen, geniet ervan dat het maar een mooie dag mag worden Fotoshoot: Was leuk! Alleen Esmay zag veel te veel leuke dingen daar haha! Ze wilde ook niet echt met mij op de foto (al zijn er volgens mij wel een paar gelukt ) maar opzich heeft ze het best goed gedaan... Ik heb al wel wat voorbeeldjes (nog niet veel ) Maar ik zal even wat laten zien (ze zijn wel in een erg klein formaat dus niet zo duidelijk )
hier nou ze heeft alleen vanmorgen de papfles helemaal leeggedronken en verder over de dag een paar slokjes sap, 2 stukjes brood, 3 happen yoghurt en een hapje koek meer niet en 3 stukjes appel. ik heb intotaal 3 flessen weg kunnen mieten omdat mevrouw vertikt te drinken. ze is ook weer vreselijk aan de diarree lynette gelukkig doet rowan het goed en groeit hij goed en al 8 tandjes dat gaat goed. Hoe is het verder met jou meid? ik lees dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt nu? wil je wat kwijt dat mag altijd hier hoor ! kussie ja idd vond t zelf wel ff lekker hoor nog een dagje nietsen thuis ik heb ook echt geen reet gedaan hihi. lekker samen op de bank gelegen en in bed hihi. wat goed van stan dat hij zonder laatste fles zo goed heeft doorgeslapen. de tijd is hard gegaan he dat eerst jaar. wel maf dat stan in eerste instantie iedere x bij nieuwe indrukken zo overstuur raakt en nu met zn verjaardag hij de grootste lol had. hihi. daar mag je zeker trots op zijn. en knap hoor weer 2 uur gesport en gggrrrr gemeten oow wat haat ik dat. maar lees dat je boven je navel al 8 cm kwijt bent weet je hoeveel dat is! echt super goed man! en onder je navel maar 2 maar iedere cm is er een hoor. gwen wat een geweldig gezicht trekt joenna toch. foei joenna nu al aant bier hihihi. jedalin fijn dat het gister en vandaag verder goed ging met het eten met daan. hihi echt goed van hem dat hij je nadoet of het probeert haha vriendlief leuk dat ze in artis een leuke dag gehad hebben. fijn dat jij ook een leuke dag gehad hebt wat heb je wel gekocht dan? de foto's van de zandbak zijn echt leuk ik had ze al op hyves gezien
@ Kussie: Wat knap van Stan dat hij zonder fles is gaan slapen, en lekker de hele nacht heeft doorgeslapen. Leuk dat het zo goed is gegaan met Stan en je vriendinnen!!! Kan me goed voorstellen dat je apetrots op hem bent. Wat een super discipline heb je dat weer 2 uur bent wezen sporten. Super knap!! @ Jedalin: Gelukkgi heeft Daan zich niet nog een keer verslikt. Hahahahaha wat leuk dat hij je na doet @ Kleintje: Leuke foto!! Ik zit er over na te denken om zo'n workshop te doen. Het ziet er zo leuk uit. @ Setti: Dat gezicht trekt ze heel vaak als ze lacht.. Ze vond het prachtig om de flessen aan haar mond te zetten. Even laten doen voor de foto, en daarna weg zetten @ Vriendlief: Leuk dagje Artis!! @ Hier: Zaterdag eerst even naar de hondenclub geweest. Daarna Jorgen gaan ophalen (die kwam uit italië zetten) en door gegaan naar de stad. Mijn broertje belden of we zin hadden in een bakje koffie. Dus daar heen gegaan. De dames hebben heerlijk met elkaar gespeeld!! Joënna vond het gras nog maar niks om op de spelen. Lopen vond ze prima, maar niet spelen. Toen het voorstel of we kwamen BBQ'en. Tuurlijk, altijd gezellig!. Even snel naar huis om de boodschappen uit te ruimen, en samen wat boodschappen door voor de BBQ, en weer terug. Heerlijk gegeten, kletsen, gelachen. Heerlijk avondje gehad. De dames hebben tot 21.30 heerlijk met elkaar gespeeld. Toen begon ik toch weer last van mijn bekken te krijgen en Joënna begon moe te worden. Ik kon haar daar ook op bed leggen, maar wilden zelf toch graag naar huis toe. Thuis gekomen zijn we beiden meteen naar bed gegaan. Jorgen kwam ergens in de nacht thuis. Gisteren en vandaag was ze niet te pruimen. Alleen maar huilen als haar iets niet lukten of haar zin niet krijgt.. Ze heeft de ene driftbui na de andere driftbui. Ik mag haar dan ook niet troosten. Ze wil niet opgetilt worden, niet staan, niet zitten. Alles is krijssen. Ze vecht zich los bij mij, dan zet ik haar neer, en krijst ze zo nog niet harder. Erg vermoeiend. Ik heb zelfs vanmiddag op de bank liggen te slapen. Zo kapot was ik van haar gedrag. Ook eet ze bar slecht. Zelfs flessen wil ze niet, pap wil ze niet, brood amper, fruit een hapje, en avond eten is alleen maar brullen. Zelfs een toetje is maar middelmatig. Knijpfruit vind ze hartstikke lekker, maar als ik maar kijk of denkt dat ik haar mee wilt helpen, word ze zo vreselijk boos, en knijpt ze alles eruit. Drinken uit een gewone beker gaat hardstikke goed. Zelfs zo goed dat ik haar amper meer help. Nu gooit ze de beker de hele kamer door. Vanochtend de karnemelk tegen mijn raam aan, vanmiddag ging het water de kamer door, en vanavond ging het water over haar heen. Kleine gifkikker:x
Hoi dames, Even niet geweest; druk weekend achter de rug met verjaardagen, bovendien niet helemaal lekker (keelpijn, hoofdpijn, blèèèh) en ben niet de enige heb ik gelezen! @Superb; hoop dat je voldoende opgeknapt bent om morgen naar NL te vliegen. Iig alvast een goeie reis en veel plezier bij het wederzien van fam en vrienden!! @Jedalin; spannende momenten voor jou en je mannen las ik. Meid wat moet jij geschrokken zijn!! @Kussiexx; jij hebt een spannend avondje achter de rug?! Hoop dat hij gauw wat van zich laat horen... En wat knap dat je al wat cm's kwijt bent!! Goed bezig jij! @Gwenolyn (volgens mij heb ik je telkens GwenDolyn genoemd... sorry he!!); Ties kan ook weleens zo giftig doen... Geen land mee te bezeilen soms... En dan de volgende dag is hij ineens weer de leukste thuis. Je kan ze toch niet volgen?! @Eliesah; heeeel veel plezier morgen!! Hoop dat het een prachtige dag wordt. @spleetje tussen de tanden; Ties heeft ook een enorme fietsenstalling. Ik heb zelf ook een spleetje tussen mijn voortanden. Altijd gehad. Laatste jaren wel iets smaller geworden heb ik t idee. @Kleintje; leuke foto's!! Fijn ook dat ze het zelf ook leuk vond. Tot later weer!!
gwen zo joenna is dus ook een driftkikker hihi. ik herken haar gedrag zo goed. hopelijk is het een fase waar ze doorheen moet en zeker dat het slopend voor je is.
@ Setti: Mijn ouders kwamen vanmiddag nog even langs, en die zagen haar dus ook bezig. Ze hebben smakelijk zitten te lachen om haar gedrag Wat doe jij als Lisanne niet op schoot getrootst wilt worden, maar nog harder begint te bleren als je haar neer zet? Ook wil ze alles zeluf doen, mag niet helpen. O wee, als ik het toch doe.......... Wat een dramaqueen show word er dan even opgevoerd. Ze kan zo over de zeik gaan, dat ze zit te spugen. Ach, morgen weer een hele nieuwe frisse dag!! Ik heb vanavond haar lieverlings korstje gekookt, en ze heeft zich helemaal dik en rond gegeten. Dat word dus waarschijnlijk geen ontbijt. Ach, kan ze er weer voor een week tegen @ Lillebel: Is was eigenlijk ook Gwendolyn, maar was iets te snel met typen en bevestigen, vandaag Gwenolyn Zo te lezen heb je een druk weekend achter de rug, waarbij je jezelf ook niet helemaal lekker voelden.
zooooo herkenbaar dat meidengedrag! Hier ook een enorm kattekopje op t moment.weet vaak zelf niet wat ze wil, op schoot brullen, zet je d;r opd e grond nog harder brullen en weer tegen je op kruipen. Als t eten niet aanstaat of ze hoeft niet meer, word alles altijd maar van de stoel afgegooid, want oweej als t dan op d;r eetbald blijft staan, nee nee alles moet op de grond. En als ik ergens nee over zeg, kijkt ze me met grote ogen aan en gaat ze heel nep zitten lachen echt letterlijk of ze denkt dat ik achterlijk ben en het dan niet doorheb ofzo.... en hier nog altijd brullen om eten, zodra ze eten ziet is het huilen en o wee als ze niks krijgt, lijkt wel een schooiende hond, echt niet normaal!!! wow hoop reacties op het spleetje tussen de tanden, bedankt!! Zo te horen zijn er heel veel die dat hebben? Nou ik voelde me wel een zeur, maar het is echt omdat ik me er altijd zo rot over voelde en me er zo voor schaamde dat ik gewoon niet wilt dat zij dat ook zal hebben...ik ben er nu sinds een jaar of 7 vanaf, want mijn nieuwe tandarts heeft het opgevuld met vulling en er 2 grotere tanden van gemaakt, maar ik weet echt nog verdomd goed hoe ik er altijd mee zat.... nou ja er zijn natuurlijk veel ergere dingen, tis uiteindelijk maar het uiterlijk. En ze blijft nog steeds mijn mooiste liefste meisje!!! kussie, respect hoor!!!ik moest ook wegen vandaag en ben weer 0,6 aangekomen, bah bah.fijn dat je zo;n leuke dag hebt gehad en stan het zo goed gedaan heeft!!! kleintje leuke foto's!!!!is d'r haar nou zo lang op die eerste foto? setti, ach jee t houd ook niet op he, en morgen ga je dan wel weer werken?nou nogmaals heel veel beterschap!!!! eliesah, heeeele fijne dag morgen!!!hopelijk schijtn het zonnetje er mooi bij!!!! trustennn