Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha de Andre die ik ken heeft ook zo'n scheve mond:p

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Owww schaam, helemaal vergeten;

Update van MARYE:

Ze snapt er nix van, na 2x PCM is bij Florine de koorts over, ook haar hartje heeft weer een normaal tempo.
    Pepijn heeft ook een bezoekje gehad van de kinderarts en zijn longen klinken weer prima. Hij hoeft dus voor het eerst geen puffer. Ze gaan allebei de nacht in zonder zuurstof. De afspraak is dat als ze 1 nacht zonder extra zuurstof goed gaat ze mee naar huis mogen...

Dus duimen!!!!

5. Soda Pop

Toch nie die van Duin?? Foei!! Ik vind haar dus echt daar al op jou lijken.. Zal misschien stom klinken, maar tis echt zo!
    Dus ik mag hopen dat je nie stiekem een foto van een ander kindje hebt geplaatst, want dan ga ik af als een gieter! :D:D

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net voor de allereerste keer The Voice gezien. Ik snap nu helemaal wat jullie bedoelen als jullie het over muis Jennifer hebben;).

Nu snel naar bed. Morgen terug naar Italië. Ik heb nu al geen zin in de vliegreis. Morris eet al twee dagen slecht, is snotverkouden en heeft vanavond ook nog eens alles ondergespuugd. Hoop maar dat hij morgen een beetje opgeknapt is.

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #567 Johannal, 7 jan 2011
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
    Ooooh superleuk die foto's allemaal. Ik G E N I E T

Kussie heel erg herkenbaar je verhaal van net. Seph heeft het ook geregeld t gaat door merg en been! Het heet nachtschrik. Kindjes van ongeveer negen maanden en twee jaar kunnen er last van hebben. Rond de negen maanden beginnen ze met dromen ed. Het is heeeeeel moeilijk maar eigenlijk moet je hem in bed laten liggen en laten slapen. Juist als je hem gaat troosten maak je hem wakker hij schrikt dan heel erg van zijn eigen verdriet(zielig!) en reageert daar heel heftig op door te trekken met de beentjes of weg te trekken met het hoofdje (kleinmaak of vluchtgedrag). Het duurt heel lang voordat je ze dan gerust hebt gesteld terwijl wanneer je hem laat liggen het meestal binnen twee minuutjes over is (die lijken op dat moment overigens wel eeuwen te duren). Seph heeft het nu ongeveer 3 weken gok ik (niet elke nacht hoor) het vind ook altijd plaats aan het einde van de avond of het begin van de nacht. Er is helemaal niets :( aan te doen zelfs liefde dus niet...:( :( Op den duur leer je herkennen wanneer hij zo'n nachtschrik heeft en je hem dus even moet laten... Of wanneer er wat anders is of dat hij toch wakker is geworden van zichzelf.

Sorry als het allemaal wat kort door de bocht klinkt maar ik dacht ik vertel je even wat ik weet over onze situatie hier thuis. Ik heb er veel over geschreven en over gepraat met ervaringsmoeders want ik schrok me echt kapot. Heb er ook eens een topic over gehad.

Het kan ook prima hartstikke meevallen natuurlijk want zoals andere mama's al zeggen er zijn meer kindjes die het hebben gehad en waarbij het een of twee keertjes is geweest....

http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/243972-huilverhaal-geen-inspiratie-voor-betere-titel.html
    Dit is dat topic geweest.

Ik heb je even een bericht gestuurd met ons verhaal want dat is wel lang voor hier..... Misschien heb je er wat aan.

Welterusten

8. Soda Pop

Heb je bericht gelezen en vond het niet kort door de bocht hoor.. Toen ik Stan eenmaal uit bed haalde had ik al spijt dat ik het had gedaan. Ik dacht echt dat hij wakker was, maar hij was dus helemaal onstpannen/slap... Dus ik vermoed dat het mijn eigen schuld is dat hij nog meer overstuur raakte...

Ik weet niet of ik het indd kan, om hem 3 minuten te laten liggen.. Als je het zo opschrijft, is dat "nix" maar als je kleine ventje zo ligt te huilen, dan zijn 3 minuten wel 3 uren... Maar ik ga je tips zeker opvolgen en dat nu ook proberen.. Nu ben ik 3 kwartier met hem bezig geweest en dat was zoo heftig.. Voor allebei... Dus de volgende keer (al hoop ik dat die dus absoluut niet komt)
    Zal ik dit gaan proberen..

Al moet ik wel zeggen dat ik er niet in geloof dat ze pas met 9 maanden dromen... ;) Maar dat terzijde...

Ik ga nu even met mijn ventje op het grote bed liggen..
    Ik ben kapot, ben er vanacht verscheidene keren uitgeweest omdat hij huilde...
    En het is me vanmorgen toen ik bij hem was en me over zijn bedje boog toch zo gigantisch onder in mijn rug geschoten.. Serieus, ik kon in bed op geen enkele manier liggen zonder pijn te hebben!! :(:(
    Wat een ellende, en hij moet nog wel in bad strax... Pfff..

Liefsss

9. Soda Pop

Hey meiden, krijg net een sms van Marye...

De kids hebben het vanacht goed gedaan.. Tis nu dus afwachten wat de kinderarts zo zal zeggen, maar ze heeft goede hoop!!

Hoeraaaaa!!! Nog even blijven duimen en hopen, maar dit is toch al wel heel fijn nieuws!!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha kussie idd die Andre!!!We hadden in t begin soms dus ook de bijnaam André!!!
    Maar nee hoor dit is echt Neomi, grappig dat je dat altijd vind, ik zie dat zooooo niet!!!!
    Is de nacht verder gewoon goed gegaan met Stan?

Marye wauw goed nieuws, dan zullen ze vandaag vast mee naar huis mogen!!!!blijf duimen voor jullie?

En begreep ik nou dat jij de 16e toch kan?je zei gister dat ze dan vast weer beter waren en je nog zou vragen ivm besmetting?leuk als jullie er toch zijn(als t doorgaat haha)

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lekker naar huis waarschijnlijk Marije!! Ik hoop het voor jullie!

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Marye das goed nieuws dat ze waarschijnlijk naar huis mogen. :)

Oeh Kussie das niet best dat het in je rug geschoten is. Dan is elk kilootje wat je moet tillen of beweging die je moet maken net 1 te veel. Beterschap.

13. Floor20

Floor20 Niet meer actief

Marije, fijn dat de nacht goed is gegaan! Zou fijn zijn als ze vandaag weer lekker mee naar huis mogen!

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Marye; ow ik hoop zo voor jullie dat ze mee naar huis mOgen! Hier draaien de duimen rond!

Kussie; oew het zit je ook niet mee. Nu ook nog eens je rug :(! Hele dikke knuffel van mij!

Ano; wuhaha André! Snapte m eerst ook niet dacht dat het een typfout was.

Smelt van al die baby foto's, we gaan zo op kraamvisite bij m'n nichtje Zoë. Ow wat zal ik smelten hihi.. Hopelijk kan ik vandaag een foto showen! ;)

Hier; ze zijn de rolluiken aan t ophangen en zijn toch aan t boren. Taleah ligt in onze kamer en slaapt overal doorheen! Lekker anders is ze straks helemaal chaggie. En jawel vannacht weer doorgeslapen, weer bijna 13uur aan een stuk. We zijn gewoon uitgerust, weten echt niet wat ons overkomt hahaha.. :)

15. Soda Pop

De twins mogen naar huis!!!!!!

16. Soda Pop

@ Alies, het valt me indd vies tegen... Stan ligt nu op bed, zo na het badderen, hij was te moe om zijn hele fruithap te eten.. Dus ik hoop dat hij een flinke poos slaapt, hihi.. Ben zelf ook weer even gaan liggen.. Heb vanacht echt nie lekker geslapen.. Het doet echt zeer... :(

@ Eliesah! Ik lees effe snel vanaf m'n tel, reageer later meer, maar las ik nou goed dat jullie vanacht ook weer zo'n heerlijke nacht hebben gehad...
    Gaaf en wat superr fijn!!!

@ hier.. Zoo lief, Stan vind het zoooo gaaf in badje, hij spettert dat 't een lieve lust is en kijkt dan zo trots en stralend naar me!!
    Ik kan hem dan wel opvreten!!! :-D lekker ding is het..

Ow ja, nog even een "klein detail over mijn soap"

Die zogenaamde leuke jongen, nouwww mooi dat ie z'n belofte nie na kwam! Hij was dus niet op msn gister.. Dat kan maar beter een goeie reden hebben, want anderss..
    Nouw, anders heb ik al een blauwtje gelopen voor er goed en wel contact was, hahahahahahaha!!!
    Wat toch een triest liefdesleven!! Hahaha, scheelt dat ik er zelf heel hard om moet lachen nu ik dit typ! Besef me steeds meer en vaker dat ik al ubergelukkig ben met mijn kleine grote vent!!
    En toch..... Ooit komt de dag...

17. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Joehoeeeee even ego!!!

IK VOEL ME KEIGOED!!!!!!!!! hahahaha

Twan is met Sem ff de deur uit.... ik heb de muziek keihard aan staan & ga helemaal los!! Pff dat heb ik toch echt ff gemist... ik sta mezelf dansend en zingend op te maken :D :D :D

Heerlijk baby foto's toch weer! Ik zal straks ook eens kijken :) vind t ook altijd zo schattig... en dan pas kun je zien hoe snel t is gegaan :)

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Wat een goed nieuws trouwens van Marye!

En van Eliesah ook.. Taleah het slaapkopje :)

Ik ga weer ff verder meiden!

Ben benieuwd wie er vanavond uit The Voice gaan...

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    We zijn weer thuis!!!!!! Ik heb echt geen fut om alles te lezen, ga ik later dit weekend doen. Nu even genieten van mijn gezinnetje. Kids hebben ook geen medicijnen meer, alleen een paar maal per dag moeten we spoelen met zoutoplossing En speciale neusdruppels bij Florine. En de temp van Florine goed in de gaten houden, krijgt zij koorts, dan moeten we meteen het ziekenhuis bellen en krijgt ze nog een kuurtje mee. Pepijn lijkt eigenlijk al goed opgeknapt, die was natuurlijk ook al langer ziek. Toch gek hoe dat kan gaan!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Helaas :( Vannacht een pcm gegeven. Vanmorgen was het 38,3 dus toen niets gegeven maar net was het 39,6. Nu dus weer pcm, een flesje en dan hopelijk kan hij wat slapen.
    Hij is gelukkig wel best vrolijk en speelt goed en eet ook gewoon als anders, maar hij is wat jengeliger.

ps: JEEETJE wat hebben jullie gekletst gister!! Ik moet kei veel lezen joh!!

In de grote hoop dat hier NIET staat wie er uit zijn bij the voice...want dat moet ik nog kijken..... :( Waarschuw me even als dat hier staat???!!!

Deel Deze Pagina