Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Hier; Vanochtend naar de gemeente geweest om ons in te schrijven. Jeetje zeg wat een gedoe. We moesten superlang wachten en toen we eenmaal aan de beurt waren bleek dat we voor de kinderen bij een ander loket moesten zijn omdat zij voor de eerste keer ingeschreven moesten worden in NL. Allemaal gedoe en 100 formulieren invullen. Ondertussen vonden Jasmijn en Morris het niet meer leuk en begonnen allebei te huilen. Was blij toen we eenmaal buiten stonden.

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Nouw das indd flink balen!! Tss!! Wat zou jij d'r klaar mee geweest zijn zeg! Dat ze dat dan ook nie even duidelijker aangeven!! Ow ow...
    Gelukkig hebben jullie dat nu ook weer gehad!

Indd het is heel rigoreus, en ik vind het ook knap moeilijk... Ik bedoel, iemand van wie je zoveel houd, en dan opeens baf, alles weg... Dat is nie zo makkelijk.. We hadden net eindelijk weer contact. Maar ik weet ook dat me dit alleen maar ongelukkig maakt.. Dus ik moet wel... Al kan ik nie zeggen dat ik me nu gelukkiger voel, maar goed ;) Dat zal wel weerkomen denk ik dan maar!!

@ Marye, ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het is gegaan bij CB?

@ hier, wat een ongelofelijke K*Tdag zeg!
    Pfff, alles loopt me in 't 100 en kan nie wachten tot ik op bed kan! Bah bah bah! Stan is nog nie in bad geweest, omdat ik bij de winkel een bekende zag en dat beste mens bleef maar ratelen. Moet dus vanavond, want morgen lukt ook al nie, omdat ik moet werken...
    En ik zie d'r altijd al zo tegen op. Heb vanmorgen later op de morgen ook medicijnen gehad voor de migraine, kon nie meer wachten tot vanavond! Das nu gelukkig wel wat gezakt..
    Nouw, wilde ik gaan sporten is mijn puf (voor de astma) spoorloos.. En nu ik die nw medicatie heb, waar ik het (veel) sneller benauwd van krijg, durf ik 't nie aan zonder, dus ik ben gewoon NIET wezen sporten!! Wat had ik er de pee in zeg!!K was me toch pissig!! En ik weet nu nog nie waar het stomme ding ligt... Gelukkig heb ik er meerdere, maar die lagen natuurlijk nie bij mijn ouders...
    Dus heb Stan zo weer meegenomen en ben weer weggegaan. Uit pure frustratie heb ik maar een dikke magnum gekocht! ;) Was trouwens wel eerggg lekker, heb hem gedeeld met Stan, whaha, die vond het ook heerlijk, had zijn hele snoet wit van dat witte!! :D:D:D
    Hij heeft maar een heeel klein beetje gehad overigens, weet helemaal nie of hij dat al mag.. Maar goed...

Nu jah, daarna wilde ik mijn auto op gaan halen, dus mijn kameraad al gebeld of ie klaar was.. Dus nie, moest nog APK gekeurd worden en die stomme nieuwe banden waren veelste laat afgeleverd (TUURLIJKKK!!, alsof ik nog nie tegenslag genoeg heb gehad) dus toeristisch die kant op gereden, kom ik langs 't huis van mijn ex's vader.. Staat die buiten... Nouw jah, kon ik natuurlijk nie zomaar langs rijden, dus wilde even hoi zeggen, nodigd hij ons uit om wat te drinken... Tjah, toch wel leuk om na al die jaren es bij te kletsen...
    Misschien zegt hij er wel wat over nog tegen m'n ex.... :)

Nu jah, daarna eindelijk mijn auto opgehaald, toen klaarde mijn humeur weer op! Ben zooo blij dak 'm weer heb!! En hij rijd weer zooo fijn, veel stiller... Mag ook wel, gaat me dikke 450 ballen kosten!! GROM!!!! Maar hij wacht gelukkig even iets langer met de rekening sturen. En ik nu maar hopen dat ik mijn vakantiegeld snel krijg! Daar gaat ons leuke-dingen-doen-plan in de vakantie... Alles op aan de auto.. :( Maar goed! Kan ook nie zonder mijn bakkie, dus mag nie klagen....

Zow, dit wilde ik even kwijt! ;)

Liefssss

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Wat een rotdag heb je achter de rug! Gelukkig is het grootste gedeelte nu voorbij en hopelijk gaat het morgen beter:).

Dat is een dure grap zeg van je auto. Positief puntje is nu natuurlijk wel dat hij weer helemaal goedgekeurd is en je weer lekker een jaartje vooruit kunt. Aardig dat ze nog even wachten met de rekening sturen.

Knuffel voor jou!

4. Soda Pop

Heb mijn auto bij mijn kameraad in onderhoud, vandaar..
    Maar heb hem al gezegd, dat ik geen geldkwesties wil, want de vriendschap is me daar veelste kostbaar voor! (hihi, check de woordspeling)
    Dan maar flink rood staan... Maar ik ken hem, en ik weet dat hij ook echt even zal wachten...

Schaam me wel hoor, maar hij zegt ook, de behoeften van Stan gaan voor de auto, ik kom wel rond zegt ie...
    Dus das wel fijn...
    Maar op zulke momenten baal ik van die stomme uitkering en dus van mijn migraine... En wil ik dat ik ook gewoon werken kan.... :(
    Maar goed... We redden ons hier ook wel weer uit! Hopelijk krijg ik echt wat van de belasting terug.. Dan blijft de "schade" wel beperkt!

Hoe ist nu met Morris's lip?

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Ookal is het moeilijk ik vind dat je het deze keer heel goed aanpakt met je ex. Goed van je hoor!
    En balen van je auto, is zo rot als al je geld ineens daarheen moet, terwijl je nu net wat leuks wilde gaan doen..:( Nou hopelijk krijg je idd wat centjes van de belasting terug!

Superb: Jeetje wat een gedoe bij de gemeente, soms vraag ik me af of het nu echt allemaal niet makkelijker kan?!

Nijnja en Eliesah: Leuke filmpjes!!!

Jedalin;Beterschap voor Jesse, zoo vervelend als je moet werken als ze ziek zijn...:( Hopelijk knapt hij snel weer op!

Johanna: Wow ziet er super uit, misschien stuur ik je 1 van deze dagen wel even een mailtje :)

Hier: Op het CB was alles goed. Pepijn nu 79 cm lang en 9980 gram. Florine 79 cm lang maar 9115 gram. Prikjes waren ze wel voor de eerste keer echt helemaal overstuur van. WAs zoo zielig, ,maar goed nu pas met 4 jaar weer een prik!
    Verder is mijn nieuwe fiets er!!! Dus ik ga straks even de stoeltjes erop zetten, de trappers oook. En dan kan ik denk ik morgen wel even met de kinderen fietsen...

6. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik geef van die nutrilon opvolgmelk.. die vind ie lekkerder als gewone melk ;) ff in de magnetron om net de kou eraf te halen en hij geniet haha doe dit wel in zn gewone fles.

7. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    heel leuk filmpje!! :D

8. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @jedalin, hoe is t vandaag gegaan met de jongens? beetje opgeknapt allemaal?

@marye, slanke kids heb je hoor! en fijn.. pas over 3 jr weer een prik ;) alvast heel veel fietsplezier gewenst!!

@kussie, knuffel voor jou voor vandaag!

@hier, pffff t is toch wat.. ik heb vanaf gisteravond non stop lopen overgeven en wc bezoekjes gehad.. pfff de hele nacht door :S ik hield echt niks binnen.. zelfs water kwam er op een gegeven moment uit.. bleeh!!! vriend was vanmorgen al naar werk toen ik sem eigenlijk uit bed moest halen.. nou ik hing en zat alleen maar de wc.. heb uit nood dus maar de buurvrouw gebeld want ik kon echt gn kant op.. ze hft sem uit bed gehaald terwijl ik in de badkamer zat.. bleek dat sem ook weer aan de dunne was, zat helemaal onder.. later gaf ie ook weer over, zn hele bed onder en ik kon dus ook niks.. uiteindelijk is mn vriend thuis gekomen vh werk.. ik ben om 11.00 naar bed gegaan en was 16.00 wakker.. en daarna niks meer overgegeven gelukkig.. heb klein beetje joghurt op en 2 droge koekjes en dit blijft er tot nu toe in gelukkig.. hoop ook vannacht! sem slaapt ook weer lekker..

Zijn jullie kindjes ook allemaal druk met kletsen?? Sem kletst veel, als ie zin hft ;) haha ik weet al wanneer ie auto of poes bedoeld.. zo schattig! en soms nog hele verhalen waar ik gn wijs uit kan.. hihi

9. Soda Pop

Haha, deze keer wel jah??! ;):p Dusssss..... :D
    Nouw ik vind van ook, maar het blijft moeilijk...
    En hij zit er schijnbaar totaal nie mee, want heb nix meer van hem gehoord... AUTSCH!

Maar goed...

Ik dacht dat het nu 1 prikje zou zijn? Maar 't zijn d'r dus weer 2..
    Pfffff... Ik kan d'r nu al tegen opzien!!!! Nix an! Ik weet dat het "goed" is hoor, maar Stan is al overstuur voor we binnen gaan, laat staan als ie ook nog prikjes moet... Bah bah!

Nouw, mijn humeur is weer een stuk opgeknapt! Het fietsen was weer zooo fijn! Stan weer zooo enthousiast, hij schreeuwde weer en zat stijf uit van de (goeie) spanning!! Whaha, echt superrrr!!! Daar kan k toch zooo van genieten!!

En hij is nu ook nog in badje geweest, dus het is helemaal goed gekomen met mijn baaldag!!!
    Alleen baal ik dus ontzettend dat ik nie ben wezen sporten!!
    Maar goed... Ik ben afgelopen week 3x geweest, dus in principe maakt het nie zo heel veel uit!

Misschien als het donderdag meevalt bij de tandarts.... (die 2 gaatjes boren) dat ik dan alsnog kan gaan sporten en vrijdag mocht ik ook (van mijn moeder) omdat ik vandaag nie ben geweest.....
    Maar ik denk dat het donderdag nix word.... Ik heb altijd wel 3 dagen napijn... Crisis!!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    superb wat een gedoe zeg om je in te schrijven. ik begrijp dat je blij was dat jullie t gemeentehuis weer uit waren

kussie mmmm lekker een magnum. goed zo meid ff genieten van zo'n ijsje en stan ook smullerd. hihi. fijn dat je migraine gezakt is en zo erg is het niet dat je een keer niet ben wezen sporten je bent vorige week 3x geweest hoor.

marye zo pepijn en florine zijn echt lang zeg!!!! fijn dat het goed was bij het cb en jammer dat ze overstuur waren van de prikjes gelukkig ben je er voor 3 jaar af. en morgen lekker fietsen met ze.

11. Soda Pop

Die heb ik ook, van die kant en klare pakken... Ik had ze nog nie in de koelkast dus het was al lauw... Maar zal het morgen ofzo es weer proberen....

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jeetje jullie hebben het iedere x te pakken he. heb je nu wel wat binnen kunnen houden? fijn dat de buuf ff kon helpen. en je vriend weer naar huis kon!

beterschap voor jullie beide

13. Soda Pop

Jeetje meid, zo ziek joh!
    Dat kan toch nie goed zijn! Hoe komt dat nou? Voel je je nu weer wat beter? Fijn dat je vriend toch nog kon thuis komen!! En schrok de buurvrouw nie dan? Hoe is het met Sem nu dan?

Stan heeft ook hele verhalen!! Zoooo mooi!! En ik kan d'r ook nix uit wijs worden hoor... Al hoor ik wel verschil met blij zijn, verbaasd zijn, geinteresseerd zijn, of als het hem nie zint of dat ie boos is! :D
    Ook herkent hij het wel als ik dingen aan hem vraag; waar is de lamp, etc...
    Maar hij zegt tegen alles hetzelfde nog.. (als in van dat ie het herkend....)

Thanks voor de knuffel :) Maar jij bent hem harder nodig!! *knuf* beterschap!

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    bah bah bah allemal ziek lees ik weer!!! BETERSCHAP!!!

Suprb: die stomme gemeente ook elke keer daar moet je altijd mega lang wachten!!!

kussie: gelukkig heb je je autootje weer!!

Marye: Oww lekker fietsen dus morgen!!! pepijn en florine ook alles goed gelukkig bij het cb! Top!

elisha en nijnja: leuke filmpjes!!!

ano: Jan luste eerst ook geen gewone melk toen heb ik gewone melk met water verdund en dan een schepje of 2(LIGT ERAAN) Van die peutermelk poeder erbij en dat langszaa afbouwen tot er gewone melk overblijft! NOu geef ik vaak fruitmelk en dat is lekker!!!smaakt naar een milkshake :D

15. Soda Pop

Fruitmelk????
    Was dat nou dan?!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye; Huh, fiets je dan met 1 voorop en 1 achterop?? Of heb je een kar ofzo?
    Want dat gaat toch nog amper als je alleen bent? Tenminste, ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Kan slechts 1 kindje op de fiets zetten en dan naar binnen lopen voor de ander en die op de fiets zetten... dan zit er 1 alleen op die fiets... dadelijk kukelt ie om ofzo??
    Of doe jij dat wel gewoon??
    Ik had bedacht dat dat pas gaat als ze kunnen stappen, zodat ze beide buiten kunnen gaan staan en dat ik ze er dan op zet zonder dat ik nog van de fiets weg moet..

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    kussie: Ow dat is geloof ik van campina(je hebt ook milk en fruit enz) Maar jan drinkt dus altijd campina met aardbeien smaak of bananen smaak en als je dat pak goed schud dan smaakt het net een milkshake.....hij weet niet hoe snel ie het op moet drinken en pak kost maar 1 euro ongeveer!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lisetje; PFffff dat klinkt zeer beroerd bij jou en sem!!! :( Sterkte!!!!!

Wel knap dat sem al woordjes kan zeggen!! Dat is hier niet hoor :), op papa en mama na dan.
    Ze kunnen wel heerlijk kletsen en brabbelen, maar verder nog niet.

@ hier: Jesse met 39,6 naar bed, net als gisterenavond :(.
    Gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij. Hopelijk knapt ie wat op! En slapen ze lekker door! haha.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Vriendlief: Hmm maar zitten daar geen extra suikers ofzo in, aangezien het fruitsmaak is? of valt dat wel mee? :)

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland

Deel Deze Pagina