Oh morgen meeting... VEEL PLEZIER ALLEMAAL!!! En nu ik weet dat Taleah komt baal ik dat wij niet komen Oh en Lin... she's taken he Seph gaat met haar daten in 2028
Ownee dit is echt te erg! Ik ben zo ziek en net op de dag van de meeting.. Het bleef gister niet bij 1x naar de wc, sjee heb er bijna heel de nacht gezeten! Ik ga t echt niet trekken om nog zo'n stuk te rijden etc. Ow het spijt me zo erg! ik baal echt!! Dus sorry meiden geen date's vandaag voor Taleah... Sorry sorry sorry.....
ahhh nee eliesah, wat ontzettend jammer. en net nu?!nou veel beterschap dan maar! hier zijn we alweer wakker dus! ze werd om half 7 wakker maar heeft wel de hele nacht doorgeslapen. zo ff lekker allebei douchen en nog even de deur uit. ze hebben hier vandaag bij een hoop winkels luilakkorting. als je dan heel vroeg bent krijg je korting. nou is er een kinderkledingwinkel, en daar krijg je tussen 9-10 50%korting op alle kleren!!!!(oa feetje, vingino, mexx enz)dus ga wel ff kijken haha
eliesah wat leuk zeg taleah dopen en een mooie dag uitgekozen ano he balen dat ze nu een gat voor jan lul hebben gemaakt en weer dicht moeten maken gelukkig heb je niets hoeven te betalen en maar de buren laten checken maar ja dan moeten ze wel meewerken. jee met een privejet doe maar luxe maar erg leuk voor hem hoor hopelijk heeft tie t daar naar zn zin maar dat komt wel goed denk ik kussie gelukkig is die veelste dikke keutel eruit en is hij weer vrolijk. wel vervelend dat de hond de pap te pakken had en stan zo moest spugen jedalin klinkt echt super schattig in hun nieuwe slaapzak op hun nieuwe stoel met fles hihi. ow ik zie de foto al wat een geweldig plaatje zeg en die slaapzakken kunnen prima hoor voor jongens 2ewonder wow nu al een peuterbed. ik durf dat echt nog niet hoor ze is zo aant woelen dat ze er zo uitvalt. eliesah jaaaa vandaag zien we je meisje int eggie leuk leuk. neeee wat hoor ik nou je kunt niet he balen man keek er zo naar uit om jullie int echt te zien beterschap meid hier vanmorgen stond ik al om 8 uur bij de appie lekker rustig en nu ligt ze weer lekker in bed.
Meiden veel plezier op de meeting vandaag!! Ik zie de foto's wel voorbij komen. Baal mega dat ik er niet bij kan zijn. Kan wel janken. @ Johannal: gefeliciteerd @ Jedalin: Leuke foto's!! @ PenF: Ik duim hard dat Don de baan krijgt. @ Eliesah: Leuk dat Taleah word gedoopt. @ Kussie: Heb ik over de huisarts heen gelezen?
hey meiden ah gwen vind het echt jammer dat je er niet bij kan zijn. ik wil anders ook best voor je betalen hoor, of als er meer zijn dat we het delen? alleen een beetje kortdag nu zeker?
ik ga nu zo weg, mocht je het nog lezen Gwen en het nog redden, ik wil graag voor je betalen hoor! en joh als je je dan bezwaard voeld spreken we gewoon af dat jij een volgende keer betaald!! nou tot straks meiden
Zucht! Kan ook wel janken hier, vind het zo jammer. Letterlijk echt SHIT! Anders waren we er nu.. Marc is zo wEg heeft een optreden. Heb een vriendin gevraagd of ze vanmiddag langs wil komen. Het gaat al wat beter hoor, maar moet soms ineens rennen hihi.. Net even bij geslapen! Was wel fijn.
zo, wij zijn weer thuis! neomi lag binnen 5 minuten al te slapen. Meiden vond het echt super gezellig, tis jammer dat een hoop er niet waren natuurlijk, maar zo klein groepje was ook super gezellig!!!! eliesah, fijn dat het alweer wat beter gaat!!Maar anders was je nu vandaag wel alleen komen rijden met Taleah aangezien Marc een optreden heeft? pff ben wel moe zeg van zo'n dagje.. nou zo naar me schoonouders daar lekker eten. ben benieuwd naar jullie foto's dames!!!!(ik had wel een toestel mee maar zonder sd-kaartje, slim slim) xxx
hier wij waren om 15.15 thuis in de auto lag lisanne al te slapen en thuis over gelegt en ze slaapt nog hihi we hebben t erg naar ons zin gehad alleen jammer dat lisanne steeds iets anders wilde dan mama waardoor ik vaak achter haar aan moest ik heb 88 foto's gemaakt en ik ben ze nu aant uploade op mijnalbum.nl als het klaar is dan plaats ik de link wel ff.
setti, tja kinders doen wat ze willen he, hier ook vaak genoeg hoor!maar wij vonden t ook erg leuk!! ben benieuwd naar je foto! Neomi is na een half uurtje slaap in de auto alweer druk aant spelen....deze mama is wel bekaf...
eliesah hopelijk knap je snel op meid. en kan je vriendin nog oppassen? hier als lisanne wakker is gaan we naar mijn ouders daar lekker eten en blijft lisanne daar slapen en hebben steef en ik vanaaf nog een verjaardag. morgen lekker uitslapen hihi heb nu al medelij met mn ouders hihi vanmorgen was ze om 6 uur wakker,
hahahah nou die ligt straks ook echt al om 6uur voor pampus hoor, maar ze is nu nog gewoon gezellig gelukkig. fijne avond!!
jullie ook een fijne avond hier alvast het eerste filmpje dat lisanne een KNUFFEL VAN SEM krijgt YouTube - ‪een Knuffel van Sem!‬‏
heej! Ook hier weer thuis aangekomen! Volgens mij waren we dr om 16.05. Hier ook 2 spelende kids in de box, haha. Ze hebben beide in de auto een uur geslapen. Dadelijk daan nog eens tempen, want die had dus in kidzcity 39,5 . Daar pcm gegeven en nu hopen dat het dadelijk wel wat gezakt is. Hij is gelukkig niet hangerig. En hi jwas denk ik ook we lwat warmer van al het spelen daar enzo? Zal zo mn foto's eens van het toestel halen!