Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier indd heerlijk aan het genieten van het niks doen. Taleah vind het ook wel lekker volgens mij hihi. Heb al eten voor dr klaar gemaakt (witlof, aardappel en appel) een wasje opgehangen en verder niks hihi. Lig nu lekker op de bank en Taleah in bed! :)

Lara: dat weten we toch! Het ene kind is nu eenmaal sneller en denk ook niet dat kids achter te lopen. Ze doen t allemaal op hun eigen snelheid, en we zijn allemaal even trots!

Superb; haha grappig dat Morris niks van de Nederlandse pot wilde hebben. Gewoon lekker Italiaans hihi!

Linda; joehoei wat knap van Jesse! Hier ook een beetje rond gekeken voor de vakantie. Denk dat t een huisje word ergens in nl! Net zo leuk toch?

Darcy; balen zeg een schimmel. :( heeft ze er veel pijn aan?
    Beetje slecht van t kdv om niet door te geven! Beterschap. Hopelijk slaapt ze vannacht ook goed.

2. Appel en Peer

Lara; hoe was t gister trouwens met Robine gegaan op t kdv?

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Laar: Je bent gewoon een opschepster :D Hehe nee hoor iedereen snapt wel dat je het zo niet bedoeld :)

Lindavnr: GEWELDIG!!!!! Knappe jongen.

Darcy: Hmmz balen die schimmelinfectie, hopelijk is het snel weer over.

Eliesah: Lekker hoor zo'n vrije dag. Klinkt helemaal goed iig.

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Kamperen..vliegen... ik weet 't niet meer!!

In 1e instantie dacht ik vliegen... maar pff ik weet niet meer welk hotel en waarheen en naja, is dat wel handig??

Kamperen..heb ik zelf nooit gedaan. Wel in stacaravans.. dus dat zou wel kunnen eventueel. Wel handig zoals je zegt met grasveldje enz.

pfff..

Ik weet in ieder geval dat we naar het buitenland willen. Da's toch al heel wat he :p hahaha.

@ gekke 3ling mama verhaal: Haar vriend heeft een bericht geplaatst..... voor hoever het haar vriend gedaan heeft dan :p

Ik wil alle mensen die mijn vriendin niet geloofden proficiat wensen! Jullie zijn er in geslaagd om door jullie 'fantastische' opmerkingen mijn vriendin te doen instorten. Dankzij jullie ligt zij sinds gisterenmiddag in het ziekenhuis. Echt waar, jullie moesten zich schamen! Enkel omdat zij mijn vertrouwen niet wou beschamen en geen foto's wou plaatsen en omdat zij/wij veel hebben meegemaakt de laatste maanden. Om dan zo ver te gaan om haar volledige achtergrond te gaan checken vind ik dat erg laag van jullie. En dat klopt trouwens ook niet wat jullie allemaal beweren. Ik ben blij dat mijn vriendin nu ook inziet dat ze dit nooit had moeten doen. Cas en Sem hebben zo lang hun moeder moeten missen thuis en door jullie gedrag moeten zij haar nu weer missen. Hopenlijk doet dit jullie nadenken over het feit dat er ook iemand achter de naam 'youngmom' zit die erg afziet van die pijnlijk opmerkingen van jullie.
    Aan de mensen die mijn vriendin wel steunden wil ik toch wel een woord van dank uitgeven. Maar ik wil niet meer dat ze op forums komt en zoals ik al zei ziet zij dat nu ook in waarom ik er van het begin af tegen was dat zij daar kwam. Zij hoort thuis te zijn en nu normaal te genieten van haar kindjes na haar vreselijke zwangerschap en dankzij mensen die haar afbraken/afbreken kan zij dat nu niet. Zolang zij op van die forums komt zal zij geconfronteerd worden met deze soort van mensen. Dat verdiend zij NIET! Meer woorden wil ik hier niet aan vuil maken!

N. (vriend van youngmom)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ eleiesah: zeker ook leuk, een huisje in NL! Maar dat hebbe nwe vorig jaar gedaan en nu willen we echt uit nl :)

6. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fantastisch is dat!!! Dat gaan wij ook doen hoor! Bart en ik kamperen al ons hele leven en daar gaan we met Robine lekker mee door. Hele dag buiten, grasveldje, als ze wat ouder is riviertje enz. En dan 's avonds als ze op bed ligt lekker wijntje erbij en kletsen/lezen/spelletjes doen. Ahwwww ik ben gek op lekker tuttelen zo!!
    En van de zomer gaan we waarschijnlijk met een bevriend stel met ook een kleintje, dus dat is helemaal super.

Linda, wil jij in Nederland of naar het buitenland? Kunnen we met z'n allen 's meezoeken :D

7. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ghihihi bedankt voor jullie lieve reacties :D

Zit het net terug te lezen en het was niet m'n bedoeling zo fel te reageren. Lief dat jullie het opvatten zoals het inderdaad bedoeld was!
    Als ik niet zo verschrikkelijk ongesteld zou zijn zou je denken dat ik zwanger ben en de hormonen weer in't rond vliegen! :p

Trouwens wel een vreselijk ongepaste vraag waarop niemand natuurlijk hoeft te antwoorden, maar ik ben gewoon nieuwsgierig (en we hebben wel meer intieme dingen besproken :p).
    Maar is er al een maart-mama opnieuw zwanger dat jullie weten??

Liefs!
    Ps. sorry even niet bijgelezen maar ga nu vergadering in! Hoe productief ben ik... :D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lara: jij maakt het kamperen wel eeerrg verleidelijk. Oke.. ik ga eens rondneuzen op petit paradis ofzoiets... hebben kindvriendelijke campings :)

haha nee er is zover wij weten geen maart mama zwanger op 't moment :) haha.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

Laar nee joh, iederene is toch trots op zijn kind.
    Neomi i geen snelle tante maar ook niet langzaam gewoon alles volgens t boekje en ik vind het prima, en als ze wat langzamer is, ook goed, komt vanzelf allemaal goed!!

Marye, wauw wat staat dat leuk zeg!!!mooi cadeau hoor!!

Linda, fijn dat de koorts weer zo goed als weg is!!en wat tof dat Jesse tijgert!!!!!

kamperen:vroeger toen mijn zus en ik klein warwn gingen we altijd met mijn moeder en pake en beppe naar terschelling in een stacaravan, we vonden het super, is als kinderen genoeg te doen!!!!Maar echt kamperen, nee das niks voor mij, moet er niet aan denken om in een tentje te zitten ofzo, zijn beide als de dood voor spinnen hahahah.
    Nee zet ons maar op een zonnig warm eiland, in een leuk hotel/appartement en het komt helemaal goed haha!!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier:nou tis haast niet te geloven, maar neomi heeft niet doorgeslapen vanacht!!:$
    Maar was er al een beetje bang voor, ze snotterd sinds zondagnacht en dan gister nog die prikjes.
    nou ze is wel 5x wakker geweest.
    Zo zielig, de hele neus zit vol snot, maja ze wil ook nog de speen in, maar dan word ademen erg moelijk...echt zielig het blijft eruit lopen.
    ze had net 38.6, zo hoog heeft ze nog nooit gehad, t hoogste ooit was volgens mij 38.2.
    Geef r straks een zetpilletje en hopen dat ze weer lekker slaapt.
    En ik hoop ik ook, want pff zo;n nacht sloopt je haha.
    Waardeer het des te meer dat dit pas de 3e of 4e keer in de hele leven is dat ze niet doorslaapt, en verder wel altijd....

zometeen me haren verven bij me schoonmoeder, dan ben ik zondag weer netjes:D

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    zo wat schrijven jullie toch weer veel he!!!!

Die taleah wat een mooi snel meisje is dat toch ook he....!!! Jammer dat jullie niet komen hoor zondag!!!!

Linda: tja wat een verhaal....... en of het dan nog waar is????

persoonlijk ben ik er niet zo voor om al mijn problemen te delen op internet.......Wat iemand anders doet prima hoor.....maar ik ben heel erg gesloten qua dat en vind het ook knap dat mensen dat wel kunnen....Ben overigens wel heel blij met jullie en dat mag best eens gezegd worden....!!!! Meiden jullie zijn top!!!!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    blehh nu heeft daan 38,7...Gelukkig liggen we wel lekker te slapen. Jesse had 37,8, naja, dat vind ik wel prima.

Pfff...ik ben vakantie-zoek-moe :p

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano: Loop je er weer netjes bij? Ik vind het wel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn zondag.

Hoe gaat het met Neomi? Is de koorts nog gezakt. Hopelijk slaapt ze vannacht beter dan de afgelopen nacht.

@ Linda: Nog een vakantiebestemming gevonden?

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    koorts bah wat vervelend voor jullie! Hopelijk knappen ze snel op!

Heeft iemand laatst nog wat van chantal gehoord?

15. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Kom ook weer even gauw meekijken.. maar jullie hebben weer zoveel gekletst :p

Leuke foto's zag ik weer! Snelle Taleah ;)

En de 1 die nu tijgert, de ander die los staat en lossen stapjes zet, heerlijk toch meiden!

Iedereen is trots op zijn of haar kleintje, net als ik hihi

Vanmiddag weer met Sem naar het cb geweest, 74 cm en 10 kilo en 60 gram :D (wil iemand dat in t lijstje zetten miss voor mij, sem is nu bijna 10 mnd) hij doet het allemaal prima. Natuurlijk moest ie daar ook zn kunstjes laten zien, dus optrekken aan papa, gaan zitten draaien en alles weer herhalen :) nu mogen we 1 mrt weer en dan krijgt ie ook zn prikjes..

Ze raadde ons aan het eten wat anders te gaan doen.. ze vond namelijk dat Sem weinig at? Maar ze raadde het aan, we moesten niks ;) maar vind t eigenlijk wel de moeite waard op te proberen..

Het liefste, ontbijt s ochtends - 150cc flesvoeding + 1 boterham
    Dan tussendoortje fruit, lunch 1 boterham + 150cc flesvoeding
    S middags nog een tussendoor, soepstengel o.i.d.
    Avondeten, zoals nu .. mee laten eten dus en dan de laatste fles steeds wat minder.. nu krijgt ie bijv nog 210cc maar eerst naar 180cc, dan naar 150cc en zo langzaamaan afbouwen.

Dan vanaf morgen maar eens proberen! Hij hft vandaag lekker pasta a la mama lisette op :D en hij zat te smullen! Meteen maar 2 bakjes in de vriezer gezet hihi

Fijne avond nog ladies!

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Ja heb vd wk nog een smsje gehad.. maar volgens mij is ze druk met werken :) op dr boerderij is t ook maar zo rustig hihi

17. Appel en Peer

Lisetje; zo die Sem groeit goed! Lekker manneke :)..
    Vertel hoe heb je recept a la Lisetje gemaakt? Nog steeds op zoek naar recepten hihi.

Linda; balen nu Daan koorts. Hopelijk wel gewoon een goede nacht!

Ano; aahh die Neomi zo verkouden. Hopelijk slaapt ze gewoon weer door, veel te vermoeiend hè zo in de nacht hihi..

Bedankt voor alle complimentjes op m'n mooie snelle dochter :)!
    Ze heeft heerlijk gesmuld van de witlof. Zo fijn!

Wij moeten volgende week naar t cb, ben weer erg benieuwd!
    Zo op tijd weer naar bed, morgen wel vrij maar slapen is gewoon heerlijk haha! ;)

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Vandaag nog heel de dag geslapen en in bed gelegen maar nu eventjes op. Vrijdag even naar de dokter om te kijken of het evt even gecheckt moet worden down under... Ben nl nog niet ongesteld... (nee ook niet zwanger)

Linda wat is het verhaal met die youngmom? Waarom geloofd niemand haar? Vind het zo sneu?!? Ze heeft zo'n zoveel mee gemaakt met die rechtzaak en dr schoonzus verloren vlak voor de bevalling ed en ik vind het zo lullig dat niemand haar geloofd!? Waarom moet ze het bewijzen heeft ze niet wat credits opgebouwd of ben ik nu heel naïef? Ik zou persoonlijk ook zoiets hebben als ik ergens gezellig meebabbel en zoiets overkomt me en iedereen gaat vet argwanend lopen doen en dan moet ik ook nog een foto sturen om het te bewijzen?!? Niet omdat mensen oprecht geïnteresseerd zijn in mijn baby's maar alleen in mijn waarheidsgehalte zeg maar. Maar goed ik ken dan ook niet hele hele verhaal heb alleen even de laatste twee weken in het tweelingen topic gescand... Waarom is iedereen zo vol vuur van haar verhaal?

* * * U L T I E M E V A K A N T I E T I P * * *
    Mijn achterneef heeft met zijn familie een camping in de Perigord/Dordogne (Frankrijk) En OMG! Het is daar werkelijk een paradijs op aarde! (Camping heet ook Le Paradis) Wij zijn er al een aantal jaar geweest en vinden het er heerlijk!!! Als het kan ga dan buiten het seizoen (schoolvakanties) het weer is er dan nog super lekker 26-30 graden. Maar er zijn alleen nog maar jonge gezinnen met baby's (gezellig) en oudjes die de hele dag grotten kijken en maar een uurtje bij het TE relaxte zwembad liggen! Vanaf Utrecht is het 9 uur rijden (maar met een baby stop dus wel wat langer) Maar het is heel prima te doen en allemaal goede weg. Alleen het laatste half uurtje is door de prachtige Dordogne (lees N wegen en dorpjes). Vooraan de weg staat een oude boerderij waar de familie woont (ze spreken ook NL) dan loopt er een weggetje naar achteren tot aan de Verzere (waarop je kan kanoën) links en rechts van dat weggetjes heb je steeds veldjes(Acasia, Hyacint ed) met kampeerplekjes maar allemaal super mooi onderhouden aparte veldjes dus nooit meer als 6 of zo? plekjes bij elkaar met daaromheen weer een randje bos. Ze hebben perfecte was voorzieningen (lijkt meer op Centreparcs hihi) met bad! maar ook hoge douches (douchebak een meter van de grond) zodat je makkelijk je kindje kan douchen en familiebadkamers en alles red nieuw en super schoon! Je kan er goed wassen(kleding ed) en is kindervermaak een schoon! babyzwembad een speeltuin een kruidentuin een speelveld van alles! Bij de boerderij zit een prima! bar/restaurant. een kleine supermarkt (waarin de zus van mijn oma nog steeds 's morgens de verse broodjes verkoopt) en een gamehalletje. Je kan je eigen caravan of tent meenemen maar ze verhuren ook Eurocamp tenten en sta caravans en ook hun eigen sta caravans en dat is er o.a. zo fijn aan. Dan kom je daar met je auto en dan is alles klaar (wel even linnengoed meenemen of huren). Geloof me het is er puuuuuur Genieten! iedereen die ik er heen stuur komt helemaal uitgerust terug! Er is alleen geen zee in de buurt!?! Maar je kan er wandelen langs de Verzere en ook op de bergen tegenover de camping, Kastelen bekijken, dorpjes bezoeken (Montignac, Daglan ed) en op de camping vissen roeien, kanoën, voetballen, tuinieren, hardlopen/wandelen met gids, aquarellen, tennissen, zwemmen, lekker uit eten (babyfoon mee, wel even bij reserveren een plekje dichterbij de boerderij vragen, want ik weet niet of hij het nog doet als je bijvoorbeeld achter het grote speelveld bij de Verzere staat). Er staan het hele jaar door minimaal twee tuinmannen op dr camping die vol staat met de prachtigste bloemen en planten! Echt waar er kan er niets op aanmerken het is daar zo ONTZETTEND FIJN! Die camping zit al heel lang in de familie er komen daar heel veel mensen die er al jaren komen die allemaal eigen initiatieven op hebben gezet (aquarellen ed) vandaar dat er zoveel te doen is. Maar je kan ook heel prima heel ongestoord niks doen rust is er wel een heel belangrijk onderdeel zeg maar.

Je moet wel vroeg zijn met reserveren want het is nu vakantiebeurs en dan gaat het bij hun ook altijd erg hard!

De enige nadelen (vonden wij) is dat je moet betalen voor internet dat vind ik een beetje achterhaald het was geloof ik een tientje per weer maar mijn beste vriendin is gelijk de eerste dag dat wij er waren bevallen dus ik wilde wel kunnen chatten/skypen ed) en dat de nachten flink koud kunnen zijn daarom zou ik een tentje afraden met een dreumes...

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aaarghhhhh ik haat haat haat haaaaaat het om alleen thuis te zijn savonds als beide kids gaan liggen janken in bed. Pffff...wie moet ik in godsnaam om tillen om te troosten?? Want direct daarop jankt de ander. Leg ik de een neer, jankt die gelijk weer. En dan janken ze weer verder om elkaar. pfffff....ik wil verdorie een slaapkamer erbij, wat een geouwehoer zo :(:(:(

Jesse werd wakker, meteen kei hard huilen... dus ja, daan wakker en die ook huilen.
    pfff.
    Nu heb ik jesse benden maar laten huilen en daan getroost boven en daar is het nu - even - rustig.

Bleh....

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ johannal; omdat haar verhaal gewoon niet klopt. En nee ze heeft geen credits opgebouwd; ze praat net 3 maandjes op zp.

T klopt gewoon niet, er komen allemaal dingen op die gewoon niet zo kunnen zijn.
    En naja, dan moet ze het maar bewijzen met een foto als het wel zo is.
    Het hele verhaal, pff, da's te lang en te veel en heb ik geen zin in om te typen enzo, haha, sorry...
    Wie haar geloofd; prima! Maar ik doe dat niet.

@ johannal: Het klinkt idd allemaal relaxt daar zeg! :)
    Hebben ze ook een site?

Enige nadeel; we willen eigenlijk niet naar frankrijk,maar naar spanje.
    Maar 9 uur rijden maar? is het noord frankrij kdan ofzo?

Deel Deze Pagina