Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo... lees hier ook over driftbuien bij de kleintjes... en voorjaarsdipjes bij de mama's (want ik vermoed dat hier die vermoeidheid in zit) en gerommel met maaltijden en slapen...

Ik had een anti-lek beker gekocht van Avent, met zo'n harde tuut. Ding kostte 10 euro, maar mooi dat madame Megan 'm niet moet ;) Ze wil een rietje of een echte beker.

Gillen kan ze trouwens ook als de beste en dat is niet altijd even lollig, ze krijst op volume 10 ;)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Aahh oke.. ik had straks nog ff in de bijsluiter gekeken en het kan geen kwaad hoor. Er staat hoe je het de 1e dag moet gebruiken (dan moet je meer druppels geven) en dan staat er: dag 2 en verder..
    Er staat alleen verder in dat je je arts moet raadplegen als het niet helpt of als er problemen optreden ofzoiets..

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk om te lezen dat ze toch zo verschillend zijn.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

zo nou dan heb je toch t een en ander gekocht voor jezelf??? leuk hoor en sexy die hotpants hihi daar zie je mij echt niet in hoor dan ben ik net een rollade :D

thnx.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ooowww gggrrrr ik kon lisanne gisteraaf echt achter het behang plakken wat we niet hebben. ze bleef gillen en krijsen om nix. en iedere x weer krijsen in dr eigen kamer ze is gisteraaf wel 3x uit bed gegaan. dus uit eindelijk lag ze weer om 22.15 in bed en ik heb dr niet meer gehoord en vanmorgen om 6 uur werd ze wakker. pff eindelijk een redelijk goeie nacht gehad.

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Lieve mama's, bedankt voor alle felicitaties! :D

Het was een super mooie dag, we hebben echt genoten!
    De ceremonie was super mooi, de ambtenaar heeft het allemaal heel mooi verteld. Hoefde maar 1x te huilen hihi.

Taleah stal de show, ze was een mooi bruidsmeisje! En heeft zich heel goed gedragen :).
    Zal proberen om vandaag foto's te showen ;).

Nu lekker genieten van ons vrije weekje! En voorbereidingen voor het volgende feestje, zondag want dan vieren we Taleah dr verjaardag. Hihi!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    voor alsnog gefeliciteerd meid.

leuk dat jullie een leuke dag hebben gehad en taleah ook erg lief is geweest ben erg benieuwd naar de foto's

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Eliesah: Gefeliciteerd nogmaals! Zag foto's voorbij komen op hyves. Jullie zagen er goed uit hoor! Fijn dat het een mooie dag is geweest!

Vriendlief: Fijn dat je moeder toch is geweest en het gezellig was. Vandaag een dagje sauna toch? Geniet ervan! Oh en lekker geshopt, helemaal goed!

Jedalin: Vandaag betere humeurtjes?! Supper leuk dat ze applaudiseren voor zichzelf! En wat super stom dat Daan gewoon met dat ding omviel, wat moet je zijn geschrokken! Echt stom dat dat kan!!

Kussie: Dutje is natuurlijk niet gelukt, ik was weer gaan strijken en andere nuttige dingen gaan doen. Ik heb gewoon geen rust geloof ik :D Wat leuk zo'n vormending, is hier wel een beetje het favoriete speelgoed!

Setti: Pff wat balen dat er niets met Lisanne te beginnen was gisterenavond. Hopelijk heeft ze vandaag een beter humeur. Wel fijn dat je een redelijke nacht weer eens hebt gehad.

Hier: Pfff zit echt slecht in mijn vel. Don heeft ruzie met z'n dochter over de alimentatie. Omdat ze gestopt is met haar opleiding en nu fulltime gaat werken, vinden wij dat we niet meer hoeven te betalen. Is eigenlijk ook zo. Maar toch wil zij nu een advocaat op ons afsturen omdat ze nog wel ingeschreven staat dus nog wel studiekosten heeft en bla bla bla. Nou Don dus helemaal van slag, want ze kan niet eens normaal een gesprek met hem voeren mooi kut! Denk dat we maar gewoon weer gaan betalen, wordt gek van dat gezeik. Egoïstische geldwolf, BAH!

Verder door miscommunicatie iets misgegaan over het inhalen van een toets tussen mij en een leerling. Ze zouden vragen of ze de toets in mochten halen in het mentoruur, en dat dan aan mij laten weten zodat ik die toetsen klaar kon leggen. Ik had niets meer van ze gehoord, dus ook geen toetsen aan de mentor gegeven. Nu heeft die mentor gelijk naar de directeur een mail gestuurd dat ik mijn afspraken niet nakom. Terwijl ze niet eens aan mij vraagt hoe of wat! Leerlingen zitten in 4M dus zijn 16 jaar , die moeten toch echt zelf hun zaken goed regelen. Maar goed..

Heb dus een beetje een pest humeur....

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Las op hyves een www van Marye, dus moest even hier spieken. Zou wel graag weer meelezen en schrijven maar jullie schrijven gewoon teveel!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye: Jeetje wat een irritant kind is dat zeg, met d'r geld!!! bah bah....
    Maar staat ze in d'r recht? Dus als ze een advocaat op jullie afstuurt, heeft ze dan ook een kans zeg maar?

Hmm wat balen dat er op school een miscom. was.. maar ik neem aan dat de directeur ook nog wel jouw verhaal aan zal horen ipv gelijk die leerling/mentor gelijk geven? want tis toch onzin als jij van niets weet, dat jij je afspraken niet na komt!!

@ Elisah: Proficiat nogmaals!! Wat een leuke foto's op hyves van jullie bruiloft. Jullie zagen er super uit!!! hihi volgens mij slaapt Marc ook gewoon met zn petje op, niet? ;)

@ Setti: Hmm vervelend dat lisanne niet wilde gaan slapen gisteren. Misschien toch een combinatie van ziek zijn en een sprong?

@ hier: Vannacht 2 keer eruit geweest even, of 3 keer, weet t eigenlijk niet meer. Vanmorgen waren ze om half 7 wakker.. vroegg. Fles gegeven en weer ff terug in bed maar dat was ook niet echt van lange duur. Achja..
    Gelukkig zijn ze tot nu toe wel vrolijk, dus daar ben ik allang blij om, haha.
    Vanmiddag weer werken om 1 uur.

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Eliesah, oeeh, ik lees dat er foto's op hyves staan? Ik ga dalijk gelijk spieken!!! Wat heerlijk dat het zo'n fijne dag was meid!! En ik ben ook zo benieuwd naar Taleah als bruidsmeisje!

@ Gwen, hmm daar zit wel wat in zeg zo'n helmpje.... Je gaat er natuurlijk van uit dat je nie komt te vallen, maar waarom zou het ons nie overkomen... En die kan je gewoon in de fietsewinkel kopen dan?
    Hopelijk is Joenna vandaag wat beter gemutst!! Soms even geen giftige buien is ook wel lekker! Karakter hebben is 1 ding, maar d'r zijn grenzen, hahaha!

@ Darcy, zou dat het zijn? Voorjaarsmoeheid? Verrek, die Megan, das ook wat dat ze d'r nie uit drinken wil! Misschien komt het nog... Dat ze het ding eerst es aan nader onderzoek wil onderwerpen? Of hoe zeg je dat? :D

@ Superb, ik hoop dat jullie veilig en wel zijn aangekomen in NL! Jullie treffen het wel, zulk druilerig but-weer! Maar vanmiddag schijnt het beter te worden!

@ Jedalin, hmm, ik kon dat dus juist nie vinden hoe lang en hoeveel je van die druppels mocht gebruiken, Wel de eerste dag tot max 6x daags 6 druppels, en daarna 3x daags 6 druppels, maar tot hoelang dan? En wanneer moet je verbetering zien zeg maar, ik dacht eerst dat het super hielp, maar ben misschien te vroeg gestopt? Maar het flesje is wel bijna leeg...
    En wat geweldig hoe je het schrijft dat Jesse echt zoiets heeft van; nouw, leuk voor jou mam, maar ik vind het wel goed zo! :D Terwijl Daan alles kopiert!! Heerlijk, twee zulke schatjes!!

@ Marye, jij hebt werkelijk geen rust in't gat nee!! Ongelofelijk!! Haha, maar jah, sommigen hebben dat, mijn moeder kan ook nie op d'r kont zitten..
    Ik moet zeggen dat ik me er steeds beter aan over kan geven.. Want ik moet wel, hahaha, anders moet ik het echt bezuren met flinke migraine als ik nie kallum an doe...
    Wat ongelofelijk frusterend dat die dochter van Don werkelijk alles er aan doet om jullie te dwarsbomen... Ik kan d'r nu al wel wat doen....
    Serieus, ik snap (denk ik) zo goed dat je een pest humeur hebt!! Zo'n snotneus ook! Hoe oud is ze? Tot hoelang gaat zoiets normaal door? EN is zijn ex nie hertrouwd? Want ik heb begrepen dat als ik nu zou trouwen, dat mijn man dan voor Stan zou moeten zorgen financieel en de vader nie meer hoeft te betalen.. AL maakt het geen verschil hier, want dat doet ie nu ook nie!

@ hier, jak, vanmiddag naar de tandarts! I hate it! Tis maar controle, maar voor die goeie man es zegt of d'r wel of nie wat aan scheelt lig ik me al helemaal weer op te vreten!!!
    Ik hoop toch zo dat er nix aan het handje is!!
    Pffff, stresssss!!

Liefsss

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha, ja er wordt heel wat afgekletst..

Trouwens, er komt in Juni of juli een meeting aan..wil je ook mee?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: er staat in de bijsluiter niet bij tot hoe lang het mag, maar dan mag 't dus ook gewoon langer achter elkaar. Maar goed, als je nu bijna door het flesje heen bent dan lijkt het me slim om eens een keer de huisarts te bellen om te informeren wat je er mee moet, of je er iets mee kan. Of even de wijkvk vragen voor tips?

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    In juni zijn we op vakantie (10 tm 24) maar in juli lijkt me erg leuk! Mits ik vrij ben natuurlijk!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nou meid dat is flink balen dat hij gelijk een mail stuurt naar de directeur en niet eens om jou verhaal vraagt en idd kinderen van 16 kunnen er zelf ook om vragen

en idd wat een geldwolf zeg. kunnen jullie zelf niets beginnen tegen zn dochter dan want als don kan aantonen dat ze gestopt is met dr studie en geen kosten meer heeft en full-time werkt dan kan de allimentatie stopgezet worden en waar doet dat wijf moeilijk over je wilt niet eens normaal contact met je vader maar wel je hand ophouden nou sorry hoor daar kan ik niet bij met mn hoofd. als ik jou zou zijn dan zou ik haar zo'n ontiegelijke hengst voor dr kop verkopen. maar helaas lost dat niets op.

sterkte meid ik hoop dat er toch een lichtpuntje komt hierop

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jedalin: De directeur stuurde het inderdaad naar mij door en vroeg hoe het zat, Maar ik snap niet waarom ze dat niet eerst zelf vraagt?!
    En de dochter van Don staat niet echt in d'r recht, maar goed als we een advocaat moeten nemen, kost ons dat sowieso meer geld dan wanneer we gewoon gaan betalen.

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden!!

Hmm, Linda, ik denk dat ik indd de huisarts ga bellen hoor, als het na deze week nie beter word... Vind het nie leuk meer! T arme ventje!
    Al is hij verder wel vrolijk gelukkig! Trouwens daar zeg je wat, ik kan mijn wijkverpl. kundige ook wel weer es bellen.. Thanks! Ik wacht nog even tot vrijdag!

@ hier, pfff, naar tandarts geweest. De controle was goed, maar hij vond het weer tijd voor een foto... Ik nie; de vorige keer dat hij een foto maakte had ik 4 gaatjes! :$ Nu dus weer 2!!
    Verdorie.. Moet 21 april weer... Zoo nie leuk!

Hmm, k heb migraine en ben zooo moe! Als Stan zo op bed ga, ga ik ook even op de bank liggen!! Dat nie kunnen slapen breekt me echt op! Bah!

Hihi, heb Stan op de grond liggen, en Aike zit bij hem, en likt hem helemaal af, gatver! K zal m even zijn handjes wassen, daar Aike loops is.. Je raad wel waar ze dus ook steeds zit te snuffen en te likken! Bah!

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nogmaals echt een super foto jullie stralen gewoon en taleah t prinsesje met eigen boeketje hihi

Deel Deze Pagina