Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie he een blaasonsteking? dat voel je toch? of is dat dan anders ivm de wond? wel fijn dat de bloeduitslagen goed waren! en dat de ha wel naar jou luisterd en je na laat kijken ivm de wond

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Och nee toch.. Ook al koorts :( Ze zeggen ook dat er van de week sprake zal worden van een epedimie... die stomme griep ook!!!
    Al die stomme virussen!! Beterschap meis voor de kleine vent!!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gtst: die nina is echt een maf kind. loopt ze in suriname met van die enkel laarsjes met sokken erin en dan een mini spijker bermuda ziet er niet uit trek dan gewoon sneakers of slippers aan.

4. Soda Pop

Ja hij zei, ik ga deze keer met je er in mee, maar tis niet de bedoeling dat ik bij elke angst die ik heb door word gestuurd naar het ziekenhuis, hij weet (en ik ook) dat ik zo hypochonder als wat ben dus tjah... Dus waardeerde ik dit des te meer...

Ik dacht ook dat je blaasonsteking altijd voelde... (das mijn ervaring ook wel degelijk) Maar het feit dat die druk er soms zit en k nu erg vaak naar de wc moet wil hij het even laten dubbelchecken) pijn heb ik nu gelukkig nie!!
    Maar dan KAN het wel een ontsteking zijn...

5. Soda Pop

En dat kromme loopje ook wat ze heeft.. Ze kan nie eens op zulke schoene lopen... Whahaha! Ik vond eht ook een combi van heb ik jou daar!! :D:D

Kijken jullie nu ook allemaal naar de voice??

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    soms kijk ik wel naar the voice maar als er iets anders is wat ik interessant vind dan kijk ik daarnaar.

idd dat loopje van nina is echt raar

hier ik zat net ff foto's te bekijken van mij een paar jaar terug van toen ik steef net leerde kennen en voordat ik zwanger was. jeem zeg wat een boobies had ik daar nou heb ik alleen nog theezakkies!! ik wil ze weer terug!!!!

graag wil ik nog een 2e kindje over een jaar of 3 en wil dan graag nog borstvoeding geven dus misschien daarna een borstvergroting om de zakjes weer te vullen

7. Soda Pop

Weet je, ik lees dus overal, dat dat "onzin" is dat je "theezakjes" krijgt van een zwangerschap en/of borstvoeding, maar das helaas dus niet waar??
    Heb je niet een foto van een paar jaar geleden? Lijkt me wel super leuk om jou met Steef te zien een paar jaar gelee!! K hou van ouwe foto's!

K wil als ik zelf de oude foto's die ik op een SD kaart heb staan hier ook 1 of 2 showen van hoe ik was, vind ze zooo leuk!!

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hallo

Even kort wie wil er nog meer een pasgeboren en een foto van nu plaatsen zodat we ons even kunnen verwonderen om die koppies!?!?

Jesse lisanne Pepijn en floranne heel veel beterschap of vergeet ik nu nog een kindje? Was Jan nou ook ziek? Ben het even kwijt. Seph geeft nog steeds over maar dat lijkt wel het enige te zijn. Hij lijkt er ook geen last van te hebben.

Oh en hij heeft eindelijk:p een tandje hihi

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Aaaaaaaaaaaaaargh#%^*¥£$%%%^*$>>#%

Wat is ertoch met die Anne er klopt iets echt heel erg niet aan haar kan er niet naar kijken. Haar houding, styling en persoonlijkheid kloppen niet bij elkaar. Ik krijg er zo'n JEUK van

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Gelukkig dat de bloeduitslagen goed zijn. Minder is je blaasontsteking.

Heb jij een sportversie dan qua Twingo? Mijn vent denkt dat je er ook wel gewone schijven op kunt doen. Geen verstand van. ;) Hij zei dat mijn Fiesta en zijn Focus ook geen geribbelde schijven hebben. En dan zo'n Twingootje wel? zegt ie. Heel apart. 8):D

Denk dat je auto gelijk gaat staken als je er water in gooit. :D

Mijn man heeft gereedschapskisten vol met moersleutels en weet ik het allemaal.
    Maar ja aan mijn nieuwe Ford Fiësta hoeft hij hopelijk nog lange niks te sleutelen. Eind januari is ie nog maar 2 jaar oud. Ben ook super trots op mijn bolide.

11. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Bijvoorbeeld die pircing en dan die ketting!?!?
    Dat shirt en dan die stuts op dr jasje
    Dat volwassen hoofd bij dat kleine lichaam
    Die kinderlijk persoonlijkheid bij die volwassen stem

En zo kan ik nog wel even doorgaan

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

johannal, chill denk aan je hart hahahahahahah.maar snap je wle een beetje, zi is gewoon een beetje apart.

als Esther zingt dan zit ik alleen maar naar d'r luie oog te kijken, kan er niks aan doen haha.

Marye, jeetje meid wat ene toestand toch allemaal.tis echt niet niks zeg, hoop echt dat ze snel weer opknappen.knuffel!!

kussie, fijn dat alles goed was.lijkt mij trouwens ook dat je een blaasontsteking zou moeten voelen....maar je weet t niet he...

setti, fijn dat lisanne weer wat opknapt!!!hopelijk blijft het nu goed gaan!

verder weet ik het ff niet sorry, ben vanmorgen naar de tandarts geweest, en me verstandskiezen moeten eruit....3febr de erste 2 31maart de volgende 2.
    vind het echt super eng bah, heb nu al de zenuwen....

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie nou ik heb wel theezakkies gekregen hoor. als ik zeg maar op mn knieen en handen zit dan hangen ze als vullingloze puntjes naar onder en als ikop mn zij lig dan hangen ze ook niet echt heel smakelijk opzij :(

Ik vond altijd dat ik mooie borsten had maar nu echt niet meer en baal echt van mn lichaam dus ik hoop met sporten toch weer een beetje in mn oude figuur te komen en dan neem ik mn borsten voor de komende 4 a 5 jaar maar ff voor lief voor ik ooit geld ervoor heb en anders moet ik t maar accepteren.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    leuke foto's setti, maar die boobies vallen toch wel mee haha, kan t niet goed zien, of is dat niet deze foto?

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wuhaha Johannal ik heb precies hetzelfde met haar. En die Bart met n grote mond haha, zat m heletijd na te doen! Vind het nu toe allemaal niks..

Gtst; haha ik zei t ook gelijk van Nina! Dom schaap..
    En eindelijk die Sill, werd er zo moe van!
    Ow en komen ze ineens Lorena tegen in Suriname, hoezo toevallig.
    Wel leuk, ik ben op m'n 16de in Suriname geweets en herken al gelijk veel dingen!

Kussie; ja typfoutje. Soms nog erg wennen met m'n foon!
    Hmm als je echt last hebt een blaasontsteking is dat zo pijnlijk, au heb dat vaak gehad.

Setti; weet je wat ik pas erg vind... Die grote tepels hahahahaha!! Kan er echt niet naar kijken, bah! Zulke dingen vertellen ze allemaal niet als je een kind wilt/hebt hihi..

Johannal; zal morgen eens kijken naar foto's, leuk leuk. Worden we weer lekker emo van hihi..

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano van je verstandskiezen trekken voel je niet veel gelukkig je kan meer last hebben van de verdoving en gelukkig doen ze t in 2x.

wel balen dat ze eruit moeten heb je er nu veel last van dan.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahahahahhaha setti, hier net zo hoor, idd als ik op de knieen zit dan hangen ze heel treurig naar beneden, en op de zij hangt de bovenste bijna op de onderste hahahahahahhaha

Deel Deze Pagina