Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wouw, je hebt me even inspiratie gegeven om morgenavond te eten!!

Balen dat ze weigerd om te slapen:(

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha herkenbaar setti, hier ook 2 kids die altijd naar de laptop staan te grijpen en te doen.

Succes met jullie niet-slaperds. Tis ook veel te warm om al te slapen, bleh!
    Hier is het gelukkig stil...voor zolang het duurt, want ze lagen beide behoorlijk zweterig erbij.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie jahoor de luier blijft goed zitten hoor zonder romper ts alleen dat tie iets uitzakt als ze erin geplast heeft dus gewoon een keer extra verschonen hihi

ja t was idd boven dr oog

leuk dat hij de vissen kon aanraken hihi

lisetje fijn dat jullie t zo naar jullie zin hebben en ts erg druk met alles wat jullie bezocht hebben en logisch dat sem overdag dan bijna niet slaapt van alle indrukken ihihi ben erg benieuwd naar de foto's

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    het topje liep gekruist op de rug dus bleef goed zitten de hele dag.

en hier nog een dat ze heel bijdehand in een huisje zit

Bekijk bijlage 156564

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #2126 Johannal, 5 jun 2011
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
    Jeeeeee lisetje haha jullie benutten het weekendje flink! Wat een verschil je kan hebben met twee weekendjes centerparcs. Wij hebben vrijdagmiddag in de speeltuin gespeeld en het park doorgewandeld (we waren om half vier hier) en gisteren hebben we 's morgens bij het huisje gespeeld. Om half tien ging Seph slapen. Om twaalf uur hebben we een boterham gegeten en zijn we gaan zwemmen. Om half vier ging Seph weer slapen en rond vijf uur zijn we even naar de kinderboerderij geweest. Om zeven uur lag hij erin en tot acht uur heeft hij al zijn belevenissen tegen zijn schaap liggen vertellen. Vanmorgen stortregende het hier en hebben we binnen gespeeld. Na zijn slaapje zijn we om twaalf, door de regen, naar het zwembad gelopen (vond ie leuk joh, samen zingen) eenmaal daar waren de kinderbadjes dicht (vanwege het onweer) dus hebben we eerst gegeten. Daarna flink gespeeld in de zandbak van het zwembad die vond hij veel leuker;) Vanmiddag na zijn slaapje hebben we nog buiten gespeeld met de was en de madeliefjes :) terwijl papa pannenkoeken ging bakken.

Dus eigenlijk 2 x zwemmen en 1x kinderboerderij :D

Oh en Seph heeft juist heerlijk geslapen hier en papa en mama zaten ook gewoon lekker op twee slaapjes. We hebben heerlijk genoten van elkaar en zijn allemaal heerlijk uitgerust.

Smullen jullie kindjes ook zo van pannenkoeken? Seph wordt er helemaal blij van. Hij begint bijna te kwispelen hha

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    SettI; leuke foto's!!!

Kussie: hahaha echt weer wat voor jou dat je boboti niet kent;)
    O en die vriendin gelijk even vragen of ze de foto van Stan weghaald!!!!!!

Gwen: balen zeg van Jorgen!!

Nijnja: ow ow ow de laatste bortsoeding! Goed hoor dat jullie het zolang hebben volgehouden!!!!

Muurtje: Hij staat hij staat!!!!! echt geweldig!!!! hihihihi Nou moet het kamertje nog gevuld worden he...!!!!:D

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ vriendlief: jeeeej het muurtje staat!!!! GAAF!! :D
    Leuk man!! :D

En is het dan gewoon via jullie slaapkamer door naar de overloop ofzo ? of zit dr een extra deur of iets in?

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Haha, ik had je net een bericht gestuurd op hyves hoe het is! Omdat ik vanmiddag nog langs de afslag reed! :D
    Hoe toevallig! Leuk om wat van je te horen! En wat fijn dat jullie het naar de zin hebben daar! Tis d'r ook heerlijk!

10. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Jedalin: muurtje loopt door onze kamer...... Onze slaapkamer is zeg maar in 2 gedeeld. Dus om in het kamertyje te komen moet je wel door onze kamer dat was de beste oplossing.....het is nu eigenkijk een heeeeeeeeeele grote kast:D ook niet verkeerd

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha oke ja zoiets dacht ik al. Heb ik ook wel eens overwogen om te doen bij ons om 2 kamers te maken ipv 1..zodat ze evt uit elkaar kunnen. Maar goed die nood is nu gelukkig niet hoog en ik vind het zonde omdat ik toch echt een keer wil verhuizen ooit haha
    Plus dat we dan onze kledingkast niet kwijt kunnen....past jullie bed + kledingkast nu wel in jullie kamer?

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

En ondertussen weet ik het nog steeds niet!! Wat is dat dan toch???
    Iets grieks ofzo?;) Ik weet het echt niet hoor!
    Heb er nog nooit van gehoord...
    Tis vast een andere naam voor iets ofzo dan...

NIET uitlachen heh!!!! :D:D Voel me al zo dom!

Dus het muurtje staat! Dan kan nu het echte klussen beginnen, whahaha!

@ Setti, wat een lekker meiske is ze ook! Ze ziet er best wel lekker stevig uit! Stan heeft dat bijna helemaal nie... Hoop nie dat dat erg is; hij loopt nog nie eens en is zijn babyvetjes al kwijt, die heeft hij trouwens nooit echt gehad...

@ Johannal, klinkt als een romantisch weekend als je het mij vraagt!!
    Heerlijk toch!

@ Jedalin, nouw dat klinkt goed! Je kids hebben het dus toch dikke prima gedaan! Lief dat je pa en z'n vriendin met ze gingen wandelen! Tis ook heerlijk om op pad te zijn!

@ het weer, tis hier ook zo vies benauwd! Bah! Maar volgens buienradar valt het wel mee nu qua buien hier....

@ Stan, jaaahhh, goed heh! Hij kan gewoon zelf gaan zitten!! Vind het super knap van hem! Mijn kanjerrr!!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kusie; hier hebben ze ook nooit echt babyvetjes gehad. Geen rolletjes of weet ik 't..gewoon lekkere slanke baby's :)

Kijk eens...google kent álles hoor Recept boboti
    haha

14. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    @ kussie: wat super dat stan nu zelf gaat zitten!! en boboti is 1 van de wereldgerechten van knor zuid afrika volgensmij.

@ vriendlief: super dat het muurtje nu staad, en veel plezier met inrichten.

@ setti: leuke foto broekje komt me erg bekend voor ;) samila heeft hem ook.

@ nijnja: wat fijn dat je zo lang nog borstvoeding hebt gegeven.

babyvetjes: hier ook totaal niet ze is eerder te mager dan dat er vetjes zitten(vetjes had ze ook niet voordat ze ging lopen). ze begint nu wel een buikje te krijgen maar die is vaak ook weer weg. morgen weer naar de kinderarts dus we zullen zien hoe hard ze is gegroeid.

moddermonster: ze vind het heerlijk om in de modder te zitten en te vroeten. madeliefjes zijn om op te eten(die mijn zusje had geplukt voor haar vriendje, dus die ging door het lint) en het liefst hing ze de hele dag op de kop en lopen doe je in de bosjes en niet op de stoep. ook al gaat ze een dag niet in het zand dan is ze savonds nog zwart.

staartjes: ze heeft eigenlijk altijd 2 staartjes achter omdat ik het zat was dat mensen haar een jongetje noemden(met roze kleren aan).
    ze laat ze nu heel goed zitten maar meestal worden het dunne sprietjes met avond eten(niks is zo leuk als het avond eten in je haar smeren.)

tuigje: we hebben hier nu een tuigje en een armband(riem). aangezien ze het ene moment nog naast me loopt en het volgende moment in de stekelbosjes zit. het bandje aan haar arm vond ze eerst niks en zat raar met haar arm te schudden maar nu is het prima.
    tuigje gaat mee op vakantie met een lange lijn zodat ze niet weg kan lopen als wij de tent op gaan zetten.

of heeft er iemand een andere oplossing om haar bij de tent te houden(alleen met het opzetten)?.

verder gaat het hier heel goed, misselijkheid is zo goed als over.
    alleen ben ik heel duizelig, volgens de vk was mijn bloedruk prima maar ik vind hem eigenlijk wel wat laag(110/60). kom in ieder geval onder controle van een gyn in het ziekenhuis.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

hihi alles tegen zn schaap vertellen ihhi

klinkt als een heerlijk rustig weekend

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

haha stevig???? zoveel babyvet heeft ze niet hoor t topje stond wat bol en als ze net gegeten heeft heeft ze echt zo'n bol buikie maar verder niet echt spekkies ofzo hoor valt best mee

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

boboti is een zuid afrikaans gerecht met rijst, sperzie boontjes, appel, gehakt, creme fraiche en wat kruiden

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh meiden

zo ga in reacties ff reageren want neomi zit zich een beetje te vervelen dus die zal zo wel echt gaan zeuren haha

kussie, meid laat die vriendin idd maar even lekker zitten.
    en dat je nu hebt gezegd wat je dwarszit, misschien gaat er wel een lichtje bij d'r branden, wie weet.en zo niet, tja dan ist jammer, je hebt je best gedaan.
    en idd een vaag verhaal van die foto's, slaat echt nergens op.en wat gaaaaaaf dat stan kan zitten!!!super goed zeg!!!

johannal, bedankt voor je reactie.
    weet idd nog wel dat je dat bericht plaatste een week of 2 geleden, had er toen ook nog heel wijs op gereageerd, maar nu zit ik er dus zelf mee...
    maar ze heeft dit dus al wel langer, alleen is het nu echt extreem, vandaar dat ik het hier weer vroeg.
    Jef doet idd ook erg goed zijn best, maar ja, ze heeft dan gewoon 1 ding voor ogen en dat is mama, en niets of niemand is dan goed genoeg.
    hoop dat het hier ook snel over is...
    fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, klinkt lekker relaxed allemaal!!hoe lang nog op t wachtbankje?1 week?

gwen, ja jou meisje is ook wel een pittige tante volgens mij he?ik zeg idd ook duidelijk gedag, en als ik dan weer terug kom doe ik heel normaal, ook ceker niet blij of vrolijk maar eerder beetje koel..
    jee meis wat balen van jorgen, maar dan heeft ie dus minder inkomen?das erg kloote dan idd.hopelijk gaat het snel weer beter, gezondheidstechnisch en financieel.dikke knuff

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti, wat ziet lisanne er weer heerlijk uit, super leuk die kleertjes!

lisette, fijn dat jullie ook zo'n leuk weekend hebben!!!en lekker actief zo te horen!nou ben benieuwd naar de foto's!!!

vriendlief, ow gaaf dat de muur staat, zit er wel een deurtje nog ind e kamer of is het open?kun je niet een foto maken?

ons2ewonder, haha klinkt wel grappig zo;n tuigje, is hier nog lang niet nodig haha.
    maar fijn dat het werkt.
    en lekker dat je je zo goed voeld, en die bloeddruk, heb er eigenlijk niet zoveel verstand van wat wel of niet normaal is....

nijnja, je mag zeker trots op jezelf zijn dat je zolang borstvoeding hebt gegeven hoor, super goed!!kan me voorstellen dat het even een soort van afscheid is, maar je hebt het toch maar mooi gedaan!!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier alles wel goed.
    gister was ze gelukkig iets gezelliger.
    we hadden een verjaardga van vrienden, nou heb de hele middag met r rondgelopen.
    ze wilde niet kruipen maar echt alleen aan de hand lopen, leuk maar wel vermoeiend.
    verder klimt ze de hele dag zelf op de bank, maar dat mag ze uiteraard niet want vind t veel te gevaarlijk dat ze eraf vald, maar ja dan is zij weer boos dat t niet mag, en weer brullen, pfff gezellig :)
    ook klimt ze steeds op d'r bureaustoeltje, hou ook dan me hart vast, want ze gaat dan zeg maar op de knieen zitten en komt r meestal niet meer vanaf....

zo maar eens even aankleden en boodschappen doen.

xxx

Deel Deze Pagina