Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Eigenlijk kom ik alleen even mijn cadeau van mijn papa showen en dan kruip ik mijn bedje in. Probeer morgen weer op iedereen te reageren.

Kijk wat ik heb gekregen: 1,50m x 1,00m Spia. Lijkt wat wazig op de foto maar goed.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Marye: WOUW, wat een prachtig cadeau!!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lara: hahah geweldig, die reactie van Bart over de tweelingfoto! :D hahah.
    Zou ie het nu ook leuk vinden een tweeling te krijgen, nu jullie robine al hebben? hihi, ik zou er niet aan moeten denken; een kleine en dan ineens nog 2 erbij! hahaha

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lief dat jullie het vragen, met jesse gaat het wat beter, al heeft ie nog wel koorts. maar het is zo rond de 38,5 de hele dag. Gelukkig niet hoger. Hij heeft 1 pcm gehad straks...hopelijk gaat het morgen nog beter.
    Daan had 38 graden vanmiddag maar vanavond niets aan de hand.

@ johannal ; he toch meid, wat heftig... :(
    Sterkte en beterschap voor jou

@ Marye wat super gaaf zeg, die canvas!!! Staat prachtig op die muur ook!!!

@ Lisetje: Sem kan ook al zoveel dus! leuk!! :D

@ hier: vandaag zijn de kids 10 maanden! hihi volgens mij zijn ze wel een van de minst snelle hier op het forum... achja, komt wel..
    Volgens mij loopt het grootste deel van de kids hier al met hun 1e verjaardag. Dat is hier echt nog niet ben ik bang.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou lekker dan voor je schoonzusje dan mag ze wel ff goed uitzieken hoor!!!

neomi is flink gegroeid echt een lang meisje hoor.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier aaarrrrggg we werden gek van lisanne vannacht en maar krijsen en maar krijsen niets was goed een schone luier niet een extra fles wilde ze wel maar daarna nog krijsen echt we werden er helemaal knettergek van!!!!! en vanmorgen is ze zo vrolijk als wat en dat maakt t dan wel weer een beetje goed

steef kreeg gister een bericht dat zn wedstrijd darten niet doorgaat jeey dat betekend dat ik kan gaan combatten vanaaf. whoehoe ik heb t helemaal naar me zin op de sportschool

kussie nou ja de kinderen die draaien nou eenmaal in dr slaap hoor lisanne sliep onderhand met een maand of 4 al op dr buik!!! en stan kan wel zn hoofdje draaien toch ook al kan hij niet helemaal omdraaien?

superb lisanne staat soms ook echt een aantal seconden los en ze kan ook lopen aan de hand en hard ook en gister heeft ze voor t eerst achter de babywalker gelopen maar omdat dat niet echt zwaar gaat vliegt ze de hele kamer door en dr beentjes kunnen t bijna niet bijhouden hihi!!! Lisanne is met vrijwel alles vrij vlot maar jan en taleah idd die zijn nog vlotter met veel dingen

johannal je moet wel ff rust houden nu hoor je lichaam roept je ff tot stop nu!!!! denk ook om jezelf ipv alleen aan anderen!!!! beterschap

gwendolyn dat is balen van je auto zeg!!! hopen dat t niet al te duur grapje gaat worden

lisetje wat goed van sem zeg!!! daar mag je zeker weten trots op zijn en ook op jezelf dus weer lekker wezen sporten goed hoor

marye wat een super gaaf cadeau van je vader en wat gaaf zo op de muur zeg met die kleur op de muur en je eethoek echt gaaf gewoon en dan het canvasdoek erbij dat maakt het echt helemaal af

linda zo die van jou ook al 10 mnd geweest! times flies

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het meeting-forum krijg ik nog wel bijgehouden, maar deze niet hoor :(

@Marije; prachtig kado! Zo'n grote heb ik ook in sepia aan mijn moeder gegeven, ze vond het geweldig.

@Linda; gefeliciteerd met de 10 maanden! Nou, dat ze nog niet zo snel zijn met lopen zou ik niet erg vinden hoor! Dan worden we namelijk helemaal gek denk ik met ze in de gaten houden en vallebn en huilen etc. En jij hebt er dan nog twee zelfs

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Johannal; meid wat heftig. Rust maar heel goed en neem de tijd voor jezelf! Beterschap.

Setti; hè die Lisanne toch, hoe kan dat nou? Konden ze maar praten hè, dat zou alles een stuk makkelijker maken. Hihi! Succes vandaag met werken, hopelijk kan je je ogen open houden..

Lisetje: fijn dat je weer lekker kan sporten. En wauw die Sem doet ook allemaal al van die stoere dingen. Gaaf! En wat knap op t kdv slapen..

Linda; fijn dat Jesse weer opknapt. Nu Daan niet ziek worden hoor.

Marye: wauw wat gaaf! Leuk cadeau..

9. Appel en Peer

Gwen; wat balen van je auto! Die kan je echt niet missen. En nu met de trein op en neer, pff ook een gedoe zeg. Succes meis!

Hier; jee weer doorgeslapen! Ht begint wat te worden :).
    Ze was om 6 uur wakker toen een papfles gegeven en weer verder geslapen toen tegen half 9 weer wakker. Heerlijk!
    Vandaag lekker vrij en helemaal niks op de planning, zo fijn.

10. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #750 Floor85, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
    Ik ben van het weekend voor het eerst ongesteld geworden (ruim 10 maanden na m'n bevalling). Nou dat was echt verschrikkelijk dus ik herken het helemaal. Ging bijna van m'n stokje van de pijn, werd helemaal flauw!!
    Voor de zwangerschap was ik (zonder pil) 3 daagjes heel licht ongesteld. Dus ik hoop ook dat het 'opstartproblemen' zijn...
    En als jij dan ook nog veel stress hebt (gehad) die eruit moet dan denk ik dat je lichaam je nu toch even een halt toeroept.

Sterkte meid en hopelijk voel je je vandaag al iets beter!!

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat mooi!!! Echt een geweldig cadeau!!

@Linda, hahaha, nou ik geloof niet dat Bart per sé een tweeling wil, maar gewoon júllie tweeling!! Hij vindt ze zo mooi... (en dat zijn ze ook!).
    Maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 'kort' na Robine er twee tegelijk te krijgen! 2ling lijkt me geweldig maar dan als eerste (goh of het een bestelling is) :D.
    Bart wil wel graag een tweeling denk ik want hij zou graag 3 kinderen willen en ik 2 (als het allemaal mag en kan lukken natuurlijk). Dus met een 2ling is die discussie van de baan :p

@Eliesah, geniet van je vrije dag! Heerlijk een dag zonder plannen!

Nou, ik ga weer even snel verder werken want ik geloof er niks van dat deze hele brugklas de present continuous zelf gaat snappen ;).
    Liefs!

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!!

Hier een bericht vanaf mijn werk, dus moet beetje snel snel!! Hihi!

Er is veel geschreven zeg gisteravond!
    Poeh, hoop dat ik het heb onthouden....

@ Johannal, ik ben blij te lezen dat Lara het herkent... (dat stelt je misschien wat geruster) Jij hebt toch ook BV gegeven? Zou het daar ook mee te maken hebben? Want nu pas ongesteld voor de 2e keer?
    Ik kan me nog wel herinneren dat ik de eerste paar x heel veel bloed verloor... Maar echt mega pijn ofzo, zoals jij het beschrijft heb ik niet gehad...
    Maar wat meer hier zeggen, ik denk dat het gewoon allemaal to much is geweest, wat je de laatste tijd op je bordje hebt gehad, dus echt meid, denk aan jezelf nu en neem je rust!! Het is duidelijk dat je lichaam ook aangeeft dat je echt even gas terug moet nemen!
    *knuffel*

@ Gwen, nou dat dat een PIEP-dag was wil ik gelijk wel geloven!! Pfff, wat een toestanden!! Echt nie leuk!! Ik hoop dat het mee blijkt te vallen met de auto... Dikke knuf ook voor jou!!

@ Eliesah, hihi, Taleah heeft de smaak te pakken!! :) Heerlijk hoor! Tis je gegund!

@ Setti, meid meid, anderhalf uur sporten elke keer, waar haal je de energie toch vandaan naast je werk en de zorg voor Lisanne!! Ik snap d'r nix van! Dikke duim voor jou, en fijn dat je het er zo naar je zin hebt!!

@ Lisetje, wauww, wat knap van Sem, ongelofelijk, ook al zo snelle Jelle! :D Wat mooi heh!!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal smelt als mama..

Ik heb dat nu vooral, omdat Stan wat makkelijker word bij andere mensen, ik weet nu pas hoe ongelofelijk fijn dat is! Ik durf weer op pad te gaan, en geniet zo veel meer nu van de uitjes en ook van Stan!! Achteraf merk ik dat ik er toch wel heeel erg mee zat.. Vond het zooo zielig voor hem -en ik moet zeggen, ook voor mij was het pittig:):) (erg heh)-
    Dit is zooo heerlijk!! Dat hij bij anderen ook zo lacht en vrolijk is en honderuit babbeld!!

@ Linda, hihi, Daan, Jesse en Stan zijn gewoon echte mannen, alles op hun gemakkie!! Wat vandaag nie kan, komt morgen wel!! 8):D:D:D Geweldig toch!!
    En weet je, onze kids lopen op schema, maar de andere kids zijn gewoon sneller;):p.. Het lijkt hier wel alsof ze "langzamer" zijn, maar ze doen het superrr hoor!! ;):D

@ all, sorry dat ik verder nie reageer, ik moet echt wat doen hier!! Druk druk!!

Doeggggg

Liefsss

13. Appel en Peer

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een leuke foto's weer!

Hier minder blij na 3 uurtjes nachtrust...

Ik ga over een half uurtje met Megan naar de huisarts...
    Gisteravond begon het huilen om half 9 en het hield, met korte tussenpozen van een half uurtje/uurtje gewoon aan...
    Vanaf 01:00 uur sliep ze bij ons, nou ja, slapen - geen honger, wél een rode chichi (schimmelinfectie, vermoed ik) en aan haar oortje frummelen.

Zal me niks verbazen als we de praktijk verlaten met een oorontsteking en de infectie :(

Ik gisteren nog boos: had de opvang die luieruitslag niet gezien?
    's Ochtends was er niks aan de hand, etc.
    Weet als geen ander hoe die schimmelinfecties er ineens zijn, bah.

Wat een nacht... ze slaapt nu, had een pcm gegeven (geen koorts, wel pijn.)

Meiske meteen maar even goed laten nakijken!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

heerlijk een dag geen planning!!!

zouden onze meisjes geruild hebben met doorslapen ;)

ik hoop dat ze vannacht bij mij wel weer door gaat slapen

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wwwoooowwwiiiieeee

wat goed zeg en wat blijft t toch een knap meisje

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    En hoe was het bij de huisarts?

19. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Eliesah; Mooie foto’s weer van Taleah! Ik wist wel dat zij net als Jan en Lisanne snel is met lopen en staan maar ik verbaas me er echt elke keer weer over. Wat lijkt Taleah ook al oud (althans ouder dan negen maanden) op de foto. Vergeleken met haar is Morris echt nog een baby.

Fijn dat het slapen goed gaat. Morris lijkt ook de smaak te pakken te hebben. Het enige is dat hij tegenwoordig vaak rond vijf uur besluit om eens lekker te gaan poepen. Overdag blijft het echter heel wisselend. We hebben nog steeds niet echt een vast ritme.

@ Gwen; Jeetje wat een gedoe met jullie auto. Hopelijk is het inderdaad alleen de startmotor en vallen de kosten mee.

@ Johanna; Hoe gaat het vandaag met je? Voel je je alweer een beetje beter?

@ Lisetje; Fijn dat jullie weer helemaal opgeknapt zijn. Hoe is het vandaag gegaan op het consultatiebureau? Sem is dus ook al zo’n snelle jongen. Je hebt alle reden om trots te zijn.

@ Marye; Wat een mooi cadeau van je vader. Ik heb net voor mijn ouders een collage op canvas besteld om ze te bedanken voor alles wat ze de afgelopen weken hebben gedaan.

@ Linda: Hoe gaat het bij jullie? Daan en Jesse weer helemaal beter?

@ Setti; Jeetje, wat ben je goed bezig op de sportschool. Vervelend dat Lisanne vannacht zo aan het spoken is geweest. Hopelijk was het eenmalig.

@ Darcy: Arme Megan en arme Darcy! Hoe is het gegaan bij de huisarts? Succes vandaag en hopelijk knapt Megan snel op.

@ Kussie; Ik ben blij voor je dat Stan steeds beter reageert op andere mensen. Zo kun je nog meer van je mannetje genieten.

Deel Deze Pagina