Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti, ow wat een super lieve foto weer van Lisanne, vind het zo'n scheetje!fijn dat ze het zo naar de zin heeft gehad bij je moeder.
    balen van je apparaat, maar idd dan maar een nieuwe haha.

Ja me auto idd niet geshowd haha, zal er binnekort nog wel eens even een foto van maken voor jullie ;)

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    klinkt erg leuk allemaal zeg en erg gezellig en grappig om iets te moeten ruilen tegen iets leuks. hihi heb je een foto van je armband gemaakt?

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja voel me weer wat beter.
    ben wel echt extreem moe iedere keer, was vorige zwangerschappen wel minder volgens mij.
    en als ik echt veel doe vole ik me gewoon niet zo lekker, ff een stapje terug af en toe dus!

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Tuuuuuuuuuuuurlijk heb ik een foto. :D De kleur kun je jammer genoeg zo niet heel goed zien. Maar het is licht rose en parelmoer en ook enkele doorzichtige kralen. Afgewerkt met 9 grote licht rose swarovski stenen. Tis dus allemaal van glas. Je moet dit niet op de douchevloer of tegelvloer laten vallen, want dan zijn ze stuk.

Bekijk bijlage 159010

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Ik heb je stoere witte auto gezien :) Ik vond hem ergggg gaaf! zeer jaloers!! :)

@ Groepsfoto: haha arno heeft ze geknipt met het toestel van lisetje ;)

@ forum: de link van alies werkt niet bij mij? \

@ hier: Vanmiddag een rommelmarktje over geweest en daarna naar mijn vader en vriendin voor haar verjaardag. Daan had vanmorgen 38.5 dus pcm gegeven.
    Vanmiddag 37,7 dus niets gegeven wannt hij was ook gewoon goed gestemd, niet ziekerig.
    In de auto even geslapen een minuutje of 20-30 en toen zijn we spontaan uit eten gegaan bij een wokrestaurant met lopend buffet. Voor de kindjes rijst met satesaus opgeschept en frietjes; zze hebben zitten smullen. Daarna lekker fruit en een paar likjes ijs haha.
    We zijn 1.5 uur geweest en ze waren zó lief. Niet 1 keer gehuild of gejengeld. Alleen maar gespeeld, gelachen, lief gedaan, gesmuld. Iedereen die rondom ons zat heelmaal gecharmeerd van ze haha.
    Daan werd wat moe rond kwart voor 8 dus toen gegaan. Thuis klein flesje gegeven en net getempt; 39,5.. toch weer. Dus maar weer pcm en nu liggen ze lekker te slapen.

Morgen weer naar een leuk marktje denk ik. Vind het wlel leuk zo op zulke dagen een marktje over, evt. terrasje en dan weer naar huis. Zitten we niet de hele dag binnen te kijken.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Die heb je mooi gemaakt alies!!
    Kheb ook een keer sieraden gemaakt met een vriendinnen uitstapje en daarna ook zelf sieraden gaan maken. Heb ook wel een szoiets gemaakt, maar dan niet met glas kralen.
    Ziet er super mooi uit.

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

idd ff rustig aan doen hoor denk om jezelf

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wow die is echt mega mooi man hihi je hebt een nieuwe hobby gevonden

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    klinkt leuk en erg gezellig hopelijk heeft daan er net als gister geen last van gehad van de koorts maar k hoop wel dat t morgen klaar is met de koorts

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Grappige was, dat ik als laatste klaar was om 'm helemaal samen te stellen. Maar ik was al eerste klaar met 'm in elkaar rijgen. :)

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  15. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
  16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    haha leuke foto alies van Melanie dr haren! :)

@jedalin, ook lekker gegeten dus? :) wij zijn met schoonzusje en man ook naar de chinees geweest met lopend buffet.. sem hft ook lekker bami gegeten, kroepoek wat sate en frietjes en een kipnugget haha om 18.00 uur zaten we te eten maar sem had vanmiddag niet geslapen dus had het tegen 19.00 wel gehad.. toen we toetje gingen eten, lees ananas :) was t weer goed.. maar zn ogen zaten half dicht..

rond 19.30 onderweg vanuit uden naar huis.. en hij is gewoon hele weg wakker geweest! allemaal gek liggen doen en liggen lachen met half dichte ogen maar slapen.. no way haha

thuis lekker gewassen, schone kleertjes aan en meteen bedje in.. hij was gelijk weg :D

hoop dat ie morgen weer na 09.00 wakker word hihi maar ja.. we zullen zien!

@ano, hoe hft jeff t gehad gisteren?? was ie nog laat thuis??
    al vakantiekriebels haha begint wel te korten he! hoop dat t vliegen goed gaat met neomi en jullie lekker een wkje kunnen genieten!

@groepsfoto's --> onderweg :)

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Nou viel eigenlijk wel mee, had ik geen tijd voor want ik had DE MAN aan telefoon...

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ alies:whaha geweldig, die haren!!!

@ Lisetje: haha ohja jesse had ook nog een kipnugget gegeten ja :) hahah.
    Heerlijk is dat als ze zo zitten te smullen :)

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lisetje, lekker wezen uit eten, gezellig hoor!en super dat Sem zich zo goed heeft gedragen.
    Ja Jeff heeft het super naar zijn zin gehad, heeft tig foto's gemaakt haha (ja hij wel :) )
    ja morgen nog laatste dingetjes en'dan s'nachts weg, ben benieuwd hoe Neomni zal reageren haha.

Jedalin, ahh ook al lekker wezen uiteten?en ook al zulke voorbeeldige kids?super hoor!!!en leuk he van die martkjes?teminste als ze en beetje leuke spullen hebben, moet eerlijk zggen dat ik niet zo van de 2e hands markten ben, tis dan vaak alleen maar ouwe zooi he.

alies, wauw super leuke armband!!!staat je vast heel mooi!en die foto van mel, hahah echt schattig!

kussie, hoe zat het nou met die 1e reden, ben nog steeds erg nieuwschierig???

Hier:nou opzich goeie dag gehad, al heeft ze wel een paar keer de dramaqueen-act opgevoerd.. pfffff tis dan ook echt alleen maar mama mama mama.
    En als ik 'r dan bij jeff laat doet ze net of ik haar in het hol van de leeuw achterlaat ofzo...erg vermoeiend.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Hmm das niet fijn, dat drama gedrag :(

haha ja tis idd vaak maar wat rommel, koop ik bijna nooit wat haha. Maar vandaag zo'n kikker gekocht die je bij het bad hangt voor speelgoed. Wel handig! :)

Oeghhhh morgen op vakantie!! :D

Deel Deze Pagina