hier een filmpje dat sem lisanne duwt op t loopwagentje YouTube - ‪Voortgeduwt worden door Sem!‬‏
zo jullie hebben ook aardig wat foto's gemaakt. vond t jammer dat mn batterij ineens leeg was. hopelijk is de koorts gezakt en ook al weer aant spelen
hier de foto's Kidzcity 11-06-2011 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! mocht er iemand een foto willen pb me dan ff met je email adres dan mail ik m
Heyyy lieve meiden!! @ Ano, heb je al of nog iets van Jef gehoord? Of hij zich vermaakt in de Jet! @ Eliesah, och meid, wat een narigheid! Zo aan de race! *knuffel* Is je vriendin nog gekomen? Heb je er een beetje hulp van? @ Gwen, ik voel met je mee, ik baal als een stekker dat wij (weliswaar door de afstand) er ook nie bij konden zijn! Vind zo jammer! @ de rest, sorry meiden! Reageer strax verder, Stan is echt not in the mood.. HIj is zo huilerig.. Wat nou het duurt 5 tot 12 dagen tot hij last (kan) krijgen.. Hij is nu ook katsie nie fit.. Arme kereltje! Tot zooo!!
Ben ik weer, oma is er weer, en die wil Stan een toetje geven... Dus kan ik even typen!! Hihi... Hij heeft zijn avondeten bijna op gegeten, en ik hoop maar dat het er nu niet weer uitkomt! @ Darcy, hihi, jij ook zo nieuwsgierig naar de foto's! Ik ook!! @ Setti, ohh, wat lieff, ik zie dus al dat Lisanne overduidelijk een fan heeft!! @ Jedalin, woww, had Daan (of was het Jesse) daar 39,5 joh? Das knap hoog! Wel fijn dat hij er totaal nie hangerig bij is! Hopelijk werkt nu de PCM!! @ hier, pff, Stan is echt huilerig.. Vanmiddag even op het veld gweest. Daar wilde hij nie eens in de wandelwagen (gebeurd nooit, vind hij altijd prachtig!) Hij wilde alleen bij me op de arm.. ZWAAR JOH! Hihi... Ik hoop dat ie vanavond wel goed wil slapen, zodat ik nog even naar het feest kan, maar zo niet, dan houd het op!! Mijn ventje gaat natuurlijk voor alles!! Ps. Maandag daten!! Hihi!!
maandag daten kussie?! Waarrrr, wat en hoe?!?! Daan was het, en hij heeft nu 38.5. Wel gezakt dus. Gisteren ook 38,5 en vanmorgen 38.2.. maar hij was verder blij dus daarom gewoon gegaan en da's gelukkig prima gegaan Vanavond moeten we eigenlijk op feest, ofja, rond kwart over 6 en dan zouden we een uurtje gaan maar denk dat ik ze dat maar niet aan doe, of ja, met name daan. Denk dat ie blij is als ie naar bed mag dadelijk.. Is feest van de vriendin van ons pap, die wordt 50. Dus wel een beetje lullig om niet te gaan. Ik heb geen zin om alleen te gaan en we hebben geen oppas geregeld omdat ze mee zouden gaan.. Arno heeft ook niet echt zin om allee nte gaan. Ben zelf ook behoorlijk moe ook. Naja, denk er nog even over na haha. Setti: Ik kij kde fotos dadelijk. Probeer ze zelf ook in mijnalbum te zetten maar die site loopt steeds vast??? Kom niet verder dan 15 fotos ofzo... iemand nog een andere site waar je foto's kunt uploaden???
alvast een paar fotootjes Kheb volgens mije en site gevonden die het ook doet, gratis foroalbum dus ze zij naan het uploaden. Jesse eet zelf brood Bekijk bijlage 158666
Zo, hahah dit waren een paar foto's die ik erg lief/mooi/grappig vindt. Hihi ik zal nu stoppen voordat ze er alle 100 nog wat staan Album is bijna klaar!
@ Jedalin, och meid... Ja, indd, of je Daan daar nu een plezier mee zal doen... Das toch wel even de vraag... EN als jullie zelf ook zo moe zijn! Ik snap dat het heel moeilijk is om te besluiten om NIET te gaan, het is natuurlijk wel bijzonder dat ze 50 is geworden... Maar gezien hoe jij altijd over ze verteld... Ik denk dat ze het wel zullen begrijpen als jullie morgen komen? En als jullie zo moe zijn, en Daan koorts heeft... Tjah... Jullie komen er vast wel uit.... *knuffel* @ Setti, fijne avond meid!! Geniet er van! EN wat een super foto's! Allemaal van die klimaapjes, hihi! En zie nog een paar x Lisanne's oorbelletjes voorbij komen... Heeft ze er geen last meer van? @ hier, vandaag heeft Stan gelukkig wel 3 poepluiers gehad... Niet veel maar toch wel beter als gisteren... Ik zal de kindicol gauw weer opzoeken en anders haal ik maandag een nieuw flesje. Roosvicee laxo geef ik al, maar niet dagelijks, dach dat dat niet goed was? Maar misschien wel doen? Zou dat mogen? En drinken, tjah, ik bied hem vaak aan, ook uit "Echte" beker, maar tjah, hij drinkt gewoon nie veel... En kan hem ook nie dwingen heh.. Dan laat hij het zo langs zijn mondje er weer uit sijpelen zeg maar... Smeer poets. Zo net heeft hij ook weer een beetje (gelukkig een beetje) gespuugd... Hij is echt nie goed te passe... Ik zal hem nog maar es even extra knuffelen! Ow jah Jedalin, ja ja, we gaan daten. Bij zijn huis, maandagmiddag... AAHHHH ENGGG!!!! Hihi, het is zo raar, ik ken hem al zooo lang.. En nu heeft het natuurlijk een heel andere wending gekregen.. De smsjes liegen er niet om.. Geen gekke taal ofzo, maar juist heel serieus... Het is hem menus.. En mij ook, maar hij weet ook dat ik bang ben.. En dat je vlinders nu eenmaal nie kan dwingen... Maar mogen ze komen, dan ga ik er wel voor.. OOK reden 1 kan me niet tegenhouden! Liefssss