net bij de vk geweest en mag 22juni weer voor een echo joehoeeee. ben super blij. want we gaan nu dinsdag 14jun tot dinsdag 21jun op vakantie. nou dan zal ik genoeg afleiding hebben, en de dag nadat we terug zijn mag ik al voor de echo, heerlijk!!
@ hier, ECG gehad... Uitslag morgen... Ze zag maar een heeeele kleine "afwijking" ze zei dat ik me geen zorgen hoef te maken... Waarschijnlijk is het nix.. Dat mijn pols zo rustig is, vind ze gezien de medicatie alleen maar normaal! Bloeddruk was nu beter... Maar jah, in de kleren, uit de kleren, hihi, daar komt de boel ook wel van op gang! We wachten af, jullie horen het morgen wel
@kleintje jeetje dat was schrikken. Echt heel veel mazzel gehad dat het geen hete thee was. Dan was Esmay verminkt voor het leven. @kussie gelukkig dat ze niet veel bijzonders konden vinden. Hopelijk geeft de uitslag morgen ook aan dat het inderdaad zo is. @ano lekker hoor dat je al wat eerder voor een echo mag. Oorbellen. Wij hebben bij Alies toen ze 5 jaar was oorbellen laten schieten. Ze wilde het toen zelf. Ik heb bij de juwelier gevraagd of ze beide oren tegelijk deden, ivm dat ik bij vrienden van ons gehoord had, dat ze bij hun dochter bij een juwelier er ook maar 1 in kregen, omdat ze de 2e toen niet meer wilde. Alies keek wel even raar toen ze 2 vrouwen met zo'n 'pistool' er aan zagen komen. Die vrouw zei toen tegen Alies dat ze tot 5 zouden tellen en dan zouden schieten. Maar bij 3 schoten ze ze er in,zodat ze het niet door zou hebben. Alies natuurlijk ook brullen, maar na 2 minuten was het over.
hier:Nou neomi is de hele tijd aant huilen bijna. heb het idee dat ze pijn heeft in d;r buikje?! als ik aan de buik kom en zachtjes wrijft draait ze gelijk weg en huilt ze. jedalin, heeft daan dat ook als ie last heeft van zijn buik?
@ ano: Daan heeft als ie echt last van zn buikje heeft idd ook dat hij wegdraait en mijn hand er af duwt. maar bij zijn darmkramp van het niet poepen vindt ie het juist wel oke als ik zijn buik(darmen) masseer.. Misschien is ze wat misselijk ofzo? Dat ze daarom niet wil dat je aan dr buik komt? Ik noem maar wat hor. @ Kleinje: Jeetje wat heftig zeg dat het gewoon thee had kunnen zijn! pffff... Arme esmay helemaal nat dus, die zal zich ook wel een hoedje zijn geschrokken. @ setti aaahh oorbelletjes! hihi schattig! ben benieuwd. @ hierl Op het werk, blehh. Maar na vandaag lekker lang weekend! Ben 6 dagen vrij hihi
ik wilde t wel al eerder maar had samen met steef afgesproken dat ze ze mocht als ze er zelf om kon vragen maar toen kreeg ik gister te horen van een oud collega van mij dat haar dochter nu net 3 het gister heeft laten doen en ze wilde niet meer bij de 2e oor en ze hebben haar met 3 man moeten vast houden dus ik wilde dat voor zijn en heb steef kunnen overhalen. wat waren de redenen dat je t nog niet hebt gedaan dan? ik zal zo ff een foto uploaden hihi
zo kan het ook idd maar niet iedereen mag schieten dus had je mazzel dat er op dat moment er 2 waren die t wel mochten. ik vind t zo leuk staan alies is dus ook zo'n bikkel
@ Kussie: Misschien is een oudere man juist wel iets voor jouw? Meestal weet een wat oudere man beter wat hij wil, dan 1 van je eigen leeftijd. Wat fijn dat je je in iedergeval geen zorgen hoeft te maken, en dat de eerste uitslag goed is. Dan ga je niet onzeker de nacht in. @ Setti; Super gaaf haar oorbelletjes!!!!! Wat staat het snoezig: Lieeeeeeffffffffffffffffffff Zelf zou ik het niet doen. Hoe schattig ik het ook vind, ik wacht tot ze het zelf aan kan geven dat ze het wilt. @ Kleintje: Vandaag even een kijkje genomen op je nieuwe site. Erg leuk aan het worden!! Uiteraard ook even een berichtje in je gastenboek achter gelaten Zo meid, heb jij even de schrik van je leven gehad. Wat een geluk dat het maar ice thea was. Je wilt niet over de gevolgen nadenken als het thee was geweest. Wat een olifant van een serveerster:x Ik neem aan dat je even flink je gal hebt staat spuien? @ Ano: Wat een but nacht heb je achter de rug. Hopelijk gaat komende nacht beter. Balen dat ze een oorontsteking heeft. Hopelijk gaat het vliegen goed. Wat fijn dat je de dag na je vakantie terug mag naar de VK voor een ech! Hoeven jullie niet te lang in spanning te zitten. @ Jedalin: Wouw jouw heren ook al lekker aan de klets. Wat een leuke foto's van Daan & Jesse!! Ze zitten erg stoer in hun stoeltjes!! Erg leuk tweelingerig aangekleed @ Alies: Zo, mijn hemel dat heeft Alisha goed volgehouden. @ Kletsen: Als ik al die verhalen lees, dan kletst Joënna echt weinig. Haar mond staat niet stil, maar kan er niks uithuilen. Ze weet wel heel goed wat ze wil, en kan dit ook heel goed duidelijk maken. Wijzen en dan heel hard kreunen wat ze wil @ Kersen: Vandaag voor het eerst kersen gegeven. Nou mevrouw zat te bunkeren. Ook helemaal over de pis toen haar bakje leeg was. @ Loopschoentjes: Ik heb van mijn vriendin prachtige sandaaltjes gekregen. Haar dochtertje wilt ze niet dragen. Vandaag aan getrokken, maar die kan ze niet lang meer aan. Ze zit bijna met haar tenen tegen de voorkant aan (maatje 21). Hahahaha, heb gigantisch moeten lachen toen ze er mee liep. Het was niet lopen, en netjes je voet afwikkelen, maar stampen. Ze had wel de grootste schik.
haha lekker stampen dus hihi schrik zal ze zeker gehad hebben hihi. leuk en kersen heeft ze hier nog niet gehad mar ze is wel super weg van druiven
Hier ook druiven-fans. Kersen ook nog niet gegeven...dure dingen hahaha. Maar leuk dat ze zo zat te smullen! grappig, die schoentjes..klinkt erg stoer
Mijn schoonmoeder had kersen, en daar eet ik altijd op donderdagavond. Vind ze zelf ook nog te duur om te kopen. Druiven is ze ook helemaal wild van. Het liefste eet ze die de hele dag. Gisteren zat ik met yoghurt te ontbijten, met fruit erdoor heen. De druiven stonden nog op tafel. Ze weigerde om haar brood te eten, en wilden alleen druiven. Zowel de witte als de rode gaan er met smaak in. De schoentjes zijn echt super schattig: Wit met een zilverrandje en zilver bandje. Jammer dat ze er niet lang op zal lopen.
Bedankt Gwen ik zag je berichtje leuk! Het begint nu een klein beetje vorm te krijgen, heb nu 2 opdrachten staan een voor eind juni voor 15 personen en 1 voor 9 juli 50!!! Personen :O En ook nog eens 3 lagen... Pfff die laatste daar ben ik wel een beetje bang voor haha (is ook nog eens voor een vreemde ) Wat leuk schoentjes en maat 21 al :O Grote voeten of niet ? Eigenlijk bleef ik vrij rustig toen het gebeurde het eerste wat ik deed was Esmay oppakken en knuffelen... En gek genoeg zei ik tegen de serveerster alleen: "Kan gebeuren" al keek ik wel heeeeellll pissig.... Het besef kwam eigenlijk ook pas wat later toen ik me besefte dat het ook warme thee had kunnen zijn... Maar als het Thee was geweest dan denk ik dat ik haar wel iets had aangedaan!
Setti: ik ben zelf eigenlijk van het; als ze zelf aangeven het te willen dan krijgen ze het pas.. Maar ze staan wel erg schattig
@ Kleintje: Wat leuk dat je al opdrachten krijgt. Zometeen kun je van je hobby je beroep maken. Yep, ze heeft groten voeten. Het eerste wat Jorgen ook zei toen ze net geboren was: mijn hemel wat heeft ze groten handen en voeten. Haar handen zijn helemaal bijgetrokken, maar voeten "niet". Ach, ik heb zelf ook geen poezelig vrouwenvoetje. Ze heeft het niet van een vreemde.