Hier komt weer helemaal boven hoe we met elkaar meeleefden en dat ik wel 20x per dag inlogde hier, om te kijken of er weer iemand bevallen was!! Wat een tijd was dat zeg!! En das gewoon al weer een (dik) jaar geleden.... Trouwens Jedalin, als jij je verhaal daarover es kwijt wilt.. Dat het boven komt of wat ook, we zijn d'r voor heh! @ Ano, ik meende al dat iemand van ons er vlak bij woonde, en dat ben jij dus! Kende je hem misschien toevallig ook? Vind het echt zoo heftig! En wat goed joh, Neomi bijna de hele dag zonder speen!! Komt helemaal goed, tuurlijk ben je trotsss!!! @ Eliesah, nouw was dat nou, zomaar kramp van chips, is dat wel normaal? Of was het erg gekruide chips dan ofzo? Maar jah, als je net buikgriep hebt gehad, is het misschien ook nie zo heel raar.... @ Ano, bedoelde je mij ipv Setti? Ik moet indd mijn ex vergeten, maar het kost me heel veel moeite... Maar k doe mijn best hoor! En mijn moeder, schiet mij maar lek, ik snap er ook de ballen van! @ weet ik nie meer, een jongen op msn? Uhh, hellup? Geen idee? Bedoel je die fries? Die laat nix meer van zich horen. Hij is boos geworden toen ik hem eerlijk vertelde dat ik weer contact had met mijn ex....
@k ussie: hah volgens mij bedoeld setti idd die jongen die jaloers was dat je met een ander contact had! Ach, ja ik denk natuurlijk wel 'ns aan toen de tijd na de bevalling.. maar wat ik al zei; ik ben vrij nuchter en ook daarin dus.. Ik denk er nu aan omdat we het hebben over de bevalling enzo. Mgoed..het hele verhaal heb ik vorig jaar uitgeschreven (en hier ook wel geplaatst..mgoed, haha ik weet ook geen enkel verhaal van jullie meer dus jullie andrsom van mij ook vast niet ) hahah dus dat kan ik nog eens doorlezen als ik soms wil. Vindt het wel fijn, heb dr alle tijden in staan en alle hectiek van na de bevalling staat er ook in, tot het moment dat we naar het ziekenhuis gingen de volgende dag. vanaf dan hebben we alles op twitter gezet en daarvan is arno nu een 'dagboek' aan het maken. Dan hebben we ook alle dagen enzo op een rij van de operaties. Want hoe dat allemaal is verlopen, da's bijna niet meer te herinneren want er is toen zo onwijs veel gebeurd en zo snel allemaal.
@ Jedalin: Ik weet nog heel goed dat wij samen krampen hadden en daarover op ZP zaten te preten. Ik weet niet meer wie (jij of ik) er nu eerder de slijmprop verloor. Volgens mij waren we daar een beetje gelijk ik. Ze hadden toch de gegevens van Jesse bij Daan ingevuld, en dat jullie daarom pas na een uur te horen kregen dat het niet goed was met Daan? Voor de bevalling was ik erg nuchter, maar ik weet niet wat het met me heeft gedaan. Ben veranderd naar een emo muts. Terwijl ik na de bevalling niet heb gehuil van blijdschap. Was vooral helemaal overdonderd van alles. Jorgen wel die heeft een traantje gelaten (en dat staat vast op camera).
@ gwen: ja klopt, ze hadden toen idd jesse's gegevens bij daan ingevuld... zo stom. haha ik heb ook niet gehuild na de bevalling direct, pas toen het met daan zo mis was...toen voelde ik me echt zo onwijs k*t.. En erg dubbel; het geluk van 2 kids waarvan 1 gezond in mn armen lag...en het vreselijke verdrietige gevoel dat m'n ander mannetje helemaal niet fit was en er vanalles mis mee was maar we totaal niet wisten wat. Zucht. @ hier: mgoed...haha ik wilde ff een foto showen van de badringen.. ze zitten er super goed in, glijden er niet in weg ofzo en belangrijkste; ze vinden het prachtig! Foto is al ff oud, is nog met waterpokken bij jesse.
Ohhhh Jedalin, wat een super lieve foto's!!!!!! Ik smelt d'r helemaal van!! Zo lief! @ Gwen, hmm, apart heh hoe je door zo'n happening, zo kan veranderen (toch nog die hormonen) Al hoor je het zowiezo veel vaker heh, dat na de bevalling vrouwen veel meer emo zijn.. Hier valt het mee moet ik zeggen.... Wel de eerste maanden, maar jah, ik zat ook zo in een achtbaan van emoties... Nu valt het wel mee, ik was altijd al een gevoelsmens en best emo.. Alleen door de medicatie kan ik er nix mee...
YouTube - Samen spelen haha zo gaat het spelen hier meestal...tenminste, als jesse iets van daan afpakt. Daan die kijkt dan zo van..'he, da's niet lief...naja, dan pak ik maar iets anders.' Als daan iets van jesse afpakt, is jesse altijd gelijk heel zielig en kijkt ie mij aan en gaat ie huilen, haha. Ook leuk trouwens; Sinds een weekje ofzo kruipt ook Daan! Dus nu kruipen ze in volle vaart beide rond!
Jedalin: Leuke foto's! Fijn dat het gisteren leuk was en dat het zo goed is gegaan met oppassen!! Setti: Leuk op die zebra! En nog een meisje dat knippen dus niet zo leuk vindt... Balen dat de ringen duurder uitvielen! Kussie: Idd vergeten die gozer, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan! Gwenolyn: Fijn dat alles weer opgeruimd is, fijn gevoel he! Eliesah: Fijne dag morgen!!!! Ennem hopelijk zijn jullie morgen allemaal buikpijn vrij!! Sorry ben een hoop vergeten, zit ondertussen film te kijken Bevalling: Ik weet heel weinig van de bevalling. Maar heb wel nog heel veel rot gevoelens over de dagen erna. Kindjes niet bij me, tenminste steeds 1 van de 2. Niet het moedergevoel hebben enz. Gelukkig heb ik ze nu wel allebei en maken ze mij de meest gelukkige moeder ter wereld Hier: P&F naar de kapper geweest. Florine vond het niets, Pepijn ging iets beter, maar vond het ook niet zo leuk...Tegels voor de tuin gekocht, worden hopelijk over 2 weekjes geleverd. We gaan namelijk achter alles tegelen en dan met plantenbakken alles aankleden. En dan vooral in die bakken, kruiden om mee te koken enz. Voor de kinderen een glijbaan, zandbak enz. Verder hebben we markiezen opgehangen, het hele huis gesopt en ik ben net 15 min. klaar met strijken. Het kan allemaal maar gedaan zijn. Nog iets super leuks!!! Florine heeft vandaag voor het eerst zelf gestaan tegen de commode en tegen een speelding! En ze is gisteren voor het eerst zelf gaan zitten... Ja ik weet het, ze is laat, maar dat maakt me echt niet minder trots!!!
@ marye: wat super goed dat florine nu ineens gaat zitten én staan!!! Ze doet het mooi allemaal in 1 keer, knap hoor!! Volgens mij is ze qua staan helemaal niet zo laat hoor! @ hier: nog filmpje waar Daan met z'n ringen speelt (en uiteraard het bijbehorende applaus voor zichzelf) YouTube - Applaus voor jezelf! (Daan)
En de laatste: Jesse maakt zelf muziek!! Vindt het zo knap dat ie dat kan en snapt hoe het werkt!! (Zo'n ding waarbij je het hendeltje rond moet draaien, haha..geen idee hoe die heten) YouTube - Jesse maakt muziek!
Linda; leuke filmpjes van je jongens! Haha die Jesse, hij zit gewoon in de aanval. Dat word straks nog wat als ze wat groter zijn hihi.. Dat applaus voor m zelf. Heerlijk! Taleah doet dat ook met het eten; als wij zeggen alles op. Gaan we klappen en is ze helemaal trots. Kussie; indd als je net een beetje genezen bent van buikgriep en dan een zak chips achterover werkt. Eigenwijs die mannen hè. Ach kon ik ook lekker vroeg naar bed . Taleah kwam vanochtend beneden en keer dr ogen uit. Zo mooi! De balonnen vindt ze het leukst! Op naar het feestje vanmiddag, hopelijk eten mensen wel taart. Bijna iedereen is herstellende van de buikgriep hihi.
hey meiden linda, leuke foto's!!!ga zo f je filmpjes kijken!!! Marye, ow lekker wezen shoppen zo te horen.ik wil ooookkkk.maar vind t nu echt f te duur, tegels voor de tuin, helaas...goed van florine!!!!!en tuurlijk ben je net zo trots, en langzaam is het volgens mij echt niet hoor!!! hier, nou ben ongesteld!cyclus heeft 6 weken geduurd, opzcih netjes, maar heb regelmatig getempt, en volgens mij echt geen eisprong gehad, balen dus.nou nou maar een cyclus even echt iedere dag tempen, maar vrees dat het gewoon weer het ziekenhuis gaat worden!!
Eliesah: Hele fijne dag vandaag!!!! Jedalin: Leuke filmpjes!! Hier: We hebben net gezellig voor het eerst met z'n 4-tjes ontbeten. Ik had lekker roerei gemaakt met cherrytomaatjes ham en verse basilicum. Pepijn en Florine vonden het heerlijk. Zo leuk!!
Ano: Ohh balen dat je geen eisprong had, hopelijk komende cyclus wel!! Tegels voor de tuin zijn idd erg duur. We doen nu alleen achter, alles tegelen en dat is al iets van 1500 euro. En dan natuurlijk nog al het zand, planten & bakken enz. Maar ja, dan hoop ik er wel jaren van te kunnen genieten. In die van ons kun je nu niet eens normaal zitten, of wat dan ook.
MArye, ja baal zeker wel... Ja in onze tuin kun je wel normaal zitten.hij is gewioon helemaal betegeld, maar het is niet onze smaak, het zijn lelijke tegels, en er zitten verschillende hoogtes in de tuin, erg onhandig..maar vrees dat we het er even mee moeten doen. Beetje leuke tegel is zo 30eur de m2 volgens mij, onze tuin is zo'n 50m2 dus dan zit je ook al op 1500eur alleen aan tegels, en dan moet het ook nog gelegd worden, of doen jullie dat zelf? Leuk samen ontbijten, dat gebeurd hier ook nooit...
Goeiemorgen Kids zitten Vrouwtje Theelepel te kijken, mijn hemel, ik zie mijn hele jeugd voorbijkomen Heerlijk ouderwets en de filmkwaliteit ook Marye, klinkt als een goed weekend zo! Ano, maar even aanzien dus? Of ga je binnenkort een afspraak maken? Leuke filmpjes, Jedalin! Eliesah... veel plezier gewenst!
goeiemorge! @ Ano: Aahh toch ongi..hmm misschien toch de eisprong gemist? wel vaag als je iedere dag tempt.. mgoed.. wie weet . Hmm wij hebben ook onze hele tuin betegeld, en dat was een behoorlijk aantal meters, maar wij hebben een restpartij gekocht bij een bedrijf. Weet niet meer hoe veel maar de prijs was super en de tegel erg mooi. Het is even zoeken en wat bedrijven langs gaan, maar als je iets vindt en het is in je smaak en het zijn er genoeg, ben je vaak de helft goedkoper uit! Ik zou de factuur ff op kunnen zoeken als je 't graag wilt weten haha @ elisah: Heel veel plezier vandaag!!! @ hier: haha ja jesse zit altijd in de aanval om speelgoed af te pakken. En daan die laat het maar gebeuren.. Achja, zolang ie er zo vrede mee heeft, haha. Scheelt een hoop geruzie en gehuil
@ Ano: Deze prijs is zelfs iets minder. En dat is voor 60m2 + allemaal van die randen zeg maar... Maar idd die restpartijen zoals jedalin zegt is ook een goed idee! Darcy: Leuk het dat kindernet! Al staat het hier alleen aan als de kinderen op bed liggen
Tjonge wat is er weer gekletst. Leuke foto's en filmpjes zag ik weer voorbij komen. @ano jammer dat je je ei niet hebt gevonden. Misschien rond pasen wel. Sloop goud. Voor degenen die ook sloop goud hebben. Je zou eerst bij de juwelier kunnen vragen wat hij er voor geeft en daarna het eens op marktplaats kunnen zetten. Er zijn enorm veel opkopers. En meestal verdien je je er ook nog aardig aan. Mijn vader had zo ook eens een partijtje sloopgoud er op gezet. Hij heeft er aardig wat voor gehad. Meer dan bij de juwelier. Maar ja je moet natuurlijk wel hopen dat je dan niet van die ongure mensen aan de deur krijgt. Bevalling tjonge alle verhalen komen weer omhoog? Ik weet het ook nog wel exact. Van het moment van de vliezen die niet volledig doorbraken, waardoor die bevalling maar niet op gang kwam, tot het moment, dat de verloskundige het vlies goed doorprikte en ik ineens van niks naar 4 minuten ging qua weeën. Dat ik amper 1 minuut op het bevallingsbed lag en Melanie al geboren werd.