Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Vind het zo verrekte spannend! Merk dat alles (nou ja niet alles maar die algehele spanning) van mijn eigen ziekenhuistijd weer helemaal terugkomt!

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Johannal: pff spannend hoor. En helemaal omdat het nu nog geen 35 weken is! Hou je ons op de hoogte...
    Ik merkte dat bij mij ook alles terug kwam nu vorige week mn nichtje is geboren, weet niet het voelt nu veel specialer omdat je het zelf ook hebt mee gemaakt...

Haha, wat ben jij toch goed gelovig :p. Bleek t toch allemaal niet waar te zijn. Oepsie..

Ga maar lekker rusten vandaag en vooruit eventjes werken mag dan wel, kan je dat niet vanuit je bed doen :p? Op de laptop haha..
    Succes vandaag!

Linda; en hoe is het afgelopen met je mannen? Pff vervelend zeg, wat zou er nu toch weer dwars zitten bij de mannen..
    Konden ze maar praten, ZUCHT.

Boomer; slaapt Fenna nog steeds niet goed door. Wist ik helemaal niet joh. Wel vervelend zeg vooral met zo'n drukke baan.. Of gaat je man er in de nacht uit?
    Veel plezier vandaag, klinkt erg gezellig! :)

Marye; HOERA, PROFICIAT! Wat een leuk nieuws, gewoon officieel nu hihi.. :D :D

Darcy; gelukkig een goede nacht gehad. Haha volgens mij is jouw meisje een echte boef.. :p

Hier; alles nog goed haha! Gelukkig :D!
    Straks alleen wat boodschapjes en verder weer niks op de planning. HEERLIJK. Alleen mn vriend komt pas laat thuis, blijft een keer bij zn vader eten en dat word dan tegen half 9 dat ie thuis is.
    Dus word een lange dag, alleen voor Taleah zorgen hihi.. Vooral rond etenstijd (half 6, half 7) is altijd wat uit dr doen. Dan begint ze moe te worden. Is dat bij jullie ook?
    En dan is het altijd wel fijn als Marc ze lkker bezig houd haha, ach ja komt wel goed! ;)

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Johanna: Wat spannend, hopelijk maakt de kleine het naar omstandigheden goed! Sterkte met je menstruatiepijn!

Boomer: Oh dat is ook balen als je al zo vroeg wakker bent! Verder klinkt die dag wel erg goed hoor! Oh en 30 is een mooie leeftijd! :D

Darcy: Fijn dat Megan haar slaap heeft ingehaald en weer lekker vrolijk is!

Hier: Het is zoo fantastisch hier nu Pepijn en Florine allebei kunnen tijgeren, wat een lol hebben ze nu zeg! Het is wel ineens een stuk drukker, normaal als ik bezig was, legde ik Pepijn in de box en Florine er buiten en dan kon ik even mijn gang gaan. Nu gaat dat niet meer, want samen in de box is geen optie :D Verder zijn ze dan wel niet te genieten, maar goed dat gaat vanzelf wel weer over, maar hopen dat ze vanmiddag lekker lang zullen slapen :)

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Leuke foto's zag ik weer voorbij komen. En wat knap dat Taleah al helemaal alleen vrij kan staan. :)

Marye GEFELICITEERD met jullie voorgenomen huwelijk. :)

Beterschap voor zieke kindjes en mama's.

Voor de rest weet ik het allemaal niet meer. Heb last van een dik oog. Bij mijn linkeroog is mijn bovenste ooglid dik. Zie geen verstopt traanbuisje. Zondagavond begon het al wat zeer te doen en sinds gisteren is het dik. Zo irri. Probeer zo weinig mogelijk achter de laptop te gaan zitten, want dat schijnt niet bevordelijk te zijn. Je oog moet rust hebben.

Zo nu ff broodje eten en daarna boodschappen doen.

5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lisetje; Fijn dat ook Sem weer goedgekeurd is op het CB. Hoe gaat het met zijn nieuwe schema? Als je de laatste fles moet laten vervallen krijgt hij daar dan niets anders voor in de plaats?

@ Linda; Hoe is de nacht verlopen? Ik kan me voorstellen dat je er gisteravond even flink doorheen zat. Je voelt je dan zo machteloos als niets lijkt te helpen. Knuffel voor jou.

Wat een verhaal trouwens van die tweelingmamma. Eigenlijk is het natuurlijk heel zielig voor haar. Lijkt me dat ze goede begeleiding moet zoeken. Zulke dingen verzin je niet zomaar.

@ Johannal; Spannende dag dus voor je vriendin en ook voor jou. Hopelijk komt alles goed. Die camping ziet er trouwens goed uit. Jammer alleen dat het ’s nachts koud is. Wij willen namelijk wel met de tent. Hebben een paar jaar geleden een mooie de Waard tent gekocht.

@ Marye; Gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws.

@ Kleintje; Hoe gaat het nu met je vriend?

@ Setti; Ik ben blij voor jullie dat Lisanne weer als vanouds lekker heeft geslapen.

@ Boomer; Veel plezier in de speeltuin en geniet lekker van je vrije dag!

@ Darcy; Fijn dat Megan weer een beetje opgeknapt is en dat ze een goede nacht gehad heeft. Jij ook een fijne dag!

@ Eliesah; Heerlijk nog een relax dagje. Dat uur tussen zes en zeven is hier ook altijd heel gezellig (not). Mijn vriend is dan nog niet thuis en vaak beginnen zowel Jasmijn als Morris te mopperen. Af en toe doet een DVD-tje dan wonderen:).

@ Alies: Balen dat je weer last hebt van je oog. Beterschap!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ johannal; Succes voor je vriendin!!

@ Marye; SUPER leuk!!!!! Proficiat!! :D:D:D

@ hier: hahah de kids breken de huiskamer af. De hele foammat ligt in stukken over de vloer, de stukken die nog wel vastzitten worden helemaal verschoven naar een ander stuk huiskamer... boeven!

Jesse tijgert dus voortaan, erg lief :) Nog niet de hele tijd want hij heeft het pas net door, maar net boven op de slaapkamer kwam ie telkens naar mij toe.. super lief :D

Verder was het drama met slapen... :(
    Om kwart over 11 sliep jesse...maar helaas werd ie om 12 uur wakker en heeft ie gehuild tot 2 uur. We wisten het niet meer hoor, wat het nu in godsnaam was. Pijn?? Dus voor de zekerheid maar pcm gegeven..
    maja nu is dr wer niks aan de hand, is ie vrolijk en blij..dus ik weet het ook niet.
    Daan werd nog 1 keer wakker voor een speen vannacht.

Vanavond ben ik werken en ben dr bijna blij om, haha. ouders van arno zijn hier dus die helpen met het naar bed gaan. En dan hopen dat ze eindelijk weer eens gewoon slapen.

Ga nu brood geven...

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja rond etenstijd of ze heeft mega honger en is dan strontvervelend of ze houd dr ogen niet open hihi

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Alies: Sterkte met je oog!

Eliesah: Geen idee hoe ze zijn rond 6 uur, dan slapen ze hier al. Maar hier zijn ze rond half 4/4 uur altijd erg vervelend. Dan worden zij moe haha.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda:Balen van die slechte nacht zeg! Hopelijk gaat het vanavond weer beter!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    marye leuk dat ze allebij tijgeren nu en ts gelijk een stuk drukker ja

alies beterschap met je dikke oog

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    linda wat een drama nacht zeg!!! hopelijk is het vannacht niet weer zo

marye slapen ze dan ook echt van 6 tot de volgende ochtend?

lisanne ligt meestal tussen 18.30 en 19.30 in bed tot 6 uur de volgende ochtend als we moeten werken en anders wordt ze 7 uur wakker (als ze doorslaapt dan)

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Dan zou je er nog steeds heel goed voor kunnen kiezen hoor alleen niet in het voor- of naseizoen dan is het daar (en in ongeveer heel? frankrijk? erg koud 's nachts terwijl het overdag super weer is. Heel gek is dat rond een uurtje of 8 trekt de evt. mist op komt het zonnetje op en om half tien is het heerlijk)

deze foto hebben we er 2 jaar geleden gemaakt ik was toen net zwanger :)

zal zo de camping zelf nog wel even spammen

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #833 Johannal, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    moeke bij de sta caravan hihi

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

leuk zeg!!!! echt mooie foto

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    marije: GEfeliciteerd!!!!!

Johanna......zat even te kijken bij die camping maar voor 4 personen is het 552 of 449 per nacht!!!! Vind dit wel heel erg duur!!!!

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Daar achter (bij de rivier) hadden we dus een super rustige ruime plek!

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #837 Johannal, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    HUH???? nee echt? OMG das wel heel duur... oh tis wel een luxe camping maar dat is wel veel geld.. Wij hebben nu geboekt voor twee weken in juni in een sta caravan 4-6 pers (2 kamers) voor 902 euro voor 2 weken! Wat een verschil:$ (ps geen familiekorting)

Hihi als nou 'iedereen' in juni kan. Kunnen we daar een maart mama's meeting houden hahaha

volgens mij staat op de site wel een betere van ze zwembaden maar achter dat hek is een klein gebiedje speciaal voor hele kleintje en papa's en mama's

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye, WHOEHEEEJ!! Wat een nieuws!! Geweldig!!
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE voorgenomen huwelijk!!!
    Vind het zooo leuk voor jullie!!

@ all, allemachtig!! Ik heb lange nie alles onthouden ben ik bang, maar ik zal een poging tot doen!

@ allereerst Linda, wat een BUT-nacht weer! Helemaal logisch dat jij aan het eind van je latje bent en (haast) blij bent om te gaan werken vanavond!! Dit zijn zulke zwaar-vermoeiende-avonden!! En net wat je zegt, je voelt je boos en machteloos tegelijk!! :(
    En wat ze dan toch ook hebben? Respect voor jou hoor!! Tis nie altijd even leuk met een tweeling! Hoe zulke geweldig schatjes je ook hebt!!

@ Johannal, pff, meid toch, dat je je zo beroerd voelt door die stomme menstruatiepijn... Ik denk dat het idd goed is om vrijdag toch even naar de huisarts te gaan.. Aan de andere kant, als je er over nadenkt, is het niet zo heel raar, als je zolang nie ongesteld bent geweest en alles moet weer "op gang komen" dat het pijn doet, dus denk niet dat het iets ernstigs is, maar poeh, wel knap vervelend!! Doe maar lekker rustig aan meid!!
    En oehhww wat spannend van je vriendin! Wel vaag dat ze zelf de laatste tijd wat vaagjes deden?? Ik zal duimen dat alles goed gaat!! Hou je ons op de hoogte, als dat lukt natuurlijk!!
    Succes met het werken aan je opdracht!!

@ Boomer, jij hebt ook nix geen makkelijke nachten!!
    En wat balen dat je niet vrij kan krijgen van je werk als Fenna naar CB moet heh!! Lijkt me zooo frustrerend!! Maar komt natuurlijk ook wel goed met je man!! :)
    Geniet maar lekker in de overdekte speeltuin (foto??)

@ Setti, hihi, heerlijk is dat heh, als je zoo lekker kan slapen!! Steef en jij staan nu vast te stuiteren van de energie :D:D
    Hopelijk houd Lisanne dit weer vol, en word ze vanacht helemaal nie meer wakker! Dan weet je pas weer hoe fijn dat is heh!
    Hihi!!

@ Alies, och meid, een dik oog.. Hoe krijg je dat dan toch?
    Is het het ooglid dan, of echt iets in het oog wat zeer doet? Lijkt me knap vervelend!!
    Succes dus maar met boodschappen doen!!

@ Darcy, och arme Megan, niet eens een AB kunnen krijgen voor die oorontsteking.. Dat lijkt me toch flink pijnlijk! Of zou ze meer last hebben van die schimmel? Hopelijk gaat dat gauw over!!! Succes met smeren en natuurlijk ook voor jezelf!!

@ Vriendlief, tis net wat je zegt, niet iedereen is even open en plant alles hier zo neer.. Dat geeft toch ook nix! :) We zijn nie allemaal het zelfde heh!

@ Lara, zeg gekkerd!! Doe nie zo maf!! Natuurlijk zien we dat niet als opschepperij! Ik vind het persoonlijk heerlijk om te lezen wat de andere kindjes allemaal al kunnen, want ik kan me er nu al op verheugen dat Stan dat ook gaat doen!! (ja ja, zo kan je het ook nog zien!! :p) En daar komt bij, ik kom nu nog geen handen en ogen te kort, whahahaha!

@ Eliesah, vanacht dus ook weer lekker geslapen! Het komt goed hoor, vandaag alleen met Taleah!! K weet zeker dat het je lukt zonder Marc!
    En morgen is het dan des te relaxter als hij er weer bij is om Taleah weer bezig te houden, hihi!!

Ships, nu weet ik het echt even nie meer hoor...
    Sowwwyyyy!!!

Liefsss

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hm misschien ook even bellen dan als mijn man het ook leuk vind.....vond het een belachelijke prijs maar misschien staat het verkeerd aangegeven vind de site ook niet zo duidelijk! wij willen ook in juni week 24 geloof ik 1 weekje.......er moeten alleen 3 honden mee kunnen :S word denk ik probleem maarja als michiel het goed vind kunnen we altijd even bellen....

Leuke foto's......AHHHH wil dat de zon weer komt!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Vriendlief; Die prijs klopt vast niet! haha.
    Dat kan niet..

Deel Deze Pagina