Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Lisanne Daan en Jesse

2. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    De knappe dames met de krulletjes :D

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Mn mannetje!

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Haha jedalin en ik maken tegelijk een foto van elkaar :)

zo heb er nog meer, totaal 92 maar ga ze dr niet allemaal opzetten.. dit waren even de leukste! de rest komt nog wel een keer in een album..

5. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    nog 1 dan.. echt de laatste ;)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nou hier toch een beetje een kereltje wat van slag is. Daan ligt in coma in bed, maar jesse bleef maar krijsen :( Dus die zit nu beneden in de box.
    Kan me niet voorstellen dat ie niet moe is, maja, zo lijkt t wel...straks nog maar een keer proberen.

Leuke fotos lisetje!! :D hihi ben benieuwd naar de groepsfotos in het groot! Al zie ik wel dat ik die 1e niet hoef te hebben :p:p hahaha

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hallo allemaal!

Vandaag vond ik het echt heel gezellig. En de foto's zijn ook leuk geworden zie ik!
    Kindjes waren allemaal erg lief en hebben volgens mij echt genoten. Pepijn en Florine hebben lekker in de auto geslapen. Pepijn was zo moe dat hij ook geen avondeten op heeft, alleen een papfles in zijn bedje.

Kussie: Beterschap voor Stan, vervelend dat hij niet zo lekker in zijn vel zit! Oh en ik ben nu ook wel nieuwsgierig... Wel leuk hoor een date maandag!

Jedalin: Hmmz Daan toch weer zo'n hoge temp. Jeetje wat balen, hopelijk is hij morgen weer fit. En hopelijk gaat Jesse zo ook lekker slapen.

Setti: Wat is Lisanne toch een heerlijk ondernemend meisje!

Lisetje: Sam ook al zo'n heerlijk rondstappend mannetje, echt een leuk ventje!

Ano: Neomi kwam ook goed los, heeft niet laten zien dat ze een dramaqueen is hoor! Dus je kunt weer apetrots zijn. En die haartjes, ik ga die staartjes van de week ook meteen maken!

Nou ik ga snel weer filmpje kijken: Kung-Fu Panda zijn we aan het kijken, echt te grappig!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pff jesse net in bed gelegd. 20 minuten gekrijst en toen echt overstuur dus nu is ie weer beneden. zucht.

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wat een leuke foto's :)

Kussie: spannend zeg een date :D Ik ben benieuwd, en ook eigenlijk wel naar die reden nummer 1 ? :p

Jedalin: Beterschap!

En verder weet ik het niet meer.... Ga nu maar eens gezellig op de bank zitten ;)

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Oh ja vergeten te vertellen: Florine heeft vandaag voor de aller eerste keer gewoon brood gegeten met smeerkaas. Tenminste bij mij. Zonder enige moeite heeft ze 2 boterhammen gegeten tussen de middag. Ik was zooo trots!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wat gaaf marye!! Heb ik helemaal niet aan gedacht toen je haar brood zat te geven!! Super zeg!! Grote kanjer! Ze dacht natuurlijk; ik kan me niet aanstellen bij al die leuke jongetjes! :p:D

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zo zo, ben tegen 8 ff op de bank gaan liggen, ben als een blok in slaap gevallen, tot me moeder net belde vanuit spanje (die is tot woensdag waar wij dinsdag ook heen gaan)

lisetje, wat een leuke foto's ook!!!hoop dat je ze nog wel een keer in een album zet :)
    Of als er toevallig een leuke van Neomi tussen zit, wil je die mailen ofzo? aangezien ik niks heb :( arme ik.... en zo niet, even goeie vrienden!

jedalin, ow wat balen joh dat Jesse niet wil slapen.
    misschien is hij een beetje oververmoeid?, dat heeft Neomi ook wel eens gehad (naar mijn idee) dan had ze echt een enorm drukke dag helemaal niet geslapen, je zag dat ze moe was, maar ow wee als ze d'r bed zag, neee dan was ze ineens niet moe, en was het gillen.
    Hopelijk slaapt hij nu inmiddels wel!
    en hoe is het met Daan?
    had je een pb terug gestuurd!

Kleintje fijne avond!!!al beetje zenuwachtig voor je grote taartopdracht?

penF haha nee t viel nog mee de dramaqueen act, maar in het begin was ze ooik niet echt gezellig te noemen hoor :) maar ach tis gelukkig weer gewoon goedgekomen!
    En Pepijn en Florine waren deze keer ook hartstikke gezellig!!!!ook lekker voor jou en Don.
    Leuke man trouwens Don, erg vriendelijk!
    Ennuh als je die staartjes doet, wel foto he??!!weet zeker dat het lukt, hier heeft ze het al een half jaar ofzo, toen was t veel korter als florine nu hoor!!

Eliesah, en al opgeknapt?

nou heb net dus een uur liggen slapen, nu tijdens het typen even een halve zak chips weggesnaaid (doritos, sweet chilli, oww daar blijf je van eten, foei) en nu zo maar eens naar bed, goh slechter voor de lijn kan niet haha.

nogmaals vond het erg leuk vandaag!!!

trusten

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    goedemorgen!

Zo ik eindig en begin de dag hier, diehard :)

neomi was al om 6uur wakker pffff, verder wel doorgeslapen!!

jedalin, hoe was jullie nacht?

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ben ik weeer :))

Neomi liep net voor het eerst uit zichzelf.
    ze stond in de keuken tegen een kastje en ging vanaf daar lopen, onderweg viel ze, maar zonder ergens aan vast te houden stond ze weer op en liep ze verder!!ikkuh=trots!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: woow wat goed van neomi, helemaal zelf gaan lopen! Stoere dame!! :D Heeft gisteren denk ik inspiratie op gedaan van al die wandelende kids! :D haha.

Hier was de nacht nogal beroerd. We gingen pas om 1 uur slapen na een film. Die hadden we pas om half 11 aan kunnen zetten door jesse die tot zo laat op was..
    Niet zo handig want ik had afgesproken dat ik zou op staan vanmorgen. Pfff..
    Arno is er nog een paar keer uitgeweest vannacht en vanmorgen.
    Daan heeft nog steeds flink koorts, werd wakker met 39,1.
    Heeft net wel goed zn brood gegeten gelukkig.

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zo te lezen en zien aan de foto's hebben jullie een hardstikke leuke dag gehad gisteren!!! Wat zijn ze toch al weer groot geworden, vergeleken met de foto's van de vorige keer.

Ik lees ook een aantal beroerde avonden/nachten.

Hier ook een dametje die om 06.00 al wakker was. Wel heeft ze het volgehouden tot 07.30. Slapen, kletsen, slapen, kletsen. Zo even lekker douchen met haar, en dan kan ze haar bed weer in!!

Vanmiddag een verjaardag.

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Ik zal jullie wel PB-en.. Als me dat lukt.. Alleen is niet iedereen "vriendje" van me, dus als ik iemand vergeet, sowwyyyy!!!

Stan is gisteravond maar 1x wakker geweest. En mijn vader heeft zich er zelf mee gered! Kortom.. Ik heb kunnen feesten.. Alleen ik heb er nie zoveel van meegekregen omdat ik de hele avond aan het smsen was! :):) ;)
    Maar gezellig was het! :D

Nog weer een ongelofelijke stunt (echt zo typisch iets voor mij)
    K was naar wc gegaan, met deur op slot.. Kreeg ik toch nooit die deur weer los... Iemand die in de wc stond, al helemaal over de rooie, "wacht wacht, ik haal een schroevedraaier" etc.
    (whahaha)
    Even later rop ik nog een keer aan de klink... Gaat de deur gewoon open (ik had hem helemaal nie (meer) op slot!!) Whahahaha, wat heb ik gelachen...
    En zij zei dat ik er nog maar es 1 moes drinken, maar ik heb helemaal nie gedronken!! Dit zijn stunts die een broodnuchtere San gewoon overkomt! :D:D

@ all, jullie zijn allemaal zo enthousiast over de meeting... *brul:(;)*
    Leuk hoor, en al die foto's ook!! Super gaaf! Vooral ook de groepsfoto! Erg leuk!!

@ Jedalin, och arme Daan zeg! Zo'n hoge koorts, en Jesse helemaal overstuur! Arme ventje! Ik weet hoe het is! Stan heeft dat maanden achter elkaar gehad... Tis zo zielig, en zwaar, en niet leuk...
    Hopelijk is hij vandaag een stuk beter te pas! En heeft hij er niet ook 3 of 4 dagen last van! Gewoon even een beetje extra aandacht geven, komt het helemaal goed!

@ Gwen, wat lief heh van Ano! Iedereen leeft zo mee met elkaar hier! Echt super gewoon!! Jammer dat je het niet eerder hebt gelezen!
    Slaapt Joenna nu weer?

@ Ano, hoe gaat het met je buikie meis? Wel rustig aan doen hoor!! Denk er aan *zwaait met vingertje;)*

@ Lisetje, heeft Sem lekker geslapen?

@ Marye, woww, wat goed joh van Florine!! 2 hele boterhammen joh? Met korst?
    Pfoeh! Ik vind het knap!!! Je hebt ook echt zulke mooie kids! Ik zat even te kijken op een foto, waarvan ik dacht; is dat nou Pepijn maar toen kwam er nog 1 van hem en wist ik het zeker; hij lijkt op Don! :D:D

Liefsss

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant

Goedemorgen, wat een goed begin dag :)
    Ze hft goed opgelet gisteren! Maar jammer dat ze vroeg wakker was..

Natuurlijk wil ik je die foto's wel mailen, pb dan ff je mailadres ;)
    T zal niet vandaag worden, want we gaan ongeveer de hele dag op stap maar t komt deze wk zeker!

19. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Wat balen van jullie nacht :(
    Misschien toch teveel indrukken gister? Hopelijk kun je vandaag beetje bij tanken meis! Leuke man heb je trouwens! Gezellige brabander :D

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Wat goed van d'r! Nu kun je het misschien langzaam opbouwen weer :) Fijn gevoel gft dat he! Ook een leuke kerel heb je!

Deel Deze Pagina