Eliesah: Gefeliciteerd met Taleah!!!!!! Ano: We leggen het idd zelf, laten leggen is zo belachelijk duur, dat vind ik zonde van mijn geld. Eigenlijk doen we altijd alles zelf.. Bevalling klinkt idd niet prettig! Kussie: Spannende dag vandaag nu er iemand anders gaat oppassen... Hopelijk wordt het feestje leuk! Markiezen: Is dus zonwering, zie de foto hieronder. Dan weten jullie dat ook weer
Jeeeeeeeeeeeeeej Melanie heeft vanochtend voor het eerst een paar stapjes vrij gezet. Ik moest Alisha naar school brengen en was bezig mijn jas aan te doen, terwijl Melanie met haar rug tegen mijn benen aan stond. En zo ineens loopt ze een paar passen weg. Daarna deed ze het nog 1 keer. Ze is 1 maandje vroeger met lopen dan Alisha. Die deed met 14 maanden en 6 dagen haar eerste stapjes vrij en Mel met 13 maanden en 8 dagen. @Eliesah GEFELICITEERD met TALEAH!!! @Funnyme Goed zeg dat Luca ook een paar passen vrij heeft gelopen. @kussie spannend hoor dat er voor het eerst iemand anders op je ventje gaat passen, behalve je ouders.
Eliesah, gefeliciflapstaart met jullie dreumesje!!! Anoniempjuh, heb je wel eens aan ovu-testen gedacht? Alies05, leuk nog een stappend dreumesje. AL moet ik eerlijk zeggen dat Luca er vandaag niet zo'n zin in heeft! Luca is niet helemaal zichzelf vandaag. Denk dat hij last heeft van zijn tandjes. Heb nu 3 peutertjes op de bank zitten... hihi buurmeisje wilde even komen spelen dus ze eten hier nu gezellig een boterhammetje met zn allen (met mickey mouse worst)
Jeetje hele middag niemand geweest. Hier probeer ik anna en sophie cold turkey af te laten kicken van hun speen. We gaan zo een loopmotortje kopen (die van de blokker) hun neefje heeft die ook en tja dat is toch echt wel voor grote kindjes. We hebben ook al een paar spenen weggegooid samen. Tot nu toe gaat het goed. Dus als straks de boodschappen bezorgd zijn dan gaan we de motortjes halen!
haa meiden, Even kort want ga de kids nu ophalen bij het kdv maar had ff thuis een tussenstop om de hond af te zetten haha HIer alles prima, maar vannacht wel een rotnacht. 5 of 6 keer voor daan eruit geweest... pfff..die had geen zin om fatsoenlijk te slapen. Gelukkig lagen we er o p tijd in waardoor ik vanmorgen niet zo gebroken was toen ik naar t werk moest. @ Elisah: Proficiat met lieve Taleah!!!! Ook ons jongste mupke is nu 1 jaar!!
Dank jullie wel allemaal! Hihi, de jongste "maart" baby nu ook 1 jaar! Hoera.... Even foto's plaatsen, als het lukt met die stomme internet verbinding, en vanaaf even verder reageren! Bekijk bijlage 143403
En vanochtend, nieuwe schoenen gekregen van haar peet oom. Met bijpassen adidas traingspak . Alleen die is nog wat te groot.. (Ze kan er alleen niet op lopen, valt er steeds mee om) Ach ja gaat om het idee ! Bekijk bijlage 143406
En nu ik toch goede verbinding heb; nog wat bruidsfoto's voor de mensen die ik niet op hyves heb.... Bekijk bijlage 143407
Zo nu even genoeg SPAM van Eliesah! Alies; wat super knap dat Mel haar eerste stapjes heeft gezet! Daar mag je zeker trots pp zijn.. Funnyme; en Luca ook al zo knap! Super.. Leuk dat je weer mee kletst, zie je wel zo heel druk is het niet hier hoor. Makkelijk bij te houden ! Linda; ow hier ook een rare nacht gehad. Ze lag denk 5x te huilen, hoefde er maar 1x uit gelukkig. De andere keer viel ze snel in slaap. Denk te veel indrukken van haar feestje gister. Haha, zag op hyves dat je al vroeg naar bed was. Heerlijk toch?! Ano; indd misschien ovu testen. Heb ik toen ook gedaan, en in die ronde werd ik ook zwanger. Hier; gister een gezellig feestje gehad. Lekker rustig en Taleah had het goed naar dr zin. Af en toe wat te druk dat ze snel naar papa of mama kwam gelopen. De taart vond ze heerlijk ! Met het onder zitten viel gelukkig best mee.. Wel weer gezeur in de familie. Zucht! Nu weer van Marc's kant... Een nichtje stuurde een sms dat we het niet konden maken dat we haar moeder niet hadden uitgenodigd voor het feestje van Taleah. Dit ivm het eten koken van de bruiloft en de hulp. Het was echt geen leuke sms, en ik denk ook dat haar vriend die heeft gestuurd omdat zei dat niet zou durven. Oke maakt niet uit, maar vraag eerst waarom we deze keuze hebben gemaakt. Ten eerste; Het feest van Taleah staat los van onze bruiloft. Ten tweede; wij hebben niet gevraagd of ze wilde helpen, en we kregen dit als huwelijks kado van de oma van Marc. Dat zij zich daar mee wilde bemoeien. Is niet onze zaak. Ten derde; wij wilde een rustig feest zodat zich op dr gemak voelde en lekker haar eigen kon zijn. En dat is nu ook gelukt. Pfff, FAMILIE! Hahahaha.. Nou ja we zien wel weer hoe dit afloopt. Zo is wel even lekker van me af typen, sorry meiden.
Haha, meestal helpt zo'n groot kado wel om de speen weg te doen. Ach ja als het helpt waarom niet toch . Heeft Luca ook eens speen?