Nope, niks nie andere forums! hihi. Wel 1 ander clubje op dit forum, waar we al kletsen sinds we zwanger wilde worden. Maar daar is het nu best rustig. Waren maar een stuk of 4 meiden en die zijn nu allemaal mama dus wat minder posts. Daarnaast zijn er een paar bij die wat later gekomen zijn dan wij en naja, daar heb ik wat minder mee, maar goed. Maar niet zo hecht dat we gaan afspreken hoor. Wel heb ik ze op hyves.
whaha da's ook wat. Iedereen wordt afgeleid door dr oog...en jij juist niet maar door dr stem. Maarre...jouw oortjes zijn niet goed joh, esther kan erg mooi zingen!!!
haha ja dat geeft voor mij ook wel een extra boost om er voor te gaan! Staat ook zo lullig als er 4 weken lang 72 (of nog erger; meer) staat. Al ben ik nu al bang voor maandag, dat het meer is ofzo haha
Gaat snel he, dan denk je; nou als ze 1 jaar is, kan het wel. Ja ammehoela. dus niet Hier kan het ook financieel echt niet. Tenminste, het huis heeft maar twee slaapkamers, liefste wil ik een kamer voor ieder kindje alleen. Laatst heb ik trouwens wel een test gedaan, want ik was zo misselijk telkens. Maar gelukkig was tie negatief Veel plezier in Arnhem!
boomer ja idd we dachen dat kan best, maar tis allemaal wat tegengevallen en anders gelopen als we dachten dus helaas gaat het toch niet kunnen zo snel haha. Maar ik wil ook niet heel lang wachten, want je weet nooit hoe lang het weer duurd..... jij ook fijne dag!!
Goeiemorgen Zin in 2e kindjes, lees ik Is dan ook zeer aan te bevelen, het is heel gezellig om twee van die lijfjes op je schoot te hebben en samen te kroelen Wat gaan jullie doen vandaag?
Ja zin wel, geld niet haha. Ik ga naar mijn familie in arnhem, en jij, nog iets leuks op de planning?
2 kindjes is super gezellig. Vandaag gaan wij verder met de muren en plafond in onze hal van een laagje fix en finish te voorzien, omdat ze niet helemaal glad zijn. Daarna worden ze voorzien van structuurverf.
Goeiemorgen schatten!! Ik heb breaking news!!8) ER IS GEWOON AL EEN HALVE KILO AF HIER!!! Kon de weegschaal wel zoenen!!! Okeej, het zijn waarschijnlijk gewoon die extra kerstkilo's die er nu wat sneller afgaan, maar toch! Dit geeft wel een boost om door te zetten!! En dat terwijl ik ongesteld moet zworden (lees: ben dan zo een kilo zwaarder) En ik gister patatties heb gehad -tjah, dat houden we er in op zaterdag hoor, anders hou ik het nie vol- Ben echt heel happy, want hoewel ik het wel vaker lees van meiden dat ze niet op de weegschaal "durven" en ik dat altijd beetje onzin vond, heb ik dat nu dus ook wel beetje!!! Maar goed, deze dame zet door!! WOEHOEEE!!! Goed, ga ik nu even reageren... Liefs
Mijn oortjes nie goed... Ik weet nie wie Esther is, maar geloof me, Anne zong vals! Ow zo! En ik heb echt wel muzikale oortjes.... Al ik iemand niet "goed" vind dan bedoel ik dat ze misschien wel zingen kan, maar dat haar stem gewoon niet fijn in mijn gehoor ligt.. Net zoals bv. Trijntje Oosterhuis. Zingen kan ze als de beste. Maar die stem.. Vind het vreselijk... Snappie
@ Darcy, ik ga vanmiddag met mijn mannetje naar mijn dinnetje... Heb er echt zin in... De migraine lijkt weg, maar ben wel duizelig.. Dus waarschijnlijk zit er weer wat aan te komen Heb Stan nu net in bedje, als hij dalijk slaapt ga ik even douchen, misschien helpt dat ook wat om nie meer dizzy te zijn.. Vind dat altijd zo eng Wens iedereen vandaag een hele fijne zondag!! Liefsss
Ah vandaar dat je niets zag Anne heeft niets aan haar ogen... We bespraken anne, die inderdaad wel een beetje vals zong her en der, en ester door elkaar.
Seph heeft zich opgetrokken tot op zijn knietjes, vanuit zitten op zijn kontje, in de box.ik heb het niet gezien want ik had uitslaap Maar ik ben heel benieuwd! Moet ik dan nu meteen de box omlaag doen? Heb het idee dat ik hem dan wel ontmoedig, hij is nl helemaal niet ondernemend. Zet hem op z'n kont en hij blijft net zo lang zitten tot je hem op pakt om te eten, slapen of omdat ik hem niet zo lang achter elkaar wil laten zitten. Leg hem op de grond en hij blijft liggen of gaat tijgeren maar bijv rollen heeft hij nooit gedaan. Als ik hem op zijn rug leg rolt hij een keer naar zijn buikje en blijft daar dan ook op. Wel oefent hij om ook op zijn handen en knietjes te staan. En nu trekt hij zich dus blijkbaar op? Ben heel benieuwd.
@ Kussie: oh dacht dat je het over esther had?? Idd, Anne zong wel vals! Maar esther niet in ieder geval! haha. Esther is met dat luie oog zeg maar. @ Darcy: Wij gaan op bezoek bij een vriend van arno die die weinig ziet. Hebben 3 kinderen daar (volgens mij in de leeftijd van ongeveer 6-4-1.5 ofzo) en dan die van ons dr bij...wordt een ware kindercreche! @ hier: jesse heeft nog wat koorts, hangt rond de 38.5. Gister was het een keer rond de 37. Maar hij is zo vrolijk en zo, dat ik wel met hem weg durf
lisetje leuk die begin en nu foto van sem!! ik zie het goed hoor dat hij dat is hier gister lekker pannekoeken op en tuurlijk heeft lisanne ook gehad: Bekijk bijlage 120065 vandaag weer op de weegschaal gestaan en ben een halve kilo aangekomen dat thuis zitten met een ziek kind is niets voor mij want ik vreet de kasten leeg dus nu ga ik er echt voor ben ook weer lekker wezen sporten 1.5 uur lang kussie leuk dat stan t verse eten zo lekker vond. en al een halve kilo kwijt goed hoor gwendolyn wat een lieve foto van joenna met t boekie linda nog beterschap met jesse marye en hoe is het nu met florine en pepijn johannal wat goed van seph zeg en ik zou wel de box omlaag doen als de bovenste rand al bij de oksels komt want als ze zich aan de buitenkant optrekken dan kukelen ze er zo overheen. je kan t nog ff aankijken als hij niet zo ondernemend is
Zin in 3e kindjes ook goed? Kussie: Veel plezier vandaag, hopelijk geen nieuwe aanval op komst! Lindavnr: Fijn dat hij wel vrolijk is, hopelijk gaat die koorts snel helemaal weg! Setti: Hele leuke foto! Johanna: Wij hebben ook eerst nog een tijdje de box halfhoog gelaten terwijl Pepijn zich al optrok hoor, hij is namelijk ook een beetje hetzelfde als Seph Hier: Het gaat prima met de kids. Eten nog wel wat minder, slapen nog wel wat veel. Florine nog wat benauwd, maar stukken beter dan hoe het was. Verder worden nu Don en ik een beetje ziek... Dus wij hangen vandaag een beetje op de bank, kijk ondertussen schaatsen, heerlijk! Oh ja hier nog een foto van Pepijn die staat!Dit was gisteren en hij bleef wel een paar minuten staan:
Oh ja ik kon njiet alles goed teruglezen, want ik heb TVOH nog niet terug gekeken. Dus ik probeer alles omtrent the voice te ontwijken, lukt aardig!
@ Kussie: Wat goed een halve kilo eraf!!! Zeer goed gedaan! @ Marye: Stoere foto van Pepijn! @ Johannal: Ik zou wel de box naar beneden doen. Stel dat hij eroverheen kukelt.......... Hier trekt ze zich alleen op als ze op schoot zit, in haar babybadje en als ik op de grond zit. Ze heeft nog niet echt door dat ze ook haar knietjes onder haar lichaam moet brengen. Toch staat alles in de laagste stand. Onder het mom van: Je weet maar nooit. Bij mijn nichtje was de eerste optrek poging in bed, bedje stond al halverwegen, maar ze kukkelde er mooi overheen. @ 2 of 3 kindje: Twijfel nu heel erg of ik weer met een nieuwe pillenstrip moet beginnen ja of nee.......... Eierstokken rammelen gezellig, en ik vind het leuk om 2 kinderen jong op elkaar te krijgen, maar er is 80 á 90% kans dat mijn BI weer terug komt (en ben er nog steeds niet helemaal vanaf). Dan zal het zwaarder worden, daar ik ook Joënna rond heb lopen (hoop ik dan wel aan het einde van mijn zwangerschap) en heb kruipen. Tja, wat is wijsheid? Wat is jullie gedachten?