Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar. Tegen me op kruipen, en zodra ik haar wil pakken, gaat de show weer verder. Pak ik haar niet, is het ook niet goed
hahaha hier ook kids, vooral daan, die voortaan alles van zn eetblad af moet hebben. Alles wordt op de grond gegooid...frustrerend! haha. Oh en hier ook beide een spleetje tussen hun tanden! Dus dat zal wel echt bij babys eerste tandjes horen! @ kleintje: Heerlijke foto's!!! Was het eeen shoot die jullie zelf wilde, of was het voor een blad of iets?
Liggen jullie kinderen nog in een dikke slaapzak? Sinds een week of 3 heb ik de zomerslaapzakken maar weer te voorschijn gehaald. Ze had het zo warm in de winterzak (zelfs als ze er alleen met romper in lag). Eerst nog de mouwen eraf gehaald (en dan een pyjama zonder broekj aan), maar dan nog had ze het veelste warm. Nu ligt ze in een iets dikkere slaapzak als een zomerslaapzak, met volledige pyjama.
Hier liggen ze al een hele tijd in dunnere slaapzakken. Geen zomerslaapzak maar idd een iets er tussen in. Winterslaapzakken had ik de mouwen ook al een hele tijd eraf, vond het zo onhandig eruit zien, die dikke armpjes. Vonden ze zelf ook niet zo fijn. En ondertussen dus al een maand of 1.5-2 denk ik in een slaapzakje wat er tussenin zit.
Even snel vanaf mijn telefoon. Ik ben nog steeds ziek maar wel voldoende opgeknapt om te vliegen morgen. Morris had vanmiddag helaas een klein beetje koorts. Ik denk dat dat van de prik van vorige week is. Morgenochtend voor de zekerheid maar een pcm geven. Raar idee dat onze tijd hier nu echo voorbij is. Heb er al wel een traantje om gelaten. Bedankt voor al jullie lieve woorden! Ik laat snel weer wat horen. @Eliesah; Een hele fijne dag morgen. Ik zal aan je denken.
Gwen: herkenbaar!!! HIer ook een pittige driftige tante!! pffffff Maar vaak negeer ik haar gedrag en dat lijkt toch wat beter te helpen... Fotoshoot: Dit was gewoon iets wat we zelf hebben geregeld, maar omdat het een fotografe was die ik via via ken hebben we niks hoeven te betalen Ze heeft achter idd wat langer haar dan voor! Eigenlijk had ze naar de kapper gemoeten om de achterkant een beetje in model te krijgen maar ja van de andere kant het is ook leuk als het gewoon even door groeit Eliesah: een hele fijne dag voor vandaag Veel plezier!
Als ze zich niet laat troosten dan laat ik haar lekker op de grond zitten of liggen krijsen en na 5 min vraag ik aan dr of het over is en dan doe ik mn handen naar voor en dan meestal doet zij dan dr armen omhoog van dat ze opgetilt wilt worden en dan zeg ik: klaar het is over nu en dan is ze stil. dit heeft wel enig geduld nodig gehad hoor voor dit werkte. hihi leuk dat je ouders ook zo smakelijk konden lachen. leuk dat ze zich zo vol kan eten van dr lievelingskorstje.
alleen als het nog vriest krijgt ze dr winterslaapzak aan en voor de rest alleen een romper met lange mouwen en dan de zomerslaapzak
@ slapen; Hier liggen ze overigens wel altijd in pyjama hoor, met de slaapzak @ Superb: Succe s met de vliegreis!! Hopelijk is morris koorts vrij! @ Elisah: GENIET er van vandaag!!! hihi je bent nu vast in de weer met je haar enzo! SPANNEND!!!!
Goeiemorgen meiden!! Allemachtig!! Er is gewoon TO MUCH gekletst! Allereerst, Eliesah, een ontzettend fijne dag toegewenst!! We denken allemaal aan je! @ Slaapzak, Stan heeft nog wel zijn dikke slaapzak aan.. Maar zonder mouwen.. Wel een pyama aan.. Soms zijn dikkere joggingbroekje, soms de wat dunnere, en ook al een keer zonder broekje... Wel nog romper met lange mouwen en daarover dus pyamatruitje... Maar vind het nu wel moeilijker inschatten... @ All, thanks voor alle complimenten ! Tuurlijk zijn het heel wat cm.'s maar ik vind zo jammer dak d'r nix van zie/merk... Ik bedoel,juist daar waar er maar 2 cm af is, dus onder de navel, daar zit ook net mijn probleem, heb van die enorme lappen over mijn broek hangen zeg maar en begin hierdoor echt te twijfelen of ik er nog wel iets aan KAN veranderen... Maar die 8 cm erboven ben ik indd wel trots op hoor! Ik doe d'r ook zat voor, dus medunkt! @ Setti, hmm, Lisanne heeft het wel te pakken als ze zo moeilijk ook doet met eten, of is dat nouw die fase van leeftijd en opeens beseffen dat ze ook NEE kunnen zeggen zeg maar? @ Gwen, wat een heerlijke foto's! En ik dacht al, dat de bier er stond voor de foto, en daarna gauw bij Joenna (of Joenna bij de bier) weggehaald! Oei, dat klinkt pittig, die buien van Joenna, Stan heeft ze ook hoor, maar nog nie zo heftig! Al kan hij wel werkelijk ONGELOFELIJK kwaad worden zeg! Zelfs mijn ouders schrokken er van de week van, ze dachten dat ik altijd maar overdreef.. Haha, mooi nie dus! Was blij dat het daar ook es een keer gebeurde! Mijn moeder kan nog nie geloven dat hij zoveel kabaal kan maken!! Puur uit kwaadheid alst 'm nie naar 't zin is! @ Jedalin, wat ben ik blij voor je dat Daan nie weer die enge verslikmomenten heeft gehad! Pff! En toch zou ik het zowiezo wel aangeven die donderdag dat jullie gesprek hebben, ookal krijgt hij het nu nie weer... Gewoon zo-wie-zo even melden, toch? @ Superb, fijn dat het iets beter gaat! In ieder geval dat je kan vliegen! Al was het natuurlijk veel fijner geweest als je gewoon lekker in je vel zat, want tis indd toch best wel emo, een hele happening... Kan me goed voorstellen dat je even een traantje hebt gelaten meid! En och, Morris koorts, hopelijk is het vandaag gezakt! En anders idd PCM! Heel veel succes vandaag! We denken aan jullie!!! *knuf* @ Setti, harstikke goed dat jij voor de verandering es geen REET heb gedaan!!! @ Vriendlief, nouw van die 4 vriendinnen zie ik er maar 1 regelmatig hoor... En met de ander veel op msn, en de andere 2 af en toe een belletje en soms langskomen, maar het zijn wel alle 4 lieve schatten! En ik kan op 2 van hen altijd rekenen! Dus dat is ontzettend fijn! Tis me ook heel kostbaar hoor! En ik ben nog altijd bang om ze kwijt te raken! Enn ik vind heel lief van je dat je hoopt dat er alsnog iets gaat bloeien tussen mijn ex en mij! Ik hoop het ook zo! @ Jedalin, ik heb hem nie meer gesmst, het kost me moeite, maar ik wil hem echt nie pushen, of opdringen.. Hij is veel tijd nodig, das me wel duidelijk geworden... En hoewel ik bang ben dat ik nu voorlopig echt nix meer van hem hoor, probeer ik er gewoon "vrede" mee te hebben... En het los te laten, maar dat lukt me nie zo goed, want ik mis hem echt, en vraag me constant af waarom ik weer in zijn leven ben gekomen? Alleen om hem te helpen, of is er MEER!? @ hier, ben op werk, en ga nu echt wat doen!! Hihi! Ik moest zoveel bij lezen! Dat kan ik eigenlijk helemaal nie maken! Liefssss
hihi ga es aant werk hihihi geintje ik denk niet dat het een fase is want ander zou er geen koorts bij zijn. anders had het wel gekunt denk ik maar goed ze zal toch wel dorst krijgen
@ Eliesah: Hele fijne dag vandaag!! Ben heel benieuwd naar een foto @ Superb: Succes vandaag met de verhuizing. Gelukkig zijn jullie allemaal opgeknapt genoeg om te kunnen vliegen. Het zal wel raar zijn om zometeen weer terug te zijn in NL. @ Jedalin: Hier word ook een hoop van het eetblad afgegooid. Zeker als ze genoeg gegeten heeft, moet alles ervanaf.......... Dan ben ik toch wel eens blij met mijn wandelende stofzuigers @ Kleintje: Hier is het qua haargroei net andersom. De achterkant lijkt wel niet te willen groeien, terwijl het bovenop en aan de voorkant langer is. Hier negeer ik het vaak ook. @ Setti: Zo doe ik het vaak ook. Zet haar neer, en laat haar dan in haar sop gaar koken. Alleen als ze zo over de zeik gaat dat ze gaat overgeven, til ik haar op, en ga ik met haar lopen. Dan word ze wel weer snel rustig. Mijn ouders herkennen er veel van mij in terug. Vooral toen ze op een gegeven moment met haar hoofd op de grond ging liggen bonken uit nijd. Toen hadden ze het helemaal niet meer van het lachen. @ Kussie: Dat krat stond eral. Ze speelden er al een tijdje omheen, en op een gegeven moment ging ze zitten, de flesjes eruit halen en aan haar mond zetten. Toen vond ik het tijd worden om het krat weg te halen (maar inderdaad eerst een foto). Ik herken wel veel van haar gedrag terug in mijzelf. Ik negeer het ook zovaak mogelijk en probeer ook zo rustig mogelijk te blijven. Zoals gisteren, dat ze zowat ieder kwartier wel een driftbui had, word ik er soms wel even tureluurs van. Dan word mijn geduld zeeeeeeer op de proef gesteld. @ Darcy: Leuke foto's! Megan lijkt al zo groot.
Gwenolyn: Jeetje wat vervelend dat Joënna zo'n driftkikkertje kan zijn. Maar zoals ze nu doet, klinkt een beetje zoals Pepijn en Florine waren tijdens de vroige sprong. Dus dat betekend dat het hopelijk snel ook weer minder wordt! Leuke foto's, wat een leuk meisje!! Darcy: Wat een mooi Duo! Vriendlief: Leuk hoor een zandbak, ik vind Jan echt al zo groot op die foto's op hyves! Kussie: 8 cm en 2cm zijn resultaten waar je trots op mag zijn hoor!! Kleintje: Leuk die foto's! Lillebil: Beterschap! Hier: Florine heeft gisteren voor het eerst in maanden een boterham op. Wel omdat ik haar voor de gek had gehouden en hem in stukje door de soep had geroerd. Maar goed, er zit verbetering in! Nu zijn ze op het kdv en ik heb de hele dag vrij. Ben al bij de kapper geweest, heb boodschapjes gedaan. En ben nu groentesoep aan het koken. Straks nog even de was wegwerken. En dan ga ik denk ik even lekker een middagdutje doen voordat ik ze weer op ga halen. Ben de laatste tijd zooo moe, maar waarvan?!
haha ja dat hebben mijn ouders ook die herkennen veel van haar gedrag van mij van vroeger hihi ik heb mn moeder vroeger in dr neus gebeten toen ze vroeg om een kusje hihi. en lisanne heeft dat dus bij mij geflikt in mn bovenlip hihi kleide draak
gefopt of niet ze heeft brood op hihi goed hoor. mmm lekker hoor ff een dagje vrij en nog zonder kids heerlijk