hier zo de dames van de pufclub zijn weer weg een had dr zoontje niet bij dr want die was ziek maar man wat kunnen 4 van die koters een bende van je huis maken zeg. wel leuk maar erg drukke bedoeling hoor zo bij je thuis de volgende x stel ik toch maar niet meer voor om t bij mij te doen
Wat leuk dat die geweest zijn setti! gezellig. @ Gwen: hard aan het werk dus al! Hier nog niets gedaan haha ook lekker . Mocht lekker uitslapen van arno, en dan mag arno morgen uitslapen Vanmiddag gaan we nog wel op pad. Misschien fietsen ofzo Zonnetje schijnt weer heerlijk. @ hier: jeej! De kids lusten vort halfvolle melk! Eerst moesten ze er niets van hebben, maar nu vinden ze het lekker lijkt het. Wel opgewarmd..koud vinden ze er niet veel aan. Maar wel fijn, kunnen ze dat ook mooi op het kdv drinken.
Hey meiden!! @ Setti, och, de pufclub, wat leuk dat je daar ook nog contact mee hebt!! Dat het nu een chaos is wil ik wel geloven!! En och och, die foto van Lisanne bij de kapper! Haha, echt zo'n uberrr zielig gezichtje!! Arm meiske! Tis natuurlijk ook wel raar, dat gefrunnik aan je! Toen Alies het bij Stan deed, was het elke 5 minuten een keer een pluk d'r af, hahahaha! En toen ging het eigenlijk best wel super! Al kost het je dan wel een uur! Maar Alies deed het super! @ Jedalin, wat fijn zo'n leuke avond, en dan ook nog uitslapen!! Heerlijk toch! En dat is toch wel heel prettig dat het goed ging met de 3 oppassen! Misschien es vaker doen nu! @ Gwen, poeh, ook al zo druk gweest! Hier ook! Lekker gevoel geeft het daarna dan heh!! @ Vriendlief, hihi, grapjas! Met je zand vinden kids ook leuk! Dat was ook wel te zien aan die foto van Jan toen! Heerlijk toch! Maar geel zand is net effe een tikkie anders als zwart zand! Hmm, heb je er nu trouwens wel een beetje een goed gevoel bij dat je moeder is geweest, ookal was het maar kort? @ Setti, blixems, dat "oud goud" leverde dus nog best wel wat op! Lekker toch!! Nu kan je vast nog meeerr genieten van die mooie ringen!! @ Alies, hihi, die Alisha! Ik vind haar zowiezo al een enthousiast spontaan meiske, dus dat zal me een feest geweest zijn dan na al die zoetigheden! Ach, moet een keer kunnen toch? Toch vervelend dat die kokos-olie niet echt wonderen doet voor Mel's exceem.. Jammer! Maar hihi, als het wel lekker bakt en braad, is het in ieder geval nie voor nix gekocht... @ hier, net als Gwen ook flink opgeruimd... Heb het oud papier in tassen gedaan en bij mijn ouders gebracht (dan is de opbrengst voor de basisschool waar ik op zat ofzo...) Verder heb ik het plastic even apart gezet in het schuurtje voor het ophalen, is mijn meterkast weer leeg (ja daar sla ik het altijd op! ) Ook m'n huissie es even grondig gestofzogen en heb de was bij mijn ouders gedaan, hangt nu lekker buiten, wat een fijn idee dat het vanavond droog is ipv bij mij na 3 dagen... En vanmiddag mijn broer geholpen met het zwembad opzetten! Ja echt, die keutel kreeg het in zijn kop omdat nu al te gaan doen... Dussss... @ Stan, hier vandaag voor het eerst peuter groeimelk gegeven.. Uit zo'n kant en klaar pak die ik heb gekregen bij een evenement.. Hmm, hij vind het nog geen succes! Hihi.. Gewoon maar es vaker proberen... Ik wilde graag een nieuw shirt halen bij de Bristol.. EN ik vroeg mijn moeder of ze meeging (ik dacht, kan ze mooi even op Stan letten als ik in de kleedkamer ben) Als we samen zijn pas ik geen eens kleren, want voel me daar nix lekker bij... Wilde ze nie mee... Even later zegt ze; ik ga naar de winkel... Ik zeg "en met ons wil je nie mee" "nee" zegt ze... Nouw snappen jullie dat nou? K werd er flink chaggie van... Ze vroeg me nog iets, en ik heb haar best wel afgekat... Tjonge... Nu jah.. Ben ik maar lekker gaan wandelen met Stan en de hond van mijn broer... Aike ligt nu zwaar in coma!! Whahahahaa!! Die is bekaf, en Stan ook. Hij ligt lekker op bedje! En ik... Ik ga zo even lekker buiten zitten! Vanavond weer fijn tv avondje! De zaterdag vind ik nie eens meer erg om alleen te zijn.. Kan ik mooi kijken wt ik wil! Overigens Ladies, ik heb me ingeschreven op LEXA! Ik heb van mijn ex nog steeds (!!!) nix weer gehoord. Heb hem net gesmst of het wel gaat en of hij gewoon geen contact meer wil.. Omdat ik me nu eerder zorgen maak dan dat ik boos ben... En ik laat het hier maar bij ben ik bang.. Want hier kan ik nie tegen... Dus hopelijk is mijn ware ook LEXA-lid! Liefsss
Goedenavond dames! Jeetje wat heftig hè wat er gebeurd is vanmiddag in Alphen. Zou je toch niet aan moet denken dat je daar net loopt. Bah! Moeten we maar niet te veel aan denken... Kussie; balen dat je moeder weer zo reageerde. Niet leuk vOor jou. Haha lexa here you go! Wie weet, het kan altijd. Ano en haar man hebben elkaar ook via internet ontmoet, toch? Linda; fijn dat het zo gezellig was gister! En erg fijn dat ze gewone melk lusten, hier drinkt ze het warm en koud. Meestal geven we m met het brood eten koud en de andere 2 warm. Tafel; hier ligt ook niks op de salontafel. Sinds ze aan tafel staat hadden we alles eraf gehaald, werden het beu om elke keer te zeggen dat het niet mag. Wel jammer want hou dr eigenlijk wel van. Ach ja, misschien als ze wat ouder is. Setti; aahh die foto als dr haartjes wOrden geknipt. Hihi en die andere is lief! Met dr speldje! Cute! Zo goed bezig met jullie goud. Haha je wil niet weten hoe 'duur' onze ringen waren ! Marye; hoe was het bij de kapper vanmorgen? Jullie morgen dus ook een feestje. Gezellig! Hier; zo het huis is versierd. Hihi, ons kleine snelle meisje gewoon 1 jaar. Echt gek hoor! Vorig jaar lag ik met weeën in bed, en de minuten maar bij houden. Bevalling heeft gewoon bijna 3 dagen geduurd. Komt weer helemaal naar boven hoe het was.. Voelen ons sinds vanmiddag Pas echt weer gOed. Sinds vandaag pas weer wat meer gegeten. Bah wat voelde wij ons beroerd zeg. Ach ja zijn we weer leeg gespoeld hahaha...
@ Eliesah, gaaf heh, het huis zo versierd.. Ik had de avond voor Stan jarig was echt even de kriebels hoor.. Ook hier kwam alles weer boven... Toch wel apart heh! @ Alphen, ik moest ook gelijk aan hier denken, toch niemand die daar vlakbij woont of er was vandaag? Want er waren ook kindjes bij betrokken? Ik weet verder nog nie veel details, maar vind het ook zooo heftig!! Tjonge jonge!! Je moet er toch niet aan denken dat je daar op zo'n moment rondloopt... Ik begrijp van de hele wereld nix meer...
Heel veel plezier morgen met Taleah's feestje Elisah! @ Alphen: echt onbegrijpelijk idd .... @ kussie: Leukkk, lexa! Spannend! Is dat gratis? @ melk: Ze dri nken hier nog peutergroeimelk tot ie op is (duurt dnk ik nog wel een maandje of 1-2 ahah)...en dan op het kdv dus gewone melk. @kussie: oh haha we hebben al vaak geneog dat we een keer weggaan of dat mn vader en vriendin oppassen, dus zo af en toe vriendinnen is wel genoeg.. daarnaast is het altijd in het weekend en hun gaan natuurlijk vast en zeker liever op stap dan hier opd e bank zitten We gaan wel gewoon een keer op zoek naar een oppas-meisje! haha. Misschien ons buurmeisje ofzo (die is volgens mij 16 ofzo),m aar dat komt wel 'n keer
kussie idd we gaan zekers goed genieten van onze veel te dure trouwringen die we bijna gratis hebben hihi je moeder is weer lekker bezig. ik snap er af en toe helemaal niets meer van hihi. en idd je ex lekker je ex laten en dit verdien je niet om zo genegeerd te worden. en die jongen van de msn dan?
eliesah jaja bijna t grote feest voor taleah. gaat snel allemaal he. en hoe duur waren die van jullie dan nog meer??? hihi t gaat erom dat jezelf de ringen mooi vind toch en dan maakt t bedrag niets uit
pff hoorde het net pas van Alphen, zijn de hele dag weg geweest, maar wat erg zeg...kun je je niet voorstellen en zo dichtbij (10min van hier ofzo)verschrikkelijk gewoon Hier een super dag gehad, vanmorgen naar de kinderboerderij, nou de dieren vond ze niks en de zandbak ook niet hahaha, wilde alleen op schoot. toen thuis geslapen en daarna terug naar me schoonzusje en daar lekker gegeten, pas uurtje of 8 thuis en toen Neomi op bed gelegd. Ennnnn de hele dag zonder speen!!!!!!!!!!vanmorgen was t steeds huilen dus toen heb ik m weer gegeven, maar na 10min zijn we gaan wandelen en vanaf toen weer afgepakt,alleen met het slaapje heeft ze 'm gehad!!ben trots op d'r!!! setti, nou vroeg je niet waarom ze toen niet wilde dan?gewoon vragen en zeggen waar het op staat!!en idd je ex nu met rust laten hoor, als ie niks laat horen dan niet, je bent meer waard dat weet je he!!! linda fijn dat het zo leuk was, en dat het goed gegaan is hoor!!! setti, zo hey das een hoop goud, hoeveel gram was het?ik heb ook nog best veel wat ik wil inleveren, maar weet nog niet waar...leuk hoor dat de ringen bestled zijn!
hier vandaag bij de hema een 5 standen buggy gekocht voor 30 euro in het rood. hihi ben gelijk naar babydump gereden voor een buggy mee hihi dat ding is bijna duurder als de buggy zelf 24.95 dus morgen gaat steef m op mn fiets monteren en dan kan ik fietsen en de buggy meenemen dus ben ik niet meer verplicht om boodschappen met de auto te doen of als ik ff naar de markt wil moet alleen nog ff een regenhoes erbij halen en die is 5.95 dus ook geen geld. gelijk een mooie goedkope buggy voor mee naar lanzarote van de zomer
@ Setti: Heerlijk om zulke duren ringen, bijna gratis te hebben Gezellig dat je nog contact hebt met de meiden van de pufclub. Hahahaha, inderdaad erg druk in huis. Ik vind het ook fijn om de buggydrager op mijn fiets te hebben. Binnen 5 minuten had ik hem erop zitten. Zo ie zo probeer ik de auto zo min mogelijk te gebruiken, en ik fiets heel graag. Voel me wel een pakezel, maar kan weer lekker met de fiets weg. @ Jedalin: Ben je nog wezen fietsen? Wat goed dat ze half volle melk lusten. Op het KDV drinkt ze wel melk, maar thuis alleen karnemelk. Lust zelf geen melk @ Kussie: Jij bent ook druk bezig geweest! Heerlijk dat alles weer opgeruimd is. Hahahaha, het zwembad al opgezet. Grapjas, daar vind ik het nog wel een beetje vroeg (en koud) voor. Zo dat is lef om je in te schrijven op lexa!! Ik hoop dat de prins op het witte paard je snel zal vinden. @ Eliesah: Heerlijk het hele huis al versierd! Ik weet ook nog precies wanneer ik mijn slijmprop ben verloren, de weeën begonnen, VK bellen, naar het ZKH, vliezen breken, wee opwekkers eraan, wanneer ze iets begonnen te doen, en hoelaat het was dat ik dacht dat ik het echt niet meer trok, en wanneer ik mocht gaan persen Om 18.10 hebben we samen een flink potje staan te brullen Veel plezier morgen! @ Ano: Wat knap bijna de hele dag zonder speen!!! Echt heel goed! Zo te lezen hebben jullie een lekker dagje gehad. @ Salontafel; Hier ligt ook niks op. Alles word van tafel afgehaald. Als er iets opstaat, moet ze er wel vanaf blijven (kopjes, bordje, drinkglazen), maar geen decoratie.
Vandaag echt mega opruiming gehad. Jorgen is wel 4x naar de stort gereden met een aanhangwagen helemaal vol. De tuin is opgeruimd en de schuur. Ik heb gewoon weer een schuur, en kan hem gebruiken waar hij voor bedoelt is! Vanavond met mijn broertje de coniferen weer getopt, en daar is weer een berg met hout vanaf gekomen. Volgende week zaterdag weer een paar ritjes naar de stort. Daarnanog lekker met de honden wezen fietsen.
Ja gaat zeker snel! Haha, nou doe maar onder de 50 euro haha! WIj houden alletwee zoiezo niet van goud dus ja.. Leuk een buggy gekocht, haha je had onze kleur gezien hè op de foto . Een knalroze. Ben er nog niet mee op de fiets geweest.
Gwen; haha nou zo precies weet ik t niet meer. Oeh lekker de schuur opgeruimd, moet hier ook nodig gebeuren. Ano; klinkt als een gezellig dagje. Goed bezig met de speen, merk als we weg gaan dat we m ook snel geven aan dr. Neem m wel altijd mee voor je weet maar nooit. Hier; marc kreeg net ineens flinke kramp. Ligt nu in bed. Maar ja beetje eigen schuld hij at net bijna een hele zak chips leeg, niet zo handig natuurlijk. Zal zo eens bij m kijken. Maar mocht net niks tegen m zeggen, het was echt menens. Oepsie! Maar ja als ik niks zeg heb ik weer zo'n gevoel dat ik niks voor m doe weet je wel. Nou ja komt goed..
Ik kon in de schuur alleen nog erin om de fietsen erin te zetten, en verder gewoon niet meer. Kon mijn kont niet meer draaien. zelfs om de fietsen erin te krijgen was drama. Zo lekker dat het opgeruimd is. Hahahahaha, dan ben ik wel erg dat ik dat allemaal nog weet.
Whahah ik weet het ook echt niet meer zo precies hoor. Wel globaal hoe de dag verliep aangezien ik ben ingeleid, maar verder.. Ben zo'n nuchter type daarin, haha.. En naja, de paar uur tot en met de dagen na de bevalling waren gewoon enorm kut, toen we een uur ofzo later hoorde dat er iets aan de hand was met Daan.... dus die herinner ik me uiteraard nog wel erg goed.. Arno en Daan naar de kinderarts en ik en Jesse bleven op de kamer waar ik was bevallen achter. Na een half uur ofzo toch ook met Jesse naar Arno en Daan gebracht waar bleek dat het hélemaal niet goed was.. pff. Ik met Jesse op bed terwijl Daan onderzocht werd en er werd geprobeerd om een sonde in te brengen wat helemaal niet ging aangezien zijn slokdarm niet doorliep...zucht, dat moet dat manneke toch ook pijn gedaan hebben verdorie. Uiteindelijk 's nachts ons Daan naar het ziekenhuis vervoerd met de ambulance en wij konden niet mee ivm plaatsgebrek ... Dus met Arno en Jesse in het ziekenhuis overnacht en 's ochtends jesse en ik met de ambulance naar het ziekenhuis en Arno met de auto er achter aan (ik kon nog niet eens lopen op dat moment dus kon niet mee in de auto) Pff, ja...dat waren hectische uren/dagen.... Ik kan d'r ook gerust uren over schrijven, haha, maar dat gaan we maar niet doen