Gosh gelezen maar ik weet het niet meer allemaal :O Penf: pfff wat een nieuws zeg Sterkte! En ik las verderop dat ze verwachten dat het goed blijft bij jullie vriendin? hopen dat dat idd zo is! Ik duim voor ze en natuurlijk ook dat hij er goed bovenop komt! Kussie: Lange man Ongeveer gelijk met Esmay al is die 11 kg... Leeftijdsverschil; bij ons is het 7 jaar dus niet zo heel veel Maar ehumm je hebt dus wel iemand op het oog ? Ano: Wat super goed van Neomi zeg Ik heb het hier ook proberen te filmen op de trampoline nou die dame ging alleen maar gek doen en als ze los liep ging ze zichzelf laten vallen en als ik niet filmde deed ze het wel goed Eliesah: fijn dat zwemmen Slaapjes: Vaak is Esmay om 8.00 wakker geef ik haar wat te eten en leg haar nog eventjes terug dan slaapt ze vaak tot 9.30 daarna leg ik haar niet meer in bed en dan gaat ze in de middag rond 13.30 weer naar bed en slaapt dan zo'n 2 uurtjes soms iets langer soms iets minder.... Setti: Wat kan ze ook al veel zeggen Jij hebt dus ook een prater Hier ook een prater en er komt steeds meer bij; - papa - mama - opa - oma - Hond - Boe - Die - ze blaft en doet een aap na - Rakker (ondanks dat hij er niet meer is zegt ze toch steeds zijn naam tegen haar knuffel hond ) - lele (dan bedoeld ze mijn zus Danielle ) - Poele poele (eendjes) - Eten - Drinken - Beker - Ik - Kindje (en dat zegt ze regelmatig als ze maar een kindje ziet roept ze al kindje, al klinkt het meer op zijn brabants als "kientje" ) - Ja - Nee - Poepen - Hebben Het klinkt natuurlijk niet allemaal zoals wij het uitspreken maar je hoort wel duidelijk wat ze bedoeld.... De laatste tijd doet ze ook regelmatig alsof ze chinees praat ofzo heel raar klinkt het en hele verhalen.... En als je dan op dezelfde manier terug begint te praten dan "praat" zij ook weer terug haha, volgens mij is ze in haar vorig leven in een ander land geboren en weet ze die taal nu nog haha En ral ral ral dat roept ze tegenwoordig zo vaak..... Nog meer kindjes die dat doen ? Is dat om haar stembanden te testen ofzo ? En wat ik best leuk vind is dat als ze soms bij mijn ouders is en ze wijst naar haar foto en mijn moeder vraagt wie is dat ? Dat ze dan "Es" zegt haha Maar ja met de dingen als kruipen en lopen was/is ze dus niet zo snel..... Nog meer kindjes die al wat zeggen ? Vind ik altijd wel leuk om te lezen, vooral om zo te zien dat Lisanne b.v andere woorden zegt als Esmay! Hier gaat het verder zijn gangetje, mag ik jullie mening over mijn website ? Taarten van Kelly hoeft niet super professioneel te zijn als hij maar duidelijk is. Inmiddels heb ik voor eind juni weer een opdracht en ben ik in overleg met 2 anderen (vreemden ) voor 2 opdrachten, waarvan eentje voor 50 personen (en dat voor een verjaardag van een meisje dat 1 wordt pfff grote familie) Zou leuk zijn als dat door gaat..... En dat was weer mijn gezeur haha! Oh ja ik zal kijken of ik het filmpje van Esmay snel kan uploaden.... Maar morgen ga ik eerst naar een Paragnost, waar ik al vaker ben geweest (2 jaar terug ofzo) ben benieuwd of ze weer van die indrukwekkende dingen kan zeggen wat ze de vorige 2 keer wel deed!
@ Johannal: Hé, jij zou er vandaag niet zijn. Balen dat je test spierwit was. Lekker door blijven oefenen @ Kussie: Zo Stan is weer lekker gegroeid! Misschien kan de fysio nog iets van tips geven om Stan te stimuleren? Net wat je zegt, ze kunnen niet alles tegelijk. @ Jedalin: Leuke zitzakken. Ben benieuwd wat je jongens ervan vinden. Die fijn nijntje zijn ook wel erug leuk @ Eliesah: Leuk dat je bent wezen zwemmen met Taleah. Ik vind het ook hardstikke leuk, maar zoveel gedoe met omkleden. Zeker nu ze kan lopen. In sommige zwembaden heb je tenmisten familie omkleedkamers, waar je normaal met zijn tweeën of drieën kunt omkleden. @ Setti: Zo lisanne is lekker aan het kletsen! Lijkt me erg leuk. Hahahaha, volgens mij zegt ze zinnen die jullie ook wel eens zeggen. Kleine papagaai Schattig dat ze het bakje vult met snoepjes. Erg lief! @ Ano: Ooohhhhh, erg schattig je filmpje oe ze aan het lopen is. @ PenF: Wat een opluchting voor je vriendin! Dat is nog eens positief bericht. @ Vriendlief: Wouw, zou geweldig zijn als het de eerste ronde meteen raak zal zijn. @ Kleintje; Wauw, Esmay is ook lekker aan de klets! Ruime woordenschat heeft ze al. Geweldig @ 1 slaapje: De ene dag 1 slaapje en de andere dag 2 slaapjes. Ze slaapt op een dag nog zeker 3 uur.
Ga je zomaar naar die paragnost? Of zijn er dingen die je graag wilt weten? Bijzonder is dat heh... Haha, nouw jah, leuk vinden is nu wel een groot woord.. Zoals ik al zeg.. Tis erg gecompliceerd, ik zal er zo toch maar even een post aan wijden.. Maar dan wel in het vage!
Aahhh de zitzakjes zijn kei leuk!! hihi ze zijn kei klein...ik dacht dat z ebest groot waren maar ze zijn erg schattig! nu even kijken of de kids er op kunnen zitten whaha. Net gedoe gehad met daan Hij heeft al 2 dagen niet goed gepoept en nu had ie dus darmkramp ... Kwam wel wat uit na masseren maar niet echt veel..arme kerel. Heb gisteren 1 zakje ipv 1.5 gegeven...misschien dat dat t probleem is??? Morgen even 2 geven en dan weer terug naar 1.5 16 juni terug naar het zkh en dan denk ik dat we toch vrage nzn darmpjes even te spoelen voor het geval er iets vast zit. We gaan nu film kijken dus ik kom morgen wel opscheppen over wat d&j allemaal kunnen
Hoi allemaal, Nouw komt ie dan... Ivm meelezers, noem ik het even ietsie anders als hoe het is, maar ik doe mijn best om al het één en ander duidelijk te maken... Ik ken iemand al heeeel lang... Maar er zijn 2 redenen waarom ik nooit op "deze" manier naar hem heb gekeken.. De 1e reden kan ik niet vertellen, want dan is het zo duidelijk voor de meelezers, dat leg ik wel uit op een meeting of op het prive forum, mocht dit verhaal een gevolg krijgen... De 2e reden is omdat hij 40 is... Daar kijk je toch niet op het eerste gezicht naar, je bent dan toch meer bezig met iemand van je eigen leeftijd... Maar daar kom ik elke keer weer mee op de koffie, want die zijn nog lang nie toe aan zaken waar ik aan toe ben! Hoe dan ook... Een paar weken geleden zag ik hem weer es... Bij een kennis... En toen kwamen we aan de praat en dat was best een diepgaand gesprek... Op de één of andere manier, kreeg ik opeens een ander gevoel bij hem... (als in van, goh, JIJ begrijpt me precies, weet je wel.... een soort van KLIK ) Maar ik wuifde dat weg en deed er verder nix mee... Dat was vooral om rede 1... Toch kwamen we weer aan de praat via sms. ik had zijn -nieuwe-telefoon ingesteld zoals hij dat wilde en zo ook zijn nummer gekregen... En nouw jah, die smsjes kregen wat flauwe tintjes zeg maar.. Maar toch ergens een ondertoon... Bleek dus dat hij hetzelfde had ervaren die dag.. Maar ook hij was vanwege rede 1 en leeftijd er verder niet meer over na gaan denken... Maar nouw jah... Nu hebben we dus vrij veel contact (alleen nog via sms en msn) en binnenkort gaan we afspreken.... Omdat we dus allebei dat zelfde voelden toen, dat er "iets" anders werd.... En omdat we allebei op een zelfde punt staan; het verleden achter ons laten, en toe aan een serieuze relatie... Eens zien of er meer dan een gewone klik is.... Hij is gescheiden en heeft 2 kids... Van rond de 12 jaar... Nouw jah, das zo'n beetje het verhaal... Haha, valt mee heh!
Jedalin: ja kom maar opscheppen hehe En wat zielig voor Daan Kussie: Nou ik ben daar al 2x geweest in het verleden *eerste keer vooral voor een overleden vriend van mij en 2de keer eigenlijk gewoon zomaar * en nu is er heel wat veranderd in mijn leven en ben ik gewoon benieuwd wat ze nu te vertellen heeft, ik ga b.v een foto van Esmay en mijn vriend meenemen en ben gewoon benieuwd wat ze nog te vertellen heeft!
Kussie: Klinkt eigenlijk juist wel goed. Ik dnek dat een oudere man, die echt toe is aan iets serieus veel beter bij jou past. Dan dat gedoe met die jongere mannen die niet weten wat ze willen etc. Gewoon eens uitvogelen hoe en wat, kan natuurlijk nooit kwaad. Het zou wel leuk zijn als je ons op de hoogte houdt. Als je trouwens vragen hebt over specifieke dingen wbt leeftijdsverschil enzo mag je het altijd vragen hoor. Maar ik denk niet dat dat iets is waar je teveel over na moet denken. Het gaat toch om gevoel uiteindelijk Ano: Nee alleen hij heeft een zoon, zij dus niets. Dat betekend nu wel dat ze nooit meer een normale zwangerschap kan hebben. Ze heeft een giga risico op een vroeggeboorte ivm het missen van die bmm. En ja moet sowieso bij de gyn, krijgt een cerclage, bandje om de baarmoeder dicht te houden enz. Dus ja dat is wel heel lastig, want zij wil ze nog wel...
gwen haha ja klopt ze probeert ons echt na te doen ik zeg nog wel eens : okay en dan zegt zij ok hihihi we moeten nu echt op ons woorden gaan letten hihi
zijn er geen opties dat als daan er weer last van heeft dat jullie zelf een soort van klysma kunnen doen?? of mogen dit soort dingen niet thuis? lijkt me best vervelend voor daan en voor jullie om iedere x naar t zkh te moeten. en iedere x aan laxeermiddel lijkt me ook niet echt heel gezond. kun je het ook met pruimen oplossen door iedere dag een pruim door zn eten te mengen? bedoel t niet lullig absoluut niet hoor alleen lijkt het mij zo vervelend voor jullie allemaal
kussie boeien van die leeftijd en dat hij gescheiden is en kids heeft als jullie gelukkig kunnen worden en dat blijkt na een paar afspraakjes go for it girl. hij begrijpt je meer dan genoeg omdat hij zelf ook kids heeft. het zou soms ff wennen kunnen zijn in de nieuwe situatie als het wat wordt maar geod jullie dragen nu eenmaal beide een rugzakje en dat zul je zien dat je dat meer gaat tegenkomen naar mate je ouder wordt want je maakt steeds meer dingen mee. spannend allemaal en gewoon daten en dan zie je wel maar probeer niet te hard van stapel te lopen dat als het toch niets wordt je niet gekwetst bent ofzo want dat ben je al genoeg sinds de tijd dat ik je ken. x
ook met een cerclage enz kan ze nog een kindje krijgen een vriendin van mij heeft dat ook gehad omdat haar dochtertje met 25 weken geboren is en een uur na de geboorte overleden is haar zoontje is 2 dagen ouder dan lisanne dus net zo oud als p en f . en ze is nu zwanger van haar 2e (3e dus eigenlijk) en krijgt met een week of 12 al een cerclage als ik het goed begrepen had.
hier lisanne gister om 19.00 uur naar bed gebracht en ze slaapt nu nog. jeey dit zijn nog eens tijden!!!! dit hadden we in mijn verlof tijd ook echt heerlijk ff mama tijd. zometeen lekker saampjes in bad en boodschappen doen en dan denk ik ff naar de kinderboederij te gaan of iets anders leuks
Goeiemorgen meiden!! Nog 1x vanaf het werk (contract is nu nog nie getekend ) Alles goed met iedereen? @ Marye, wat een heftig verhaal van de vriendin van je vriend? Is dat een soort touwtje of nietje er om heen ofzo? Net als bij een maagverkleining? Of hoe moet je dat zien... (god hoor, San is weer es ergens nie in thuis) @ Setti, wat weer een lieve woorden.. Uitkijken doe ik zeker wel... Temeer om reden 1... Want dat er gezeur gaat onstaan ALS het wat word is "ons" al meer dan duidelijk... Soms denk ik wel dat ik het gewoon lijk uit te zoeken, dat ik gekwetst word enzo... Denk dat het allemaal mijn eigen schuld is... @ all, dank jullie wel voor alle lieve reacties! Ik zal zeer zeker het rustig aan doen... (zo ben ik ook echt wel hoor... Ik heb mijn neus al te vaak gestoten, en buiten dat om, ik ben altijd al een eeuwige twijfelaar en bangerd geweest) Maar jah, dat weten jullie onderhand ook al wel! hihi.. @ Kleintje, laat je het weten hoe het was (haha, je hoeft natuurlijk nie je ziel en zaligheid hier neer te zetten, maar ben toch benieuwd of je iets herkend in wat ze te vertellen heeft aan de hand van de foto's enzo) @ Jedalin, Hoe is het met Daan nu, heeft hij nog kramp(jes)? @ Eliesah, hoe gaat het eigenlijk met je vader, hij is toen geopereerd aan zijn neus toch? @ Nijnja, en? zijn jullie nu ook weer flink opgeschoten met klussen, omdat je man ook een extra vrije dag heeft genomen afgelopen zaterdag? @ Superb, hoest met je hooikoorts? Zakt het weer wat af, nu jullie terug in de stad zijn? K hoop het voor je meid! Lijkt me zooo vervelend! @ hier, damn, koppijn hier... Maar moest wel extra vroeg beginnen... Mijn vader moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor gesprek (ivm tanden en kiezen trekken voor kunstgebit) (o)ma kan dus niet zo lang oppassen... En vanmiddag om 15.00 uur moet ik zelf die ECG... Zie er wel tegen op hoor! Hoop echt dat alles gewoon okeej is.... Liefsss
johannal nogmaals heel veel plezier samen!!! kussie, ahhh weer een andere soap, geweldig, gtst is er niks bij haha hier een drama nacht, ze is van 10 tot 12 wakker geweest en van 2 tot 4. eerste 2 uur vooral krijsen, maar tussen 2-4 was t huilen, leg ik r neer, slaapt ze zo'n 10min, en weer huilen. pfff zo vermoeiend weer. dus zo voor de zekerheid even naar de ha of ze niks aan de oren heeft, aangezien we dinsdag op vakantie gaan!!! jullie horen me nog!!! xxx
Nou de afspraak gaat niet door Ze belde vanmorgen op dat ze ziek is en naar de huisarts moet...... Tja het zijn ook maar gewoon mensen Nu bellen ze me weer op voor een nieuwe afspraak dus ben benieuwd!