Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Heyyy meiden!!

Net een flimpje gemaakt!! Zo leuk!!
    Dus natuurlijk even met jullie delen!
    Na het eten ga ik even terug lezen!!

YouTube - Stan doet mama na

Liefsss

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: hahahah super schattig :D:D Zo doet daan dat ook altijd, dat met zn hand en mond :p hahah. :D super lief :)

@ Elisah: Suuuuper leuke foto's! wat had ze een leuke outfit aan! :D
    En wat een vette schoenen!! Erg gaaf! hahah. Ze zal idd wel echt goed moeten kunnen lopen, wil ze ook op die schoenen kunnen lopen. is natuurlijk met harde zool enzo?

Mooie taart-foto... daar heeft ze echt prachtige ogen op! (In het echt ook hor haha, maar ze kijkt daar zo lief :))

sjezus, wat een gedoe met die familie weer. Wat een doos dat ze zich gaat bemoeien met wie jullie wel/niet uitnodigen!! Bleh...
    Heb je iets teruggesmst?

@ ano's ovutesten: Maja, die dingen zijn niet aan te slepen als je een cyclus hebt van bijv 6 weken...dan ben je een vermogen kwijt aan ovutesten...met het risico dat je niet eens een eisprong hebt. gok dat je het daarom ook niet doet, ano? :)

haha ik werd zwanger in de ronde dat ik voor de eerste keer tempte. Toen wist ik ook vrij snel en zeker dat ik zwanger was aangezien mn temp mooi hoog bleef na mn eitje :)
    In het begin ovutestne gebruikt maar khad zo'n regelamtige cyclus dat dat niet nodig was.
    haha als ik er zo over praat voel ik weer helemaal die zwanger-worden-kriebels en niet-kunnen-wachten-tot-testdag-gevoelens ;)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeeeeej mijn canvas doek komt als het goed is morgen aan :D:D:D:D

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

ovutesten:heb ik idd al wel gebruikt, en als je weet welke je moet hebben werkt het wel, maar toch is je temp bijhouden betrouwbaarder volgens de gyneacoloog.een ovutest kan makkelijk vals positief uitslaan.
    En met zo;n lange cyclus word het natuurlijk ok wel een duur geintje haha.
    Maar bedankt voor t meedenken meiden!!

Marye, mooi hoor die markiezen!!!!ja leggen is zeker duur, maar dat kunnen wij denk ik echt niet zelf, een hele tuin strak betegelen.maar super dus dat jullie dat wel kunnen!!!

Eliesah, gefeliciteerd met Taleah haar eerste verjaardag !!pff wat irri he al dat gezeur, zou er ook moe van worden hoor bah.super stoer die schoenen!!

funny me, vast moelijk die speen afwennen of niet?zie ik er nu al tegenop haha.

xxx

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin hahaha je was me voor, maar idd das niet te betalen joh.
    ALhoewel, die van sensitest zijn simpel en goedkoop maar werken wel.20 voor 20eur ofzo, maar goed dat kan altijd nog.

Haha je hebt dus ook getempt?was je al wat langer bezig dat je dat deed?Maar als je temp na je ei hoog is wil niet zeggen dat je zwanger bent hoor, je temp is altijd hoog na je ei, alleen na 14 dagen zakt ie weer, tenzij je dus zwanger bent!!

Wat gaaf dat de canvas binnenkomt, ben erg benieuwd!!!!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: wij hebben op marktplaats stratenmakers gezocht die hier de tuin voor een leuk bedrag hebben betegeld! Gewoon zwart, scheelt een hoop geld!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: nee bedoelde dat ie niet zakte na een paar dagen... idd wat je zegt; na een dag of 10 gaat ie volgens mij normaal wat zakken en dat was bij mij dus niet, hij bleef mooi hoog. Dus dat bedoelde ik met dat ik het snel wist :)

Nee we waren nog niet echt lang bezig hoor. Ruim een half jaar..ofja, na 5 maanden was het de 1e keer raak maar dat ging met 7 weken mis. Toen 2 maanden daarna, dus ronde 7. ik tempte omdat ik benieuwd was hoe dat zou gaan en hoe het werkte. :) haha wel leuk, heb mn temp kaartje zelfs nog :p

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat goed zeg. die motortjes zijn leuk ik heb m ook gezien in de folder

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wow wat een leuke outfit van die jarige jop

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ze zijn wel stoer hoor!!!! en hoe ze taart eet echt geweldig

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah ppff familie nou lekker zeg. idd ze kunnen het wel eerst ff vragen. en t staat idd los van de bruiloft

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat is het toch een heerlijk ventje om te zien en hij doet zo vrolijk met zn handjes op de grond en dan dat geluid echt cute

13. Lillebil

Lillebil Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    Sorry dames, de afgelopen dagen geen tijd gehad om mee te schrijven, maar heb jullie wel geprobeerd een beetje te volgen.

@Taleah; gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat jullie het gezellig hebben gehad! Wat een leuke foto's

@Eliesah; gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

@Superb; je hebt het mooie weer uit Milaan meegenomen?! Dat is fijn zeg... De reis is goed gegaan, begrijp ik? Ben je weer helemaal fit inmiddels? En hoe gaat het met de kids? Is Morris weer een beetje de oude?

@Zwanger worden; gestopt met de pil en zit nu volgens mij halverwege mn cyclus. Maar er gebeurd voorlopig nog even niks hoor. Althans... niet zonder andere voorbehoedsmiddelen :D.

@Zin; ik snijd het onderwerp nog maar eens aan... hahaha...Ik merk dat ik zonder pil meer zin heb, zeg maar... Dus misschien een tip??

@Ano; lijkt mij ook wat duur; telkens ovutesten kopen. Met tempen heb ik geen ervaring.

Kom straks nog even lezen en schrijven. Nu nog effe GTST kijken!!

14. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Kussiexx, Jedalin & Eliesah: wat een mooie, leuke en grappige foto's en filmpjes weer! Wat is het genieten hè! En wat een prachtkindjes hebben jullie!
    @ Taleah: Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Welkom bij de club van 1-jarigen!
    De rest weet ik even niet meer....

15. Lillebil

Lillebil Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    @Kussiexx; wat een heerlijk filmpje van Stan! Wat heeft-ie toch een lekker koppie!!

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    leuke foto's!!!!!

Owww ik heb mooie bakfiets gezien die ik MOET hebben!!!!!!!

heb mega hoofdpijn dus ga lekker slapen!
    moet morgen ook weer zwemmen met jan hihi dus doei doei fijna avond nog!

Oranje Bakfiets - 3 Zitplaatsen met Veiligheidsgordels! dit is de fiets!!!!hij is er ook in het zwart! deze staat nu ook in het praxis krantje maar dan ruim 100 eruo duurder(denk ik)

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin, haha leuk he ik heb ze ook.ben natuurlijk al 3x zwanger geweest, en heb zo'n 3 rondes gehad dat ik wel tempte en niet zwanger was, je ziet mooi verschil
    Bij mij zakte de temp trouwens pas op de dag van ongesteldheid hoor!
    Nou ja ga het deze maand weer doen en misschien nu wel een ei, al is mijn hoop klein...
    jij dus ook al een miskraam gehad, wat hoor je het toch veel he...
    Ja zwart scheeld zeker een hoop, als t hier gebeurt zal het ook zwart zijn hoor haha.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: haha hmm nu twijfel ik over dat tempen gedoe haha...hihi, naja, maakt ook niet uit.. :D

@ franny: Heb je een foto van jens? of plaats je hem liever niet hier op t forum?

@ vriendlief: haha da's een prijzige maar leuke bakfiets :)

@ hier: daan is weer onrustig.. Ze zijn beide ook flink verkouden en daarom slaapt vooral daan dus niet goed. ben bang dat deze nacht weer niet fijn wordt..mjaa.

Net via marktplaats een babyschommel gekocht die we iin de tuin aan de veranda kunnen hangen voor 10 euro! :D Koopje haha :)

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0

aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ts een mooi ding maar ik hoef m niet hihi. en vind m ook wel wat duur. zijn er geen goedkopere via marktplaats?

Deel Deze Pagina