Dank jullie wel! Wilde er nog meer foto's op zetten maar pc doet raar als ik op maart mama's zit. Op m'n Hyves staan er iig meer! Superb; zijn jullie veilig aangekomen? Was ook nog spannend bij jullie.. Welkom in Holland ! Kussie: ow ik ben ook zo bang voor de tandarts! bah 2 gaatjes ook nog. Balen! Ga zo maar lekker een dutje doen. Ligt marc nu ook te doen en Taleah ook haha en mama heeft net gestofzuigd en gedweild. Setti; fijn dat jullie nog een beetje hebben kunnen slapen vannacht. Heeft ze geen koorts meer? Is ze weer op t kdv? Leuke foto's zag ik op Hyves, had je moeder dat gedaan toch? Marye; jeetje wat ontzettend k*t allemaal! Knuff voor jullie. Die dochter; bah hoe kun je dat nou doen hè? Zulke mensen snap je toch niet. Beetje jammer! Hoe oud is ze.. Ze had zelf ook al kinderen toch? En van je werk is ook klote, niet dat jij daar straks problemen mee krijgt. Gelukkig heb je vorige week jg. Je gesprek gehad haha. Goed van Florine dat ze nu wel brood eet, ook al is het met soep. Gwen; leuke foto's op Hyves! Ben beneiuwd naar een foto van het helmpje, om eerlijk te zeggen vind ik ze zo lelijk. Sorry hihi! Maar ja alles voor je kind! In België is het zelfs verplicht toch? Nijnja; hoe gaat het bij jullie, huisje al een beetje op orde? Het nieuwe huis? Wanneer gaan jullie erin, als de andere is verkocht? Darcy; knappe meid die Megan! Ze heeft zulk mooi haar ! Hoe gaat het nu met jou? Ehm verder weet ik t even niet meer. Sorry voor eventuele spelfouten of vergeten letters, typ op m'n foon en die maakt soms zelf woorden haha. Leuk zo'n iPhone!
Eliesah: Nee dat is de oudste, die met kinderen, dit is de middelste van bijna 19. Super foto's op hyves, jullie zien er erg gelukkig uit. En mooie taart! En wat zag Taleah er ook schitterend uit!!
Toch niet als 't een zaak wordt en jullie in het gelijk gesteld worden? dan moet zij de advocaat kosten voor jullie toch ook betalen? of je gaat een keer naar zo'n gratis advies gesprek, die hebben sommige bureaus toch op bepaalde tijdstippen? Heb dat toen een keer wat over opgezocht toen arno's ex dreigde met een advocaat terwijl ze geen poot had om op te staan en ze totale onzin dingen vroeg.
ja klopt dat is een foto van de appie shoot de rest krijg ik ook nog digitaal en heb ik hier al wel liggen. ja ze is naar het kdv geweest vandaag en gelukkig geen koorts meer en heeft weer wat normaals gegeten en gedronken gelukkig
heyyy meiden eliesah, leuke foto meid!!echt helemaal jullie zoals jullie zijn, super leuk!!!zal zo eens op hyevs kijken!! marye, he wat irri zeg dat zo iemand meteen over je gaat klagen, zou daar ook echt pissig om worden. en wat ene gedoe met don zijn dochter, maar jullie hoeven toch geen advocaat in te schakelen?als jullie nou gewoon geen geld geven, dan zal zij een advocaat in moeten schakelen om het geld wel te krijgen, nou kan zij dat wel betalen dan???? darcy, wat een mooie foto van Megan, en Olivier natuurlijk!!wat een knappe kids zeg!!! zo nu ga ik eerst van me eten genieten Jef is uit eten met een klant ofzo, Neomi ligt al sinds 18.15 op bed en ik heb voor mezelf net heeerlijk een kogelbiefstukje gebakken, op wit brood met gebakken uitje en pepersausje, mmmmmm smullen
@ Superb: Welkom terug in ons druilerige kikkerlandje @ Eliesah: Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Mooie foto's op hyves gezien. Moest wel erg lachen dat de kleur pet van Marc precies hetzelfde was als zijn strop Vind het ook leuk dat jullie gewoon als jullie zelf zijn gegaan, en een prachtig bruidsmeisje erbij hadden. Je bent niet de enigste die het lelijk vind een helmpje op @ Darcy: Harde tuit, of tuit überhaupt word hier niet uit gedronken. Ze snapt er echt niks van. of uit een rietjesbeker, gewone beker of haar kiddyboo. @ Setti: Hier helaas ook geen behang, maar wel ducktape. Stukje jouw kant op sturen Gelukkig wel een redelijke nacht gehad! @ Marye: *dikke knuffel*. @ Funnyme: Dan schrijf je af en toe iets. Hoe gaat het bij jullie? @ Darcy: Zou het voorjaarsvermoeidheid zijn? Ik hoop het @ Kussie: Ja, kun je gewoon in de fietsenwinkel kopen (of halfords of zo'n winkel heeft ze ook). Weetje, het hoeft nog geen eens mijn schuld te zijn, een auto kan mij ook scheppen, bocht te scherp nemen, en ik lig met een beetje pech ook onderuit. Hahahahaha, mijn schoonmoeder had vandaag last van haar buien niet ik. Heeeeeeeeel vervelend Balen meid dat je gaatjes hebt, en weer terug moet. Heb al pijn in mijn buik bij de gedachten. Hmm, dat zou ik inderdaad ook niet fris vinden.
@ Eliesah; Nog van harte gefeliciteerd! Jullie zien er stralend uit. Hoe voelt het nu om een getrouwde vrouw te zijn? @ All; We zijn goed aangekomen. De reis is voorspoedig gegaan zonder vertragingen o.i.d. Morris en Jasmijn zijn heel lief geweest. Het vertrek uit Milaan vond ik wel heel lastig en nog steeds kan ik eigenlijk niet geloven dat we niet meer teruggaan. Vandaag worden onze spullen in de vrachtwagen geladen en dan komt mijn vriend vanavond ook naar NL. Met mij gaat het nog niet zo goed. Ik heb nog steeds erg veel last van mijn oor. Als het niet snel beter gaat dan ga ik hier maar even langs de HA. Kom binnenkort weer uitgebreid reageren op iedereen.
Halloow allemaal! Hier een beroerde net getrouwde vrouw! Waren we net weer helemaal opgeknapt, krijg ik de buikgriep. Bah, zo vervelend. Vooral nu we net vakantie hebben. Marc en ik zouden vandaag een dagje weg gaan samen en Taleah zou heel de dag naar t kdv gaan. Maar helaas! Taleah is wel geweest vandaag maar marc heeft dr op tijd opgehaald, we miste haar hihi.. Superb; fijn dat je veilig bent aangekomen! Balen dat je ook nog niet helemaal opgeknapt bent. Hoe vinden Jasmijn en Morris het? Gaan ze binnenkort naar een kdv in de buurt? Lijkt me wel raar hoor om weer ineens terug te zijn...
gelukkig zijn jullie goed aangekomen! fijn dat je vriend ook komt komt vanaaf beterschap voor jou en idd anders gewoon hier naar de ha gaan hoor
@ Superb, wat fijn om weer van je te horen, maar wat vervelend dat het met je oor nog steeds nie beter gaat!! Ships! Kan het nu niet ook mede komen door het vliegen? Ik duim voor je dat het vandaag en morgen al beter zal gaan!! En anders idd toch maar even naar de huisarts! Fijn dat Morris en Jasmijn zich zo voorbeeldig gedroegen! Wij wensen jullie heel veel plezier en geluk in NL!!!! *knuf* En tuurlijk is het even slikken, en ik denk nu ook nog heel onwerkelijk.... Maar komt goed! @ Jedalin, was Arno ook getrouwd dan? Want als je "gewoon" een vriendin hebt gehad komt er toch geen advocaat aan te pas? @ Marye, ik vind dat Setti daar wel een punt heeft zegt! Ze is verdorie dus 18 geweest! Dan is het klaar toch? En als ze zo doet, dan vermoed ik nie dat Don haar (nog) als dochter ziet?! En dus geen moeite zal hebben met een zaak? Wat een draak van een meid zeg! Dus laat d'r zelf een advocaat inschakelen! Of nog beter, ze moet met die luie kont van de bank af komen en gaan werken! MUTS dat ze is!!! :x Mooi makkelijk, jullie belachelijk maken en enorm kwetsen, zelf geen klap uitvoeren, en wel het handje ophouden!! AARGGHH, sorry, kan me d'r echt pissig om maken!! *kuch* Goed, even weer op adem komen! @ Gwen, je hebt gelijk! Een ander kan ook idioot rijgedrag hebben, of per ongeluk een botsing veroorzaken... Ik vind het wel heel goed van je dat je je zo goed voorbereid... En ik voel me er een beetje dubbel onder nu, of ik het ook moet/wil doen... K zal er eens naar gaan kijken! Ik kijk er ook bepaald nie naar uit om mijn gaatjes te laten vullen, maar ik denk maar zo, nu ik ze nog nie voel, kunnen het ook nog geen hele grote gaatjes zijn, dus valt de pijn hopelijk mee!! En ik denk toch ook dat het goed is omdat ik aan een wortelkanaalbehandeling helemaal nie moet denken... Maar jah, moet wel een half uur in de stoel zitten, en DAAR ligt mijn angst en probleem, hoe hou ik dat vol?!?!? @ Eliesah, ook hier nogmaals, echt superr foto!! En nu dus op naar het 2e grote feest!! Whoehoeej, ook Taleah is bijna 1!!! JEEJJJ!!! @ Meeting, verdorie, ik stuur vanavond mijn broer gewoon de zolder op (waar zijn werkplek is) om te kijken wanneer ik nie zou kunnen.. En dan vul ik ook de prikker in! Komt goed! @ Lisetje, hoe gaat het met Sem meid? Knapt hij al op? En jij? Geloof dat jij ook goed ziek bent (geweest) of nie? Hopelijk gaat het als je dit leest weer een stuk beter! Lukt het allemaal ook nog met Sporten? Of zit je al op je streven? @ Setti, dat wilde ik nog zeggen! Harstikke goed dat je van de week toch weer de moed en de tijd hebt gevonden om weer 2 uur te gaan sporten!! Petje af! Hoe gaat het nu met Lisanne?? En met jullie? Al een beetje bij kunnen slapen? Nouw, nu weet ik het nie meer... Sorryy!!
@ Eliesah, lees net dat je ziek bent! Gatdarre! Das echt kut!! Heel veel beterschap! Laat je maar lekker verwennen en knuffelen door JE MAN! (haha) en je meiske!! Liefs
kussie thnx meid. hier gaat t gelukkig weer een stuk beter met lisanne ze is weer een draak hihi. vandaag een v-tech zebra 3 in 1 gekocht voor haar Bekijk bijlage 142652
eliehsa: leuke fotos en bah wat naar dat je ziek bent! snel beter worden hoor! Superb: fijn dat alles goed gegaan is en het zal idd moeilijk geweest wezen. Je moet hier zeg maar weer opnieuw beginnen! marye: bah bah bah wat een pestkind! sorry dat ik het zeg het is natuurlijkwel don zijn dochter maar toch! word tijd dat ze echt volwassen word!! maar wat zegt haar moeder hier trouwens van? ook stom van die mentor bij het mentor uur truwens! Ow setti wat een gewelidge foto weer op hyves!!!!! GIster lekker sauna dagje gehad! schoonmoeder paste op....pffffff Ze heeft een bedje speciaal voor jan gekocht als ze oppast dat hij daar ook een tukje kan doen, maar ze heeft geen matras! Nu heeft ze een dekbed van 2 persoons opgevouwen en als matras zeg maar maarja ik ken jan die haalt dat hele bedje overhoop en gaat onder die deken kruipen! en wat voor gevolgen heeft dat....zelf is ze met alles oer voorzichtig en met dit dus niet! bah bah bah heb even hoge irritaties!
@ Eliesah: Geen idee of ze in België verplicht zijn. Er zijn geloof ik wel een paar Europese landen waar ze verplicht zijn. Balen dat je precies in je witte broods weken jezelf niet lekker voelt. Beterschap!!!! @ Superb: fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen in NL!! Lijkt me ook erg raar dat je nu weer terug bent, na al die jaren Italië. Ook zo snel gegaan in 1x. Nog even wachten tot jullie spullen er ook zijn, en dan lekker van jullie huis een thuis maken. @ Kussie: Hoe was het bij de tandarts? Ik zal het weekend als Jorgen thuis is een foto maken met helmpje op. Zelf vind ik het erg schattig staan. Smaken verschillen. Tja, je moet zelf weten wat je doet. Of je Stan met of zonder helm meeneemt. Ik zie het hier ook amper tot niet dat ze met een helm op fietsen. @ Setti: Heerlijk om te lezen dat jullie draakje weer terug is Leuke zebra!! Zo ie zo vind ik dat V-tech leuk speelgoed heeft.
ik heb een paar datums veran derd in de datumprikker in mei....dus misschien dat dat nog een optie is dan kunnen er 11 alleen kan lara dan niet geloof ik!