we weten al welke ringen het gaan worden hoor alleen ff bestellen en iets laten aanpassen en de kapper dat zien we vanaaf wel of t lukt. wow wat goed zeg je gaat nu heel goed hoor met afvallen. je hebt zeker al je eerste doel behaald of niet? leuk dat stan het zo naar zn zin had op de fiets.
Kleintje; wat goed zonder speen slapen. Hier slaapt ze er ook altijd mee in, is gewoon gewenning denk ik. Overdag heeft ze m bijna niet, of net als Linda als ze m ineens zelf vind haha. Of als ze verdrietig is etc. Ach ja, was er eerst heel erg op tegen maar vind het nu wel best. Zag weer een mooie taart op Hyves! Linda; hoe gaat het nu met de mannen? Hopelijk kunnen jullie toch nog gezellig weg vanaaf.. Gezellig toch 3 vriendinnen! Setti; leuk ding dat zebra fietsje. Krijg ze dat gewoon zomaar? Hihi doen wij ook vaak hoor.. Kussie; joehoei bijna een kilo eraf! Super meid. Alies; haha jij maak t helemaal spannend die tandarts! Hier; weer wat oPgeknapt gelukkig. Vannacht was Marc aan de beurt maar die heeft t niet zo erg. Taleah begon vanmiddag ineens in de auto over te geven, bah was echt vies. Ze snapte er zelf ook niks van. Gelukkig hadden we de verschonings tas bij. Wat het nou was geen idee. Bijna heel de familie die er dinsdag was is ziek, oeps allemaal elkaar aangestoken denk ik. Of het lag misschien aan het eten of taart.
haa, het lijkt oke te gaan bij de heren hier. Daans koorts was al weg om 12 uur en jesse had nog wel 38,1. Heb hem wat sinaspril gegeven (vond een zetpil nou ook weer niet nodig) dus hopelijk is het straks beter. Straks een heel eind gewandeld samen met 'n vriendin en lekker op een terrasje gezeten met de kids. Hun in de ikea kinderstoelen die ze daar hadden; ideaal! Vanmorgn hebben ze dik 2 uur geslapen en ik hou ze de rest van de dag op.. Ze gaan namelijk al eerder slapen, zo rond kwart over 6..omdat wij anders nooit op tijd komen en ik die vriendinnen hun echt niet in bed kan laten leggen! hahah. Dus dan maar ff niet slapen zodat ze moe genoeg zijn vanavond...Zal wel lekker vroeg dag worden morgen, maja . Arno is als het goed is rond 5 uur thuis van het werk, die stopt wat eerder, dus dan halen we hopelijk nog een leuk plekje om te zitten! Moeten ook nog een half uurtje rijden namelijk. De deuren gaan al om half 7 open, maja, dan rijden wij pas ongeveer aan haha
Ja vond dat ze wel iets nieuws mocht hebben en we kopen eigenlijk nooit speelgoed voor haar want ze krijgt veel van mn moeder. hihi. gelukkig voel je je weer wat beter en nu taleah weer spugen nou hopelijk blijft t hierbij en wordt ze niet weer ziek
@ Jedalin, waarschijnlijk ben je al bijna onderweg dan nu.... Hoop dat jullie een hele fijne avond zullen hebben!! Heel veel plezier! @ Setti, hihi, gelijk heb je om d'r gewoon es iets leuks te kopen (En ze heeft er ook nog lang wat aan) Moet kunnen toch!! Zie je wel, ik dacht al dat ik het dan gedroomd zou hebben dat je de ringen al hadden.. Je hebt ze hier toen toch laten zien?? Een bijna goed voorbeeld toen toch? @ Eliesah, dat zou lullig zijn als het van de taart of het eten zou komen.. Laten we het er maar ophouden dat jullie elkaar hebben aangestoken, qua virus... En gutsie, Taleah ook al overgeven en dan ook nog in de auto!! Wat naar zeg! Zal ook wel een lekkere kliederboel zijn geweest dan, jekkie!! @ Alies, haha, nouw weet je, ik krijg dan juist de neiging om mezelf te belonen met iets lekkers!! Heb vanmiddag nog even weer bijna 2 uur gesport! Kan weer positief het weekend in!!! Thanks meiden, voor jullie complimenten! Ow en Setti, mijn eerste doel is onder de 80 kilo.. Maar dat duurt nog een halve kilo....
haha ik ben er nog wel, maar wel druk druk. Arno net thuis dus snel eten, kids doen en hop, weg haha. Oh helemaal ind e haast vergeten te zeggen dat het SUPER goed is dat je afgevallen bent!!!!!! FIJN!!!! En terecht ook, na al je harde werk!!
jedalin: ik zal het wel gemist hebben maar waar ga je heen???veel plezier! en oh van die datum hahaha daar had ik niet naar gekeken!!! Sorry kussie: jo joj jo goed hoor!!!! Alies: weet niet of je het al een keer had verteld maar hoe gaat het met de exceem van melanie???en de kokosolie??? Johanna: gaat het weer een beetje met je........horen helemaal niks meer van je!!! hier lekker dagje gehad jan vroeg op bed gegooid haha had smiddags geen tuk gedaan en ik vond het welletjes! Morgen lekker naar de film naar gooise vrouwen en lekker hapje eten met een vriendin!!!!
Jedalin: Veel plezier bij het circus!!! Balen van de slechte nacht, gelukkig was je vandaag vrij. En hopelijk gaat het vanavond/vannacht weer goed. Kussie: Balen van die gaatjes, hier doet de tandarts niets bij mij zonder verdoving. Ik klem namelijk automatisch mijn kaken op elkaar als iets zeer doet. Heb zijn duim wel eens kapot gebeten per ongeluk! Setti: Ohhh dat ziet er leuk uit, daar zal jullie meid vast wel blij mee zijn!! Vriendlief: Een bedje zonder matras? Handig Snap wel dat het je niet lekker zit! Eliesah: Beterscahp voor Marc, gelukkig ben jij weer een beetje beter! En hoe is het nu met Taleah, vies is dat in de auto spugen. Setti: Ook morgen dus een bezoekje aan de kapper. Pepijn en Florine gaan morgenvroeg ook, is hard nodig. Hier: Ben hier were weinig, drukke tijden hier... En ben steeds zo moe, lag 3 dagen voor 10 uur op bed. Morgen gaan we naar de kapper met P&F, daarna gaan we boodschapjes doen, want we vieren zondag alvast Don zijn verjaardag. Dan gaan we 'smiddags tegels uitzoeken voor de tuin enzo. Want we gaan de komende weekenden keihard aan de slag om de tuin mooi te maken en zo dat de kinderen er kunnen spelen! Ben nu maar weer even opruimen/schoonmaken thuis en daarna lekker chillen! Prettig weekend allemaal!!!
Marye, ow lekker zeg de tuin opknappen.moet hier ook wel gebeuren, maja kost weer zoveel he.... vriendlief, grrr verkeerde zuinigheid is dat!!!zou ik ook van balen, en er ook echt wat van zeggen!!!leuk dat je morgen met een vriendin weggaat, geniet ervan meid!! jedalin, nou fijn dat je toch naar het curcus kan, ben benieuwd hoe het is gegaan met de vriendinnen! kussie, wauwww meid wat super goed!!!!!je werk is dus niet voor niks geweest! ik was weer 0,6 aangekomen, puur vet!!bah bah, das niet leuk! eliesah, owww wat balen zeg dat jullie allemaal zo ziek zijn.haha van jullie taart, nou mag je toch hopen van niet, nee dat zal heus niet, die zag er verukkelijk uit!!! speen, pffff nou neomi is echt een spenenkind hoor, een paar maanden geleden is er een tijd geweest dat ze zonder speen kon slapen maar nu echt niet meer.als ze t idee heeft dat we m vergeten word ze al helemaal onrustig.ook overdag heeft ze hem veel in...vraag me af hoe ik het ooit moet afleren hier:::hier alles goed!!wat een weertje he. Morgen gaan we even naar de kinderboerderij! trusten
Poewie wat zit ik vol. Vanavond zijn we met 2 vrienden naar een wokrestaurant geweest. Alisha mocht ook mee. Kind stuiterde gewoon door het restaurant heen van de zoetigheid. Ze had 2 flesjes chocomelk, 1 flesje fristi, 2x een bakje aarbeien ijs en wat losse aardbeien gehad. En nog wat gewoon eten. 21.45 uur gingen we daar weg en Alisha was nog klaar wakker. Nou merk nog niet erg veel van de kokosolie dat het echt werkt. Mel haar eczeem komt af en aan. Van de week was het weer erger, maar het blijkt dat eindelijk haar linker boventandje door is en haar laatste kies links onder is nu ook door. Dat verklaarde ook al die poepluiers van de week. Maar we gebruiken het kokosolie ook meestal maar 1 keer per week. Ik vergeet het weleens. Dan gooi ik gewoon wat babyolie in het water. Voor de rest gebruiken we het kokosolie voor bakken en braden. En dat bevalt ons prima. Zo en nu naar bed.
en deze van gister bij de kapper en ze vond t echt niet leuk Bekijk bijlage 142920 nu eerst ff bij lezen en reageren
hier we hebben onze trouwringen besteld alleen was de goudprijs erg gestegen en waren onze ringen bijna 200 duurder geworden :x maar goed we hadden een zak met oud goud die ons 1395 opleverde hihi dus hoefde we nog maar 424 zelf te betalen. en we hebben een gouden ketting aan een vriend verkocht voor 200 dus eigenlijk koste de trouwringen ons bijna niets gister lekker patatjes gegeten in de cafetaria en lisanne had al gegeten maar toch een paar patatjes mee gepeuzeld met een heerlijke aardbei milkshake ooww wat zat ze te smullen. de kapper vond ze maar niets alleen maar huilen en krijsen ik heb haar ook nog ff op schoot gehad tijdens dat mijn haar geknipt werd maar dat was ook geen suc*6 hihi kussie ja klopt ze leken er erg op die ik toen hier laten zien heb. en je eerste doel over 0.5 kilo wat goed zeg!!!!!!! vriendlief veel plezier vandaag ik heb gehoord dat de film erg leuk is marye suc-6 vandaag bij de kapper en vast gefeliciteerd met don. en de tuin doen jaja de zomer komt eraan . heb je al enig idee hoe jullie het willen? alies hihi de kokosolie jammer dat je er niet veel van merkt. haha ik zie alisha al helemaal voor me al stuiterend door t restaurant hihi. ach t was voor haar ook een feessie toch? hihhi pasen oowww ik heb een kind dat chocolade eitjes erg interessant vind. ik heb een schaal op tafel staan met melk, wit en puur en als je ff niet kijkt dan heeft ze een eitje te pakken gelukkig zit er nog wel papier om heen
Alisha deed soms haar t shirt zelfs omhoog om haar 'dikke' met eten gevulde buik te laten zien. We zeiden al dat ze dat maar niet moet doen als ze ouder is. Ik moest haar regelmatig even zeggen dat ze ook wat rustig aan moest doen en wat stiller moest zijn, zo'n kabaal had ze soms ook. Mensen keken soms gewoon lachend naar haar.
@ setti: whahaha dat koppie bij de kapper!!! Dramaqueen! Wow, da's een hele zak goud! hahah, lekker dan! En een etting voor 200 euro..wow, bons! wat een geld voor een kettinkje whaha eitjes stelen van de tafel... Hier pakken ze ook alles van tafel als ik niet op let.. niet zo handig, denk dat ik de tafel binnenkort maar leeg houdt en ern iets meer op zet. Nu staat er hier overigns nooit iets om te snoepen want da's binnen een dag op @ hier: gisteren leuke avond gehad! Circus was erg leuk! Grappig ook om die kerel van 'Holland's got Talent" in 't echt te zien daar en de hele show presenteerd hij ook (robbert nog wat) De kids hebben het goed gedaan. 1 keer zijn ze wakker geworden, haha. eerst jesse en toen tegelijkertijd daan..en jesse zat gelijk rechtop in bed. dus toen was het even paniek bij de meiden hier, whahah, maar ze hebben het prima gedaan gewoon neergelegd, speentje erin en klaar. Maar ze hadden toch ook al wel vaker opgepast zeiden ze, haha, wistik niet
@ Setti: Hahahahaha, grappige foto bij de kapper. @ Jedalin: Fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad. @ Hier: al druk bezig geweest. De tuin en schuur opgeruimd. Jorgen en zijn vader zijn als 2 keer naar de stort gereden. Nu is hij even weg, en als hij thuis komt, nog 2x naar de stort. Dan is het weer opgeruimd.
hihi nee dat hoeft ze nu ook al niet meer te doen die knappe meid hihi ze heeft nu onderhand al de jongens achter zich aan
ja idd we waren en ook erg blij mee toen we die zak oud goud kregen van mn schoonouders en nog een gedeelte van steef zn oma en opa maar dat was allemaal al stuk en die ketting dat was een echte zware dikke heren ketting. en in de winkel betaalde hij er 450 voor dus hij een koopie leuk dat jullie een leuke avond hebben gehad en de boys ook met de dames hihi