Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahah was 'n grapje hoor :D:D:D Lekker er van geneiten dat je vrijgezel bent, dan mág je lekker kieskeurig zijn en elke kerel eens goed onderzoeken of 't wel echt was is :D:D
    Maarrrr ik ben wel erg benieuwd hoor... :D

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin haha die arno hihi ik hoop dat ze in de smaak vallen bij de boys

hier vanaaf quiche gegeten broccoli/kaas en een met ham/prei en van beide heeft lisanne een stuk op hihi ze zat te smullen joh echt super dat ons meisje nu elke aaf met de pot mee eet. de potjes olvarit die ik heb zijn nu echt nog maar voor noodgevallen

ze kan nu ook nieuwe woordjes zeggen:

sok
    ok
    kak (hihihi waar ze dat vandaan haalt mag joost weten)
    ja mama
    nee mama
    scar (de poes)
    oma
    opa
    sacha (haar oudste neefje)
    die
    daar
    bah

als je aan dr vraagt:
    waar is de poes
    waar is je sok
    waar is je neus
    waar is je tut

dan gaat ze echt op zoek echt zo leuk

en wat nog t leukste is als ze de kattensnoepjes heeft gevonden dan doet ze net alsof ze de kattenbrokken gaat bijvullen hihi dat ziet ze steef iedere ochten doen dat hij de bakjes vult met brokken.

en verder brabbelt ze hele zinnen en soms versta ik er uit:
    mama mag niet mee (hihi)
    bemoei je er niet mee
    en uit andere zinnen is vaak niet echt iets uit te halen

er zal vast nog wel iets zijn dat ik vergeet maar ze maakt zulke grote veranderingen mee zo dat ik elke dag weer versteld sta hihi

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti, ow super leuk!!!

haha hier ook kak!!!!haalde r straks op bij het kdv en ze zat maar kak kak kak.

verder nog niet zo veel als lisanne.

wat ze hier doet, is bijv, de hondenriem, die wil ze altijd bij de hond omdoen, en als dat niet lukt hangt ze m om d'r eigen nek.
    eigenlijk alles wat lang of dun is hangt ze om de nek.
    meetlint, snoer stofzuiger enz.

En als ik vraag wie is neomi, wijst ze naar zichzelf en zegt soms ik.

Vriendlief, was nog vergeten te reageren, maar super leuk die buggy, werkt ie goed?

marye, fijn dat het nieuws van je vriendin goed was, hebben ze al kinderen?

ow moet ff weg

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Buggy: an daag flinke wandelingen mee gemaakt en hij doet het prima kan geen gebreken ontdekken. Dees gaat dus mee op vakantie:D hoop dat er dan niet een wiel ofzo afrolt.... Ik denk dat ze de hoop hadden opgegeven om hem schoonte maken. Ik ben er normaal helemaal niet van maar heb hem echt grondig gedesinfecteerd!!!! Zal morgen avond even foto plaatsen als ik tijd heb moet alles namelijk aan kant maken voor de vakantie want vrijdag gaan we weg natuurlijk......dan zullen jullie het een week zonder mij moeten doen:D

penf: O bah wat een naar nieuws zeg!! Gelukkig is het met een sisser afgelopen...... Poeh maar wel naar.

Kussie: je bent zo oud als hoe je je voelt hoor!!!

johanna: ow jammer hoor dat de test negatief was.....

Ik moet uiteraard vrijdag ongi worden(dag dat we op vakantie gaan natuurlijk) maar heb nu nog helemaal geen tekenen :S meestal merk je dan wel iets dus ben benieuwd...zal wel heel raar zijn als het de eerste ronde raak is...

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    eliesha: hahahaha waren de moeders bij jou ook een beetje te enthousiast hihihihi fijn dat thaleah het wel leuk vond!

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    dingen doen: Jan doet ook de hondenriem om bij de hond.....EN hij loopt de hele dag achter de poes aan en zegt dan uisje uisje.....Poes heet muisje hihihihi daarna wil hij naast haar gaan zitten maar dan zit hij dus boven op haar en knuffelt er dan. Muis weet niet hoe snel ze weg moet wezen(beest is 18 jaar)
    En zoals jullie op me hyves filmpje hadden gezien doet jan onze schoenen aan en gaat er mee rond lopen....Hij word heeeeeel boos als hij ze niet aan krijgt! Verder begrijpt jan wel heel veel. ALs je zegt kom we gaan naar boven dan klimt hij de trap op. EN kan ga je mee naar buiten dan gaat hij bij de deur staan. we gaan hapjes doen. Hangt hij al aan zijn eetstoel en zo en als je vraagt Jan wil jij een koekje? Dan rent hij naar de la waar koekjes liggen :D

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Wooww, hihi! Dat gaat goed daar! Nog even en je kan een gesprek op niveau voeren, whahahaha!!
    Nee vind echt heel leuk joh!
    Kan me voorstellen dat je er versteld van staat.
    Hier net zo!
    Stan weet zo veel! Das gewoon zooo knap...
    Vanmiddag zei ik tegen hem, (hij had een boekje op schoot) zoek de auto maar op.. En hop, hij bladert net zo lang tot hij de auto heeft gevonden en zegt dan een soort van brmmmm :D
    Ook kan hij een paardje nadoen (hi-hi-hi)
    De visjes na doen...
    Soms zegt ie "hai" maar nog nie bewust
    Ook "ja" hoor ik steeds vaker voorbij komen, maar ook nie bewust nog, meer een toeval klank denk ik.
    Wel zegt hij
    "BAH"
    "Mama"
    Hij wijst naar dingen,
    Als ik vraag waar is bv radio, de box, de visjes, Wollie (zijn schapeboekje) de lamp, noem maar op, hij weet alles..
    Als we op bed liggen en ik zeg, kom maar bij mama, rolt ie zo naar me toe! :D (zooo lief)
    Hij geeft kusjes...
    Hij zwaait...

En hij is toch de (bijna) jongste maart-baby, ik vind dus dat ie prima mee komt! ;)
    En jullie ook heh! :D Kan geen CB tegen op! Ow zo! Whahaha!

8. Soda Pop

hahaha, prachtig toch!!
    Hier ook zo'n big smile als ik vraag of Stan ook een toetje wil! :D
    Die kids van ons zijn zo heerlijk slim! Prachtig heh!

9. Soda Pop

Fijn joh, dat die buggy helemaal goed lijkt te zijn!!
    Dat zou wel heel erg mooi zijn! K hoop dat jullie er veel plezier van hebben op de vakantie!
    En wat balen dat je dan net ongi moet worden, maarrr misschien word je dat wel nie! ;):)

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha das ook leuk de riem bij zichzelf omdoen ze is wel slim hoor die neomi

11. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    wat goed van dr en wat is ze toch een knapperd!!! wanneer gaan onze kids daten? :D

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    fijn dat de quinny zo goed bevalt en hopelijk blijft je ongi weg vrijdag hihi

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat lief zeg dat jan dat al allemaal doet

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja zie je nou wel hij doet en kan al genoeg hihihihi echt knap van hem hoor.

nu je t zegt lisanne klapt en zwaait ook en als ik aan haar vraag: zal mama voorlezen ga maar een boekje pakken dan gaat ze een boekje halen

15. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    #2355 seanli31, 8 jun 2011
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
    jeetje, wat kan ze al veel!! wel super leuk lijkt me dat :)

hier is het alleen nog maar wijzen naar iets en dan die of dit zeggen haha en bal kan ie goed zeggen.. daarbij nog mama en papa maar that's it :D

wat leuk trouwens om te lezen wat de kids al kunnen! was nog even het eea vergeten..

als we zeggen, gaat sem mee naar bed of in bad, loopt ie zo de gang in en de trap op, ik loop dan altijd achter m aan maar hij weet vaak niet hoe snel ie boven moet zijn :)
    als ik m ah aankleden ben, pak ik zn schoenen vast en zeg, waar moeten deze sem? en dan probeert ie zn schoenen aan te trekken whahaha lukt voor gn meter, maar hij weet dat ze daar horen..

als ik zn gel pak, zit al met beide handjes door zn haar te wrijven :D
    loopt ook de hele dag achter de katten aan, maar ja die moeten er niks van hebben, dus rennen weg en meneer gilt het dan uit van plezier hahaha en zo zijn er nog wel wat maar deze schoten me even binnen..

heb trouwens nog een geweldig filmpje (vind ik zelf) :D van sem op hyves staan.. als je zin hebt om te lachen, gewoon even kijken :D zo zit ie 9 vd 10x in de auto.. helemaal in een deuk om niks haha

vrijdag mogen wij weer naar het cb, ben erg benieuwd!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou hij kan ook al veel hoor en ook al zo'n slimmert leuk zeg om te horen en t filmpje is echt leuk hij heeft echt schrik

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier net ff een cdtje gebrand voor in de auto. handig hoor deze site
    emp3world.com - Free Mp3 Download

je klikt een nummer aan die je wilt en dan ga je op het dik gedrukte staan met grote letters en dan klik je met rechter muisknop en dan doel opslaan als en dan kun je gewoon gratis mp3 downloaden ik heb nu net 19 nummers gedownload hihi.

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lisette, haha nou zo te horen kan sem ook al heel wat.
    ennuh, moeten idd maar eens een blind date voor ze prikken he? :))

owja, schiet me ook weer wat te binnen haha
    hier ook als we zeggen gaan we douchen?dan zit ze al met d'r handen over de buik te wrijven, in haar optiek is dat wassen haha.

en als ze een borstel of kam ziet gaat ze zelf de haren kammen.

schoenen, wil ze ook zelf aantrekken, net als de rest van de kleren, wat totaal niet lukt uiteraard haha.

wel leuk he meiden, dat onze kids nu echt wat groter worden??

johannal, heeel veel plezier dit weekend in berlijn!!!geniet ervan!!!
    en balen dat je niet zwanger bent, hopelijk volgende ronde!!!

vriendlief, spannend, zou leuk zijn de eerste ronde!!!

ik ga lekekr naar bed, morgen 14.30 naar de vk, ben benieuwd of ik t durf te vragen haha

trusten

19. Soda Pop

thanksss!!

Op 4shared.com kan je trouwens ook gratis downloaden!
    Maar ik ga hier es ff snuffelen! Wil ook cd branden, maar kan de helft van de nummers op 4shared nog nie vinden
    misschien hier wel?

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ano succes bij de vk en gewoon je mond open trekken hoor spanning is niet goed he!!!;)

Deel Deze Pagina