Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hahaha poezelig vrouwenvoetje hihihihi wat zeg je dat weer leuk.

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Iedereen goed te passe deze morgen?
    Ik lag gisteravond om 7 uur in bed, zo'n migraine!! En ik ben zo blij dat Stan heeft doorgeslapen. Hoefde er alleen om half 12 een keer uit, omdat hij beetje huilde (wilde de fopper)
    En ach, toen moest k toch naar de wc, haha...

Dus ik heb wel even bij kunnen tanken! Helaas besloot Stan vanmorgen dat het om 6.45 al dag was, dus heb hem nog maar een poos bij mij in bed gehad, maar hij is nu zowww druk! Draaien, gaan zitten, gillen, pfff. Dan krijg je ook geen rust meer, whahaha..
    Maar gezellig is het wel! :D Kletsmeier!

Zometeen maar es naar de huisarts.. Ik hoop echt dat het meevalt.. Dan kunnen we relaxed het weekend in!!
    Want deze mama kan op stap! En waarschijnlijk zelfs 2 avonden!!
    Hihi...
    Opa wil wel oppassen namelijk.. Ik ben maar 500 m. verderop (er is dorpsfeest bij mijn ouders...)
    Pa wil wel oppassen.. Dus echt fijn!!
    Hopelijk krijgt Stan geen last van die stomme prikken dit weekend.. Hij had vanmorgen al 37,6 (normaal zo'n 36,8)
    Dus we zullen zien...
    En misschien ook een "date" dit weekend... :)

Ow jah, wat toch gister gebeurde, ik vond het zooo lief, en zooo knap...

Mijn broer komt binnen, dus ik zeg; zeg maar hai tegen ome Albert (daarmee bedoelde ik dat hij moes zwaaien)
    zegt ie heel hard : HAII :D Mijn broer en ik keken mekaar een keer verbaasd aan! Echt zoo super gaafff!!
    En ook zegt ie steeds vaker Ja Ja Ja... :D:D
    Oww ik ben zooo trots heh!
    En jullie hebben denk ik de foto ook wel gezien op hyves?
    Ik moet hem wel neerzetten, maar hij zakt nie meer door zijn knietjes, blijft super (lang) staan!! Echt zooo goed!!!
    Wat nouw achterstand! PUH!

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie he wat kloote van je migraine zeg, gelukkig heb je wel een beetje kunnen bijtanken!
    en wat gaaf dat ie dat zei, super leuk is dat he!!!!nou spannend meid vandaag, maar alles is vast goed!!xxx

setti, ahhh t staat haar heel leuk!!!

vriendlief en en en?ongesteld of...???

hier:nou neomi heeft de hele nacht doorgeslapen.
    om 4uur wilde ze 1x de speen, en om 6uur was ze wakker, maar heb rweer neergelegd en ze is gaan slapen tot half 8!!!!das maanden geleden hier!!
    dus hoop dat de druppels nu al goed hun werk doen!
    dan kan ik morgen ook gewoon komen!!

vanmiddaqg komen ze voor het riool!

xxx

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

aahhhh wat lief. zie je nou wel stan maakt een spurt mee dat hij zoveel in eens leert niet normaal joh hihi. gelukkig heeft hij redelijk geslapen en kon je ff bijtanken hopelijk geen migraine vandaag en ik hoop op een goede uitslag

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #@ Kussiie; Een date?? met die wat oudere kerel? Leuk!!! :D

Succes bij de huisarts

En alvast veel plezier dit weekend!

@ ano: Wat fijn te lezen dat neomi goed heeft geslapen!!!
    Hmm hopelijk gaat het niet te erg stinken dan als ze met jullie riool bezig zijn.....

@ hier: De huiskamer een beetje verbouwd :)
    De box stond altijd bij de zithoek, dus bij de bank en de tv. Die hebben we nu voorin de kamer gezet, bij de eettafel tegen de muur. We gebruiken hem nog maar weinig, eigenlijk alleen als ik er 1 boven ga verschonen. Dus weg doen is nog niet practisch, maar onze huiskamer is nu eindelijk weer wat ruimtelijker! :D
    We hebben nu een hoekje ingericht voor daan en jesse om te zitten, super lief :D Die 2 zitzakjes, en een klein tafeltje ertussen. Zo lief :D

Heb nog een werkbankje staan boven wati k een keer gekocht heb voor een prikkie bij de lidll dus als ze echt kunnen lopen dan zet ik die ook eens beneden neer :)
    Misschien dan we lweer iipv de box ofzo haha.

Leuk is dat, om het eens een keer op nieuw weer in te richten! :)

Verder...vandaag een middagje linda-tijd!! Kids gaan voor de 1e keer naar het kdv terwijl ik niet hoef te werken! hihi. Voel me een beetje slecht, maar voel me ook heeeerlijk. Ga ff op bezoek bij een jarige vriendin en dan duik ik lekker de stad in!! :D
    Nu fruit maken voor de mannen.

Treouwens ,gisteren hebben ze 1 slaapje gehad! Van 1 tot kwart over 3 ongeveer en dat hebben ze goed volgehouden!
    Vandaag wel weer 2 slaapjes anders zij nze denk ik bekaf straks op het kdv.

OEHH morgen Meetingg!!! Heb dr zin in!!! Kunnen de kids zich weer lekker uitleven daar! :D

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

heb ook zin in morgen.

leuk de kamer veranderd zeg!!!! en hoezo slecht dat je ze naar het kdv brengt terwijl je vrij bent

als ik een verplichte vrije dag heb van t werk zoals de dag na hemelvaart en zo nog een paar dagen en als het op een dag is dat ze naar t kdv zou gaan dan brengen we haar ook nog gewoon hoor we betalen ervoor dus ook al houden we haar thuis we betalen toch dus dan maar een lekkere mama dag toch??? geniet ervan meid

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jedalin: Geniet van je vrije middag! Ik breng de kinderen altijdnaar hetkdv, als ik op dinsdag vrij ben. Sowieso 13 weken per jaar, plus deze periode nog iets van 5/6 keer :D
    Leuk het nieuwe plekje voor de kids, zag het op hyves!

Kussie: fijn dat je lekker lang hebt kunnen slapen, succes bij HA.

Ano: Fijn dat Neomi goed heeft geslapen,ik hoop zo dat ze morgen fit genoeg is en jullie gezellig komen naar Kidzcity!
    En wat super dat je meteen na je vakantie een echo kunt krijgen!!

Hier: BRAK! Gisteren afscheid van collega's en oud docenten van mij. We zouden om 21:00 uur stoppen en naar huis gaan. Het werd denk ik een uur of 1?! veel te veel wijn, kan mezelf ook niet in de hand houden als ik weet dat Don bij de kids is....OEPS!
    Nu dus met een giga kater aan het werk...

Verder is Don vandaag op proef werken bij een ander bedrijf. Ik hoop zo dat hij daar een baa krijgt, want hij heeft het zo slecht naar zijn zin waar hij nu zit. Duimen jullie mee?!

MORGEN MEETING JOEPIE!

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    #2428 Johannal, 10 jun 2011
    Laatst bewerkt: 10 jun 2011
    Waaaaaaaaaah!!!!!

Haha dit nieuws MOESTEN we even vanuit Berlijn komen vertellen... (nadat mijn temp vanmorgen weer was gestegen hebben we toch nog even een testje gedaan!!! - die had ik meegenomen omdat mijn temp niet verder was gedaald en 37.3 (de piek) voor mij toch ook best hoog was en 37.1 redelijk normaal is voor me - bla bla bla hyper hyper volgen jullie het nog?

EN WE ZIJN ZWANGERRRRRRRRR!!!!!

1 dag voor NOD >

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    En precies nu...... is er helemaal niemand online :D

10. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik wel :D

WAT LEUK MEIS!!!!!

GEFELICITEERD!!! SPANNEND!!

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    GEFELICITEERD!!! JOEHOE!!! Das nog eens super nieuws tijdens je vakantie. :) En wanneer ben jij dan uitgerekend?

12. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Ben wel weg nu.. naar het cb :)

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: Haha ja maar ik geef alleen dagen op dat ze naar het kdv ben als ik ben werken...is onregelmatig. Maar ik moest eigenlijk vandaag werken maar een collega wilde ruilen.
    Heb toen gebeldn aar het kdv want ze gingen eigenlijk de hele dag maar dat vond ik ook weer onzin. Dus heb er een middagje van gemaakt :)

@ Joahhanl: HAAAAAA WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!!! Proficiat!!! Wat SUPEr super super leuk zeg!!! :D:D:D
    Ben onwijs blij voor jullie!!! Dat maakt jullie weekendje vast en zeker nog veel leuker, romantischer en fijner! Geniet ervan!!!!

@ Marye: Ik duim voor Don!! Hopelijk krijgt hij de baan.
    Waar solliciteerd hij naar?

@ Lisetje: succes met de prikjes! Hopelijk bloijft sem er lekker stoer onder!

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    18 februari zijn we uitgerekend... (volgens mij)

Samen met Ano een februari 2012 mama.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    moehaha, oke...dit is best wel leuk :D:D

Google Translate

Vertalen van Nederlands naar Engels:

buurvrouw u hebt mooie mezen, maar wat doet uw haan op mijn ezel?

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    :D

nu gaan we weer de stad in tot later....

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Whuahahahaha :D

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha dus lekker veel wijn gedronken hihi mag ook wel een keer toch. ik hoop dat don t naar zn zin heeft en een baan krijgt aangeboden,

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

jajaaaaaa geweldig nieuws vanuit berlijn gefeliciteerd meid de test is nog ligt maar dat 2e streepje komt er niet zomaar hoor je bent gewoon zwanger whoeheheheheheh

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    WHUHAHAHAH HOE KOM JE DAAR NOU WEER BIJ moest wel lachen om de vertaling hihihihi

Deel Deze Pagina