Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahaha, zelfde gedachten:D

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    aaahhh oke, dankje gwen en alies! :)

3. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    @kussie: wat fijn dat de ecg goed was. en wat een leuke filmpjes van stan:).

wat een leuke foto's van de meeting.

ziek kindjes allemaal heel veel beterschap.

hier zitten we nu in de nee fase en de aai fase.
    als je wat vraagt zegt ze nee. en verder roept ze de hele dag aai en probeert dan de katten of ons te aaien.

het peuterbedje gaat erg goed. ze was op een middag in slaap gevallen op ons bed en sliep daar beter dan dat ze in haar ledikant deed. dus toen hebben we besloten om maar het bedje nu al te gaan halen. het bed verschonen gaat nu een stuk makkelijker en haar in bed leggen ook zeker straks met een dikke buik( dus dat is mooi meegenomen).

met mij gaat het gelukkig steeds beter wel heel moe. donderdag de echo in het umcg dus de tijd gaat erg snel.

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @marye, nog op pad geweest vandaag met de kids? hier in brabant vond ik t weer wel meevallen gelukkig.. begint nu pas heel zachtjes te regenen.. verder was t wel droog :)

@jedalin, jij nog de deur uit geweest? je wilde miss toch naar een markt toe? we zijn over een braderieTJE geweest haha hebben een tentje met ballen gekocht en mn schoonmoeder een mooie auto voor sem..

@ano, fijne vakantie!!!

@vriendlief, is alweer bijna terug van vakantie of niet? iemand enig idee waar ze naar toe ging?

@hier, sem hft vannacht niet zo goed geslapen.. ontzettend veel liggen hoesten en huilen, paar x dr uit voor hoestdrank en verder wel geslapen tot vanmorgen 08.30..

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ano, fijne vakantie gewenst!

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    #2626 PenF, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt: 13 jun 2011
    Lisetje: Balen dat Sem steeds zo hoest en je er dus uit moet, hopelijk gaat het deze nacht beter!
    We zijn toch nog op pas geweest, hier regende/miezerde het wel de hele middag. Maar goed we zijn naar de kinderboerderij geweest, was heel leuk. Pepijn en Florine hebben, geiten. schapen, koeien, paarden en konijnen geaaid. Ze vonden het zooo mooi! Daarna nog even onder een boom in het park een koekje gegeten en toen weer naar huis. Was toch wel erg gezellig.

Hier: Pepijn staat lol, ongeveer 30 sec kan hij het volhouden en hij is zooo trots! Leuk om te zien zeg!
    Oh let niet op de kleertjes, we hadden pyjama dag eigenlijk....;)

Hier even het bewijs op foto :

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    alies haha dat haar van mel is idd mega statisch hihi zo kun je goed de lengte zien hoe is het nu met mel is ze al weer opgeknapt? heeft ze veel last gehad van de hoektand die nu al door is?

ano je zult dit waarschijnlijk niet meer lezen maar goed alsnog een fijne vakantie toegewenst. hier reageerd ze vaak net zo tegen steef maar zoals vandaag ben ik een ochtend en middag alleen weggeweest en kwam ik terug en deed ze zo tegen mij de malle meid

dresscode op bruiloft wij doen daar niet aan iedereen moet gewoon dragen waar hij / zij zich gemakkelijk in voelt

eliesah yep klopt idd das h&m hihi

gwen zo jij hebt ook een druk weekend gehad maar wel gezellig.

lisetje sem weer aant hoesten he balen zeg. beterschap nog ff en dan is hij er vanaf hoop ik

jedalin beterschap voor daan. hopelijk is het snel weg

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Dresscode bruiloft:
    Wij doen het iig wel voor de daggasten. Gewoon omdat wij een aantal mensen in onze omgeving hebben die bijv in een spijkerbroek en shirt zouden komen. En dat wil ik gewoon niet. Ik heb een locatie met stijl uitgezocht, vind ik, met luxe eten enz. En ik wil graag dat onze gasten zich daarnaar kleden en dus ok netjes op de foto staan. Niet dat het stijf hoeft, maar ja ze staan wel op al mijn foto's van de hele dag....

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ze is vandaag de hele dag wel wat jengelig geweest. Af en toe had ze nog last dat zodra je haar neerzet ze gelijk weer begon te jammeren. Ze gaat zo op bed en dan geven we haar nog wat Dentinox. Hopelijk slaapt ze vanacht wel door.

Die vrienden van ons geven geen feest. Alleen de daggasten is gevraagd iets rose bij de kleding te dragen. Van 16.30-19.00 uur hebben ze een receptie. Daarna tot 22 uur alleen voor de daggasten een diner.

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Dat is idd een voordeel als je de daggasten dit vraagt. De trouwerij van vorige week woensdag liepen er ook enkele heren in een spijkerbroek, sportschoenen en een overhemd die gewoon over de broek heen hing. Ik vond het niet netjes lijken in ieder geval. Want waar we aten was het ook redelijk sjiek.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ bruiloft: Ik zou er zelf niet voor kiezen, een dresscode op mijn bruilloft, maar ik snap wel goed waarom mensen dat doen. Idd wat marye ook zegt.
    Maar naja, zelf denk ik meer als settI: lekker komen waar ze zelf in willen.

@ ons2e wonder: fijn dat het slapen in dat bedje goed gaat. Da's echt snel zeg, maar goed, als het goed gaat; mooi.

@ hier: Daan nog steeds ziekerig. Vanmiddag had ie ineens 36,7 dus dat was goed, maar vanavond toch weer 38,8 en érg warm.

@ lisetje: we zijn niet meer naar een markt geweest, omdat het schema een beetje in de knoei liep en we die verjaardag anders niet gingen halen.
    HIhi dus toch weer even een kleine ruzie om arno's schema :p, maja.

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat super knap van pepijn zeg pyama maakt niets uit toch? en lisanne had vandaag ook een pyama dag das best lekker hoor af en toe

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nou das ook leuk toch??

hier weet ik wel zeker dat de daggasten allemaal in pak of in het net komen behalve mn broertje die trekt gewoon een spijkerbroek aan maar van hem vind ik t niet erg. en de avondgasten komen ook allemaal in het net heb ik begrepen en een enkeling met spijkerbroek met een leuk overhemd ofzo.

fijn dat ze iets beter was met alleen wat jengelig hopelijk is die hoektand snel door en heeft ze verder nergens last van

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja hoor ik vind het prima wat ze van plan zijn. Wij doen gewoon mee. :)

Ik vind het op zich ook niet erg als iemand in een spijkerbroek zou komen. Maar die persoon had zijn broek half aan de kont hangen en het overhemd was veel te groot en de schoenen afgetrapt. Als hij ten 1e zijn overhemd fatsoenlijk in zijn broek gedaan had en zijn riem wat strakker, dan had het al heel anders geleken.

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

jedalin bedankt voor je reactie!dat willen we idd een beetje gaan proberen ja, maar vrees dat het niet veel uitmaakt, maar wie weet.ik ga me zowieso een beetje proberen terug te trekken zeg maar.
    he balen dat daan nog steeds koorts heeft, beterschap!

lisetje, he arme Sem, sneu is dat he als ze zo vol met snot zitten.
    had je gister nog een pb terug gestuurd, ie die aangekomen?want met t versturen voel me pc uit, accu was leeg en was te laat met de stekker erin doen haha

verder hou ik t ff kort, want ben natuurlijk druk bezig!nog paar dingetjes en dan is alles gepakt, vanacht om 4uur naar schiphol.

ben trouwens wel wat onzeker, want had straks ietsiepietsie bruin slijm? (sorry voor de vieze praat)
    heb nu zowieso wat meer afscheiding, maar dat hoort wel als je zwanger bent alleen gister en vandaag vond ik t al ietsje donkerder (echt minimaal hoor) maar straks dus 1 bruin dingetje..pfff heb meteen t idee dat t wel mis zal gaan he...
    weet dat het erbij kan horen, zelfs flink bloedverlies hoeft niet erg te zijn, maar krijg t idee dat t ook allemaal te mooi was om waar te zijn...
    nou ja we wachten verder maar af....

ow, en we hebben daar internet, en we nemen de laptop mee, dus jullie hoeven me niet veel te missen hoor hahaha.
    savonds ligt neomi toch op bed en kunnen we toch niet veel, dus zal ik best wel eens ff online komen :)

groetjess

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja kussie, geen tijd gehad om op je pb te reageren sorry meid.,
    Tja ik weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen, hoor iedereen hier dat ze het geen punt zouden vinden, als ik heel eerlijk ben vind ik het wel een beetje, tja apart.
    kijk je moet doen waar je jezelf goed bij voeld, maar ik zou het zelf denk ik nooit doen.
    Maar meid, het enigste wat ik hoop voor jou is dat je heel gelukkig word!!dikke knuff

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: SNap je onzekerheid. Zodra je bruine afscheiding hebt komt gelijk dat idee in je hoofd. Had ik ook, maar heb het beide keren gehad; bij een miskraam en bij mijn zwangerschap.
    En wat je zegt; je wéét dat het erbij kan horen, maar het maakt je direct onzeker.
    Ik hoop dat het gewoon niks is en alles goed is!! En dat jullie lekker van je vakantie mogen genieten :)

Pak-ze!! Ohhh ik ben jaloers zeg, ik wil nu ook op vakantie!!! :)

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda, nou ik heb het nooit gehad, ja 1 x met 30weken ofzo, maar ja, dat vond ik minder erg als nu.
    t was minimaal hoor, en heb verder geen krampen ofzo, maar wel beetje ongie gevoel maja das misschien ook omdat ik er nu zo op let?! voel al dagen van alles, maar nu word je er onzeker van, he bah...

nou ja, hou jullie wel op de hoogte!

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ja idd dan was t al een stuk netter geweest hihi

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

hihi we nemen de laptop mee zegt ze!! ga nu maar gewoon ff lekker nixen daar en lekker van elkaar genieten hihi

hopelijk is het niets en blijft de kleine gewoon zitten en krijg je een mooi hartje te zien als je terugkomt van vakantie.

Deel Deze Pagina