hier alweer 2 drama nachten erop zitten ze heeft zo'n last van dr keeltje snachts en dan dat huilen snachts tot ze opgehaald wordt om bij ons te liggen en dan is ze stil. je kan haar laten huilen troosten en weer terugleggen maar dan gaat t rideltje weer op nieuw pff
@Eliesah;Nog gefeliciteerd met je kleine stoere meisje!!! Leuke foto's zeg! Ik zie ook opeens een trouwefoto er tussen staan? Sorry; ook nog gefeliciteerd met je bruiloft!!!! Wat zagen jullie er leuk uit en wat was Taleah lief gekleed zeg! @Funnyme;he! Das lang geleden zeg! Hoe is het met jullie kleine hummeltjes, afkicken van de tut lees ik? Pff.. lijkt me moeilijk, zeker bij twee tegelijk. Succes ermee. @Setti; Pfff... ik hoop dat Lisanne zich snel de oude voelt. Echt killing voor jou ook zulke nachten, zeker als je moet werken. @Hier; Fenna kan stukjes lopen! Zoo leuk is het! Ze zette afgelopen week dr eerste losse stapjes. En nu probeert ze het steeds meer en valt dan steeds, maar zo leuk. Ze zit alleen helemaal onder de blauwe plekken. Eneen van de voetjes staat naar binnen bij het lopen, mar ik heb al gelezen dat het op deze leeftijd nog niet zo'n kwaad kan.
Dames we zitten weer boven de 5000 reacties. Dus zullen we naar deel 5 moeten gaan. Ik heb 'm aangemaakt. Dus verzoek hier niet meer te reageren. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/269364-maart-mamas-2010-deel-5-a.html#post9675096