hahaha dames dames op ieder potje past een dekseltje hihihihi ik weet iig dat lisanne keus zat heeft en jullie kereltjes ook dus wie weet hihi
@ Stan, hoewel hij Toon inderdaad in het begin heeeel erg interessant vond, was hij later toch ook wel erggg gecharmeerd van Melanie, en dat ziet mama ook wel zitten, is ook nie zo ver weg, whahahaha!!! En een leuke schoonmoeder is altijd meegenomen!! @ Alies, eigenlijk is het de natte laampuh!! Maar idd das douchen! Of "onder de pompuh"! @ hier, toen ik gister onder de douche stond begon Stan helaas weer te huilen... Dus hoppa ikke d'r weer naar toe, kouddd!! Maar wat dat nou is.. Het lijkt wel of hij aanvoelt als ik aan het douchen ben ofzo.. Elke keer word hij dan wakker en gaat hij huilen!! Ik wilde vroeg gaan slapen, maar de zus van W. belde.. Ze vertelde me dat toen ik op het eind van de zwangerschap zat en met D. omging, dat W. toen had gezegd dat hij mijn huis in de fik zou steken als ik thuis was!! Jezus!! Die vent is freaked out joh!! Eng he! Ik hoop maar dat het bij die idiote woorden blijft, want ik vind het stiekem best wel eng hoor!! Ookal is het al lang geleden dat hij dat zei, en ging dat denk ik meer om D. (hoop ik dan maar) @ hier, verrek, te laat opgestaan morgen.. En ik ga vanmiddag op pad, dus ik zit in tijdnood met voedingen, moet maar even een berichtje sturen dat het ietsie later word.. Haha.. Hebben jullie dat ook, dat eigenlijk altijd alles wat je plant in de soep loopt?? @ Darcy, klinkt goed, even lekker d'r tussenuit!! Maar heb je dan het nieuwe jaar ingeluid zonder je man en kids? Of waren die ook mee!!?? @ Nijnja, och och, hihi, in de Bakfiets naar huis tussen de knallen door! Das ook wat... Nu jah, wel super fijn dat jullie een hele leuke avond hebben gehad. Al kan ik het me voorstellen dat het wel vermoeiend was dat Toon alleen bij jou wilde zitten en eigenlijk gewoon tegen de slaap vechtte.. @ Linda, Stan heeft periodes dat hij wel zijn duimpje vind en dan weer een poos nie! Echt bijten er op doet hij nog niet, maar denk dat dat nog wel komt! Als hij boos is wil hij mij wel bijten!! Dan gooit hij echt zijn hoofdje tegen me aan met mond los als ik hem op de arm heb!! Hoe gaat het nu met je duizeligheid? @ Setti, wat een superrr romper! Vind het heel origineel hoe je Steef ten huwelijk hebt gevraagd! Wat vond hij er van, om Lisanne weer te zien in die romper! Zei hij nog een keer "volmondig JA" Zow ik ga even bij mijn ventje zitten!! Liefsss
Hoera, m'n nichtje is geboren! Ze heet Zoe, had ik niet verwacht maar ontzettend leuk.. helemaal een trotse tante! Bevalling duurde erg lang, en is pas vannacht geboren. Toen kwam de nageboorte niet dus moest ze onder narcose! Pff heb medelijden met dr, mijn bevalling was een ramp maar die van haar ook! Maar ja ze is er en helemaal gezond! Jee en Taleah heeft doorgeslapen. Hopelijk blijft dat zo, ze zit weer lekker in de vel! Nu weer snel aan t werk! Xx tot vanaaf
Heyyy meis!!! Van harte gefeliciteerd met je tante-schap!!!! Super hoor! En ik vind het echt een mooie naam, is hier ook nog voorbij gekomen als optie, net als Cloë maar voor een jochie, haha
@ Eliesah: Gefeliciteerd met je nichtje!!! Ik hoop dat je zus weer snel opknapt. Hoe groot en zwaar is ze? Leuk om weer kleine spulletjes te kopen. @ Setti: Geweldige romper! @ Kussie: Hier lopen inderdaad ook wel eens dingen in de soep. Ze heeft regelmatig dan ben ik helemaal klaar, zitten we in de auto, bout ze haar luier vol........ Tja, dan ben je zo al 10 minunten verder. @ Lisetje: Hoe is het met jouw? Alweer een beetje aan het opknappen?
Gisteravond nog even bij de buren langs geweest om een fijn nieuw jaar te wensen. Tijd ging sneller als gedacht, en joënna gedroeg zich hartstikke goed, ondanks dat het al ruim 1,5 uur na bedtijd was, en ze normaal allang de fles had gehad. Wel lag ze te slapen toe ik haar de fles gaf, dus ook zo in bed gelegt. Ze begint wel ondeugend te worden. alleen maar draaien op haar aankleedkussen, en dan hart beginnen te lachen als ik haar tegen hou. Als ze haar zin niet krijgt word ze boos en begint ze te janken. De truckendoos moet maar weer uitgebreid worden om haar op haar rug te houden. Ook in bed krijg ik niet fatsoenlijk haar slaapzak aan....... Dit doe ik nu maar buitenbed. Ligt ze ook helemaal dubbel van het lachen. Ben trouwens super trots op haar: als ze op schoot zit, trekt ze zich op tot staan!!!! Op de grond of box taalt ze er nog niet naar, maar op schoot wel. Ze kan even een paar seconde blijven staan, en dan stort ze alweer in. Hopelijk gaat ze binnenkort doorkijgen hoe ze moet gaan zitten. Ze glijft oefenen, maar snapt er nog geen bal van.
kussie hij heeft haar niet gezien gister in de romper want ik heb m weer uitgetrokken en steef sliep nog
gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje. wat een drama zeg dat de nageboorte niet kwam. gelukkig is ze helemaal gezond. en hopelijk gaat t met je schoonzusje ook goed
Zo ben er ook weer even.. zit toch voorlopig nog wel thuis dan kan net zo goed even laten weten hoe t is T gaat redelijk.. de AB slaat goed aan.. heb alleen weer lekkere bijwerkingen dit keer, t is echt een zware kuur.. pff 2 ab kuren in 1 maand.. niet fijn en gezond. maar ja, t gaat de goede kant op.. hoest nog flink en piep ook nog zeg maar.. ribben doen nog goed zeer maar ieder geval niet zo beroerd meer en heb zelfs sinds 2 dagen eetlust en niet overgegeven. maar moet t niet onderschatten.. dus doe verder vrij weinig.. en zo ben ik helemaal niet! maar komt goed! tnx 4 asking gwen @eliesah, gefeliciteerd met je nichtje!!! wist je al dat t een meisje zou worden? heb t idee dat de kindjes die nu geboren worden, allemaal meisjes zijn hihi in mn omgeving komen er ook 2 aan binnen 1,5 maandje.. ben ook zo benieuwd en naar de namen hihi @ano, jij hebt de smaak goed te pakken met sporten las ik!! lekker hoor! ik mis t sporten ook zo erg.. maar ja, komende wk nog ff niet en volg wk moet ik ook nog maar afwachten.. t is mijn ontspanning ieder geval @kussie, wat ik me afvroeg.. hft stan nu eigenlijk al een tandje? of heb ik t gemist? @vriendlief, sterkte met je kat.. wat mankeert t beestje? @setti, leuke romper je bruidsschoenen al helemaal ingelopen? @hier.. Sem loopt rond de tafel rond maar snapt niet dat hij de hoek om moet haha dus dan valt hij nogal regelmatig op de grond, de ene keer met een flinke bons en dan is t flink huilen en soms lijkt t of ie zn eigen opvangt en dan is er niks aan de hand.. hij trekt zn eigen echt overal aan op de laatste dagen.. aan de tafel dus, aan zn loopkarretje, zn eetstoel, de bank, onze knieen enz enz gister zat ie met twan in bad en ging ie zelfs in bad staan uit zn eigen! t gaat zo snel nu.. oww, sem is wakker! zo terug!
wat goed van haar zeg!!!! daar kun je zeker trots op zijn haha de ondeugt. hier heb ik er ook zo een en iedere x geef ik haar weer wat anders anders blijft ze ook niet liggen.
@ kussie: Jesse duimt niet gelukkig, het is echt erop bijten als hij bijv zn fiepje vast houdt.. dan gaat ie ipv die fiep op zn duim wat kauwen. maar tis geen duimen. Jeetje, wat een mafketel, die W. Die spoort echt niet! @ eliesah: Proficiat!!! Pfoe, wat een bevalling...da's behoorlijk zwaar geweest ben ik bang! Super dat taleah doorgeslapen heeft!! Heerlijk he! @ hier: jeeej eindelijk heeft daan doorgeslapen!! Pfoee dat was fijn Nou, geen idee of dat het de tijmsiroop was, maar die krijgt ie mooi de komene dagen haha
Nou ja Mel en Stan zullen elkaar gauw weer in real live zien. Kijken of de vonk er nog is. Lekker handig dat Stan je elke keer onder je natte laampuh vandaan haalt met zijn gehuil. Zo Mel zo nog ff fruithapje geven daarna verschonen en op bed. Ons meissie is vandaag al weer 10 maanden.
lisetje ziek maar goed uit hoor!!!! en idd ts niet nix als je 2x een kuur krijgt in een maand. gelukkig hou je nu wel je eten binnen. en wordt t iets beter. hopelijk ben je de 16e weer op en top fit. dus tot die tijd niet te veel doen.
wat fijn zeg dat hij doorgeslapen heeft. en of t gewerkt heeft of dat t toeval was ik zou t dan ook nog ff volhouden hoor hihi
: 10 maanden alweer, wauw!! DAT WORD GEBAK!!! Wat gaat het toch superr snel heh!! Over 2 maandjes gewoon al jarig!! Hmm zou Stan op oudere dames vallen Mannen lopen over het algemeen al achter, dus of dat zo verstandig is!! Maar jah, Taleah is jonger, maar die is Stan ook voor met alles, whahahaha!! Zegt ook nix! Als de vonk er is, hou ik hem nie tegen!!
Tss, tis toch ook niet te geloven. Er is een mens (22) hier op het forum wat mee schreef bij het tweelingmama's topic onder andere (en nog op 7 clubs meer ofzo).. ze had een tweeling, nog een zoontje en een overleden dochtertje en was nu weer zwanger van een tweeling. En nu was ze met 37 weken bevallen...bleek het een drieling te zijn, die hadden ze over het hoofd gezien. Nou was ook nog dr zus van 18 vorige week plots overleden. Haar schoonzus was ook bevallen van een tweeling 2 weken geleden. En verder had ze nog heeeel veel meer verhalen hier staan op het forum. Over haar overleden dochter een heel verhaal met tig reacties voor haar over hoe heftig dat had moeten zijn. over dr ex vriend die haar verlaten had omdat zij een bacterie mee droeg in der lichaam waaraan haar overleden dochter overleden is. Nou...wat denk je; tis gewoon hoogstwaarschijnlijk allemaal bullshit!! Ze kan geen foto's plaatsen van de zwangerschap, kamertje of geboorte want dat mag niet van dr vriend. En zo nog veel meer bullshit... echt... HOE TRIEST ben je dan??? Blehhhgg...zo leef je maanden met iemand mee, en zo blijkt zo'n mens gewoon achterlijk te zijn. Gelukkig heb ik haar niet echt gevolgd, maar er zijn gewoon (aanstaande)-tweelingmoeders die haar door dik en dun steunde en met haar mailde over hoe het ging en zo. Bah bah!
linda hoe kan je over zoiets liegen dat kan toch niet?????? dan moet je zeker psygisch gestoord zijn t kan niet anders