Maart mama's 2010, deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Gwenolyn, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Samen spelen :)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Van het weekend een verse boon gegeven, haha. Ze vonden het wel lekker, maar ze verslikte zich steeds als ze een stukje eraf hadden. Dus was niet echt een succes :p hahah

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lindavnr: Leuke foto's!

Eliesah: Het gaat jou helemaal lukken hoor zonder Marc en Taleah gaat vandaag heel goed meewerken :)

Johanna: Ook leuke foto's!

Setti: Nou 6 uur is eigenlijk laat., dat gebeurt meestal alleen op dinsdag vaak slapen ze al om 17:00 uur. Ik maak ze wakker rond 20:00 uur voor een fles, die drinken ze op in bed, Dan even tandjes poetsen en dan slapen ze weer verder tot 08:00 uur. En ze worden nooit zelf wakker voor die fles, maar helemaal weg laten gaat gewoon niet, dan wordt het echt te lang. Ik baal er soms wel van hoor, ik wil ze gerust langer op houden, want als ik moet werken, zie ik ze vaak helemaal niet. En Don ziet ze dus ook alleen bij die late fles, want die komt ook altijd pas thuis als ze op bed liggen. Dus in dat opzicht is het ook niet helemaal ideaal, maar goed als ze zo van slapen houden dan moet het maar :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hier een klein stukje gefilmd van jesse die tijgert... hij ging nog een stuk verder, maar de batterij van mijn telefoon was ineens leeg dus stopte ie met filmen! hahah.

YouTube - Jesse tijgert (een stukje ;) )

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #845 Johannal, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    Vind het ook een onhandige site maar zoals ik het nu zie... heb je een twee kamer stacaravan voor 574 euro per week en een drie kamer (dan kunnen de kinderen allebei in een aparte kamer? of de honden?) voor 644 per week. Hun weken gaan alleen wel altijd van zaterdag tot zaterdag misschien dat jij daarom op een hogere prijs uitkwam!?!? Dit is een pakketprijs... voor 4 personen. Ik heb geklikt op eeeh reserveren, toen heb ik de datum 11 tm 18 juni aan geklikt en 4 personen en toen kreeg ik deze opties. dan komt er nog 7 x 3 x 2,5 bij voor de honden 52,50. Haha en misschien ga ik je dan nog net zien op jullie aankomstdag haha

Leuke foto's......AHHHH wil dat dat lichaam weer komt!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

echt skatties

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Woehaha kiek ze zittuh joh die mennekes! Heerlijk! Allebei lekker die fiep vet schattig!

Gokje Jesse links Daan rechts? en die tweede foto is Daan?

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja idd t heeft voor en nadelen maar zo ziet don ze ook nog ff. lisanne krijgt bij ons rond 17.00 soms 17.30 dr groente en soms heeft ze dan rond 18.00 of 18.30 nog een fles ipv sap als we dit niet geven dan wordt ze midden in de nacht wakker. als ze bij ons om 17.00 al op bed ligt dan komt ze echt rond 9 uur weer.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Woow arno is goed bezig. we zijn tegelijk begonnen met lijnen. Ik ben 0.4 gram kwijt (whaha) en Arno al 3 kilo!!
    Mag ook wel, hihi, want hij heeft voort echt een behoorlijke buik. :p

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat goed zeg en je ziet dat hij zn beentje ook probeert te gebruiken dus als hij t eenmaal echt doorheeft dan kruipt hij zo

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm maar geven jullie nu meestal wel of niet een fles savonds?

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat goed van jullie zeg en ook zeker van arno dat hij met je meedoet

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    normaal gesproken komt t maar soms voor maar de afgelopen 2 weken heeft ze m echt iedere avond nodig

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zou wel leuk zijn! :D Ben benieuwd. Hij zit wel al een aantal weken in de box en in bed op handen en knietjes.. en dan beweegt ie naar voren en achteren, haha.
    Daan doet dat ook soms..maar die tijgert nog niet. Misschien als ie zn broer ziet gaan :)

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0

Lin had ik goed gegokt? Het gaat ineens zo snel misschien dat je hem gemist had, mijn bericht...;)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, hihi, ik doe meer met Arno mee. hij moet echt lijnen..ik niet zo, maar ik doe mee want anders lukt het nooit.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heeft ze dr dan weer 3 op een dag?

Hier krijgen ze 3 flessen van 180cc. Eerst 210 maar heb dus geminderd omdat ze behoorlijk veel melk kregen.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh haha had dat bericht wel gezien maar die onderste regel niet, die heb je er daarna bijgezet gok ik? hihi.

maarre; Klopt helemaal!!! :D

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Geen idee. Het begon zo ineens dat het wat zeer begon te doen en de volgende dag was het dik.

Collega vroeg al gisteren of ik ruzie had gehad met mijn man.:D Ik zei: 'Ja hij heeft me geslagen.' Hij: 'Kan ook wel lekker zijn.' Ik: 'Nou niet echt, doet best wel zeer.' :D

Het is mijn linker bovenste ooglid. Was nog ff langs de apotheek geweest of ze er misschien een crempie voor hebben, maar ze denken dat het een verstopt traanbuisje is of een haartje dat misschien naar binnen gebogen is. Kon thuis geen van beiden ontdekken, dus er zit niks anders op dan maar afwachten tot het weer afzakt.

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    haha klopt en Yesssss geslaagd voor de tweelingtest

Deel Deze Pagina