Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zo hier kunnen we weer verder kletsen! :)

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Vriendlief: Mooie bakfiets! Ben ik de enige die de prijs wel mee vindt vallen? Mijn fiets die deze week komt is toch een stukje duurder...

Setti: Hopelijk voelt je meisje zich snel weer beter en kunnen jullie weer lekker slapen.

Jedalin: Hoe is de nacht gegaan?!

Boomer: Leuk jou ook weer voorbij te zien komen! Wat super knap dat Fenna loopt!!!

Funnyme: Gaat het speen afleren nog steeds goed?!

Hier: Ze komen vandaag eindelijk vloerbedekking op de trappen leggen, daar word ik blij van! Don is thuis, Pepijn en Florine op het kdv en ik heb ook vrij. Dus even lekker een beetje relaxen. EN het leukste, dan kunnen we vanavond weer eens met z'n allen eten, dat kan normaal gesproken nooit. Ben dus lekker aspergesoep aan het maken, van de schillen en kontjes van de asperges die we gisteren hebben gegeten. En dan lekker brood erbij. Jup ook Florine :D

Tot later!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou da's ook gek... ik heb vannacht serieus gewoon gedroomd dat we een nieuw deel moesten aanmaken!!! hahaha. en toen ik wakker werd, wíst ik ook dat dat nodig was en dacht ik nog; dat zal ik straks eens doen. whahaha hoe dom, dromen over 't forum hahaha :D:D

Achja haha dat betekend ook dat ik wel geslapen heb, da's dus wel weer fijn. Want daan is toch weer een paar keer wakker geweest. Tis volgens mij gewoon de verkoudheid/hoest waar hij last van heeft.
    Arno was vanmorgen helemaal brak, die komt echt slaap tekort. maja ziekmelden om ff een dagje bij te tanken wil ie ook weer niet.

@ setti: wij hebben dat ook een poos gehad. Helpt het niet als je het campingbedje bijj ullie op de kamer zet? Dan hoeft ze niet tussen jullie in maar is ze wel dichter bij jullie dan in dr eigen kamer. Hier werkte het echt goed en na een paar dagen weer terug in eigen bed.

@ boomer: Knap dat fenna al loopt!! :D

@ nijnja: hee vul jij de datumprikker nog in? :)

@ meeting: zoals het er nu uit ziet is toch 11 juni de datum waarop de meeste kunnen.... Overzichtje:

11 juni: 12 mensen kunnen. Wie niet kunnen zijn: Chantal, lara en vriendlief. 1 iemand heeft onbekend (lisetje)

22 mei: 11 mensen kunnen. Wie niet kunnen zijn: Darcy, Linda en Lynette. 3 mensen hebben liever niet.

28 mei: 11 mensen kunnen. wie niet kunnen zijn: Chantal, lara, marye, setti. 1 iemand heeft liever niet.

2 juli: 11 mensen kunnen. wie niet kunnen zijn: lara, lisette, lynette. 1 onbekend en 1 liever niet.

28 mei valt voor mij eigenlijk af want marye en setti mogen niet ontbreken hoor, haha, die kletsen zoveel mee enzo :)

11 juni vind ik 't weer erg jammer dat vriendlief niet kan :(..
    Maar verder kunnen daar wel de meeste.

2 juli is voor mij ook een goede optie, alleen wel weer jammer dat lynette dan niet kan.

Maar goed, je houd dat toch altijd ,dat iemand niet kan..

Lara en chantal kletsen verder bijna niet meer mee, dus ik vind zelf dat we daar niet echt naar hoeve nte kijken. Hun zullen we lkijken of ze wel of niet mee kunnen gok ik (heeft lisette ook zelf gezegd in het meeting-topic)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha nu al aan het koken marye. goed bezig :)
    Hier is het koken voor de kids de laatste tijd er weer niet van gekomen.. achja.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vriendlief: gave fiets :)

Setti: Ah balen dat ze zich niet zo lekker voelt :(

Boomer: super dat Fenna kan lopen :)

Marye: fijn dat vandaag de vloerbedekking komt :) Wij waren ook zo blij toen het er eindelijk lag.....

Meeting: nou ja ik hoor het wel dan! Zou leuk zijn als ik er dit keer wel bij kan zijn... Maar het is natuurlijk het leukste als iedereen er bij kan zijn!
    Ennuh ik wil dan wel een taart maken, heb ik weer een reden om te oefenen!

HIer: Esmay heeft gister voor het eerst in de schommel gezeten, we hebben nog geen palen neer gezet maar hebben zo'n aanbouw aan de schuur en daar hebben we hem nu tijdelijk aan opgehangen! Ze vond het helemaal geweldig :D

Verder gaat ze nu ineens snel! Ze loopt nu iedere keer als we naar boven gaan zelf omhoog, en ze heeft eindelijk haar loopwagen ontdekt! Eerst liep ze alleen maar langs de tafels, kasten, box, stoelen etc. maar nu heeft ze het loopwagentje ontdekt en rent echt door de kamer haha!
    Ik probeer het steeds te filmen maar onze kamer is niet zo groot (en op het vloerkleed kan ze niet komen ) en voordat ik gefilmd heb is zij er alweer klaar mee haha! Vanmiddag maar eens een poging wagen als mijn vriend er ook is....

Ik heb straks een toets van een cursus die ik heb gehad en ik krijg het gewoon niet in mijn hoofd!! Nou ja ik zie wel wat ik ervan maak.... Er hangt verder ook niet veel van af maar goed ik wil natuurlijk wel een beetje goed kunnen presteren...

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    boomer wat goed zeg dat fenna stukjes kan lopen. en hier is ze gelukkig weer de oude draak hihi

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

klinkt lekker en erg gezellig en zeker als het niet vaak voorkomt. en fijn zeg eindelijk de trap bekleed dat loopt lekker de trap op op je blote voeten hihi

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    t zou misschien wel helpen maar onze slaapkamer staat vol met spullen en daar kan nu echt geen bedje meer bij helaas. en liever wil ik dat ook niet en bij uitzondering mag ze bij ons in bed maar t wordt nu wel te gek voor woorden. lief dat je mee denkt.

en voor de data van de meeting denk ik dat er gewoon gekeken moet worden naar welke data de meeste kunnen.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: wij hadden het campingbedje ook alleen om een uitzonderings-situatie staan, verder nooit. Daan was toen zo slecht aan het slapen vanwege die waterpokken dat hij jesse vort wakker hield. Mgoed, bij lisanne op de kamer houdt ze niemand wakker natuurlijk...hoogstens d'r knuffels ;) (en jullie, natuurlijk haha)

De datum waarop de meeste kunnen zou 11 juni zijn. Tenzij lisetje niet kan, dan kunnen er op die dag ook 11 en dan zijn alle 4 de dagen gelijk. Lisette staat op onbeekend op dit moment.
    Maja, 2 juli kan vriendlief wel...

Ik denk dat ik toch meer voor 2 juli ben :)

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm heb weer een sprongetjes-mail gekregen net... ze zouden nu in de 13 mnd sprong zitten. Ben benieuwd.

haha wel leuk, beide kids houden nu de speelgoedtelefoon bij hun oortje alsof ze aan het bellen zijn. Grappig, want dat heb ik m aar 2 keer ofzo zelf voor gedaan een tijdje geleden. Nu kletsen ze volop in dat ding als ze hem bij hun oor hebben haha.

over 2 weken krijgen ze trouwens eindelijk hun 11 maanden prik hahah.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat leuk zeg dat ze dat al doen. hihi dat doet lisanne ook met vanalles hihi.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hihi dan hun 11 maanden prik hihi. eigenlijk zijn ze dan al toe aan de 14 maanden prik onderhand hihi. hier mogen wij 28 april voor

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja klopt, die zullen ze ook wel later gaan krijgen. Door de operaties van ons daan is alles opgeschoven. Er moest minimaal 6 maanden tussen de 3e en 4e prik zitten en volgens mij is het nu 7.5 maand ofzo uiteindelijk.. dus t valt nog mee :)

ben wel érg benieuwd hoeveel ze wegen; laatste keer da'k dr was, waren ze 10 maanden! Nu 13.5 maand! :)

14. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    :) Val heel even in, zo maar om te laten weten hoe t gaat..

Ik lees trouwens wel redelijk vaak mee.. dan weten jullie dat ;)

Verder, Sem is erg vaak ziek geweest maar we hebben eindelijk een verwijzing voor de kno-arts want t was gn doen meer.. eigenlijk continu oor onsteking.. hij is best veel afgevallen omdat ie ook niet at.. gelukkig is ie weer redelijk de oude en eet weer lekker maar toch een verwijziging gekregen want ik heb dus wel op mn strepen gestaan...

Maar goed, nu ben ik weer aan de beurt.. alweer! Zit vanaf vorige wk met flinke keelonsteking.. ben ook alweer 1,5 afgevallen in een wk tijd maar heb vanmorgen eindelijk een kuur gehad.. ik slaap al weken slecht door de zorgen om Sem en dan vanaf vorige wk lig ik s nachts continu als een zeehond te hoesten en sinds het wknd ook vaak s nachts slijm over te geven.. dus vanmorgen opnieuw naar de dokter en ja hoor, heb toch weer een bacterie op mn luchtwegen.. pff voordat ik mama was en tijdens mn zwangerschap nooit ziek en nu ook zoveel maar ja.. we doen t er maar mee helaas :( hoop dat ik me nu weer beter ga voelen..

Dus ik hoop dat jullie begrijpen dat mn hoofd er niet naar staat om te reageren als ik vaak met een ziek kindje thuis zit of zelfs weer beroerd ben :( maar nogmaals, lees wel mee dus volg jullie toch zo nu en dan :D

Ga nu ook niet op iedereen reageren maar meer in t algemeen..

Alle kids nu jarig geweest! Toch snel gegaan en hoop dat iedereen een leuke verjaardag hft gehad..

Wat super goed dat er al kindjes lopen, o.a. Fenna Melanie en Taleah.. ! Sem was er ook mee bezig tot ie opnieuw ooronsteking kreeg.. dat slaat toch ook wel in op zn ontwikkeling maar goed.. hij loopt wel vlot langs alles heen en aan de hand, achter zn loopkar dus verwacht toch dat t niet erg lang duurt..

Veel foto's zie ik ook voorbij komen op hyves maar even via deze weg.. wij kunnen toch wel mooie kindjes maken he meiden! :D Heerlijke koppies komen voorbij!

Meeting... nogmaals 2 juli kan ik echt niet, 11 juni wellicht wel maar t is even afhankelijk of we dan een verjaardag hebben of niet.. als dat nie zo is, ben ik er ook wel bij hoor! Was er al gesproken over waar of heb ik erover heen gelezen?

Maar goed.. k lees jullie weer!! :D

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee lisetje! Jeetje wat balen dat Sem zo ziek is elke keer :(... heel goed dat je nu een verwijzing gekregen hebt!! Hopelijk achterhalen ze de oorzaak zodat er iets aan gedaan kan worden.
    En jij zelf dus ook behoorlijk aan het kwakkelen. Vreemd is dat..nooit ziek en nu ineens zo veel! Hmm, zegt de dokter daar ook iets over??

We hebben nog niet echt over een locatie gesproken...meer aan het bedenken wat handig zal zijn met kids rond de 15-16 maanden...

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jeeeej canvas doek is d'r :D gods, wa'n knappe kids hebben we toch!! :p hahah
    Als ie hangt maak ik wel 'n foto :D

17. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    Heb de laatste paar weken niet de energie gehad om te regeren.
    Met samila haar verjaardag zijn er ongeveer 40 mensen geweest(hele woonkamer zat vol en de visite liep in en uit).

op 4 april moest ik naar de kaakchirurg om 3 kiezen te laten verwijderen.
    O dit moment nog veel pijn waardoor ik nog steeds veel pijnstillers nodig heb.

@ lisetje wat fijn dat je nu een verwijzing hebt voor kno arts. hopelijk zijn ze er snel achter wat het is.

@jedalin ben erg benieuwd naar je canvasdoek.

Met samila gaat het op dit moment goed.
    ze loopt sinds haar verjaardag los en loopt buiten veel mee aan 1 hand(ze kan buiten los lopen maar gaat dan ineens de ander kant op( ik twijfel nog of we buiten een tuigje gaan gebruiken, want doordat ze zo klein is krijg ik veel last van mijn rug) . in de buggy wil ze niet meer zitten behalve als ze moe is.
    ze kletst de hele dag om dingen duidelijk te maken( om je vervolgens aan te kijken van snap je me nu echt niet)

Hier een foto van ze zelfgemaakte verjaardagstaart( deze is gemaakt van fondant (de leeuw van marsepein).

18. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010
    97
    0
    0
    student
    zwolle
    kwarktaart eten

19. amanda21

amanda21 Lid

2 aug 2010