@ Tieten: hahaha...ach, nog meer meiden met tiet-problemen. Herkenbaar! @ Eliesah: whahaha ik wilde gewoon stiekem zwijgen, maar ik zal je bijstaan; hier ook last van @ Setti: whahah te intiem om te plaatsen?! hahaha wat voor foto's heb jij @ Alies: Wow wat lijkt mel nog veel op die babyfoto!! @ Placenta: whaha die hebk niet eens gezien! te druk met 2 baby's @ lezen: pfff nou ga straks verder met pagina 55... !! hihi tis zo veul!! Daag!
Jeeej! Geen voice namen gezien! Mooi! @ hier: jesse ligt te slapen, hopelijk wordt ie wat beter. Ondanks zijn koorts is ie wel echt gewoon blij en speels, dus da's fijn. Daan ligt lekker in zn eentje te spelen op het kleed hihi Hopelijk blijft het goed gaat want arno moei volleyen vanavond dus kben alleen met de kids in bed leggen enzo... Gister begon daan weer te huilen door jesse dus 2 huilende kids... hopelijk vanavond dus niet.
Kussie: balen van je rugpijn Beterschap! Marye: fijn dat jullie weer thuis zijn Hopelijk knappen ze snel op!
Whahah nou, da's nog nooit gebeurd: Daan is in slaap gevallen op de foammat! GEwoon tijdens het spelen, hahaha. Super super schattig.... ligt ie hier midden in de huiskamer te slapen!!! hahahah
marye jeeey de kids mogen naar huis wat een goed nieuws zeg ano die horizontale streep/vouw heb ik ook hoor. Mooie foto's van neomi. kussie beterschap met je rug? geen migraine vandaag? hoop t niet voor je lisetje goed zo meid ga maar lekker los dat is soms zo lekker. hihi. zo stond ik oudjaarsdag ook op te maken heerlijk is dat he helemaal nu je best lang ziek geweest bent linda hoe is het nu met jesse??? hier lisanne heeft allemaal rode bultjes en gewone bultjes nu zou ze dan toch weer de 5e of 6e ziekte hebben gehad met eerst 4.5 dag koorts en nu de huiduitslag nog ff spam van vandaag: voor t eerst met klipje in Bekijk bijlage 119864
Zijn het geen waterpokken ofzo Setti ? Dat heerst hier in de omgeving en op het KDV misschien bij jullie ook ?
@ Marye, heerlijk, weer thuis!! Wat zijn we blij voor jullie! En wat hebben we meegeleefd! Pff ben gewoon echt opgelucht joh! Ga jij inderdaad maar lekker genieten met je gezinnetje! Hopelijk geen terug slag en gaat het vanaf nu alleen maar weer beter met je toppertjes!! @ Linda, shit!! Ik had zo gehoopt dat de koorts over zou zijn!! K dacht er vanmorgen nog aan, maar had toen net de laptop uitgezet, en was het in mijn vorige post vergeten te vragen! Hopelijk helpt de PCM nu wel!! Waar zou het dan toch van komen... Owww wat lief dat Daan zo midden in de kamer in slaap valt!! GE-WEL-DIG!! Dat moet een smelt momentje zijn!!! @ Setti, hihi, wat kijkt ze serieus! En weet je, ze lijkt op jou! Ik zie het echt! Nee tot op heden geen migraine vandaag, wat een genot, alleen jammer dat ik nu een oud mensje van 80 lijk, maar goed, dat terzijde Hmm, 5e of 6e, ziekte, ik dacht dat Lisanne dat al gehad had.. En Joenna toch ook? Maar goed, weet het ook nie meer, sorry... Moet je daarmee naar de huisarts? En hoe komen ze aan dat virus? Op het KDV? @ Ano, jep Andre lijkt echt op je!!! Liefsss San
de ene ziekte is koorts met huiduitslag samen en die heeft ze al gehad en nu heeft ze dus koorts gehad en erna bultjes dus nu zal ze de 5e en 6e gehad hebben denk ik zo en hoop ik dat t nu ff genoeg geweest is zo
Nou meid, dat hoop ik ook voor Lisanne en natuurlijk ook voor jullie!!! Ze is wel steeds de pinas!! Liefsss