Dom ik zat net naar de foto te kijken en dacht: huh Stan is wel erg veranderd maar nu snap ik hem Leuk
Stan doet dat ook, en idd dat is zoooo lief!! Al moet ik *schaam* bekennen dat ik eerst dacht dat hij zijn hoofdje gewoon nie meer goed om hoog kon houden en dat er wat met z'n nekje zou zijn... @ douchen, doen jullie dat echt? Ow ow, ik ben ook zo'n muts, maar weten jullie, ik heb zoiets van; Stan huilt nie zomaar, en strax ligt hij dwars in bedje, of met een voetje tussen de spijltjes, of is hij gaan draaien en ligt ie klem ofzo.. Dus tjah, en relaxed douchen doe je dan ook nie meer, dus ik stuiter altijd indd zo de douche uit en de baby-kamer in! (zit vlak naast elkaar, dat scheelt! )
Hahahahaha, ja na alle "heb-je-aan-het-stroom-gezeten-reacties" werd het toch echt hoog tijd! Dus Alies had in no-time de schaar en kam in aanslag!! Was ook wel nodig Maar moet er nu zo aan wennen, hihi!! Zijn koppie is wel wat voller geworden lijkt het!! Nu lijkt ie nog meer op zijn mama!! Whahaha! @ Alies, ja het ging echt goed met Stan heh!! (als we het laatste kwartiertje nie meerekenen) Maar komt ook omdat jou kids harstikke rustig deden!! Zooo lief heh, die 2 schatties tegen over elkaar.. En maar verwonderd kijken, whahaha! Echt leuk!
whahah hier liggen ze elke ochtend met beentjes door die spijlen of voetjes erdoor, als ik met de een bezig ben. Ach Als ze er in komen, komen ze er ook wel weer uit hahah zn haartjes zijn leuk zeg... hm....jesse moet ook geknipt... de 16e? hahaha Ohhh ik durf dat niet joh, hij heeft zon lieve haartjes!!
hahaha liggen jullie kids ook heeelemaal in een deuk als je ze achter op hun rug kriebelt over hun hele rug heen zeg maar? Hier vinden ze dat heeeeerlijk
haha, Alies, je bent me net voor!! Die foto is zooo mooi!! Als je zijn gezever wegrekend!! Whahaha!! Maar wat een skattie heh!
Het ging SUPER! Ik dacht knip zo gauw mogelijk zijn haar, want later op de middag worden kids vaak onrustig en moe. Alies kan heel veel lawaai hebben en druk zijn, vandaar dat ik ff een dvdtje voor Alisha op had gezet, zodat Stan rustig kon wennen.
Stan heeft het vooral als ik hem een beetje "prik" in zijn buikje, net boven zijn broekje! Zooo lief!!! En onder zijn armpjes, als ik de romper uit wil doen, whaha!! Heerlijk is dat, als ie zo kronkelt van het lachen!
Heeel goed ingeschat!! Ik was ook letterlijk op de grens en toen vielen Stan's ogen al dicht de terug weg.. Daarna thuis weer klaar wakker. Maar hij wilde niet zoveel eten.. En ik dacht, (hij was weer zo hyper de pieper) ik laat hem op, maar om 6 uur of kwart over 6 was hij zo moe, dus hij ligt nu op bed, dat word straks nog wat, als ik de fles heb gegeven is hij natuurlijk weer klaar wakker... Maar even zien hoe dat gaat...