Nogmaals verzoek voor degenen die dat nog niet gedaan heeft in het meeting topic. We hebben even opnieuw een lijstje gemaakt wie mee gaat. Aub even bevestigen zodat Linda weet waar ze aan toe is. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/237399-2e-meeting-maart-mamas-2010-a-14.html
Thanksss voor je reactie!! Ik voelde me zo stom joh!! Ik had echt zo iets van, dat ik dat als mama had moeten zien... Maar ik dacht echt dat het geen kwaad kon, maar karton word erg week!! Hihi.... Maar het is dus niet heel erg? Je bent een schat!
Dat wil ik dan wel geloven jah, dat je dan heel hecht word!! Poeh, wat heftig zeg! Fijn dat je dan toch zoveel steun aan elkaar kan hebben he! Liefs
Dit is echt idioot, maar ik ben alweer kapot... Ik ga op bed.. Zal ook wel komen van de rugpijn, van pijn word je moe heh? Pffff, ben gebroken! Ik hoop dat Stan vanacht lekker weer doorslaapt. Heb er al weer 2 gebroken nachten opzitten... Truste meiden!! Nog een fijne avond en een fijne zondag morgen!! Als ik geen migraine heb, ga ik naar mijn dinnetje met Stan.. Nu al zenuwachtig voor!! (ben altijd bang dat als ik weer es af moet zeggen om die stomme hoofdpijn, dat ze er een keer flauw van worden...) Vind dat zo moeilijk...
Nee hoor, is niet erg. Karton word inderdaad verteerd. Kijk als hij de zaterdag editie van de Telegraaf gaat opeten, tja...... dat word een ander verhaal, maar zo een paar happen van een boekje. Kan geen kwaad. Zal een foto plaatsen hoe Joënna haar boekje onderhanden neemt. O, je bent trouwens niet de zwaarste. Ik ben zwaarder als jij @ Lindavnr: Wouw, echt stoer dat jij je gewicht in je ticket hebt staan!
Wat kun jij er aan doen dat je chronische migraine hebt? Je vriendin snapt dat heus wel. Wat heb je er aan als je daar met knallende koppijn zit? Niks toch? En zij ook niet. Dus dat snapt ze heus wel na al die jaren dat ze je vriendin al is.
Meiden, ik wilde dus op bed, maar stuitte op zulke super filmpjes Hier even twee links Baby Rocks Out to Bon Jovi op MSN Video Baby Hates Everything op MSN Video En deze beetje speciaal voor Linda en Marye Two Babies Laughing op MSN Video
En deze, tis wel is waar geen mensenbaby. Maar wel een baby puppy, gewoon TE LIEF!!! Sleeping Puppy Dreaming op MSN Video
boekje: haha hier ook wel eens meegemaakt......Uhm meiden let wel op met kranten of folders het schijnt dat die inkt giftig is....! heb ook gereageerd op het meeting topic hoor had het helemaal verkeerd begrepen en vind het heel leuk als ik erbij mag zijn...?!
nee vriendlief je mag er niet bij zijn, haha natuurlijk wel gekkie, ben super benieuwd naar snelle Jan!!!!! Gwenolyn, leuke foto's weer van Joenna, lekker boekje zo te zien haha. ik ga lekker naar bed, vandaag is een vriendin geweest die is 35weken zwanger, leuk hoor, als ik zo;n buik zie kriebeld het wel..... We hadden eerst gedacht om als Neomi 1 jaar is voor een 2e te gaan. dan eerst gewoon zelf proberen en na een half jaar ofzo mbv medicijnen, maar financieel gaan we het denk ik niet redden nog dus helaas nog even wachten..... morgen gezellig naar me ouders in arnhem, heb ik altijd weer zin in! maandag naar het cb, ben benieuwd! trsuten meiden
@ Gwen, ik zie het, hihi, over duidelijk... Als ik Stan een foldertje geef, zorg ik dat hij zijn fopper in heeft.. Kan hij er ook nie op kauwen.. K heb nog gestemd op Esmay... Meiden, stemmennnnn!! Ik lig al lekker in bed, maar kan nie slapen.. Zucht.. Vervelend is dat! Gelukkig heb ik dan mijn BB!! Hihi!!! Vind dat toch wel apart hoor! Gewoon op 't forum kunnen zijn op een telefoon!!
Wacht al wel een tijdje op een app van zwangerschapspagina dat zou het wel weer wat makkelijker maken
Klopt, die krijgt ze hier ook weinig. Als ze ze dan in haar mond wilt steken, of de inkt gaat afgeven, krijgt ze wat anders.
Eliesah jij nog op? Tjonge dat komt zelden voor. Je kunt merken dat je een paar dagen goed geslapen hebt.
Haha, het is zaterdag dan mogen(moeten) we opblijven hihi. Maar lig nu ook al in bed hoor. Even bijlezen hier en dan slapen.. Tvoh; ook niet leuk als je van te voren weet wie er uit gaan. Zo nu slapen en weer hopen op een goede nacht .
hahahah lees ik nu pas je bericht...omdat ik steeds niet gekeken heb, hahaha. Lief van je, danku hahaha Lenny