Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmmm volgens mij wordt jesse ziekerig.
    Gisteren met het avondeten spuugde hij al zijn hele fruit van die middag eruit + het avond eten wat ie net op had.
    Daarbij was ie wat hangerig maar geen koorts.
    Vannacht dus goed geslapen. Vanmorgen wakker met een flinke diarree luier. Verschoond, uurtje later weer flink diarree dus weer verschoond en 5 minuten later, jawel, diarree en weer een hele luier vol. Daan daarbij ook nog lekker 2 keer gepoept dus in 2 uur heb ik al weer 5 poepluiers gehad... poe!
    Door al het gedoe dus pas later fruit gegeten en sinds half 12 op bed. Hopelijk slapen ze nog een uurtje want dit zal dan maar 1 slaapje worden vandaag.
    Dan lekker naar buiten van t weer genieten in de hoop dat ie dan niet als we op pad zijn alles onder poept, haha.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nou, nee haha. Normaal vind ik het wel lekker dat ik dr dan ff niet ben, maar op een feestdag...neh dan wil ik toch echt liever thuis zijn haha. En ik vind het ook altijd erg balen als arno smst dat het zo slecht gaat en ik niks kan doen. Het liefste ben ik er dan gewoon om het samen te doen want ik weet hoe lastig het is; 2 vervelende kids.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Zo aan de reactie van de meiden te lezen heb ik een prachtig mooie man gemist:D

@ Superb: Hier een paar echte hollandse melkflessen als benen. Witter dan wit kan niet. Zelfs mijn was krijg ik niet zo mooi wit als mijn benen:p. Ik kleur ook haast niet: word rood - verbrand - vervel - en ben weer wit.

Balen dat je nachten weer zo kort zijn:(

@ Nijnja: Hahahaha, ik denk dat je man hard geschrokken is van je reactie;)

@ Jedalin: Beterschap met Jesse!

@ Setti: Wouw, wat ziet Lisanne er leuk uit met haar korte broekje en schoentjes.

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Met je "waar, waar, waar" dacht ik dat je bedoelde dat je je telefoon kwijt was :D:D:D Zit druk aan de studie, beetje wappie :D

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Jedalin, sterkte meid :(

Setti, echt een schattige foto. Ga zo mijn camera leegtrekken, heb foto's van gisteren, van de Thomas-dag (was voor Ollie wel leuk ja, hoewel wat tam.)

Kussie, ik denk dat hij zélf vrij wil zijn. Met 27 jaar is hij daar ws. gewoon niet mee bezig, gezinnetje en settelen en zo. Daarom: genieten van het plezier dat je samen kunt hebben en verder maar niet te veel verwachten. Makkelijk gezegd, I know ;)

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lekker ranzig wroeten tussen de steentjes en in de aarde (wat nou, popjes? Geef mij maar een stokje)

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Volgens mij ben ik de enige maart mama die haar kind in een bad zet, dat niet veel later troebel is van alle stof en aarde :D Mijn dochter rukt clipjes uit haar haren, klimt de bosjes in en houdt van... voetballen en wild stoeien ;)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Darcy: haahah ik hou d'r van, van dat lekker rauw gedoe! Stoeien, lekker wild haar, heerlijk! :D
    Ik ben een echte jongens-mama..dus tis maar goed da'k 2 heerlijke mannen heb, maar anders had ik waarschijnlijk net zo'n wilde dame als jij! :D Vind dat super! :D hahha
    Nu houden ze hier niet van voetballen, anagezien ze niet kunnen staan ;), maar wel van de bal lekker hard weggooien en er achter aan kruipen :D

Hier toevallig ook 2 mannen die met takjes aan het 'zwaardvechten' waren :D hihi eens kijken of er ee nfoto gelukt is.

Heb je niet wat meer foto's van megan om te plaatsen? Vindt het zo'n plaatje!! :D:D

@ gwen: .. meis wil je niet vertellen wat dr aan de hand is?

@ hier: lekker weer naar de speeltuin geweest, wat ist toch heerlijk daar. Heerlijk onder de bomen lekker door het gras kruipen, moeders lekker in de schaduw in het gras chillen :p

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Takjesgevecht! :D (hiih al ziet deze foto er meer uit alsof ze toverfeetjes zijn met een stafje ;))

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Beauty shot 1 ;)

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Beauty shot 2 :cool: (hihi die tandjes)

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Darcy, daar ben k ook bang voor, al zegt hij wel dat hij het mist, en ook graag kids wil...

@ Jedalin, wauwwww, wat een plaatjes ook!! Echt zooo lieff!!
    Vind het echt 2 prachtige kids, jou mannen!!

@ hier, ga mijn lieverd uit bed halen...

Moet strax nog wel wat vertellen... Kom nog wel terug, als mijn migraine het toe laat...

13. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hey meiden,

Ik heb heel wat gemist.....qua fotos!!!!!

Setti± wat een lieve lisanne en mooie kleertjes ook!!! Lief ook die staartjess!!

Morgen gaat het gebeuren!!!!Het muurtje word geplaatst! ben benieuwd...ook naar de troep erna bah bah bah ach we zien wel.

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Linda; Wauw wat een ontzettend knappe mannen heb je toch :D! Helemaal verliefd hier hoor.. :)

Darcy; heerlijk toch zo'n meisje. Hier ook 1 hoor, zal zo ook wel eens een foto plaatsen. ;)
    Speldjes zijn meestal binnen 10 seconden weer uit. Al houd ze het de laatste 2 dagen toch best goed in.

Setti; och wat een knappe meid is Lisanne toch. Super die kleertjes, waar heb je ze vandaan :p.
    Leuke foto's ook van apenheul! Was een leuk dagje dus tussen de apen..

Kussie; nou heb het gister avond helemaal gevolg hier hoor. Een knappe man is het ;). Al is het niet mijn type man (haha) toch ziet ie er goed uit. Had eigenlijk iets anders verwacht, niet negatief bedoeld hoor hihi.. :p ;)

Oeh nou ben ik benieuwd naar je volgende spannende verhaal!
    Blijft spannend in de kussie soap! :D

Vriendlief; oeh spannend HET muurtje! We willen foto's zien. :)
    Had je nog wat kunnen rusten vanmiddag.

Ano & Lara & ons2dewonder; hoe gaat het met de zwangere mama's? :D;):p

Gwen; och wat zielig die Joenna zo'n brokkenpiloot.
    Moet zeggen dat het bij Taleah nog elke keer mee valt. Gelukkig!
    Maar meis wat was er nou aan de hand vd week...

Nijnja; en nog goed gewerkt in het nieuwe huis? Enne ook goed uitgeslapen vanochtend dan..... ;)

15. Appel en Peer

16. Appel en Peer

17. Appel en Peer

Onschuldige blik als ze mama's bloemetjes plukt.. ;) + nieuwe sandaaltjes en bandana hihi
    Bekijk bijlage 156090

18. Appel en Peer

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    eliehsa± leuke fotos zeg!!! Schreeuwde ze niet moord en brand toen ze de auto uit moest???? hahaha hier wel een keer gehad`.

Wel iets kunnen slapen vanmidaag ja haha die jongen kan gillen.... poeh!

20. Appel en Peer

Hier; vanochtend gewerkt toch gewoon tot half 1.
    Hadden twee nieuwe baby's, en och wat was dat toch heerlijk zo'n klein mupje! Allemaal kriebels in mn buik haha. :D
    Nou is een buurvrouw (paar deuren verder op) ook weer zwanger, is ook een maart 2010 mama. Ze dachten we stoppen alvast omdat het bij de 1ste zo lang duurde en ja hoor gelijk in de 1ste ronde raak. Ze is nu al 14 weken. Wel grappig.

Vanmiddag schoentjes gekocht, voor nog geen 20 euro. Waren in de aanbieding, geen merk ofzo wel leer van binnen. Dus ja en zo super vaak loopt ze niet op schoenen, thuis bijna altijd op blote voeten en als we weg zijn zit ze meestal toch in de wagen.
    En dan kunnen we over een tijdje als ze meer loopt hele goede schoenen halen.. ;)
    Al zijn deze denk ik ook gewoon goed haha!

Morgen weer een heerlijke zonnige dag. Gaan we voor het eerst het badje buiten zetten, ben benieuwd of ze dat leuk vind.

Deel Deze Pagina