Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ano; bah begrijpelijk dat je dan onzeker word! Let maar op als jullie straks terug komen van vakantie en je hebt de echo zie je een mooi kloppend hartje! :)
    Een hele fijne vakantie! Haha gewoon de laptop, nou ja van de ene kant heb je wel gelijk als je toch maar daar moet zitten. Dan kan je je nog best gaan vervelen.
    Op vakantie ben je ook altijd vroeg moe en weer vroeg wakker, tenminste dat heb ik altijd haha! ;)

Gelukkig is het hier niet zo erg. Ze speelt goed met papa en hebben altijd de grootste lol samen. Maar zijn meer momenten, vooral als ik net iets wil gaan doen.

Kussie; hoe was het? Je houdt ons erg in spanning!

Dress code; ja wij hadden dat ook niet haha. Maar ja wij hadden t zo klein gedaan. Maar als ik t ook zo groot zou doen met al dat sjieke enzo is het wel begrijpelijk. Maar meestal gaat iedereen uit zichzelf wel netjes toch? Nou ja ken ook al wel mensen die dat niet doen hahaha...

Alies; ow die armband is super gaaf! Vergeten om er op te reageren!

Gwen; druk weekendje dus achter de rug hihi.
    Haha dat was ook wat dan al die druiven er weer uit. Vanmiddag wel goed gegaan? ;)
    Gaat verder alles Goed bij jullie thuis, nu je man ook weer thuis zit..

Superb; ben je er nog? Hihi..

Ano; hele fijne vakantie! En maak je niet te druk, lekker genieten!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zo alles is gepakt, misschien wel iets overgewicht hmzzz

haha ja neem de laptop echt mee.
    net wat eliesah zegt, savonds kunnen we niet veel ivm neomi, dus dan kan een laptop nooit kwaad.
    maar we nemen m ook mee zodat we daar de foto's er meteen op kunnen zetten, en jef wil dan eventueel bewerken enzo, vind ie leuk.

nou ga nu lekker naar bed toe, en idd proberen me niet druk te maken..

xxx

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @ano, ja had je pbtje nog gehad! :) reageer er vd wk wel ff op ;)

@jedalin, thnx trouwens voor de link vd kikker haha was ik vergeten te zeggen, erg handig ding lijkt me!!

@kussie, heb je pbtje idd ook gelezen maar ja.. je moet natuurlijk 100% zelf weten wat je doet en doen wat jou gelukkig maakt maar ik denk er ook wat anders over.. maar goed, das mijn mening en het gaat om jouw geluk meis, dat telt!

@sem en zn papa, sem doet tegen twan niet anders als tegen mij gelukkig.. hft wel een wkje gehad (paar maanden terug) dat ie veel liever knuffelde met twan en van mij vrij weinig moest weten maar dat was vrij snel over..

@hier, vanavond na t eten nog even over de kermis geweest :) hij hft in de draaimolen gezeten haha zo lief! verder niets gedaan.. hij ging op tijd zn bedje in maar na 5 min weer hoestend wakker en huilen.. dus weer even mee naar beneden genomen, lekker geknuffeld en daarna weer in bedje gelegd.. dus ja, even afwachten hoe de nacht gaat :)

@setti, heb jij eigenlijk wel de groepsfoto's gehad?! kreeg volgens mij de email terug van je adres.. maar dan stuur ik t vd wk nog een keertje!

@verder.. dadelijk slapen, morgen weer werken en meteen ook overwerken tot uur of 8 dus pas tegen 20.30 thuis.. pff lange dag, vanaf 08.30 ! zie ik sem ook niet.. :( maar goed.. hoef bijna nooit over te werken gelukkig :)

werkse morgen dames! en degene die vrij zijn, fijne dag gewenst!

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nee ik heb geen mailtje van je gehad. ik wacht t wel ff af

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

#2645 Soda Pop, 13 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2011
    Hey meiden!!!

Hier ben ik dan!

@ Ano, heej meis, ik dacht dat jullie al weg waren, klein foutje van me... Och meid, ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt, mede omdat je eerder MK hebt gehad, maar lieverd, het is net wat je zelf al zegt, het komt geloof ik bij de helft of meer dan de helft van de zwangerschappen voor heh...
    Dus het hoeft echt nix te betekenen!!
    Maak je alsjeblieft niet te druk (hoor wie het zegt) ga lekker slapen en geniet van jullie vakantie! Als jullie terug komen en de echo hebben, zien en horen jullie een mooi kloppend hartje!
    *knuffel*

@ Marye, wat een lieve foto van Pepijn, de kleertjes vielen mij nie eens op, Stan heeft wel vaker een pyama aan, tis zo lekker los, en kan hij veel beter in bewegen dan spijkerbroekje, en die joggingbroekjes zijn zo dik dat ze soms net te warm zijn...
    Dus kan het schelen!
    Hmm, ik snap indd dat je als je best op sjieke plaats trouwd, je er wel waarde aan hecht...
    Zelf boeit me zoiets niet... Maar broeken onder aan de kont vind k zoooo afzichtelijk! Echt hoor, kan er niet tegen, krijg ik zo de neiging om er naar toe te lopen
    Dus dat je dat niet wilt, kan ik me heeeeel goed voorstellen! Haveloos is het!

@ Elisah, zow zow "uitslapen" noem je het zelfs, whahaha.... Tis toch wat! Maar Taleah krijgt het nog wel es helemaal te pakken...
    Komt goed meid!! Ik ben allang zooo blij voor jullie dat ze nu doorslaapt!

@ Jedalin, en ben je er nog tussenuit geweest met Jesse?
    Of toch met z'n vieren kunnen gaan?
    Kan me voorstellen hoor dat dat toch even wrijving geeft, dat het schema weer in de soep liep.. Ongelofelijk heh, dat ze dat dan nie oppakken, en zelf niet inzien...

@ Marye, oeh, klinkt heerlijk, lekker naar de beestjes toe en daarna in onder een boom even smikkelen!
    Dat is toch ook harstikke gezellig en fijn!
    Dus Pepijn is ook zo'n buitenkindje?
    Stan hier ook!
    Ook op het KDV. Zodra ze maar buiten met hem zijn, dan is het goed...
    Apart eigenlijk... Maar jah, zo vreemd is het niet, verwekker is boer, en mama is ook altijd al buitenkind geweest...
    Zit in de genen! Hihi!
    Wat fijn trouwens dat het ook zo leuk was bij schoonouders!

@ vraagje, een campingbedje, maakt het nog uit wat voor één je koopt?
    Of zijn ze allemaal hetzelfde, bv. Hema, of Prenatal etc.?
    Want er zijn toch wel wat prijsverschillen zo her en der!

@ Ons2ewonder, whoeehoej, wat is Samila toch al een grote meid heej! Dat ze het zo goed doet in al zo'n "groot" bed... Ik moet er nog nie aan denken hoor, denk dat Stan er zo uitrolt... Pfff. die gaat momenteel op onderzoek het hele bed door...
    Wonderlijk wonderlijk, volgens mij deden hier de kids dat al met 6 maanden, maar toen lag Stan nog netjes op zijn rug... Nu vind ik hem slapend op zijn knietjes! :)Dzoo lief) Of ondersteboven in bed!
    Whahaha!!
    Fijn dat de echo er aan zit te komen, dan toch meer zekerheid en kan je ook veel meer gaan genieten lijkt me! Misschien dan ook minder moe, dat je nu onbewust toch veel spanningen hebt?
    *knuffel ook voor jou*

@ Gwen, och die Joënna, alle druiven er weer uit.. Pfff. Zal ook wel een flinke smeerboel zijn geweest in de auto, word je van zulke ongelukjes nie gestressed?
    En ging het vanmiddag wel goed? Iets langer gewacht met gaan rijden, hihi...
    Fijn dat ze zich zo goed vermaakt heeft met het andere kindje...
    Lekker smullen bij de Mac! Mooi is dat heh!

Ik denk dat ik binnenkort Stan ook echt es mee wil nemen naar zulke dingen... Gewoon om hem daar ook aan te laten wennen, maar ook onze wereld weer wat breder te maken... Heb zoveel niet gedaan het afgelopen jaar.. Wil nu langzaam aan toch wat meer opgaan bouwen, dan alleen op visite gaan, en visite laten komen, keer uit eten enzo moet toch ook gaan lukken MET mijn ventje...

@ Lisetje, bliksems das wel heel lange dag!! Veel succes morgen hoor!

Liefsss

Hoop nie dak iemand ben vergeten!

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ hier,

Nouw komt ie dan....
    Vandaag een super dag gehad...
    Beetje laat op gang gekomen...Vanmorgen zelf gedouched, Stan in badje gedaan en gewoon lekker gespeeld, omdat we het hele weekend ook nie thuis waren geweest...
    Daarna heeft hij een flinke poos geslapen en dat kon ik wel gebruiken want had me toch een koppijn....
    Toen was het al kwart over 2... Stan even pap gegeven... Zelf nog even wat ge-eten en toen op pad gegaan...

Op naar E. en zijn kids...
    We hebben een superrr leuke dag gehad!
    Ze hadden de tent opgezet en daar hebben we de hele middag met z'n 5-en in gezeten! Harstikke leuk!!
    Zijn kids (jochie en meisje) speelden leuk met Stan! En Stan deed het super. Vond het ook allemaal even mooi en interessant ook bij E. zelf.. Wilde bij hem op de arm, ik kon ze zelfs alleen laten! Heb ook wel foto's gemaakt, deze volgen later in de week nog wel op hyves... Doe het niet te snel, want ach, dan krijg je toch weer roddels enzo.. Heb ik lekker geen zin in! Hihi

We hebben daar ook gegeten. Voor Stan een potje omdat hij ook al 2 dagen gespuugd heeft, en voor ons chinees gehaald...
    Het was echt heel gezellig en ik was blij dat Stan een flinke poos had geslapen, want we gingen pas om half 9 (!!!) naar huis...
    Woeps.. Maar hij deed het echt zo goed.. Pas op het laatst merkte je ook echt dat hij moe werd en wat jengelig werd ook...
    Maar ik ben apetrots op hem, en nog elke keer weer verbaasd hoe hij veranderd is!
    Ook E. gaat zooo leuk met hem om...
    Tjah, echt veel "diep" kletsen doe je nie met kids er bij, maar er is wel degelijk een klik...
    Tis nie dat ik al hotel-de-botel- ben hoor... Maar we denken wel heel erg hetzelfde, en nog belangrijker, hebben hetzelfde "toekomstbeeld"

En tjah.. het heeft wel gevolgen indd als het wat word...
    En jullie meningen zijn nie eens zo verdeeld hoor.. Haha, de meesten hebben duidelijk gemengde gevoelens...
    Gelukkig nie allemaal! ;)
    Het is dubbel...
    Tuurlijk is het niet alledaags... En ik moet ook echt een keuze maken als ik hier in verder wil gaan...
    Dwz geen kids meer...
    Tenzij er onderzoek naar gedaan kan worden... en dingen kunnen worden uitgesloten... Er is 8% kans op een beperking/aandoening/afwjking... Dus 8 op de 100....

Maar voor nu.. Tjah, ik heb ook geen kinderwens meer denk ik...
    Ik vind het zwaar zat zo met Stan, maar jah, misschien is dat wel omdat ik het alleen doe?
    Dus tjah, mocht dat nog wel komen dan zien we dat dan wel weer...
    Voor nu is dat niet iets waar ik me zorgen om maak omdat het niet ter sprake is..
    Dus tjah, dan IS er gewoon geen probleem eigenlijk....
    En daar komt bij, hij heeft ook al 2 kids... Dus dan ben je al met z'n 5-en.. Das meer dan ik had durven hopen, whaha!

We gaan zeker nog x weer afspreken, en uit zijn smsje maak ik op dat het bij hem (nu al :() heel goed zit!
    Ik heb hem uitgelegd dat dat bij mij wel ietsie langer duurt... Ik ben gewoon tijd nodig om alles te plaatsen en me open te stellen, die muur blijft moeilijk af te breken, maar ik sta er zekers voor open!

Zow, nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte, en gaat de soap gewoon verder! :D:D

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik heb een campingbedje van topmark gekocht bij de babydump voor 29 euro en nog een matrasje voor erin voor 20 euro die zit opgevouwen in een tas en t bedje ook. dus totaal 49 euro en ze slaapt heerlijk ts natuurlijk ook maar voor als je wegbent en voor noodgevallen he dus t is niet zoals t echte bed

Topmark | Campingbedjes | Baby-Dump

Los Matras Voor Campingbed | Matrassen | Baby-Dump

de onderste is het matras opgevouwen in de tas

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie fijn dat je date zo geslaagd was en de kinders ook met elkaar goed overweg konden.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Ik heb hetzelfde bedje als Setti, prima dingen hoor!
    Fijn dat je dag zo leuk was, snap je twijfels wel hoor daar niet van. Moet je toch echt goed over nadenken denk ik. Maar toch zou ik als ik jou was gewoon eens mijn gevoel volgen... En alles op zijn tijd natuurlijk ;)

Ano: Oh meis, hopelijk is het niets, zoveel vrouwen die wel een heel klein beetje bruin slijm verliezen. Ik heb het ook gehad trouwens in de eerste paar weken. Maar snap dat je met jou achtergrond toch wel gaat twijfelen. Nou wij duimen allemaal met jou mee dat het niks verkeerds is!

Hier: Pepijn en Florine alweer naar het kdv gebracht. Het ging al stukken beter, ze waren al stil voordat ik goed en wel op de gang was. Gelukkig maar, want ik wil ze daar gewoon met een gerust hart achter kunnen laten.
    Nu ga ik maar even boodschapjes doen, heb ik dat ook weer gehad. En dan de rest van de dag een beetje besteden aan nakijkwerk enz.
    Oh en als het goed is horen we vandaag iets over die baan van Don. Tenminste dat hopen we. Hij is zoooo senuwachtig niet normaal, ik word een beetje gek van hem..:O

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lisetje:Is de nacht nog goed gegaan? Sterkte met die hele lange dag werken.

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ano, hoop gerommel in je buik natuurlijk, groeiende baarmoeder en krampjes en dan wat bruinverlies, zo verklaar ik dat met een nuchter hoofd - natuurlijk is het anders als je het zelf ervaart ;) Gauw die echo en dan even spieken naar dat frummeltje.
    Probeer je niet te veel zorgen te maken, meis.

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Kussie, tja, ik weet niet of het juist problemen geeft binnen de familie als dit zich verder ontwikkeld? Als dat het geval is, dan is het wel vervelend, maar niet onoverkomelijk. Jij en hij hebben immers een beslissing te nemen / genomen. Als we allemaal zouden doen wat anderen van ons verlangen, dan krijgen we nooit een man/ die ene baan/ die reis /verhuizing etc. ;):p

Gewoon maar zien hoe het loopt - bij jou is het wel een achtbaan, hahaha!

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier trouwens aan het nadenken over de zomervakantie... waarheen, waarom en hoe..? Met Ollie en hond nog wel gewoon gegaan (van hot naar her, hij was 10 maanden en deed het super), tentje hier, hotelletje daar...

Met twee kinderen wordt het toch ietsje lastiger organiseren en ik krijg mijn vent met geen tien stokslagen meer een tent in :D

Denemarken lijkt me wel leuk..! Of weer Bretagne...

Wat gaan jullie doen in juli/augustus?

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Darcy: Wij blijven dit jaar thuis. We moeten sparen voor de bruiloft. En we hopen dat Don in augustus mogelijk een nieuwe baan krijgt dus ja...
    Als we wel zouden gaan, dan had het Zuid-Frankrijk geworden, de provence. Of Italië. Ergens in de middle of nowhere, iig ergens met weinig toeristen.

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

spannend ik hoop echt dat hij de baan aangeboden krijgt. fijn dat ze stil waren voor je weg was.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wij gaan na de bruiloft naar lanzarote met zn 3tjes en mn ouders gaan mee zodat steef en ik ook nog wat saampjes kunnen ondernemen

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: ach ik snap wel dat arno het schema niet zo onder de knie heeft...hij is 1 dag in de week thuis doordeweeks en dan ben ik er meestal ook. Dus dat het hele schema er bij hem niet zo in zit als bij mij snap ik wel. Daarom had ik ook zoiets van; laat maar gaan, hij doet het maar gwoon op zijn manier. Alleen liep toen gisteren ons uitstapje in de soep en daar baalde ik wel van.
    maar we zijn gewoon met zn vieren naar de verjaardag gegaan hoor :)

Campingbedje.. wij hebben er 1 in de aanbieding gekocht bij de babydump. Je hebt wel verschillen erin, maar misschien kun je gewoon eens naar de winkel gaan en je laten adviseren. Ik zou in ieder geval zeker niet een dure kopen want da's helemaal niet nodig.

Ik wil wel een foto hoor op het prive forum ofzo :! :)

Trouwens als mijn bericht te open is of teveel info bevat, laat maar weten dan verwijder ik het ff na je het gelezen hebt

@ Campingbed: Oh die hebben wij ook, die setti heeft.

@ Marye; Spannend voor Don en jou!!! :D:D:D

@ Darcy: Wij rijden naar spanje eind augustus voor 10 dagen.

@ hier; De huisarts maar gebeld voor daan. Zijn koorts in gelukkig weg (36.6 vanmorgen dus juist weer best koud?, maar geod, afgelopen dagen was het elke keer 39 graden sochtends), maar hij heeft nu behoorlijk wat uitslag overal. Zijn rug zit onder, zijn liezen en rondom zijn plasser, wat op zijn buik, zijn bovenbeentje en kuiten en dus zijn oogleden en voorhoofd. Arm manneke.
    Kan morgenmiddag terecht, en theeft ook geen echte haast want hij eet/drinkt goed verder gelukkig.

Verder helemaal vergeten te vertellen: Ik had toch een tijd terug gesolliciteerd als ccp-er, bij de organisatie waar kleintje ook werkt? Nou ik mag op gesprek komen eind deze maand! Ben erg benieuwd.
    Tis niet op de locatie waar kleintje werkt hoor, haha, maar het valt onder dezelfde stichting.
    Ben wel erg benieuwd, al heb ik ook nog vooral zoiets van; de kans is aanwezig dat het niet s wordt want ik wil geen slaapdiensten en ik weet niet of i kdie daar moet draaien??
    maar goed een gesprek oefenen is sowieso altijd wel goed!

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even snel, ga zo me Esmay naar de winkel om een muizenval te halen (er loopt hier al een tijdje een muis rond het huis en die gaat maar niet weg dus nu moet er actie ondernomen worden.. )

Kussie: wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Wat betreft de situatie vind ik niet dat wij daar over kunnen oordelen, je moet doen wat voor jou het beste voelt en schijt hebben aan alle anderen, al snap ik ook heel goed dat het een lastige situatie is!

Ano: fijne vakantie! En dat bruine slijm wil niet altijd iets zeggen... Ik heb het bij Esmay ook gehad!

Jedalin: wat sneu die plekken :(

HIer: We hebben een aapje! Klimt nu op de stoel en op de banken en alles.... Maar ik heb besloten dat ik het los laat, haar maar heen laat doen en hoe minder aandacht ik er aan besteed hoe rustiger het er aan toe gaat, wel blijf ik zeggen dat ze op de bank moet zitten in plaats van staan!

Vaderdag: wat hebben jullie gekocht of in de planning ? Ik heb net een badjas met "Lieve papa" er achterop besteld! (wilde eigenlijk liefste papa maar dat paste niet ) aangezien hij gisteravond ineens met mijn badjas rond liep (die natuurlijk veel te kort voor hem was )

Verder zit Esmay nu in de papa fase het is de hele dag door "papa papa papa papa" maar als ze iets nodig heeft is het ineens "mama" :D

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    We zijn weer thuis!
    Gelukkig was Seph zo moe dat hij gelijk naar bed is gegaan, stf is werken en ik zit een beetje te boeren:) op de bank... burp ik is misselijk pffff

Ohja trouwens mezelf waarschijnlijk al verl*lt tegen me zus omdat ik haar mega emotioneel heb opgebeld (huil snik huil) over een soort van 'ruzietje' met mijn moeder?!?!?

daarover laten meer moet eerst no 20! blz bijlezen :D

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Lin! Je verklapt iets wat je niet mag verklappen hier!!!
    Ik weet niet of Kussie het nog op tijd leest dat je het kan verwijderen (ivm haar baan en dat ze waarschijnlijk vanavond pas online komt) ???

Zoooo ik heb even globaal bijgelezen pfffff was weer een hoop!

@ P&F heb ik even helemaal gemist waarom Florine niet at? Maar supergoed dat ze zo goed brood heeft gegeten. heeft de trend zich door gezet? En ik hoop dat don die baan krijgt. Leuk werk is zo belangrijk!

@ Kussie Superleuke filmpjes (ook die van kerst 2008 -> slanke den ben je zeg wooow)

@ Meeting de foto's zien er inderdaad heel leuk uit!

@Alies die foto van MEL Supergaaf! hahaha

@Ano: fijne vakantie (ben vast te laat) overigens was vakantie bij ons het gene wat heel goed hielp in de Seph-Stf toestand ;)

Hier ook een beetje gekleurde afscheiding (op de dag dat ik ongesteld moest worden en vorige maand zette het dus door!) deze maand niet… nu zit ik te wachten tot ik moet plassen kan ik eindelijk weer even een testje doen

@ Campingbedje. Hier gekocht via marktplaats was echt een supermooi ding en doet het helemaal top. Gekocht in een 'nette buurt' vlakbij dus helemaal fijn €20,- BAM! er zat trouwens ook gelijk een extra vouwbaar matrasje bij.

Deel Deze Pagina