Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Lisetje zo leuk om die verschillen te zien! Ook alle andere van oa setti echt leuk om te zien!

Maar lisetje waar is dat shirt van? Ik zal hem laatst ook bij een ander kindje en ik vind hem zo leuk!

Linda beterschap met Jesse! En Lusaka jij beterschap met je rug.

Hier heerst iets met overgeven maar je verder gewoon prima voelen geloof ik al heeft seph vandaag voor het eerst weer gegeten, halve boterham en een halve banaan en twee rijstwafels en vooralsnog nog zit het er nog allemaal in? Zo ook maar een klein beetje pasta proberen. Hij was zo goed aangekomen benieuwd of dat weer minder is nog zo'n weekje op enkel melk..

Vanavond ook THE VoiceOver kijken @ Linda, dan gaan ze er pas uit. Wat mij betreft kunnen ze volgende weken over slaan en gelijk de finale doen met ben, pearl, Kim en die blonde van bij Jeroen. Vind het allemaal net iets te lang duren en vind dat er nog veel 'slechte' inzitten.

@Alies je hebt me wel even op mijn nummer gezet (zonder dat je het doorhebt) na mijn geklaag over anne. Ik heb nl ook een soort van lui oog? Maar dan meer een overspannen kringspier (om mijn oog). Waardoor hij onophoudelijk trilt en dus als ik moe ben dichtknijpt. Maar ik wordt er steeds voor behandeld dus je ziet het niet altijd. En Anne zal vast en zeker heel leuk zijn en ik vind dr ook best goed ik vind alleen haar styling zo tegedraads en niet bij haar passen en daar kan ik niet naar kijken. En heel eerlijk gezegd vind ik haar stiekem wel een klein beetje irritant zonder dat ik haar ken.

2. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    De iPad maakt dus Lusaka van kussie

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ehhhh dat heb ik niet gezegd maar Anoniempjuh. ;) Ik kijk geen Voice of holland.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #604 jedalin, 8 jan 2011
    Laatst bewerkt: 8 jan 2011
    hmm, kids liggen in bed maar daan nog wat huilerig nu.

Jesse heeft nog koorts, voor ie ging slapen 38,6. Hopelijk zakt het wat af na vannacht. Zag net wel dat 1 boventand door is, en die voel ik nu ook, dus ik denk dat dat het probleem is.

Vannacht trouwens een beroerde nacht gehad..weinig geslapen door jesse die niet fit was.
    Maar vanmorgen hebben ze dan wel weer goed geslapen dus dat was lekker!

@ Setti: Super lief filmpje! :D Gaat ze op zoek naar papa, hihi.

@ foto's: Lief allemaal!! :)

@ Meeting: meiden ik begin dr nog maar eens hier over. Ik hoor nergens of het nu wel of niet door gaat en ik wil niet dadelijk dat ik er op aan gekeken wordt dat die ruimte wel of niet op tijd geregeld is.
    Die overeenskomst ligt hier en die moet verstuurd worden als we de ruimte willen. Zij had die brief gisteren al verwacht waarschijnlijk... nu wordt dat sowieso dinsdag.
    Als ik het ding verstuur, en het gaat niet door, zitten we met de kosten die gewoon betaald moeten worden.
    Als ik hem niet verstuur hebben we geen ruimte en kan het niet doorgaan.

Dus naja...laten we met zn allen even beslissen in het meeting topic!!!!!

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, mmm pannekoeken, heerlijk!! Geven jullie dat Lisanne ook al?

@ Lisetje, ohh wat is Sem veranderd, hem herken ik dus echt nie weer terug! Normaal zie ik nog wel hoe zeg je dat "overeenkomsten" maar bij deze foto's helemaal nie...
    Maar wat mooi heh!!
    En ben je weer helemaal opgefleurd na je dancing mood vanmiddag!!! :D
    Wat heerlijk heh, harde muziek.. Hier kan dat natuurlijk nie... Alleen in de auto ga ik soms helemaal los!! :D
    Heerlijk!!! Hihi!!!

@ Linda, heb gereageerd op het topic hoor!! Het moet doorgaan..

Ik zou het zo jammer vinden als het een mini-meeting word van Brabanders, want ik wil echt graag komen, maar Brabant is wel erggg ver hoor, met Stan bij me....

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    @ tvoh
    Ah anne :)
    Als ik niet kijk vind ik het best goed

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi ik ga stoppen met lezen meiden! Ik moet the voice van gisteren nog kijken, en vandaag en ik wil echt niet lezen wie eruit gaat.

Dusss fijne avond! :)

8. Soda Pop

@ Linda, heh, wat zielig dat Jesse helemaal nie lekker in zijn velletje zit en jullie daardoor ook geen fijne nacht hebben gehad... Hopelijk is het gauw over, vermoed je dat het een tandje is?

@ Johannal, ik weet zeker dat er nix mee bedoeld is hoor!! :)
    Het is mij overigens helemaal nie opgevallen, hoe "zie je" dat iemand een lui oog heeft, ik ken het woord wel, maar heb het (denk ik) nog nooit gezien??

@ The Voice, sorry, maar Anne zingt echt vals hoor!! En die Meike vind ik ook geen drol aan!! Kan d'r nix aan doen!! :D

9. Soda Pop

@ hier,
    heb ik nog helemaal nie verteld, van de week was ik bij de voordeelshop en toen ik wat had gekocht, kreeg ik er een leuk boekje bij voor Stan.. Zag er harstikke leuk uit en 't was zo'n glad boekje (stom genoeg dacht ik dus dat ie gelamineerd was ofzo) Dus ik gaf hem Stan zonder er verder veel bij na te denken.. Hij steekt alles in zijn mondje, en toen ik een poosje later weer keek, had hij dus allemaal al stukjes karton in zijn mondje, van dat stomme boekje!! :(
    Ik heb nog wat geprobeerd uit zijn mondje te halen, maar hij heeft ook wat binnen gekregen, dat kan nie anders.. Maar goddank heeft hij hij er nix aan over gehouden.. Maar ik schrok wel joh!! Zo zie je maar, dat zelfs bij dingen waar je zelf in eerste instantie helemaal nie bij nadenkt, daar nog bij op moet passen...

Ow en jawel, mijn mannetje heeft van de week ook een keer vers gegeten.. Wederom wortelstampot gegeven en hij vond het ditmaal wel heerlijk!! Zo liefff!!

Ow en hij heeft vanavond ook vanille vla gehad
    Vond ie lekker joh :$ Toen het op was, was het huilen geblazen, maar hij had ook al 200 gr. groente gehad! Heb hem nog een paar hapjes bijgegeven... Hihi, wat is het toch mooi dat hij zo kan genieten van eten! Ben ik heel blij om, want nu hoef ik die dure toetjes nie meer te kopen! :D:D:D

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    meiden, willen jullie uiterlijk morgen reageren of je wel of niet mee wilt naar de meeting op 16jan. aanstaande!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hihi verdorie ik kan het ook niet laten om te kijken hier :p

@ kussie; das idd ff schrikken ja!! jeetje!!
    Gelukkig had ie er geen last van

@ Ano: Dankjewel voor de oproep!! :D:D

@ hier: whahah nou ik kijk nu dus gewoon naar popstars..ipv the voice. hahaha. Dean is nu, die broer van Ben. Dies ook goed! :)
    Al was Ben wel nog net wat vetter gisteren! (die heb ik al teruggezien hihi)

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Linda we gaan niks posten over de uitslag

NIKS POSTEN OVER UITSLAG TVOH Linda gaat nog kijken

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Kussie NU kijken haar ene oog zakt soms iets verder dicht dan het andere
    Haar rechter voor ons links....
    Maar ze heeft volgens mij niet hetzelfde als ik want dat kan je behandelen (al moet ik ook wel weer even gaan...)

Oh nee haar rechter? Huh ik snap het niet soms volgens mij het ene en dan weer het andere haha

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha is goed, jammer dat bijna heel nl de uitslag al wist, was gister al uitgelekt, hebben ze ook wel stom gedaan vind ik....net of heel het publiek zijn mond gaat houden...

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik weet het echt nog niet al vind ik ze allemaal redelijk makkelijk te voorspellen. De laatste vier ook en de winnaar ook :)

16. Soda Pop

Sorry Linda, ik dacht er totaal nie bij na, dat de sing-off al lui zijn die er gister zijn uitgestemd, ik dacht dat er nu pas werd besloten, maar gisteren zijn er dus ook al zeker gesteld van een plekje, sorrryyyyyy
    Ik heb dus nix gezegd in mijn vorige post, hihi!! Ik ben ook zo'n slimpie..

Hihi, gezellig dat je toch nog even komt spieken!!

17. Soda Pop

@ All,

Zitten jullie eigenlijk op meerdere forums hier, en is die band net zo hecht als hier?
    Vroeg ik me zo af?

Liefs

18. Soda Pop

Ik heb nix anders gedaan als naar haar ogen kijken maar die stem lijdde me erg af, brrr! Vond het echt nix.. Dus ik heb nou nog nix gezien...

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Marye: Helemaal super dat Pepijn en Florine weer thuis zijn!!

@ Kussie: Joënna heeft inderdaad de 5 ziekten gehad en ik vermoed ook de 6 ziekten. Paar dagen hoge koorts gehad, en daarna onder de rode vlekjes.

Verder niks onthouden. Ben de hele dag druk geweest met puinruimen. Wel af en toe langs gekomen om even snel te lezen.

Joënna heeft vandaag verschillende pogingen gedaan om te gaan staan. 2x is het ook gelukt. De andere keren probeerd ze zich wel op te trekken, maar snapt ze niet dat ze haar knieën onder haar lichaam moet brengen. Trekt zich alleen aan haar armen op, en de rest laat ze "slepen". Tja......... dat werkt niet:D

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Kussie ik praat met een heel klein clubje in het

Lichtgevendenavel topic

staat nog ergens bij zwanger worden clubs of zo. Al bijna twee jaar en in die tijd hebben we met een kern van vier al heel veel mee gemaakt. Lief en leed, leven en zels ook dood :( we zijn dus ook enorm hecht daar...

Deel Deze Pagina